ТДС
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
ТДС
Здравейте , колеги ! От скоро имам е39 тдс и ме интересува , колко трябва да са надути , маркучите на охладителната система . Защто то вече правих глава и сега не са напълно меки , стискат се де. И каква трябва да е работната температура , на този мотор. Предварително ви благодаря!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: ТДС
ivo_motul написа:Здравейте , колеги ! От скоро имам е39 тдс и ме интересува , колко трябва да са надути , маркучите на охладителната система . Защто то вече правих глава и сега не са напълно меки , стискат се де. И каква трябва да е работната температура , на този мотор. Предварително ви благодаря!
Стрелката на температурата да е на 12без1мин.На загрят двигател от ауспуха не трябва да излиза бял пушек.За надуването-как точно да се опише,не трябва да са като камък.А главата заварявана ли е или е втора ръка.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.
Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.
на мен замалко да ми отворят мотора заради това замерване за газове в охладителната система
колата ми загряваше като пусна климатика но само тогава - загася ли го връщаше на 12 без 1 и в дару ми казаха че имам газове или пукната кратуна но не се навих да я правят и така две год. карах без клима докато не измих радиаторите външно и между тях от тогава три год. си карам без проблеми но като ходих в дару пак за нещо и пак ги карах да замерят и показа че няма проблеми и понеже колата ми е записана там те решиха че съм сменял глава
така че не трябва да се доверява човек само на едно мнение

колата ми загряваше като пусна климатика но само тогава - загася ли го връщаше на 12 без 1 и в дару ми казаха че имам газове или пукната кратуна но не се навих да я правят и така две год. карах без клима докато не измих радиаторите външно и между тях от тогава три год. си карам без проблеми но като ходих в дару пак за нещо и пак ги карах да замерят и показа че няма проблеми и понеже колата ми е записана там те решиха че съм сменял глава
така че не трябва да се доверява човек само на едно мнение

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.
Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.
и що е тъпо да си завариш главата? искаш да кажеш че двама от мойте приятели дето вече навъртяха по повече от сто хиляди км. със заварени глави са тъпи??
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:zvetiko написа:ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.
Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.
и що е тъпо да си завариш главата? искаш да кажеш че двама от мойте приятели дето вече навъртяха по повече от сто хиляди км. със заварени глави са тъпи??
Извинявам се колега-лошо прозвуча.Знам поне няколко случая с мои приятели,които са заварявали и най-много след една година са съжалявали и са купували втора ръка,отделно колко случая във форума съм срещал.Като знам и какви са цените на заварките,особено ако са няколко,а оборудвана глава може да се намери за 400-450лв. изобщо не си заслужава. заваряването.Все едно си слагаш бомба със закъснител в колата-не знаеш къде ще те остави,за мен по-добрият вариант е втора ръка,тестваш,шлайфаш и забравяш.
И само да попитам-твойте приятели с дизели ли са.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:kirililiev написа:zvetiko написа:ivo_motul написа:Здравей , колега! Не са като камък , но са по твърди отколкото като отворя капачката на разширителя . Главата е втора употреба , проверявана и не заварявана.
Е слава богу-за мен най-тъпото нещо е да се завари глава.Нормално е да са по-твърди на затворена капачка-нали налягането е по-високо.Ако имаш някакви съмнения отиди да ти премерят за газове в антифриза и не се притеснявай излишно.
и що е тъпо да си завариш главата? искаш да кажеш че двама от мойте приятели дето вече навъртяха по повече от сто хиляди км. със заварени глави са тъпи??
Извинявам се колега-лошо прозвуча.Знам поне няколко случая с мои приятели,които са заварявали и най-много след една година са съжалявали и са купували втора ръка,отделно колко случая във форума съм срещал.Като знам и какви са цените на заварките,особено ако са няколко,а оборудвана глава може да се намери за 400-450лв. изобщо не си заслужава. заваряването.Все едно си слагаш бомба със закъснител в колата-не знаеш къде ще те остави,за мен по-добрият вариант е втора ръка,тестваш,шлайфаш и забравяш.
И само да попитам-твойте приятели с дизели ли са.
заварката не е скъпа,в най лошия случай няма да е над 50,100 лева,перфектните глави са си също риск,след теста може да върви 10 години може да върви и 10 минути,знам и за такива случаи,с 1000 теста пак гаранция няма,всичко е много относително.просто в подобни случаи не трябва да се отсича кое е глупаво и кое не.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.
Пепи прав си,НО заварявана глава и шлайфана преди някой си да я купи-как ще я познаеzvetiko написа:Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.

Заварката не е препоръчителна ама знам едно ивеко,което се движи нон стоп 5год с глава заварена



by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.
харесвам интосиазма ти,гледам в подписа ти либсва само темата"технология на заваряването"аа и "технология на металите"



п.п
са ако продължим спора за заваряне,технология на металите и разни сплави ще ти кажа и какво работя


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Да се включа и аз с некомпетентно мнение, което не ангажира никой и нищо:
Знам едно място във Варна където заваряват глави и дават гаранция, като снимат преди и след заварката... Също така работят в температурен режим и нещата "заспиват".. Който се интересува - мястото е във Варненското МЕИ и може да ми пише да му дам телефони или адрес
(не е реклама
че от Монтана вече друго не се очаква
)
Знам едно място във Варна където заваряват глави и дават гаранция, като снимат преди и след заварката... Също така работят в температурен режим и нещата "заспиват".. Който се интересува - мястото е във Варненското МЕИ и може да ми пише да му дам телефони или адрес







Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
predel написа:Да се включа и аз с некомпетентно мнение, което не ангажира никой и нищо:
Знам едно място във Варна където заваряват глави и дават гаранция, като снимат преди и след заварката... Също така работят в температурен режим и нещата "заспиват".. Който се интересува - мястото е във Варненското МЕИ и може да ми пише да му дам телефони или адрес(не е реклама
![]()
![]()
че от Монтана вече друго не се очаква
![]()
![]()
)
ето на,има хора които знаят за какво става въпрос

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
kirililiev не си прав за zvetiko той кара над 1 година е34 ТДС и е допринесъл доста за ремонтите в този подфорум. Сега е друг въпрос, че се е качил на е36
Но от мен да знаеш, Пепи (zvetiko) си търси отново тдс и май вече го е яд, че е продал предишния, който беше перфектен с маса екстри и тн. И най-лошото, е че го даде за без пари.
Както и да е, аз не съм специалист по металите и тн., но тук сме се събрали да си помагаме и няма смисъл да се заяждаме един с друг.
Казаното по-горе е с добри чувства и не искам да разсърдя никой.
Поздрави

Както и да е, аз не съм специалист по металите и тн., но тук сме се събрали да си помагаме и няма смисъл да се заяждаме един с друг.
Казаното по-горе е с добри чувства и не искам да разсърдя никой.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Zubcho написа: ........ Но от мен да знаеш, Пепи (zvetiko) си търси отново тдс и май вече го е яд, че е продал предишния, който беше перфектен с маса екстри и тн. ....
Колега , знаеш ли , че от известно време и аз си мися същото нещо.
Замислям се дали ако си продам TDS-а след това няма да ме е яд , че съм го продал.

48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани