до колегите с тдс?
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
до колегите с тдс?
Кара ли някой колега Е34 тдс с тунинг чип?
ще съм му благодарен ако ми отговори на някои въпроси
ще съм му благодарен ако ми отговори на някои въпроси

by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: до колегите с тдс?
ivan. написа:Кара ли някой колега Е34 тдс с тунинг чип?
ще съм му благодарен ако ми отговори на някои въпроси
Един колега беше писал ,че са му казали ,че чипа вдига с 20к.с. ,а той усещал 10.


Здравейте,
с температурен датчик и мап сензор! Чиповете(един оптимален, другия се води спортен) е от тези евтините гаражните дето се водят, може да се пожеле още малко корекции особенно на ниски обороти, но за цената си спрямо другите мисля че си вършат работа. По едно време се опитахме да направим някакъв превключвател 3 чипа в едно
но за съжеление имаше проблеми, двата чип'а да се запишат в един по голям и да се превключват между режимите и проекта за сега заспа. Другия вариянт беше с някаква матрица и вътре в ЕКУ то да се сложат два чипа, но там мястото е ограничено, пък след тази матрица трябваше да се теглят много кабелчата и ми казаха че може да вкара смущения. Ако има някои колеги които могат да предложат нещо по въпроса ще се раздвам да си изкажат менията си(или пак трябва да тормозя Емил от горната тема).
Нямам AGR клапа, сложил съм и един boostcontrol, %90 процента от времето го карам на 1 бар(по принцип беше настроено на 0.8 бара), иначе до 1.4-1.5 бара не издава странни звуци колата
.
След многото заплашващи кометари във форума че М51 не издържа на много тормоз а аз си я тормоза от време на време, преди седмица я закарах в Юве да я прегледат и ми казаха че помпата е в учудващо добро състояние.
Поздрави
с температурен датчик и мап сензор! Чиповете(един оптимален, другия се води спортен) е от тези евтините гаражните дето се водят, може да се пожеле още малко корекции особенно на ниски обороти, но за цената си спрямо другите мисля че си вършат работа. По едно време се опитахме да направим някакъв превключвател 3 чипа в едно
но за съжеление имаше проблеми, двата чип'а да се запишат в един по голям и да се превключват между режимите и проекта за сега заспа. Другия вариянт беше с някаква матрица и вътре в ЕКУ то да се сложат два чипа, но там мястото е ограничено, пък след тази матрица трябваше да се теглят много кабелчата и ми казаха че може да вкара смущения. Ако има някои колеги които могат да предложат нещо по въпроса ще се раздвам да си изкажат менията си(или пак трябва да тормозя Емил от горната тема).
Нямам AGR клапа, сложил съм и един boostcontrol, %90 процента от времето го карам на 1 бар(по принцип беше настроено на 0.8 бара), иначе до 1.4-1.5 бара не издава странни звуци колата

След многото заплашващи кометари във форума че М51 не издържа на много тормоз а аз си я тормоза от време на време, преди седмица я закарах в Юве да я прегледат и ми казаха че помпата е в учудващо добро състояние.
Поздрави
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Аз ще ходя тея дни да се чипосвам и аз!При мой приятел по принцип си прая колата-не че сме в една компания просто е виртуоз по електрониката-не само на коли а на сичко 6то е електроника!Та консулт пправих със него да я чипнем и тои ми каза че във варианта които ще направи при мен(сигурно и др.вариянти има) ще микачи 30к.с. и 53N/m!
Пък и сам карал един рейндж рожър джип със 525ТДС мотор на който моя човек беше сложил чип-няма да ти казвам оня параход 3тонния какво правеше!Та като слжа чипчето ще ти дам повече инфо!
Пък и сам карал един рейндж рожър джип със 525ТДС мотор на който моя човек беше сложил чип-няма да ти казвам оня параход 3тонния какво правеше!Та като слжа чипчето ще ти дам повече инфо!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани