...??? (Липсващ маркуч за управление на AGR/EGR клапан)
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
...??? (Липсващ маркуч за управление на AGR/EGR клапан)
Колеги,днес случайно видях,че при мен този вакумен мъркуч липсва.Не знам от кога.
Струва ми се,че от последното влизане в сервиз....не съм сигурен...
За какво е този мъркуч и къде трябва да е другия му край?
[/img]
Струва ми се,че от последното влизане в сервиз....не съм сигурен...
За какво е този мъркуч и къде трябва да е другия му край?

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
мъркуч
Колега,
Вземи напиши някакво заглавие на темата ти, че " ??! .... " на мен нищо не ми говори.
Имали разлика в работата на двигателя ?
Вземи напиши някакво заглавие на темата ти, че " ??! .... " на мен нищо не ми говори.
Имали разлика в работата на двигателя ?
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Другия край на този маркуч влиза в електромагнитен клапан, който е закрепен след горивния филтър по посока на кокпита. Там са 2 или 3 такива клапани, като едното не е клапан а е сензора за вакуума в колекторите а другите 2 съответно са за щората на радиатора (ако имаш такава а ти определено имаш
) и за ЕГР клапана (това дето си го очертал) 


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

predel написа:Другия край на този маркуч влиза в електромагнитен клапан, който е закрепен след горивния филтър по посока на кокпита. Там са 2 или 3 такива клапани, като едното не е клапан а е сензора за вакуума в колекторите а другите 2 съответно са за щората на радиатора (ако имаш такава а ти определено имаш) и за ЕГР клапана (това дето си го очертал)
Благодаря ти колега

Re: мъркуч
vodach написа:Колега,
Вземи напиши някакво заглавие на темата ти, че " ??! .... " на мен нищо не ми говори.
VODACH,Давай някаква идея за заглавие и го пускам веднага.......Ама до тогава темата ще е изчерпана... Н е се приемай толкова на сериозно...



a след като не ти говори нищо,защо изобщо я отвори ......темата??!!!
дай да си говориме по същество....А?
Малко оправих цитата, за да стой по-прегледно

Postman
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: мъркуч
LongmAn написа:vodach написа:Колега,
Вземи напиши някакво заглавие на темата ти, че " ??! .... " на мен нищо не ми говори.
VODACH,Давай някаква идея за заглавие и го пускам веднага.......Ама до тогава темата ще е изчерпана... Н е се приемай толкова на сериозно...![]()
![]()
![]()
a след като не ти говори нищо,защо изобщо я отвори ......темата??!!!
дай да си говориме по същество....А?
Малко оправих цитата, за да стой по-прегледно
Postman
AGR-аbgasruck

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Postman написа:Също и EGR - Exhaust Gasses Recirculation
Ще го добавя в заглавието и него за Отличен (6).

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: мъркуч
LongmAn написа:vodach написа:Колега,
Вземи напиши някакво заглавие на темата ти, че " ??! .... " на мен нищо не ми говори.
VODACH,Давай някаква идея за заглавие и го пускам веднага.......Ама до тогава темата ще е изчерпана... Н е се приемай толкова на сериозно...![]()
![]()
![]()
a след като не ти говори нищо,защо изобщо я отвори ......темата??!!!
дай да си говориме по същество....А?
Малко оправих цитата, за да стой по-прегледно
Postman
Ако си говорим по същество, пиши си заглавието като хората, за да може някой след време да я намери в търсачката....
Re: мъркуч
Ако си говорим по същество, пиши си заглавието като хората, за да може някой след време да я намери в търсачката....[/quote]
Ако знаех как се казва този клапан,бъди сигурен,че щях да го напиша.........
Колега, старай се повече при редактиране на цитатите, за доброто на всички ни е
.
Postman
Ако знаех как се казва този клапан,бъди сигурен,че щях да го напиша.........
Колега, старай се повече при редактиране на цитатите, за доброто на всички ни е

Postman
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Незнам, но започвам да си мисля, че някои хора тука се подвизават само за да се заяждат с другите.... това е пример, как една тема пак става обикновенна "говорилня" без съдържание, а това ме натъжава





Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
predel написа:Незнам, но започвам да си мисля, че някои хора тука се подвизават само за да се заяждат с другите.... това е пример, как една тема пак става обикновенна "говорилня" без съдържание, а това ме натъжава![]()
![]()
![]()
Ами при такива събеседници - такива разговори

Много ви моля да приемете казуса със заглавието на темата за приключен, какъвто всъщност е! Знаете в противен случай как завършват нещата
.
Съответно ако някой има желание да обясни как да се реши проблема, т.е. какъв маркуч да се купи (диаметър), колко дълъг да се отреже и къде точно (най-добре със снимка) да се свърже другия му край, нека го направи.
И моля ви се - не ми отговаряйте на това съобщение с друго, което отново няма да бъде по темата.
По темата: аз лично бих оставил двигателя така (с изтръгнат маркуч), но това е въпрос на личен избор. Нищо лошо според мен не може да му се случи

Съответно ако някой има желание да обясни как да се реши проблема, т.е. какъв маркуч да се купи (диаметър), колко дълъг да се отреже и къде точно (най-добре със снимка) да се свърже другия му край, нека го направи.
И моля ви се - не ми отговаряйте на това съобщение с друго, което отново няма да бъде по темата.
По темата: аз лично бих оставил двигателя така (с изтръгнат маркуч), но това е въпрос на личен избор. Нищо лошо според мен не може да му се случи
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: ...??? (Липсващ маркуч за управление на AGR/EGR клапан)
LongmAn написа:Колеги,днес случайно видях,че при мен този вакумен мъркуч липсва.Не знам от кога.
Струва ми се,че от последното влизане в сервиз....не съм сигурен...
За какво е този мъркуч и къде трябва да е другия му край?[/img]
Ето тук влиза-KGR клапан ,който командва AGR клапана.AGR клапана служи да пропуска част от изгорелите газове в смукателният колектор при определени условия.Ако се изолира гуменият маркуч с Ф 3мм и дължина около 50мм


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани