Въпрос за диференциал
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Въпрос за диференциал
Интересуваме защото доста често във продава излизат някакви обяви за продажба на диференциали и ми прави впечатление че се изписват различни числа а някой дори пишат отворен диференциал какво ще рече това.Питам защото незнам и бъкел относно диференциалите предавателните числа и тем подобни и числата какво определят скороста ускорението или абе просто ме светнете да знам.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
the_gate написа:тук пише и за скоростни кутий и за дифове![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21074
видях колега но няма това което ме интересува какво означават числата и какво е отворен диференциал.
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
отворен диф е обикновен без блокаж с блокаж му викат шпер относно числата определят по бърз диф или по бавен
ако си ме разбрал хубаво

ако си ме разбрал хубаво

- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Колега както всяка предавка (скорост (това дето го ръгаш с дясната ръка докато караш)) има предавателно число така и диференциала също има предавателно число, като например диференциал от дизелов автомобил има по малко предавателно число от бензинов, за да може да развива приблизително еднаква скорост с по ниски обороти от бензиновия. Конкретен пример ще ти дам с Е34 520i М50B20 в който най-често се среща диференциал с предавателно число 3.46 и Е34 525TDS M51 който използва диференциал с предавателно число 2.64. 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
methanol написа:Колега както всяка предавка (скорост (това дето го ръгаш с дясната ръка докато караш)) има предавателно число така и диференциала също има предавателно число, като например диференциал от дизелов автомобил има по малко предавателно число от бензинов, за да може да развива приблизително еднаква скорост с по ниски обороти от бензиновия. Конкретен пример ще ти дам с Е34 520i М50B20 в който най-често се среща диференциал с предавателно число 3.46 и Е34 525TDS M51 който използва диференциал с предавателно число 2.64.
Здрасти, аз също не съм много в час

Или каква е разликата ако се сложи примерно на TDS диф от бензинов мотор, конкретно примера с число 3.46, или примерно обратното за TDS е 2.64 а се сложи с по ниски стойности? По същество какво ще се получи в крайна сметка с колата?
Предварително благодаря
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Peter Angelov написа:methanol написа:Колега както всяка предавка (скорост (това дето го ръгаш с дясната ръка докато караш)) има предавателно число така и диференциала също има предавателно число, като например диференциал от дизелов автомобил има по малко предавателно число от бензинов, за да може да развива приблизително еднаква скорост с по ниски обороти от бензиновия. Конкретен пример ще ти дам с Е34 520i М50B20 в който най-често се среща диференциал с предавателно число 3.46 и Е34 525TDS M51 който използва диференциал с предавателно число 2.64.
Здрасти, аз също не съм много в часТа искам да Ви питам имали за TDS с по ниско предавателно число?
Или каква е разликата ако се сложи примерно на TDS диф от бензинов мотор, конкретно примера с число 3.46, или примерно обратното за TDS е 2.64 а се сложи с по ниски стойности? По същество какво ще се получи в крайна сметка с колата?
Предварително благодаря
получава се това че като сложиш по къс се вдига мощноста за сметка на максималната скорост, и обратно, когато сложиш по дълъг вдигаш максималната скорост ама колата става по тромава
па ако сложиш на тдс диф ако му е 2.64 и му сложиш 3.46 може максималната му скорост да стане 170 примерно
но ще има мнооо РЯС

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз лично не бих карал ТДС на обороти, не се знае колко ще му стигнат силите
Вярно, че оригиналните числа на кутия/диф са доста дългички (дори с много ниска скорост да се движа включвам първа, щото на втора докато набереееее, докато развърти турбината минава време). Обаче пък диф от бензиново ще развали колата! Все пак ако иска пъргав баварец, да сменява за компакт ТДС-а, там поне ще е пъргав между дупките 


BMW only!
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
а моя тдс като е с шпер какъв му е случая ? 

В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
amd написа:Аз лично не бих карал ТДС на обороти, не се знае колко ще му стигнат силитеВярно, че оригиналните числа на кутия/диф са доста дългички (дори с много ниска скорост да се движа включвам първа, щото на втора докато набереееее, докато развърти турбината минава време). Обаче пък диф от бензиново ще развали колата! Все пак ако иска пъргав баварец, да сменява за компакт ТДС-а, там поне ще е пъргав между дупките
Здрасти, аз моя не го знам с какви стойности е

държеше се много добре, без никакви усилия и това което ми прави впечатление че примерно към 160 - 170 включвам пета и вместо да умре и много плавно да набира тя отново полудява до към 200 - 205 и от там вече доста плавно. Но питането ми беше защото примерно аз карам най много в града, много рядко извън града а да не говорим за скорост най много 140 км. в час и ако примерно съм с бензинов диф. нямали да и е по леко в града, че тази пъва и втора много ме мачат
Предварително благодаря
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Ще ти станат по къси скоростите и ще имаш по добро ускорение но честно да ти кажа не виждам смисъл. Такива реформаций се правят на "бегачки" обикновенно 30-ки 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
На дизелите дифовете са различни от на бензиновите - контактното петно между короната и пиньона е по-голямо на дизелаците ,както и на мощните бензинови заради големия въртящ момент
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
А каква е разликата между малкото и голямото прасе освен че единия е малък а другия голям имали друга разлика
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани