ГНП от 524тд на 525тдс ремонт на плочка - прочетете!!!
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
ГНП от 524тд на 525тдс ремонт на плочка - прочетете!!!
Днеска от супер дизел ми казаха, че плочката ми е заминала, а видимо не видях да са опитвали да я местят, но на въпроса. Имам приятел с 524тд който разполага с резервна помпа работеща разбира се. На пръв поглед не се различава от моята, но искам да знам дали ще стане плочката от нея на моя ТДС или направо помпата, понеже се знае, че е работеща, а и ще ми я предостави срещу някаква символична сума. Благодаря!
Последна промяна Azereus на 08 Окт 2008, 19:33, променена общо 1 път
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ГНП от 524тд на 525тдс
Azereus написа:Днеска от супер дизел ми казаха, че плочката ми е заминала, а видимо не видях да са опитвали да я местят, но на въпроса. Имам приятел с 524тд който разполага с резервна помпа работеща разбира се. На пръв поглед не се различава от моята, но искам да знам дали ще стане плочката от нея на моя ТДС или направо помпата, понеже се знае, че е работеща, а и ще ми я предостави срещу някаква символична сума. Благодаря!
Чичо като ти казвах да купиш мойта кола що не ме послуша??? Сега ще дадеш едни 400-500 лв за ГНП.
Nik има цяло ГНП. Обади му се. Но не ходи в Супер Дизел, че ще ти срежат главата с цената за ремонта- за работата говоря. И БМВфена (Бисер) има ГНП за продан питай и него за цена.
Хайде успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ГНП от 524тд на 525тдс
Azereus написа:Днеска от супер дизел ми казаха, че плочката ми е заминала, а видимо не видях да са опитвали да я местят, но на въпроса. Имам приятел с 524тд който разполага с резервна помпа работеща разбира се. На пръв поглед не се различава от моята, но искам да знам дали ще стане плочката от нея на моя ТДС или направо помпата, понеже се знае, че е работеща, а и ще ми я предостави срещу някаква символична сума. Благодаря!
Чичо като ти казвах да купиш мойта кола що не ме послуша??? Сега ще дадеш едни 400-500 лв за ГНП.
Nik има цяло ГНП. Обади му се. Но не ходи в Супер Дизел, че ще ти срежат главата с цената за ремонта- за работата говоря. И БМВфена (Бисер) има ГНП за продан питай и него за цена.
Иначе интервенцията се прави, само трябва да намериш някой кадърен майстор, който го е правил и преди.
Хайде успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: ГНП от 524тд на 525тдс
мдаа-имам я и още е на колата и може да се чуе как работи--Zubcho написа:Azereus написа:Днеска от супер дизел ми казаха, че плочката ми е заминала, а видимо не видях да са опитвали да я местят, но на въпроса. Имам приятел с 524тд който разполага с резервна помпа работеща разбира се. На пръв поглед не се различава от моята, но искам да знам дали ще стане плочката от нея на моя ТДС или направо помпата, понеже се знае, че е работеща, а и ще ми я предостави срещу някаква символична сума. Благодаря!
Чичо като ти казвах да купиш мойта кола що не ме послуша??? Сега ще дадеш едни 400-500 лв за ГНП.
Nik има цяло ГНП. Обади му се. Но не ходи в Супер Дизел, че ще ти срежат главата с цената за ремонта- за работата говоря. И БМВфена (Бисер) има ГНП за продан питай и него за цена.
Иначе интервенцията се прави, само трябва да намериш някой кадърен майстор, който го е правил и преди.
Хайде успех!

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Казах му да не взема кола за 3000 лв. ама кой да чуе сега ще ти прави оборот на теб
Не е с лоши чувства колега, ама те предупредихме и сега ме е яд.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Знам, че е така колеги, но се наложи да вкарам доста пари понеже строим къща, та средствата ми се срязаха на половина и взех кола за тия пари, така, че очаквах да се появи нещо такова, само, че през тия няколко месеца докато си възвърна финансовата стабилност ми се искаше и да се возя. Иначе колата е чук, запазена и салона е без забележки, днеска я карах извънградско и останах удивен от возията, да не говорим, че вътре не се чува нищо. Температура и тн държи, абе сега като оправя помпата за другите неща мисля, че няма да ми дава ядове.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Azereus написа:Знам, че е така колеги, но се наложи да вкарам доста пари понеже строим къща, та средствата ми се срязаха на половина и взех кола за тия пари, така, че очаквах да се появи нещо такова, само, че през тия няколко месеца докато си възвърна финансовата стабилност ми се искаше и да се возя. Иначе колата е чук, запазена и салона е без забележки, днеска я карах извънградско и останах удивен от возията, да не говорим, че вътре не се чува нищо. Температура и тн държи, абе сега като оправя помпата за другите неща мисля, че няма да ми дава ядове.
Дано
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Azereus написа:Знам, че е така колеги, но се наложи да вкарам доста пари понеже строим къща, та средствата ми се срязаха на половина и взех кола за тия пари, така, че очаквах да се появи нещо такова, само, че през тия няколко месеца докато си възвърна финансовата стабилност ми се искаше и да се возя. Иначе колата е чук, запазена и салона е без забележки, днеска я карах извънградско и останах удивен от возията, да не говорим, че вътре не се чува нищо. Температура и тн държи, абе сега като оправя помпата за другите неща мисля, че няма да ми дава ядове.
Колега,щом е заминала плочката,колата е на много километри и се готви и за веригите.

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
водната помпа е сменена, новата е с алуминиевата турбина, веригата я провериха - била наред. Иначе колко върви веригата?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Azereus написа:водната помпа е сменена, новата е с алуминиевата турбина, веригата я провериха - била наред. Иначе колко върви веригата?
По150 лв.Лошото е ,че е хубаво да смениш и карантията около тях.За състоянито на веригите ще разбереш по положението на ГНП-ако е завъртяна максимално към двигателя(виж бъбрековидните и отвори,където е закрепена с гайки за двигателя) и двигателя чука при работата си ,значи скоро ще са за смяна.
Пепи плочката се износва най-много от некачествена нафта(с ниска смазочност)и от добавкиzvetiko написа:Azereus написа:Знам, че е така колеги, но се наложи да вкарам доста пари понеже строим къща, та средствата ми се срязаха на половина и взех кола за тия пари, така, че очаквах да се появи нещо такова, само, че през тия няколко месеца докато си възвърна финансовата стабилност ми се искаше и да се возя. Иначе колата е чук, запазена и салона е без забележки, днеска я карах извънградско и останах удивен от возията, да не говорим, че вътре не се чува нищо. Температура и тн държи, абе сега като оправя помпата за другите неща мисля, че няма да ми дава ядове.
Колега,щом е заминала плочката,колата е на много километри и се готви и за веригите.Смени за всеки случай водната помпа-ако е с пластмасови лопатки и на много километри,може да стане голяма беля.Погледни и демпферната шайба за пукнатини.
Плочката трябва да стане,за всеки случй при смяната премерете диаметъра на пъпката отдулу на плочките-трябва да е еднакъв

by ''kompleksa''
Здравейте,
колеги може ли някой от вас да обясни точно как е действието на ГНП'то по точно на плочката. Имам предвид кога става позиционирането, например като се натисне газта и т.н. Понеже като имах онова у-во (дето бях питал в темата за умната дюза) тогава имах проблеми с подаване на газта(сама да се форсира), имах проблеми понякога(рядко) с нестабилни обороти като загряла. След като елиминирах това у-во всичко си дойде на място. Но ако у-вото не беше се повредило може ли то да поеме тази част на ГНП'то(позиционирането на графитите) и да продължи хубавата работа на двигателя
И тука да попитам колегата _65536_kb_sec_ ако има свободно време да разгледа това нещо което ми беше свързано към ГНП'то, може да изкочи нещо
Поздрави
колеги може ли някой от вас да обясни точно как е действието на ГНП'то по точно на плочката. Имам предвид кога става позиционирането, например като се натисне газта и т.н. Понеже като имах онова у-во (дето бях питал в темата за умната дюза) тогава имах проблеми с подаване на газта(сама да се форсира), имах проблеми понякога(рядко) с нестабилни обороти като загряла. След като елиминирах това у-во всичко си дойде на място. Но ако у-вото не беше се повредило може ли то да поеме тази част на ГНП'то(позиционирането на графитите) и да продължи хубавата работа на двигателя

И тука да попитам колегата _65536_kb_sec_ ако има свободно време да разгледа това нещо което ми беше свързано към ГНП'то, може да изкочи нещо

Поздрави
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
swh_bmw написа:Здравейте,
колеги може ли някой от вас да обясни точно как е действието на ГНП'то по точно на плочката. Имам предвид кога става позиционирането, например като се натисне газта и т.н. Понеже като имах онова у-во (дето бях питал в темата за умната дюза) тогава имах проблеми с подаване на газта(сама да се форсира), имах проблеми понякога(рядко) с нестабилни обороти като загряла. След като елиминирах това у-во всичко си дойде на място. Но ако у-вото не беше се повредило може ли то да поеме тази част на ГНП'то(позиционирането на графитите) и да продължи хубавата работа на двигателя![]()
И тука да попитам колегата _65536_kb_sec_ ако има свободно време да разгледа това нещо което ми беше свързано към ГНП'то, може да изкочи нещо![]()
Поздрави
Колегата за който говориш в момента е в щатите и скоро не го чакаме да се върне. Иначе като се върне почва производство на Пауербоксове

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
swh_bmw написа:Здравейте,
колеги може ли някой от вас да обясни точно как е действието на ГНП'то по точно на плочката. Имам предвид кога става позиционирането, например като се натисне газта и т.н. Понеже като имах онова у-во (дето бях питал в темата за умната дюза) тогава имах проблеми с подаване на газта(сама да се форсира), имах проблеми понякога(рядко) с нестабилни обороти като загряла. След като елиминирах това у-во всичко си дойде на място. Но ако у-вото не беше се повредило може ли то да поеме тази част на ГНП'то(позиционирането на графитите) и да продължи хубавата работа на двигателя![]()
И тука да попитам колегата _65536_kb_sec_ ако има свободно време да разгледа това нещо което ми беше свързано към ГНП'то, може да изкочи нещо![]()
Поздрави
От плочката излиза едно въртящо се цилиндърче,на което има асиметрична пъпка ,която влиза в един ринг с отвор закрепен на вала на ГНП.Като се върти цилиндърчето,ринга се движи напред и назад и командва количеството гориво.Въртенето на цилиндърчето се командва от плочката,която получава команда от DDE ,което от своя страна анализира дани от много неща,включително и реостата на педала на газта.Твоето устройство подава някакви паразитни сигнали ,които се наслагват със сигналите от DDE-общо взето смисъла му е ако DDE е решило ,че тряба да мръдне ринга с 1мм,то да добави още малко напрежение и да направи така ,че да се мръдне с 1.5мм-повече гориво,по-добра тяга на колата.
Пепи плочката се износва най-много от некачествена нафта(с ниска смазочност)и от добавки
Плочката трябва да стане,за всеки случй при смяната премерете диаметъра на пъпката отдулу на плочките-трябва да е еднакъв
Ванка ,важен фактор сигурно е и срока на експлотация-плъзгачите стоят и трият най-много в началото на пистите.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани