Инспекшън!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Инспекшън!!!

Мнение от Pesho_1 » 12 Окт 2008, 19:17

здр колеги,
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Окт 2008, 19:29

Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 12 Окт 2008, 19:37

мерси колега утре ще видим какво ще стане!!!
дано да се стигне до успех! :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 12 Окт 2008, 21:14

Pesho_1 написа:мерси колега утре ще видим какво ще стане!!!
дано да се стигне до успех! :winky:

Зимаш едно кабелне /жица/ и няма нужда да е 'дебело медно' отваряш краглата букса отпред и допираш го на 7 краче и маса - хващаш някои приятел да заварти ключа на контакт, след 12 сек. вадиш кабела и гасиш контакта. При следващия контакт всичко требва да е ок ..... процедурата можеш и сега да я направиш пак утре смени маслото, а може и да не я правиш ако не ти свети много :)...............успех колега
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Re: Инспекшън!!!

Мнение от pantzer3 » 13 Окт 2008, 14:47

Pesho_1 написа:здр колеги,
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!



То хубаво ще занулиш 7 с 19 ама сигурен ли си че се с 20пина ? Ако си със 15пина ? Там май беше 1 и 7 ! :idea:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 13 Окт 2008, 14:48

:D
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 13 Окт 2008, 16:19

525 TDS Touring 10.02.1994g

с колко пина трябва да бъде?


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 13 Окт 2008, 17:38

20
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Инспекшън!!!

Мнение от zvetiko » 13 Окт 2008, 20:07

Pesho_1 написа:здр колеги,
интересува ме някои правил ли е номера с зануляването на инспекшъна с кабел4е на пин 7 с пин 19 и дали наистина работи
4е утре ще сменям малсото а пък не ми се дава 15 кинта за едно зануляване при положение 4е мога да си го зануля аз.
мерси предварително!!!


Последователноста е следната -даваш на контакт,опираш един кабел на маса,след това го докосваш до пин 7,след 3 сек. се нулира маслото ,след 15 инспекшъна.Прави се така ,защото при обратното включване може статичното електричество да изгори нещо от електрониката. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 14 Окт 2008, 20:28

И от мене нещо... ако Ви е интересно....:
Коли занулявани по тоя начин след това заболяват от една гадничка "болест".. немогат да се нулират с уред, а за да се "оправи" "проблема" е необходимо да се закачи на диагностика и да се изтрие една гадна грешчица в еку-то... но пък от друга страна няма проблеми да се зануляват с кабел :) но като се изчисти еку-то се чувства и различно държане на колата (става по-пъргава) ...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 14 Окт 2008, 20:32

Кой има сървиз кей да ми занули колата, че нещо не става с жиците?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 14 Окт 2008, 21:53

Zubcho написа:Кой има сървиз кей да ми занули колата, че нещо не става с жиците?


Аз имам, обади ми се ако искаш...
0888901868
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Окт 2008, 23:11

Zubcho написа:Кой има сървиз кей да ми занули колата, че нещо не става с жиците?


Не може да не става-направи го по начина ,по който казвам и гледай проводника да прави хубав контакт-понякога пина има окисен слой ,който трябва да бъде изчистен с нещо остро.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 15 Окт 2008, 9:46

И при мен не се получаваше.... :uups: 1.отвряш капака, 2.отвърташ капачката на буксата, 3. даваш на контакт, 4. отиваш при буксата, 5. допираш първо пин 19 и след това пин 7 и броиш точно 12 секунди и махаш жицата,кламера,пинсетата, и си готов


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 15 Окт 2008, 10:25

predel написа:И от мене нещо... ако Ви е интересно....:
Коли занулявани по тоя начин след това заболяват от една гадничка "болест".. немогат да се нулират с уред, а за да се "оправи" "проблема" е необходимо да се закачи на диагностика и да се изтрие една гадна грешчица в еку-то... но пък от друга страна няма проблеми да се зануляват с кабел :) но като се изчисти еку-то се чувства и различно държане на колата (става по-пъргава) ...

Тва пък кой ти го каза че спъва колата :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook