Инспекшън!!!
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Инспекшън!!!
здр колеги,
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Pesho_1 написа:мерси колега утре ще видим какво ще стане!!!
дано да се стигне до успех!
Зимаш едно кабелне /жица/ и няма нужда да е 'дебело медно' отваряш краглата букса отпред и допираш го на 7 краче и маса - хващаш някои приятел да заварти ключа на контакт, след 12 сек. вадиш кабела и гасиш контакта. При следващия контакт всичко требва да е ок ..... процедурата можеш и сега да я направиш пак утре смени маслото, а може и да не я правиш ако не ти свети много

King Regards, 0888 750 222
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: Инспекшън!!!
Pesho_1 написа:здр колеги,
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!
То хубаво ще занулиш 7 с 19 ама сигурен ли си че се с 20пина ? Ако си със 15пина ? Там май беше 1 и 7 !




- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Инспекшън!!!
Pesho_1 написа:здр колеги,
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!
Последователноста е следната -даваш на контакт,опираш един кабел на маса,след това го докосваш до пин 7,след 3 сек. се нулира маслото ,след 15 инспекшъна.Прави се така ,защото при обратното включване може статичното електричество да изгори нещо от електрониката.

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
И от мене нещо... ако Ви е интересно....:
Коли занулявани по тоя начин след това заболяват от една гадничка "болест".. немогат да се нулират с уред, а за да се "оправи" "проблема" е необходимо да се закачи на диагностика и да се изтрие една гадна грешчица в еку-то... но пък от друга страна няма проблеми да се зануляват с кабел
но като се изчисти еку-то се чувства и различно държане на колата (става по-пъргава) ...
Коли занулявани по тоя начин след това заболяват от една гадничка "болест".. немогат да се нулират с уред, а за да се "оправи" "проблема" е необходимо да се закачи на диагностика и да се изтрие една гадна грешчица в еку-то... но пък от друга страна няма проблеми да се зануляват с кабел

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Кой има сървиз кей да ми занули колата, че нещо не става с жиците?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:Кой има сървиз кей да ми занули колата, че нещо не става с жиците?
Не може да не става-направи го по начина ,по който казвам и гледай проводника да прави хубав контакт-понякога пина има окисен слой ,който трябва да бъде изчистен с нещо остро.
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
И при мен не се получаваше....
1.отвряш капака, 2.отвърташ капачката на буксата, 3. даваш на контакт, 4. отиваш при буксата, 5. допираш първо пин 19 и след това пин 7 и броиш точно 12 секунди и махаш жицата,кламера,пинсетата, и си готов

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
predel написа:И от мене нещо... ако Ви е интересно....:
Коли занулявани по тоя начин след това заболяват от една гадничка "болест".. немогат да се нулират с уред, а за да се "оправи" "проблема" е необходимо да се закачи на диагностика и да се изтрие една гадна грешчица в еку-то... но пък от друга страна няма проблеми да се зануляват с кабелно като се изчисти еку-то се чувства и различно държане на колата (става по-пъргава) ...
Тва пък кой ти го каза че спъва колата

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани