Голям проблем!Моля помагайте!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Голям проблем!Моля помагайте!!!!

Мнение от Radkill » 23 Окт 2008, 10:54

Здравейте колеги,много търсих но не намерих тема, която може да ми помогне за моя проблем и затова пускам.Ако има,моля да ме извините.Проблема е следния: сложих газ на колата(газов инжекцион на Бардолини), след което колата започна да пали доста трудно,въртя два пъти по около 5сек. След като запали няма проблем,после като я загася,ако я запали до...около 5 мин пали без проблем, но тръгна ли да я пали след повечко време...същата работа пак трудно пали.Оставя ли я 2-3 дни да не я паля,после пали без проблем.Не знам каква е тази аномалия,но е много дразнещо.Ходих в сервизи,закачваха я, нищо не излиза,няма грешки, няма нищо.Бензиновата помпа я смених тези дни и пак същия проблем.Колата е Е34 520i 24V '94г. Само да кажа, че колата винаги пали първо на бензин и след това обръща на газ.Моля помогнете.
Предварително благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Окт 2008, 10:57

е чак пък толкова бързо да са ти се запушили дюзите :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 23 Окт 2008, 11:10

И моята го прави тоя номер ама е с обикновена газова уредба .... Дюзите сигурно са запушени , но ми казаха, че понеже е с обикновена уредба оставала газ в колекторите и после докато я издуха се върти малко докато запали на бензин. По принцип не съм имал толкова затруднения с паленето , но твоята е с ГИ :roll:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Radkill » 24 Окт 2008, 12:43

Да ако е с обикновена газ,разбирам ама с инжекцион....те дюзите са си отделно.. :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 24 Окт 2008, 12:55

гаси я на бензин и после пробвай как ще запали , дали пак юе въртиш така много , ако така запали бързо значи проблема е някаде в газта ...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 25 Окт 2008, 15:14

_65536_kb_sec_ написа:е чак пък толкова бързо да са ти се запушили дюзите :confused:
Я кажи как ще се запушат дюзите :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 05 Ное 2008, 20:27

Sesko написа:И моята го прави тоя номер ама е с обикновена газова уредба .... Дюзите сигурно са запушени , но ми казаха, че понеже е с обикновена уредба оставала газ в колекторите и после докато я издуха се върти малко докато запали на бензин. По принцип не съм имал толкова затруднения с паленето , но твоята е с ГИ :roll:


Точно това щях да кажа и аз...моето Е30 е с обикновена газова и се държи ама абсолютно по същия начин... казаха ми същото, че остава газ в колекторите, понеже нямало некъв си калапан да спира подаването на газ, май се слагал особено ако са ти по-дълги маркучите на газовата...при мен така

Иначе Е34 ми е с газов инжекцион и то точно Бардолини и нямам такъв проблем за щастие ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 05 Ное 2008, 21:27

Sesko написа:гаси я на бензин и после пробвай как ще запали , дали пак юе въртиш така много , ако така запали бързо значи проблема е някаде в газта ...


Подкрепям!
Ще се опитам да обсяня. Когато си я загасил в ГИ-то остава малко газ. В мига когато я запалиш газът се смесва с бензина и става, както на обикновена газова. Зацапват се свещите и не пали. Не съм специлист на по ГИ, но ми се струва, че доста хора страдат от тоя проблем. Изглежда копелетата, които слагат ГИ, нещо пропускат. :mhihi:

P.S. Вземи си напиши с ключови думи заглавието, че само "помощ проблем" на мен нищо не ми говори :roll:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 19 Дек 2008, 18:55

Аз съм вече с бардили, но и аз г имам същия проблем, при обаче е по-кофти защото ми прексъва при ряско подаване на газ, майсторите реешително казаха че са кабели ,пък аз смених 2 коплекта, освен това свещите са бели, което си е обеднена смес. и това ми е проблема.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Здравейте, колеги

Мнение от saint85 » 20 Дек 2008, 11:04

Значи и аз го имам този проблем с трудното палене и аз доста ходих по майстори и неможах да намеря решение :confused:
Radkill - Пробвай преди да загасиш автомобила да превключиш на бензин и изчакай около 1 минута - аз така вече доста време я карам и нямам този проблем с паленето загася ли я на бензин и си пали нормално :mhihi:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook