пак за газта, ама на М50
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
пак за газта, ама на М50
Смятам да минавам в отбора на газаджиите, та ми изскочиха няколко въпроса относно монтирането (понеже имам страх от майстори, та мисля сам да си я слагам) на обикновена газова уредба. проблемът е, че може би вече 5 – 6 години не се занимавам с каквито и да е ремонти или монтажи и съм загубил всякаква представа, какво ново е излезнало на пазара.
та, спрял съм се на най – обикновена газова уредба, поради чисто финансов аспект. Мотора е М50, последствията от цялата интервенция – ми нося си ги.
Значи момента с помпата е ясен за мен – оставям я да работи. Според мен това е по – доброто решение, защото всички маркучи и т.н. са постоянно „мокри” и няма да се занимавам с течове и други такива. Дюзите съответно ги спирам – това е ясно. Тук се замислям – трябва ли да закачам емулатор, който не е нищо друго освен 6 резистора, които симулират дюзите, и уж не ги хваща компютъра, че са прекъснати или просто да прекъсна централният кабел, който отива към дюзите?
Същото е и с емулатора на ламбда сондата - това, което съм виждал преди и мерил – ми това си е най – обикновен генератор, който е настроен да подскача бедна/богата смес. Според мен общо взето по този начин да излъжеш компютъра, че всичко е наред, ми се вижда малко бош лаф работа. та, има ли смисъл и от него?
Следващият въпрос е с копчето. Това, което се продаваше едно време, общо взето ще ми свърши работа, остава единствено въпроса с автоматичното превключване на газ – там беше с индуктивен датчик (кабел), който се навиваше на един от кабелите за свещите и съответно мереше оборотите, и можеше да се настрои да превключва на определени обороти. Има ли изобщо място при М50 да навия този кабел около някой лула или да се впускам в друга посока? Примерно добавяне на още един температурен датчик и превключване на газ при достигане на определена температура?
И последно как оправяте проблема с принудителният празен ход? Да взема сигнал от TPS или се прави друг фокус?
Ми, това е общо взето. Ще се радвам, ако някой минал вече по този път се обади да споделим опит.
та, спрял съм се на най – обикновена газова уредба, поради чисто финансов аспект. Мотора е М50, последствията от цялата интервенция – ми нося си ги.
Значи момента с помпата е ясен за мен – оставям я да работи. Според мен това е по – доброто решение, защото всички маркучи и т.н. са постоянно „мокри” и няма да се занимавам с течове и други такива. Дюзите съответно ги спирам – това е ясно. Тук се замислям – трябва ли да закачам емулатор, който не е нищо друго освен 6 резистора, които симулират дюзите, и уж не ги хваща компютъра, че са прекъснати или просто да прекъсна централният кабел, който отива към дюзите?
Същото е и с емулатора на ламбда сондата - това, което съм виждал преди и мерил – ми това си е най – обикновен генератор, който е настроен да подскача бедна/богата смес. Според мен общо взето по този начин да излъжеш компютъра, че всичко е наред, ми се вижда малко бош лаф работа. та, има ли смисъл и от него?
Следващият въпрос е с копчето. Това, което се продаваше едно време, общо взето ще ми свърши работа, остава единствено въпроса с автоматичното превключване на газ – там беше с индуктивен датчик (кабел), който се навиваше на един от кабелите за свещите и съответно мереше оборотите, и можеше да се настрои да превключва на определени обороти. Има ли изобщо място при М50 да навия този кабел около някой лула или да се впускам в друга посока? Примерно добавяне на още един температурен датчик и превключване на газ при достигане на определена температура?
И последно как оправяте проблема с принудителният празен ход? Да взема сигнал от TPS или се прави друг фокус?
Ми, това е общо взето. Ще се радвам, ако някой минал вече по този път се обади да споделим опит.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
пътя е един--
читав майстор
нова газова с 100 КВ изпарител
испарител монтиран на канал под смукателите
иначе си подвижен фойерверк
виждам че искаш сам да си я сложиш ама според мен не се захващай
читав майстор
нова газова с 100 КВ изпарител
испарител монтиран на канал под смукателите
иначе си подвижен фойерверк


виждам че искаш сам да си я сложиш ама според мен не се захващай

колега и едно обикновенно ловато върши същата работа само плочката да е хубава и после да нямаш проблеми с тоците. и аз минах по тоя път и брах малко ядове заради една бобина ама като я смених и всичко си доиде на мястото, сега хайвана си варви и нямам проблеми.
Успех и недей слушай тия дет разправят че тия коли ставали само с газов инжекцион
Успех и недей слушай тия дет разправят че тия коли ставали само с газов инжекцион
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега, да споделя с теб поне каквото знам.
Колата си я купих с монтирано ловато, но некадърно направено. Доработих си я сам (слагал съм газови уредби на 1-2 коли, но обикновени...). Като за начало - както ти каза и Бисер-изпарителя под всмукателните колектори, само си правиш една планка да го закрепиш отдоло на гредата и си готов. Задължително клапа преди дебитомера и кихалка на всмукателните колектори... и да не е на всеки цилиндър пак става (аз съм с една). Относно бензиновата помпа, на моята й сложих реле да се изключва докато карам на газ. За инжекторите - прекъснат е през реле централно захранващия кабел +12. На моята нямам никакви емулатори - нито за инжекциона, нито за ламбдата... нямам проблеми. Не разбрах какво е притеснението ти за принудителния празен ход?
Надявам се че съм помогнал поне малко.
Колата си я купих с монтирано ловато, но некадърно направено. Доработих си я сам (слагал съм газови уредби на 1-2 коли, но обикновени...). Като за начало - както ти каза и Бисер-изпарителя под всмукателните колектори, само си правиш една планка да го закрепиш отдоло на гредата и си готов. Задължително клапа преди дебитомера и кихалка на всмукателните колектори... и да не е на всеки цилиндър пак става (аз съм с една). Относно бензиновата помпа, на моята й сложих реле да се изключва докато карам на газ. За инжекторите - прекъснат е през реле централно захранващия кабел +12. На моята нямам никакви емулатори - нито за инжекциона, нито за ламбдата... нямам проблеми. Не разбрах какво е притеснението ти за принудителния празен ход?
Надявам се че съм помогнал поне малко.
- yakito
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: Е34,Е39, X3
- Мечтае да кара: М5
Здравейте Колеги
и аз да се вклуча колеги, аз сам с газов инджексион и имам доста проблеми оборотите ми играят гасни понякога като спра изклуча от скорост и като сам в движение при отворени прозорци мирише на газ сега и при ниски обороти няма ряз
и за пореден пак трябва да я водя в Пловдив че само там я настроиват
някакви савети?? благодаря


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Как така мирише бе колега... качи я на канал и прегледай всичко хубаво! С една гъба и малко веро направи пяна и провери всички съединения на медната тръба за високото налягане-от бутилката-калапана и до изпарителя, както и гумените маркучи от изпарителя до клапаните/инжекторите на всмукателните колектори. Губиш газ от някаде и е страшно-не е шега работа!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Здравейте Колеги
yakito написа:и аз да се вклуча колеги, аз сам с газов инджексион и имам доста проблеми оборотите ми играят гасни понякога като спра изклуча от скорост и като сам в движение при отворени прозорци мирише на газ сега и при ниски обороти няма рязи за пореден пак трябва да я водя в Пловдив че само там я настроиват
някакви савети?? благодаря
А каква марка е тая газ?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани