Проблем охлаждането. Май е термостат или датчик...
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Проблем охлаждането. Май е термостат или датчик...
Та, наскоро като ходих до В. Търново стрелката на охлаждането изведнъж се оказа между средната и следващата черта. Надух парното, но не помогна особено. Ама стои си там и не мърда. Отварям капака, маркучите са си нормално топли и меки, виското си фучи. На връщане нямах проблеми. Отскоро забелязах обаче, че стрелката рязко скача към горе описаната зона и после рязко се връща към нормалната.
Съмнявам се в термостата, но не е нормално според мен стрелката така да подскача.
Съмнява ме и не добър контакт на датчика за температурата.
Абе, къде аджеба се намира тоя датчик?
ПС: Търсенето не даде резултат.
Съмнявам се в термостата, но не е нормално според мен стрелката така да подскача.
Съмнява ме и не добър контакт на датчика за температурата.
Абе, къде аджеба се намира тоя датчик?
ПС: Търсенето не даде резултат.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
този мотор ми тъмна Индия, но едва ли е помпа, ако беше тя щеше да разбереш до сега, http://store.picbg.net/pubpic/FE/78/817 ... 47fe78.bmp
не знам дали ще ти помогне това, но го виж
не знам дали ще ти помогне това, но го виж
Благодаря за отзива.
Таз картинка с нищо не помогна но все пак... Еееегати, 70 човека са прочели темата и нито един не помага.
Ще го продам това БМВ и ще си купя Опел. Тъй да знаете
Таз картинка с нищо не помогна но все пак... Еееегати, 70 човека са прочели темата и нито един не помага.
Ще го продам това БМВ и ще си купя Опел. Тъй да знаете

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
като стане така чукни по таблото няколко пъти,там кадето е стрелката за температурата и си готов
2,3 бмв та съм имал с такъв проблем.

kirililiev написа:като стане така чукни по таблото няколко пъти,там кадето е стрелката за температурата и си готов2,3 бмв та съм имал с такъв проблем.



Еееба го . Тфа да не е москвич?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
най-вероятно първото ти съмнение е най-правилно, като не отваря напълно... ако се разглоби, може и да се види това нещо, като гледаш износването в осичката...
а ако го туриш в чайника, още по-добре ще проличи
....
а ако го туриш в чайника, още по-добре ще проличи

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
еми щом викаш че виското ти фучи, тогава смени термостата(ако не е нов) и виж като отвориш капачката на разширителния съд като даваш газззз дали ти върти водата помпата, трябва да тече вода през отвора. това са трите работи по охлаждането

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Ако ти губи вода или антифриз ти е на съвсем другото ниво проблема, но тъй като си е твоя колата и не ти е направила голям проблем преди това малко отклонение, значи е по-вероятно да не е изпуснала гарнитурата или да се е нацепила главата, но и това е ппоследния вариант

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Kristopher написа:Ако ти губи вода или антифриз ти е на съвсем другото ниво проблема, но тъй като си е твоя колата и не ти е направила голям проблем преди това малко отклонение, значи е по-вероятно да не е изпуснала гарнитурата или да се е нацепила главата, но и това е ппоследния вариант
Къмто гарнитурка ли отиваме?
Добре де. Тогава защо стрелката скача като шашава от средата към описаното място и после обратно за част от секундата.
ПС: През отвора на радиатора си пуска антифриз. Помпата си бачка.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
може да ти е загубила малко течност защото ти е загряла малко повече и затова да я е изхвърлила, защото се е разширила повече от нормалното, в този случай не е станала белята

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани