няколко въпроса за TDS
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
няколко въпроса за TDS
Колата ми е нов внос от австрия, сменени консумативи + стартер (стария изгоря 2 дена след като я купих). От там нататък моите впечатления са: независимо от температурата на двигателя и тази вънка колата пали като бензинка - перфектно и то със смотан акумулатор. Държи перфектна температура, работи икономично, не пушляви, на диагностиката не показва грешки и тн. До тук добре! Обаче има едни неща, които леко ме смущават. Първото е, че след като ми смениха ремъка на алтернатора ми казаха, че оптягащия механизъм си е здрав. Но вчера не знам поради каква причина ремъкът се разхлаби до такава степен, че въобще неможеше да върти. След като леко чукнах оптяжната ролка се опъна. На какво се дължи това? Дали е заяла по някакъв начин или е за смяна? Вторият въпрос ми е свързан с работата на двигателя. Когато я карам (особено докато загрее) веднага след като пусна газта, било то след форсиране или спиране след изключване от скорост двигателя загасва, което е доста дразнещо на моменти. Наблюдавам и, че когато вече загряла и пусна газта оборотите падат за части от секундата, след това се нормализират. Също колата в ниските (до 2000 оборота в мин)е доста тромава и двигателя бавно реагира, след като мине тия обороти кове за седалката (адската турбо дупка). Също при потегляне трябва да давам повечко гас, понеже е доста тромава в ниските обороти. Тези неща на какво се дължат? Настройка на помпа или др? Също така ако изолирам въпросния AEG клапан и почистя интеркулера дали ще има ефект? Съжалявам за дългия пост но това наистина са неща които ме късаят конкретно и немога да се ориентирам с търсачката! Благодаря предварително!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: няколко въпроса за TDS
Azereus написа:Колата ми е нов внос от австрия, сменени консумативи + стартер (стария изгоря 2 дена след като я купих). От там нататък моите впечатления са: независимо от температурата на двигателя и тази вънка колата пали като бензинка - перфектно и то със смотан акумулатор. Държи перфектна температура, работи икономично, не пушляви, на диагностиката не показва грешки и тн. До тук добре! Обаче има едни неща, които леко ме смущават. Първото е, че след като ми смениха ремъка на алтернатора ми казаха, че оптягащия механизъм си е здрав. Но вчера не знам поради каква причина ремъкът се разхлаби до такава степен, че въобще неможеше да върти. След като леко чукнах оптяжната ролка се опъна. На какво се дължи това? Дали е заяла по някакъв начин или е за смяна? Вторият въпрос ми е свързан с работата на двигателя. Когато я карам (особено докато загрее) веднага след като пусна газта, било то след форсиране или спиране след изключване от скорост двигателя загасва, което е доста дразнещо на моменти. Наблюдавам и, че когато вече загряла и пусна газта оборотите падат за части от секундата, след това се нормализират. Също колата в ниските (до 2000 оборота в мин)е доста тромава и двигателя бавно реагира, след като мине тия обороти кове за седалката (адската турбо дупка). Също при потегляне трябва да давам повечко гас, понеже е доста тромава в ниските обороти. Тези неща на какво се дължат? Настройка на помпа или др? Също така ако изолирам въпросния AEG клапан и почистя интеркулера дали ще има ефект? Съжалявам за дългия пост но това наистина са неща които ме късаят конкретно и немога да се ориентирам с търсачката! Благодаря предварително!
За това ,че е тромава трябва да почистиш МАР сенсора и тръбичката от него до колектора,след ,което трябва да се регулира помпата.За ремъка-виж дали не ти блокира обтягащият амортисьор,от ролките не зависи нищо-най-добре го смени ,около 80-110лв.Това ,че ти мени оборотите най-вероятно се дължи на износени писти на плочката-ако не стане само с регулировка(хем ще се премахне турбодупката,хем ще преодолееш износеният участък на пистите) си приготви още около 300-500 за стара или над 800 за нова.
От моя личен опит смятам ,че запушването на AGR клапана влошава работата на двигателя,но май само аз смятам така.

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Благодаря ти колега а това за 300-500 лв имаш предвид е цената на плочката, а не на помпата, така ли? И къде би ми предложил да отида в Супер дизел или другаде ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Сетих се още нещо, като пусна вентилатора в купето духа доста слабо. Дали има някакъв кабинен филтър който се сменя? Колата е с двузонов климатик и ми се стори, че до жабката има нещо като филтър?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Няма какво да търси - сменя се филтъра за климатика -40 лв с труда .pesho написа:За филтъра правилно ти се е сторило. Имаше няколко много полезни
теми на тая тема ... разтърси се.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
zvetiko написа:Azereus написа:Благодаря ти колега а това за 300-500 лв имаш предвид е цената на плочката, а не на помпата, така ли? И къде би ми предложил да отида в Супер дизел или другаде ?
И само плочката и цяла помпа,май вървят еднакво.Въпроса е да намериш читава плочка-в София има около 30-а не работещи.Най-добре отиди в Юве-там една голяма част от плочките втора ръка са маркирани и знаят ,че не работят без да ги монтират.Ако взимаш плочка задължително я вземи с уговорката ,че ще я върнеш ако не работи.Но отначало опитай с регулировка на помпата.
За филтъра на купето -виж във важни теми.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Виж подписа на zvetiko много можеш да научиш за ТДС от линковете там
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: няколко въпроса за TDS
Първо да ти е честита новата придобивка.Azereus написа:Колата ми е нов внос от австрия, сменени консумативи + стартер (стария изгоря 2 дена след като я купих). От там нататък моите впечатления са: независимо от температурата на двигателя и тази вънка колата пали като бензинка - перфектно и то със смотан акумулатор. Държи перфектна температура, работи икономично, не пушляви, на диагностиката не показва грешки и тн. До тук добре! Обаче има едни неща, които леко ме смущават. Първото е, че след като ми смениха ремъка на алтернатора ми казаха, че оптягащия механизъм си е здрав. Но вчера не знам поради каква причина ремъкът се разхлаби до такава степен, че въобще неможеше да върти. След като леко чукнах оптяжната ролка се опъна. На какво се дължи това? Дали е заяла по някакъв начин или е за смяна? Вторият въпрос ми е свързан с работата на двигателя. Когато я карам (особено докато загрее) веднага след като пусна газта, било то след форсиране или спиране след изключване от скорост двигателя загасва, което е доста дразнещо на моменти. Наблюдавам и, че когато вече загряла и пусна газта оборотите падат за части от секундата, след това се нормализират. Също колата в ниските (до 2000 оборота в мин)е доста тромава и двигателя бавно реагира, след като мине тия обороти кове за седалката (адската турбо дупка). Също при потегляне трябва да давам повечко гас, понеже е доста тромава в ниските обороти. Тези неща на какво се дължат? Настройка на помпа или др? Също така ако изолирам въпросния AEG клапан и почистя интеркулера дали ще има ефект? Съжалявам за дългия пост но това наистина са неща които ме късаят конкретно и немога да се ориентирам с търсачката! Благодаря предварително!
На много въпроси-много отговори:
Да почнем с работата на мотора-100% за всичките аномалии в твоя случай е виновна плочката,това не значи че непременно е за смяна
Най-просто казано-с леко преместване към купето изолираш износената част от нея,във същото време пускаш повече гориво и турбодупката намалява(при автоматика изчезва)
Оптегача на ремъка-той се явява повече като защита т.е.ако е нов и ремъка се охлабва значи има нещо,което затяга-ролка на водна помпа ,на хидравлика,на динамо..и т.н.
Пробвай при движение с около 5км/ч при навит волан да загасиш мотора-ако ремъка се охлаби си за смяна на маслото на хидравличната помпа,защото в случая тя е натоварена
Надявам се ме разбираш

by ''kompleksa''
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
ами то като навия пълен ляв или десен колата аха да загасне. А за плочката съм оптимист и се надявам да стане с преместване
Утре ще я карам в супер дизел да преслушам положението. Благодаря!

В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- MISHO_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Кара: E34 tds и E30 M50
Колега предлагам ти да послушаш ivan. А за супер дизел последно като ходих там не бях много доволен. Ако искаш утре ще ти дам някакви кординатина един сервиз пловдив. Мойто само там е карано.[/b]
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани