E34 520i М50 - старт на студен двигател - проблем - решен!!!
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
E34 520i М50 - старт на студен двигател - проблем - решен!!!
Колата си работеше перфектно, но (не послушах съветите на познати и непознати) сложих газов инжекцион, който си работи перфектно (когато е топла - между другото) - колата пали на бензин и като стигне 35 градуса минава на газ автоматично.
Проблемът е, че когато е студен двигателя и я запаля (на бензин) не държи добре обороти, опитва се да загасне, не иска да ускорява, понякога припуква отпред, след като вдигна оборотите на място и пусна педала на газта обикновено гасне, не ускорява хубаво и плавно докато не стигне стрелката 12ч. След това дори и да поизстине двигателя (4-5 часа) пали и не прави проблем, но ако се охлади за 12-14часа после всичко започва наново.
Имал ли е някой подобен проблем - не намерих такава тема?
Правиха диагностики в Перник - няма грешки - всичко ОК - ламбда сонда работи, дебитомер работи и т.н., свещите са нови оригинални БМВ.
Имам час за диагностика за другата седмица - някъде под моста Чавдар в София - дано там намерят какво е, но се съмнявам.
Притеснява ме при монтажа на газовата да не са боцнали някой маркуч, или да са резнали някоя жичка и сега да ми прави тези проблеми.
Някой ако е решил подобен проблем, сподели и допринесе за решението, ще съм много благодарен - ще има и по бира
ако желае.
Проблемът е, че когато е студен двигателя и я запаля (на бензин) не държи добре обороти, опитва се да загасне, не иска да ускорява, понякога припуква отпред, след като вдигна оборотите на място и пусна педала на газта обикновено гасне, не ускорява хубаво и плавно докато не стигне стрелката 12ч. След това дори и да поизстине двигателя (4-5 часа) пали и не прави проблем, но ако се охлади за 12-14часа после всичко започва наново.
Имал ли е някой подобен проблем - не намерих такава тема?
Правиха диагностики в Перник - няма грешки - всичко ОК - ламбда сонда работи, дебитомер работи и т.н., свещите са нови оригинални БМВ.
Имам час за диагностика за другата седмица - някъде под моста Чавдар в София - дано там намерят какво е, но се съмнявам.
Притеснява ме при монтажа на газовата да не са боцнали някой маркуч, или да са резнали някоя жичка и сега да ми прави тези проблеми.
Някой ако е решил подобен проблем, сподели и допринесе за решението, ще съм много благодарен - ще има и по бира

Последна промяна dokie на 16 Окт 2008, 16:03, променена общо 1 път
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
И аз съм със същия мотор и с газов инжекцион само че при мен работи перфектно сутрин като я запаля студена за 5 секунди си мени оборотите ама си ги стабилизира след 5-6-7 секунди. А няма ли гаранция тоя газов инжекцион ходи им нахалствай. Каква марка ти е инжекциона? Електроника механика?

E34, E38
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Нахалствам вече седмица, на човека му се запали главата с мен, ама явно не може да се оправят тук на регионално ниво и ще трябва да се ходи до столицата при други "майстори" за диагностика. То ако някой може само по симтпомите да каже, ама.....
Почти съм сигурен, че е BRC - те ми обясняваха там кое какво, ама проблема не е в газовата (а и не обърнах много внимание на марката много) - човекът я свали цялата и проблема си остана - нещо е по самата кола. Мисля, че е електроника - има 2-ри комп вързан към този на колата - и 2-я командва газовите инжектори.
Почти съм сигурен, че е BRC - те ми обясняваха там кое какво, ама проблема не е в газовата (а и не обърнах много внимание на марката много) - човекът я свали цялата и проблема си остана - нещо е по самата кола. Мисля, че е електроника - има 2-ри комп вързан към този на колата - и 2-я командва газовите инжектори.
- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
колега пробваи колата като ти сварши газта,недеи зарежда и виж как е на другия ден,аз имам същия проблем,явно пропуска отнякъде газ,но какво ли не проверявах и няма,но като сварши газта и после студена е 6 точки 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
e 28 performance написа:колега пробваи колата като ти сварши газта,недеи зарежда и виж как е на другия ден,аз имам същия проблем,явно пропуска отнякъде газ,но какво ли не проверявах и няма,но като сварши газта и после студена е 6 точки
Спрях направо кранчето отзад и изгорих останалата газ в системата, но проблемът пак остана - довечера и утре ще пробвам пак.
ПП: какво да им правя на лулите и моторчето - как да ги проверя - на диагностика не излиза нищо.
dokie написа:e 28 performance написа:колега пробваи колата като ти сварши газта,недеи зарежда и виж как е на другия ден,аз имам същия проблем,явно пропуска отнякъде газ,но какво ли не проверявах и няма,но като сварши газта и после студена е 6 точки
Спрях направо кранчето отзад и изгорих останалата газ в системата, но проблемът пак остана - довечера и утре ще пробвам пак.
ПП: какво да им правя на лулите и моторчето - как да ги проверя - на диагностика не излиза нищо.
Аз съм без ГИ и миналата година имах същия проблем, оказа се компютъра смених го и всичко се оправи
п.п. Показа проблема единственно на диагностиката в КАМОР АУТО 58лв
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Ivo 1 написа:dokie написа:e 28 performance написа:колега пробваи колата като ти сварши газта,недеи зарежда и виж как е на другия ден,аз имам същия проблем,явно пропуска отнякъде газ,но какво ли не проверявах и няма,но като сварши газта и после студена е 6 точки
Спрях направо кранчето отзад и изгорих останалата газ в системата, но проблемът пак остана - довечера и утре ще пробвам пак.
ПП: какво да им правя на лулите и моторчето - как да ги проверя - на диагностика не излиза нищо.
Аз съм без ГИ и миналата година имах същия проблем, оказа се компютъра смених го и всичко се оправи
п.п. Показа проблема единственно на диагностиката в КАМОР АУТО 58лв
А колко излезе цената на компютъра, и нов или втора ръка?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Не питай за компютър че трудно се намира. Не би трябвало да прави такива магарии иначе. Но провери лули, кабели, бубини всичко щото само нещо от това да не е в изправност и почва да се магарясваdokie написа:Ivo 1 написа:dokie написа:e 28 performance написа:колега пробваи колата като ти сварши газта,недеи зарежда и виж как е на другия ден,аз имам същия проблем,явно пропуска отнякъде газ,но какво ли не проверявах и няма,но като сварши газта и после студена е 6 точки
Спрях направо кранчето отзад и изгорих останалата газ в системата, но проблемът пак остана - довечера и утре ще пробвам пак.
ПП: какво да им правя на лулите и моторчето - как да ги проверя - на диагностика не излиза нищо.
Аз съм без ГИ и миналата година имах същия проблем, оказа се компютъра смених го и всичко се оправи
п.п. Показа проблема единственно на диагностиката в КАМОР АУТО 58лв
А колко излезе цената на компютъра, и нов или втора ръка?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
slavianko написа:Не питай за компютър че трудно се намира. Не би трябвало да прави такива магарии иначе. Но провери лули, кабели, бубини всичко щото само нещо от това да не е в изправност и почва да се магарясваdokie написа:Ivo 1 написа:dokie написа:e 28 performance написа:колега пробваи колата като ти сварши газта,недеи зарежда и виж как е на другия ден,аз имам същия проблем,явно пропуска отнякъде газ,но какво ли не проверявах и няма,но като сварши газта и после студена е 6 точки
Спрях направо кранчето отзад и изгорих останалата газ в системата, но проблемът пак остана - довечера и утре ще пробвам пак.
ПП: какво да им правя на лулите и моторчето - как да ги проверя - на диагностика не излиза нищо.
Аз съм без ГИ и миналата година имах същия проблем, оказа се компютъра смених го и всичко се оправи
п.п. Показа проблема единственно на диагностиката в КАМОР АУТО 58лв
А колко излезе цената на компютъра, и нов или втора ръка?
Колега повярвай ми преди да стигна до КАМОР проверихме цялата инсталация, лули, кабелни връзки дори купих и една нова дюза и я превъртяхме през всички цилиндри защото имахме съмнение че някоя от дюзите се ебава накря решихме че е компютъра след като всичко друго беше наред но за по сигурно отидох в КАМОР. Без да им казвам моите съмнения им обясних какво се случва с колата. От Камор бяха категорични след диагностиката че е компа. Доста време ми отне да намеря компютър на що годе добра цена. Почти навсякъде ми искаха 700лв говориме за втора употреба, в крайна сметка след много обикаляне го взех за 250лв като отидох на място с колата там където го намерих ( морга близо до Герман ) пробвахме го и като видях че работи го взех от тогава не съм имал подобен проблем.
За нов компютър аз не бих си и помислил.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Аз също смених компютър наскоро, но 3-ма човека ми дадоха оферти и на 3-мата цените бяха сходни и МНОГО по-ниски от обявените дотук...
Моят съвет е - първо пробвай и после купувай! Аз така изгорях с доста...
Моят съвет е - първо пробвай и после купувай! Аз така изгорях с доста...

Аз, също съм с ГИ Бардолини, и при мене ги дава абсолютно същите дефекти. Като е палена през деня няма никакви проблеми, но ако престои една нощ, едвам паля сутрин и трябва да я оставя да поработи малко на спокойствие, иначе ако тръгна веднага няма никаква мощност и пука като кремъклийка, не може да се изреже даже и на място, просто глъхне. Най-странното е, че не винаги е така, сега напоследък се оправи, откакто я карам повече на бензин, но пак не е същото като преди ГИ.... Не съм ходил а диагностика още, но смених ламбда, лули и свещи - разлика = 0. Гледам че бубините светят но предполагам не е станало изведнъж и надали е од това. Та пишете, следя с интерес. 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
e 28 performance написа:пробваите като свърши газта,и на другия ден на бензин как е при мен изчезват тези симптоми
аз още не съм свършил газта, но мисля че с кранчето на бутилката ефекта е същия - пробвай докато ти работи на газ да затегнеш крана и изчакай да угасне, ако на другия ден е ОК - значи е едно и също, дори мисля, че със спирането на кранчето е по-сигурно че няма газ по системата
- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Колеги, и аз съм изпаднал в паника
Карам М20Б25 и мисля че имам същия проблем с изкл. на това че нямам ГИ и без това не мисля че има връзка с проблема.. Стана преди около 4-5 дни, няма тяга, просто не е колата от предния ден, глъхне и когато я 'настъпя' прескача оборотите и патка и просто е ужас
Силно се надявам да не е от компа, ще е жалко за хвалбите дето ги ръся постоянно по нейн адрес.. Не съм я псукал на диагностика още, имам си програма и комп вкъщи за това, но не мисля че ще се оправи от изтриване на грешки. Чакам някой да сподели какво се е оказало при него ако е имал сходен проблем, интересувам се живо, защото без бебчето ми съм за никъде 




23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани