Едно питане за 525tds
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
Едно питане за 525tds
Предложиха ми тази баварка на изгодна цена
..та искам да ви попитам, тъй като не съм запознат, какво да погледна по обстийно!?
При първият оглед забелязах, че оборотите на мотора дори и при загрял са 1000об/мин. ..малко високи ми се струват..някакъв тампон или щанга отзад в дясно тропа зверски
Скоростите са автоматични...създават ли проблеми.
Ще съм благодарен да ми кажете на какво да наблегна при следващият оглед...така и така съм се запалил по колата

..та искам да ви попитам, тъй като не съм запознат, какво да погледна по обстийно!?
При първият оглед забелязах, че оборотите на мотора дори и при загрял са 1000об/мин. ..малко високи ми се струват..някакъв тампон или щанга отзад в дясно тропа зверски

Скоростите са автоматични...създават ли проблеми.
Ще съм благодарен да ми кажете на какво да наблегна при следващият оглед...така и така съм се запалил по колата

BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
VesoPesa написа:ако искаш тдс-обади ми се имам оферта за тебе
...намерих едно на което ми допадна цената....и затуй питам !!!!
Но не е лошо да чуя и твойта оферта, ако може на ЛС с някоя снимка...да неразводняваме темата тук...
Последна промяна Бобби на 13 Ное 2008, 8:55, променена общо 1 път
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Прочети тази тема, ще ти е полезна:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
tahsinov написа:Прочети тази тема, ще ти е полезна:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
Благодаря

Това, кое може да ме изненада...и колко ще ми излезе след това солено!
Например първите неща, който трябва да обслужа по колата...
...имам някакво инфо за нея ...но все пак

Последна промяна Бобби на 13 Ное 2008, 9:53, променена общо 1 път
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Бобби написа:tahsinov написа:Прочети тази тема, ще ти е полезна:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
Благодаря
Здрасти TDS е много хубав мотор но трябва да е читав а вече трудно се намират такива!! Прочети темата която ти пусна колегата! Аз съм с TDS и мога да кажа че е супер!! Е и от кам подражка си е малко по така, трябва си го гледаш и галиш....

- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
Peter Angelov написа:Бобби написа:tahsinov написа:Прочети тази тема, ще ти е полезна:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
Благодаря
Здрасти TDS е много хубав мотор но трябва да е читав а вече трудно се намират такива!! Прочети темата която ти пусна колегата! Аз съм с TDS и мога да кажа че е супер!! Е и от кам подражка си е малко по така, трябва си го гледаш и галиш....
Привт

При тази баварка дето гледах...скоро са сменяли главата...има забележки на първо четене....интересно ми е за някой скрити изненади, който може да се появят...защото до сега съм карал, съвсем различен автомобил!!!
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Едно питане за 525tds
Бобби написа:Предложиха ми тази баварка на изгодна цена![]()
..та искам да ви попитам, тъй като не съм запознат, какво да погледна по обстийно!?
При първият оглед забелязах, че оборотите на мотора дори и при загрял са 1000об/мин. ..малко високи ми се струват..някакъв тампон или щанга отзад в дясно тропа зверски![]()
Скоростите са автоматични...създават ли проблеми.
Ще съм благодарен да ми кажете на какво да наблегна при следващият оглед...така и така съм се запалил по колата
Не трябва да мени обороти на празен ход,да надува маркучи,стрелката за температурата да е на 12без1 при всякакви натоварвания-задължително я караш поне 15 мин,да пали топла.
Това ,че оборотите са на 1000 показва ,че най-вероятно плочката е свършила,колата мени обороти и затова с регулировка на плочката това е елеминирано временно.Нова плочка около 800лв,може и втора ръка,но трудно се намира изправна, около 350-400лв.
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
Re: Едно питане за 525tds
zvetiko написа:Бобби написа:Предложиха ми тази баварка на изгодна цена![]()
..та искам да ви попитам, тъй като не съм запознат, какво да погледна по обстийно!?
При първият оглед забелязах, че оборотите на мотора дори и при загрял са 1000об/мин. ..малко високи ми се струват..някакъв тампон или щанга отзад в дясно тропа зверски![]()
Скоростите са автоматични...създават ли проблеми.
Ще съм благодарен да ми кажете на какво да наблегна при следващият оглед...така и така съм се запалил по колата
Не трябва да мени обороти на празен ход,да надува маркучи,стрелката за температурата да е на 12без1 при всякакви натоварвания-задължително я караш поне 15 мин,да пали топла.
Това ,че оборотите са на 1000 показва ,че най-вероятно плочката е свършила,колата мени обороти и затова с регулировка на плочката това е елеминирано временно.Нова плочка около 800лв,може и втора ръка,но трудно се намира изправна, около 350-400лв.
За каква плочка иде на реч!!(извини ме за тъпия въпрос)...но съм новобранец!
Какъв е проблема, като е елеминирана?....иначе оборотите не играят, а са заковани на 1000об/мин....
Този които е предлага ми каза, че се настройвали чрез компа...колат имала 3..и т.н. ми ги разтягаше....
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Едно питане за 525tds
Бобби написа:zvetiko написа:Бобби написа:Предложиха ми тази баварка на изгодна цена![]()
..та искам да ви попитам, тъй като не съм запознат, какво да погледна по обстийно!?
При първият оглед забелязах, че оборотите на мотора дори и при загрял са 1000об/мин. ..малко високи ми се струват..някакъв тампон или щанга отзад в дясно тропа зверски![]()
Скоростите са автоматични...създават ли проблеми.
Ще съм благодарен да ми кажете на какво да наблегна при следващият оглед...така и така съм се запалил по колата
Не трябва да мени обороти на празен ход,да надува маркучи,стрелката за температурата да е на 12без1 при всякакви натоварвания-задължително я караш поне 15 мин,да пали топла.
Това ,че оборотите са на 1000 показва ,че най-вероятно плочката е свършила,колата мени обороти и затова с регулировка на плочката това е елеминирано временно.Нова плочка около 800лв,може и втора ръка,но трудно се намира изправна, около 350-400лв.
За каква плочка иде на реч!!(извини ме за тъпия въпрос)...но съм новобранец!
Какъв е проблема, като е елеминирана?....иначе оборотите не играят, а са заковани на 1000об/мин....
Този които е предлага ми каза, че се настройвали чрез компа...колат имала 3..и т.н. ми ги разтягаше....
Да колегата е много прав!! Просто внимавай че да нямаш ядове после! А и доколкото разбирам със сменена глава ако питаш мене бягай!! най малкото не се знае как е направена!! а и разбрах че е автомат това човеко си е извращение на природата, нема по хубаво от ръчката това е мое мнение! най малкото ще ти гори повече давам ти пример моято градско ми гори най много 10 л. на 100 км. а навън до кам 120 км. ми пада на 7 л. на 100 км. като при мен я паля рабити поне 7-8 мин. на място и т.н.
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
А бе цената и е убава...не мой се пропусне:)...
Интересно ми е колко още е възможно да пръсна...за да стане добра кола!
Нещо,като наръчник за инвеститора...!
Интересно ми е колко още е възможно да пръсна...за да стане добра кола!

Нещо,като наръчник за инвеститора...!

BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Бобби написа:А бе цената и е убава...не мой се пропусне:)...
Интересно ми е колко още е възможно да пръсна...за да стане добра кола!![]()
Нещо,като наръчник за инвеститора...!
Колега никой не може ти каже колко!! давам ти пример апарати Брембо струват само около 5 000 $ ти смятай тогава...просто зависи какво ще я правиш тази кола, Хела фарове 900 лв. и т.н. само ако си решил да я правиш дизел много не върви макар че моята е дизел но при мен се получи така защото моята е почти направена, мислех да взема едно M5 но да го почвам от начало поне аз не мога да си го позволя....и да продам готова кола за никви пари...няма кой да го оцени в BG
един познат зема M5 92 г. на 10 000 км. цена 60 000 EUR

Последна промяна Peter Angelov на 13 Ное 2008, 12:00, променена общо 1 път
Здравейте,
колега погледни подписа на колегата zvetiko, и ще разбереш за плочката. Цената явно е хубава за да се отърве от колата. Интересното е че може да пръснеш още някоколко пъти колкото си платил първоначално, плочката ти я казаха между 400лв и 800 лв, главата около 1000лв може да ти казват че е сменена но да го имаш предвит все пак. Турбини, вериги и т.н. цената може да скочи много и пак да не стане както трябва. От друга страна може и да няма сериозни проблеми но тогава не вярвам да се продаде евтино. Най добре е да я закараш на някой който е имал опит с такива коли и той да ти я прегледа за да ти е мирна главата преди да платиш каквато и да е била сума. Относно наръчника, поразрови се в отдел продава и ще видиш какви са цените горе долу, все пак да не забравиш че това са цени на втора употреба и като купиш нещо да се окаже че и то не работи, понеже и в продава раздела има много тарикати с "перфектни части".
Поздрави и успех
колега погледни подписа на колегата zvetiko, и ще разбереш за плочката. Цената явно е хубава за да се отърве от колата. Интересното е че може да пръснеш още някоколко пъти колкото си платил първоначално, плочката ти я казаха между 400лв и 800 лв, главата около 1000лв може да ти казват че е сменена но да го имаш предвит все пак. Турбини, вериги и т.н. цената може да скочи много и пак да не стане както трябва. От друга страна може и да няма сериозни проблеми но тогава не вярвам да се продаде евтино. Най добре е да я закараш на някой който е имал опит с такива коли и той да ти я прегледа за да ти е мирна главата преди да платиш каквато и да е била сума. Относно наръчника, поразрови се в отдел продава и ще видиш какви са цените горе долу, все пак да не забравиш че това са цени на втора употреба и като купиш нещо да се окаже че и то не работи, понеже и в продава раздела има много тарикати с "перфектни части".
Поздрави и успех
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
swh_bmw написа:Здравейте,
колега погледни подписа на колегата zvetiko, и ще разбереш за плочката. Цената явно е хубава за да се отърве от колата. Интересното е че може да пръснеш още някоколко пъти колкото си платил първоначално, плочката ти я казаха между 400лв и 800 лв, главата около 1000лв може да ти казват че е сменена но да го имаш предвит все пак. Турбини, вериги и т.н. цената може да скочи много и пак да не стане както трябва. От друга страна може и да няма сериозни проблеми но тогава не вярвам да се продаде евтино. Най добре е да я закараш на някой който е имал опит с такива коли и той да ти я прегледа за да ти е мирна главата преди да платиш каквато и да е била сума. Относно наръчника, поразрови се в отдел продава и ще видиш какви са цените горе долу, все пак да не забравиш че това са цени на втора употреба и като купиш нещо да се окаже че и то не работи, понеже и в продава раздела има много тарикати с "перфектни части".
Поздрави и успех
Колегата е много прав!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Виж в продава има една кола дето аз съм пуснал. На мой приятел е. Доста пари е пръснал по нея и има доста екстри. ТДС е. Темата е e34 525 tds (седан) Мисля, че и цената му е добра предвид всичко което дава с колата като части.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани