Въпрос за Е34
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за Е34
Здравейте колеги предстои ми покупка на автомобил и се колебая между БМВ(е34) 2.5 тдс от 95,95 или ауди А6(ц4) от 95 2.5тди.Моля за вашите мнения и препоръки коя е по добрата кола плюсове и минуси като се абстрахираме от разликата в цената.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Ауди-то е със по-скъпа поддръжка...
Защо си се ориентирал към дизели на по 15 години?
Все пак си във форум на БМВ, какъв отговор очакваш?
Използвай търсачката, отдели 2 -3 часа за четене и ще добиеш представа. В края на крайщата всичко опира до личен вкус и интерес.
При всички положения Е34-ката е класика ако си падаш по нея
Защо си се ориентирал към дизели на по 15 години?
Все пак си във форум на БМВ, какъв отговор очакваш?

Използвай търсачката, отдели 2 -3 часа за четене и ще добиеш представа. В края на крайщата всичко опира до личен вкус и интерес.
При всички положения Е34-ката е класика ако си падаш по нея
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Колега, влез в раздела Е34, там са отговорите на всичките ти въпроси
Ако нямаш работа днес, там ще си уплътниш деня
В Продава имаше няколко Е34-ки дизел за продаване и изглеждаха читави. Това, което съм чел в Е34 раздел, запознати с дизелите са Zvetiko, Zubcho, Slavianko, Dinozab, Penchev, Genchow и доста други колеги, които имат или са имали дизели.
Търси и ще намериш томове изписани за 525TDS....
А, и друго нещо, ако не ползваш търсачката а продължаваш да питаш / звучи тъпо
/ ще ти заключат темата! Просто наистина има огромно количество инфо....
Весели Празници


В Продава имаше няколко Е34-ки дизел за продаване и изглеждаха читави. Това, което съм чел в Е34 раздел, запознати с дизелите са Zvetiko, Zubcho, Slavianko, Dinozab, Penchev, Genchow и доста други колеги, които имат или са имали дизели.
Търси и ще намериш томове изписани за 525TDS....
А, и друго нещо, ако не ползваш търсачката а продължаваш да питаш / звучи тъпо

Весели Празници
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Може ли само да питам нещо. След като ясно осъзнаваш на каква тема ти е въпроса (Е34), защо пусна темата в Основен форум, а не в раздел Е34? 


- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Aма Алди освен салати и коли ли правят ве???
Без майтап,ама Аудито е много проблемно вземи попрочети по въпроса. То и на БМВ дизела не е цвете за мирисане,но поне ще имаш задно най-малкото.
Премисли пак дали бензина не е по-безгрижното гориво! Съвет от мен По коледа безплатно

Без майтап,ама Аудито е много проблемно вземи попрочети по въпроса. То и на БМВ дизела не е цвете за мирисане,но поне ще имаш задно най-малкото.
Премисли пак дали бензина не е по-безгрижното гориво! Съвет от мен По коледа безплатно

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,на всеки 60 000 км на Аудито се сменя ангенаж за който се разглобява предницата ,така както е била някога на поточните линии и са я сглобявали "великите" от Инголщад ... Всички радиатори и водни съединения - вън, фарове,мигачи,броня,инсталации - вън и колата придобива един зловещ вид като отсечена с гелотина през предницата
Оттам се разглобява ангренажа - сменят се задължително всички ролки ,водна помпа,ремъци ии пр. и после по обратния път се качва маската ,броня,фарове и т.н. и си представи това на всеки 60 000 км и 1200 лв минимум
Представи си дали луфтовете по предницата ще са ти като хората след всяко разглобяване , изобщо аз съм категоричен ,че тези автомобили не са мислени далеч толкова колкото БМВ-тата и Мерцедесите ,лично мнение
Едно Ауди има доколкото знам на което не му се разпилява предницата за това техническо обслужване и то е същото с 2,0 литра 140 к.с.
Дотук аз споменах за едно обслужване а за ремонти и части не съм толкова навътре ,но знам ,че в общия случай частите са им по-скъпи от на БМВ .
Поразчети с търсачката за ТДС-а ,това е двигател ,който също изисква внимание и обслужвания , на колегата genchovw TDS-a е най-хубавия и запазен в който съм се качвал и трябва да ти кажа ,че ако се разстърсиш и намериш такъв автомобил просто няма да искаш да слезеш от него
Успех
Георги Пенчев




Дотук аз споменах за едно обслужване а за ремонти и части не съм толкова навътре ,но знам ,че в общия случай частите са им по-скъпи от на БМВ .
Поразчети с търсачката за ТДС-а ,това е двигател ,който също изисква внимание и обслужвания , на колегата genchovw TDS-a е най-хубавия и запазен в който съм се качвал и трябва да ти кажа ,че ако се разстърсиш и намериш такъв автомобил просто няма да искаш да слезеш от него

Успех

Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Взимай Ауди-260 вървят с лекота
Влез в Streetracers-там нема кой да ги бие 150кс Ауди мачка всичко наред-тва е велика Марка
Пък РС4-би совалката Челинджър миналата година 







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Напълно съм съгалсен с колегата Penchev, един приятел имаше Ауди А6 2.5TDI quatro и като го купи му смени всичките ролки и ремъци и му беше пръснал цялата предница и даде стабилна сума, около 1200лв. както е споменал колегата.
Все пак избора си е твой!

Все пак избора си е твой!

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
От "майстори" съм слушал доста за 2.5 литровия дизел на А6 - не ми го препоръчват изобщо - по-добър бил 1.9 въпреки по-малкото коне...
Приятел искаше да взима следващата А6 с тоя двигател, ама на тест-драйва се отказа и после не спря да плюе - сега е с 1.9 помпа-дюза на Пасат Б5 и е страшно доволен - имам съмнения, че на драг може и да ме дръпне а е 115 коня комби. За предницата и ремъците определено са прави колегите... Иначе С4-ката вътре е по-голяма (на дължина предимно) от е34-ката (мои впечатления и замервания).
При е34 (аз съм с бензин) - гледам от темите май основен проблем е ГНП-то, но като цяло гледам все още вървят тези машини... За ускорение нз, защото съм карал такова само с чип
и не мога да го опиша - моето си е направо заковано за земята. Лелееее само като се пуснеше турбото
- на превключването на предавките им се късаха главите на другите трима в колата - добре че и шпер имаше... Това бе много важен + допринесъл в отбора на е34-ките
Като цяло обаче не мога да разбера защо толкова се търсят все още дизели при тези цени на горивата (освен за хората, които намират нафта без пари) - то дизела не харчи много по-малко от бензиновия, а аз както съм на газ - да не говорим...
Приятел искаше да взима следващата А6 с тоя двигател, ама на тест-драйва се отказа и после не спря да плюе - сега е с 1.9 помпа-дюза на Пасат Б5 и е страшно доволен - имам съмнения, че на драг може и да ме дръпне а е 115 коня комби. За предницата и ремъците определено са прави колегите... Иначе С4-ката вътре е по-голяма (на дължина предимно) от е34-ката (мои впечатления и замервания).
При е34 (аз съм с бензин) - гледам от темите май основен проблем е ГНП-то, но като цяло гледам все още вървят тези машини... За ускорение нз, защото съм карал такова само с чип




Като цяло обаче не мога да разбера защо толкова се търсят все още дизели при тези цени на горивата (освен за хората, които намират нафта без пари) - то дизела не харчи много по-малко от бензиновия, а аз както съм на газ - да не говорим...
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
БМВ
Здравей, колега лично моито мнение е да вземеш Е34-ката просто на тези годинки Е34- няма равна
имам приятел с 2.5 тдс обаче е с 3-ка Е36 и за 2 години няма никви проблеми
,просто трябва да е запазен моторя и направо капака няма да отваряш. Въпреки аз бих предпочел Е34-520 М50 (бензинка)просто това е най-издържливия мотор който съм виждал пък и цената на бензина падна много
Иначе като поддръжка на окачване не е скъпо даже мисля е по-евтино от аудито. Моя савет е гледай внимателно и вземи някоя запазена.
П.С. Ако учелиш на хубава -дано е така просто това ще е колата от която няма да искаш да слезеш. Аз първите няколко дена спах в нея



Иначе като поддръжка на окачване не е скъпо даже мисля е по-евтино от аудито. Моя савет е гледай внимателно и вземи някоя запазена.
П.С. Ако учелиш на хубава -дано е така просто това ще е колата от която няма да искаш да слезеш. Аз първите няколко дена спах в нея

- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Penchev най-вероятно е прав за разглабянето на предницата, но да не би да мисли за А6 Ц5?
А тди-та от тея години 5 цилиндровите със 6 скорости (напред) 140 коня дето са мисля са доста по-здрави от тдс-а лично знам за 2 такива на по над милион километра без да са отваряни, като единия всяка седмица патува за германия с платформа и се връща с кола качена на платформата. За вървенето смятам, че е що годе на кантар, като леко клоня към аудито (моля да не бъда нападан). Икономичност в полза на аудито просто заради 6-тата предавка. Иначе смятам са от генерацията на здравите коли за разлика от Ц5 дето тече от главите като лейка и ролки-ремък-масло-филтър са му 1200+ за предницата с 8те носача също да не говорим.
Но между Ц4 и Е34 ... тди и тдс по-лесно ще намериш здраво тди, а и по-непретенциозно.
Теми за тдс тука колкото щеш. Ако искаш за тди влез в другия форум и изключително силно се съмнявам да прочетеш лоша дума за 2.5 tdi AEL 140 ps.
Ся всеки ще ти изкове някоя кофти история, която е чувал за модела и мотора на ауди, но са единични, докато за конкурента не е точно така.
За да не остана криворазбран ще кажа, че предпочитам БМВ-то във всички останали сходни сравнения с изключения на това.
Ей са ш'ме почнат
Тоя подфорум има някакъв имунитет срещу писането на положителни неща за ауди ПЦ-то ми заби 4 пъти докато писах мнението.
А тди-та от тея години 5 цилиндровите със 6 скорости (напред) 140 коня дето са мисля са доста по-здрави от тдс-а лично знам за 2 такива на по над милион километра без да са отваряни, като единия всяка седмица патува за германия с платформа и се връща с кола качена на платформата. За вървенето смятам, че е що годе на кантар, като леко клоня към аудито (моля да не бъда нападан). Икономичност в полза на аудито просто заради 6-тата предавка. Иначе смятам са от генерацията на здравите коли за разлика от Ц5 дето тече от главите като лейка и ролки-ремък-масло-филтър са му 1200+ за предницата с 8те носача също да не говорим.
Но между Ц4 и Е34 ... тди и тдс по-лесно ще намериш здраво тди, а и по-непретенциозно.
Теми за тдс тука колкото щеш. Ако искаш за тди влез в другия форум и изключително силно се съмнявам да прочетеш лоша дума за 2.5 tdi AEL 140 ps.
Ся всеки ще ти изкове някоя кофти история, която е чувал за модела и мотора на ауди, но са единични, докато за конкурента не е точно така.
За да не остана криворазбран ще кажа, че предпочитам БМВ-то във всички останали сходни сравнения с изключения на това.

Ей са ш'ме почнат

Тоя подфорум има някакъв имунитет срещу писането на положителни неща за ауди ПЦ-то ми заби 4 пъти докато писах мнението.
Последна промяна justboy на 21 Дек 2008, 3:06, променена общо 4 пъти

E34, E38
barty написа:Колега, влез в раздела Е34, там са отговорите на всичките ти въпросиАко нямаш работа днес, там ще си уплътниш деня
![]()
В Продава имаше няколко Е34-ки дизел за продаване и изглеждаха читави. Това, което съм чел в Е34 раздел, запознати с дизелите са Zvetiko, Zubcho, Slavianko, Dinozab, Penchev, Genchow и доста други колеги, които имат или са имали дизели.
Търси и ще намериш томове изписани за 525TDS....
А, и друго нещо, ако не ползваш търсачката а продължаваш да питаш / звучи тъпо/ ще ти заключат темата! Просто наистина има огромно количество инфо....
Весели Празници
Exхххх гадния ми ник genchovw


Сори за отклонението


Преди време се бях спрял на тази марка, даже бях намерил доста читава А6 2.5ТДИ Quattro комби, но добре че не я взех аз. Взе е едно приятелче че аз в този момент имах леко фин. затруднение

Месец след покупката авера ми проклинаше тази марка. Както казва Пенчев подръжката и консумативите на тази кола са ужасно скъпи





ПС. Не питай slavianko щото той нема добро мнение за ТДС-а, попадал е на некви котури и сега е доста антипатично настроен към този двигател. Отговорите му със сигурност няма да са в полза на ТДС-а

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани