ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

ТДС

Мнение от ivo_motul » 21 Дек 2008, 23:29

Здравейте , колеги ! От скоро имам е39 тдс и ме интересува , колко трябва да са надути , маркучите на охладителната система . Защто то вече правих глава и сега не са напълно меки , стискат се де. И каква трябва да е работната температура , на този мотор. Предварително ви благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ТДС

Мнение от zvetiko » 21 Дек 2008, 23:42

ivo_motul написа:Здравейте , колеги ! От скоро имам е39 тдс и ме интересува , колко трябва да са надути , маркучите на охладителната система . Защто то вече правих глава и сега не са напълно меки , стискат се де. И каква трябва да е работната температура , на този мотор. Предварително ви благодаря!


Стрелката на температурата да е на 12без1мин.На загрят двигател от ауспуха не трябва да излиза бял пушек.За надуването-как точно да се опише,не трябва да са като камък.А главата заварявана ли е или е втора ръка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 21 Дек 2008, 23:46

Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 21 Дек 2008, 23:58

ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.


Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 22 Дек 2008, 9:18

на мен замалко да ми отворят мотора заради това замерване за газове в охладителната система
колата ми загряваше като пусна климатика но само тогава - загася ли го връщаше на 12 без 1 и в дару ми казаха че имам газове или пукната кратуна но не се навих да я правят и така две год. карах без клима докато не измих радиаторите външно и между тях от тогава три год. си карам без проблеми но като ходих в дару пак за нещо и пак ги карах да замерят и показа че няма проблеми и понеже колата ми е записана там те решиха че съм сменял глава
така че не трябва да се доверява човек само на едно мнение
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 22 Дек 2008, 17:14

zvetiko написа:
ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.


Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.



и що е тъпо да си завариш главата? искаш да кажеш че двама от мойте приятели дето вече навъртяха по повече от сто хиляди км. със заварени глави са тъпи??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Дек 2008, 17:25

kirililiev написа:
zvetiko написа:
ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.


Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.



и що е тъпо да си завариш главата? искаш да кажеш че двама от мойте приятели дето вече навъртяха по повече от сто хиляди км. със заварени глави са тъпи??


Извинявам се колега-лошо прозвуча.Знам поне няколко случая с мои приятели,които са заварявали и най-много след една година са съжалявали и са купували втора ръка,отделно колко случая във форума съм срещал.Като знам и какви са цените на заварките,особено ако са няколко,а оборудвана глава може да се намери за 400-450лв. изобщо не си заслужава. заваряването.Все едно си слагаш бомба със закъснител в колата-не знаеш къде ще те остави,за мен по-добрият вариант е втора ръка,тестваш,шлайфаш и забравяш.

И само да попитам-твойте приятели с дизели ли са. :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 22 Дек 2008, 17:38

zvetiko написа:
kirililiev написа:
zvetiko написа:
ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.


Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.



и що е тъпо да си завариш главата? искаш да кажеш че двама от мойте приятели дето вече навъртяха по повече от сто хиляди км. със заварени глави са тъпи??


Извинявам се колега-лошо прозвуча.Знам поне няколко случая с мои приятели,които са заварявали и най-много след една година са съжалявали и са купували втора ръка,отделно колко случая във форума съм срещал.Като знам и какви са цените на заварките,особено ако са няколко,а оборудвана глава може да се намери за 400-450лв. изобщо не си заслужава. заваряването.Все едно си слагаш бомба със закъснител в колата-не знаеш къде ще те остави,за мен по-добрият вариант е втора ръка,тестваш,шлайфаш и забравяш.

И само да попитам-твойте приятели с дизели ли са. :?:




заварката не е скъпа,в най лошия случай няма да е над 50,100 лева,перфектните глави са си също риск,след теста може да върви 10 години може да върви и 10 минути,знам и за такива случаи,с 1000 теста пак гаранция няма,всичко е много относително.просто в подобни случаи не трябва да се отсича кое е глупаво и кое не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Дек 2008, 17:49

Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Дек 2008, 18:17

zvetiko написа:Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.
Пепи прав си,НО заварявана глава и шлайфана преди някой си да я купи-как ще я познае :roll:
Заварката не е препоръчителна ама знам едно ивеко,което се движи нон стоп 5год с глава заварена :roll: :shock:
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 22 Дек 2008, 18:30

zvetiko написа:Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.




харесвам интосиазма ти,гледам в подписа ти либсва само темата"технология на заваряването"аа и "технология на металите" :mhihi: гледам караш бензиново бмв а си експерт по дизелите май?да нямаш сервиз за тдс -и? :mhihi: казвам ти пак,темата е безмислена щото и в двата случая няма гаранция.ако искаш да си на 100%прав кажи че най умното нещо е да си купиш нова глава от магазина ;)

п.п
са ако продължим спора за заваряне,технология на металите и разни сплави ще ти кажа и какво работя :mhihi: ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 22 Дек 2008, 18:42

Да се включа и аз с некомпетентно мнение, което не ангажира никой и нищо:
Знам едно място във Варна където заваряват глави и дават гаранция, като снимат преди и след заварката... Също така работят в температурен режим и нещата "заспиват".. Който се интересува - мястото е във Варненското МЕИ и може да ми пише да му дам телефони или адрес :) (не е реклама :mhihi: :mhihi: :mhihi: че от Монтана вече друго не се очаква :mhihi: :mhihi: :mhihi: )
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 22 Дек 2008, 19:14

predel написа:Да се включа и аз с некомпетентно мнение, което не ангажира никой и нищо:
Знам едно място във Варна където заваряват глави и дават гаранция, като снимат преди и след заварката... Също така работят в температурен режим и нещата "заспиват".. Който се интересува - мястото е във Варненското МЕИ и може да ми пише да му дам телефони или адрес :) (не е реклама :mhihi: :mhihi: :mhihi: че от Монтана вече друго не се очаква :mhihi: :mhihi: :mhihi: )



ето на,има хора които знаят за какво става въпрос ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Дек 2008, 21:19

kirililiev не си прав за zvetiko той кара над 1 година е34 ТДС и е допринесъл доста за ремонтите в този подфорум. Сега е друг въпрос, че се е качил на е36 :mhihi: Но от мен да знаеш, Пепи (zvetiko) си търси отново тдс и май вече го е яд, че е продал предишния, който беше перфектен с маса екстри и тн. И най-лошото, е че го даде за без пари.

Както и да е, аз не съм специалист по металите и тн., но тук сме се събрали да си помагаме и няма смисъл да се заяждаме един с друг.

Казаното по-горе е с добри чувства и не искам да разсърдя никой.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 22 Дек 2008, 22:27

Zubcho написа: ........ Но от мен да знаеш, Пепи (zvetiko) си търси отново тдс и май вече го е яд, че е продал предишния, който беше перфектен с маса екстри и тн. ....



Колега , знаеш ли , че от известно време и аз си мися същото нещо.
Замислям се дали ако си продам TDS-а след това няма да ме е яд , че съм го продал. :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook