монтаж изпарител на М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

монтаж изпарител на М50В20

Мнение от иончев » 11 Ное 2008, 18:39

Колеги някои може ли да сложи снимки на монтиран под всмукателните колектори или зад левите фарове изпарител на М50Б20
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 11 Ное 2008, 21:54

Колега,

защо пък точно за фаровете. Ако не ти сигат маркучите вземи си други. Изпрителя, по принцип може да се монтира където искаш. може и в жабката :mhihi:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 12 Ное 2008, 16:13

vodach написа:Колега,

защо пък точно за фаровете. Ако не ти сигат маркучите вземи си други. Изпрителя, по принцип може да се монтира където искаш. може и в жабката :mhihi:

от такива като теб после чета теми "гръмна ми на газ" и почваш да псуваш БМВтата как не могат да вървят на газ - като не можеш да помогнеш на човека не се меси.
към автора на темата мога да кажа - колега питай bmwfena да ти прати снимки на неговата газова. и не слушай такива мнения като на ВОДАЧА, щото съм виждал последствия от гърмеж на м50 на газ от "кадърни и компетентни майстори" (слава на Бога че на мойто м50 нямам газ) :winky:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 12 Ное 2008, 19:38

Колега, на М50 изпарителя се монтира под всмукателните колектори и никаде другаде :!:
Или по-точно - под всмукателните колектори, между скоростната кутия и кормилната, като захващането можеш да го направиш чрез планка за гредата отдоло. Аз си го монтирах за околочас, като 20 минути правих планка с ъглошлайфа и менгемето :mhihi: Но-прави всичко така, че да си сигурен в него! Да няма паянтави сглобки и изпълнения, а ако не си сигурен по-добре помоли някой приятел да ти помогне :)
Успех и ако имаш затруднения-пиши :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: монтаж изпарител на М50В20

Мнение от vodach » 12 Ное 2008, 20:30

иончев написа:Колеги някои може ли да сложи снимки на монтиран под всмукателните колектори или зад левите фарове изпарител на М50Б20


Йончев,

не ми се обиждай аз карам с ГИ, за това си позволих да се пошегувам с теб. Пък колегата дето ме е оплюл по-горе, както виждаш, дава съвети без дори да има газ. Така че внимавай ! :mhihi: Нали знаеш Питай патило не старило в случая "старши ентусиаст" :lol: :lol:
Иначе изпарителя наистина където имаш място го слагай. В случая закономерността е колкото се може по-къси маркучи слагай, за да не я губиш тази остатъчна газ. Едно време карах Ланчия 150 коня и буквално нямаше къде да се сложи изпарителя за това го зложиха доста далече, по целия двигател. за фаровете.

Успех,
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: монтаж изпарител на М50В20

Мнение от bmwfena » 12 Ное 2008, 23:13

иончев написа:Колеги някои може ли да сложи снимки на монтиран под всмукателните колектори или зад левите фарове изпарител на М50Б20
трее снимка на канал щото отгоре изпарителя не се вижда
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

Мнение от иончев » 13 Ное 2008, 19:23

Колеги благодаря за отговорите,по принцип имам монтиран изпарител,но пътя е доста дълъг и по едно време се бяха появили едни гърмежи,сега уж изчезнаха но си мисля че по добре ще е да поскъся малко пътя,обаче няма много свободно място за пустия изпарител.Не са го предвидили при изчисленията на колата май :mhihi:
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 13 Ное 2008, 20:56

Turbo_Ted написа:
vodach написа:Колега,

защо пък точно за фаровете. Ако не ти сигат маркучите вземи си други. Изпрителя, по принцип може да се монтира където искаш. може и в жабката :mhihi:

от такива като теб после чета теми "гръмна ми на газ" и почваш да псуваш БМВтата как не могат да вървят на газ - като не можеш да помогнеш на човека не се меси.
към автора на темата мога да кажа - колега питай bmwfena да ти прати снимки на неговата газова. и не слушай такива мнения като на ВОДАЧА, щото съм виждал последствия от гърмеж на м50 на газ от "кадърни и компетентни майстори" (слава на Бога че на мойто м50 нямам газ) :winky:

ти па от кога имаш М50 и земи се седи да ми се обадиш да прехвърлим е34-ката :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 13 Ное 2008, 21:26

иончев написа:Колеги благодаря за отговорите,по принцип имам монтиран изпарител,но пътя е доста дълъг и по едно време се бяха появили едни гърмежи,сега уж изчезнаха но си мисля че по добре ще е да поскъся малко пътя,обаче няма много свободно място за пустия изпарител.Не са го предвидили при изчисленията на колата май :mhihi:


Почвам да се чудя какво им става на колегите за енти път се задава въпрос който няма нищо общо с централния мозък.

Казваш, че ти гърми и искаш да скъсиш маркучите. Според теб те ли са причината или свещите, които 100% сигурен не са ти по каталог. Освен това гърми защото предварението на подаването на искра по- късо ,защото е сметнато за бензин. От маркучеите единстено, ще ти губи по-малко газ при загасяне и при превкчюване на бензин. Знам го защото и при мен гърмеше, дори икогато сложих свещи по каталог. Сам дето гърмеше значително по-рядко.

Ршение: Адванс процесор и по възможност ламбда контрол. Ако искаш ще ти обясня техния смисъл. Иначе винаги ще ти гърми.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 14 Ное 2008, 1:44

@иончев,
и аз съм на този хал.....като си гледам каручката, и как едни майнички я "оправиха", направо ми се плаче....

та, ще съм благодарен и аз за снимки/идеи

@vodach,
не е точно така, че можеш да сложиш изпарителя навсякъде. цялата работа с газта е толкова е....на, че няма за къде. истина е, че ако направиш сместа по - богата, дори и с обикновена газова уредба не гърми, обаче вече не е ясно, кое е по - икономично.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

Мнение от иончев » 14 Ное 2008, 23:11

"Почвам да се чудя какво им става на колегите за енти път се задава въпрос който няма нищо общо с централния мозък. " Ти ще ми кажеш какви са ми свещите и дали са по каталог,да не си врачка случайно.Свещите ми са точно по каталог и са нови за сведение,така че едва ли са причината за гърмежите те.Така че ако обичаш по леко с изказванията за главния мозък.Хората са го казали ако не можеш да помогнеш -не пречи!
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 14 Ное 2008, 23:27

Ако искате мога да ви постна снимки на М20Б20 как е сложена, но е на Е30 (на сина) маркучите са по 20 см. дълги :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: монтаж изпарител на М50В20

Мнение от Turbo_Ted » 14 Ное 2008, 23:31

vodach написа:
иончев написа:Колеги някои може ли да сложи снимки на монтиран под всмукателните колектори или зад левите фарове изпарител на М50Б20


Йончев,

не ми се обиждай аз карам с ГИ, за това си позволих да се пошегувам с теб. Пък колегата дето ме е оплюл по-горе, както виждаш, дава съвети без дори да има газ. Така че внимавай ! :mhihi: Нали знаеш Питай патило не старило в случая "старши ентусиаст" :lol: :lol:
Иначе изпарителя наистина където имаш място го слагай. В случая закономерността е колкото се може по-къси маркучи слагай, за да не я губиш тази остатъчна газ. Едно време карах Ланчия 150 коня и буквално нямаше къде да се сложи изпарителя за това го зложиха доста далече, по целия двигател. за фаровете.

Успех,

само да ти кажа че имам 5 бмв-та и 4 от тях са на ГАЗ :!: и нито едно не гърми :!: като не ме познаваш - не ме коментирай реставрирал съм 3 коли, нещо което ще е доста далеч от твоя ентусиазъм според мен. сегашните им собственици ги карат и колите са все още в пълната си красота, но ти не си човека който ще ми каже къ в ентусиаст съм аз !!!!!!!!
и държа да подчертая че ти си с м43 мотора, което е доста по-различно от м50 като технология на мотора ;) запознай се повече с БМВ-тата, стани СТАРШИ ентусиаст и тогава ми говори к'ъв съм !!!!!
nikol78 - имам м50 от юли месец :winky: мисля че сме се разбрали с теб, ако нещо има неясно на лично ще се разберем :winky:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: монтаж изпарител на М50В20

Мнение от zvetiko » 15 Ное 2008, 10:08

Turbo_Ted написа:
vodach написа:
иончев написа:Колеги някои може ли да сложи снимки на монтиран под всмукателните колектори или зад левите фарове изпарител на М50Б20


Йончев,

не ми се обиждай аз карам с ГИ, за това си позволих да се пошегувам с теб. Пък колегата дето ме е оплюл по-горе, както виждаш, дава съвети без дори да има газ. Така че внимавай ! :mhihi: Нали знаеш Питай патило не старило в случая "старши ентусиаст" :lol: :lol:
Иначе изпарителя наистина където имаш място го слагай. В случая закономерността е колкото се може по-къси маркучи слагай, за да не я губиш тази остатъчна газ. Едно време карах Ланчия 150 коня и буквално нямаше къде да се сложи изпарителя за това го зложиха доста далече, по целия двигател. за фаровете.

Успех,

само да ти кажа че имам 5 бмв-та и 4 от тях са на ГАЗ :!: и нито едно не гърми :!: като не ме познаваш - не ме коментирай реставрирал съм 3 коли, нещо което ще е доста далеч от твоя ентусиазъм според мен. сегашните им собственици ги карат и колите са все още в пълната си красота, но ти не си човека който ще ми каже къ в ентусиаст съм аз !!!!!!!!
и държа да подчертая че ти си с м43 мотора, което е доста по-различно от м50 като технология на мотора ;) запознай се повече с БМВ-тата, стани СТАРШИ ентусиаст и тогава ми говори к'ъв съм !!!!!
nikol78 - имам м50 от юли месец :winky: мисля че сме се разбрали с теб, ако нещо има неясно на лично ще се разберем :winky:


Колега,ще споделиш ли какво си направил за да не гърмят на газ-за изпарителя е ясно,сигурно като се монтира по този начин се подобрява газоснадбяването :mhihi: ,и няма опасност сместа да обеднее и от там да гърми.Друго ,за което зная е нови свещи,100 KW изпарител,но ме интересува ти конкретно какво си направил-вече имам едно двигателче М42 и смятам да го газифицирам,ако знаеш някакви особености за този двигател и дадеш съвет какво да направя за да върви добре и не гърми ще съм ти благодарен,че имам много лоши спомени от газифициран М20 В25.
Обяснението за мястото на изпарителя е за vodach-колега,нищо лично,но въпреки ,че си завършил специалност ДВГ във "Вилхем Пик" и това ти дава голямо самочуствие,не забелязваш ли ,че повечето ти мнения не са много компетентни ;) Тук има хора с голям практически опит ,от които можеш да научиш доста неща и да подобриш познанията си. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Ное 2008, 11:03

Адаш, кабели, свещи, капачки, палец изпарителя да е на най-топлата тръба, най-къс път до колекторите и настройка НЕ на газ анализатор :)
Другото което пробвах е тези малките врътки на двата маркуча да са отвъртени до край :!: Харчи когато я настъпиш, но и върви :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook