пак за газта, ама на М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

пак за газта, ама на М50

Мнение от @2bar » 15 Сеп 2008, 23:21

Смятам да минавам в отбора на газаджиите, та ми изскочиха няколко въпроса относно монтирането (понеже имам страх от майстори, та мисля сам да си я слагам) на обикновена газова уредба. проблемът е, че може би вече 5 – 6 години не се занимавам с каквито и да е ремонти или монтажи и съм загубил всякаква представа, какво ново е излезнало на пазара.

та, спрял съм се на най – обикновена газова уредба, поради чисто финансов аспект. Мотора е М50, последствията от цялата интервенция – ми нося си ги.

Значи момента с помпата е ясен за мен – оставям я да работи. Според мен това е по – доброто решение, защото всички маркучи и т.н. са постоянно „мокри” и няма да се занимавам с течове и други такива. Дюзите съответно ги спирам – това е ясно. Тук се замислям – трябва ли да закачам емулатор, който не е нищо друго освен 6 резистора, които симулират дюзите, и уж не ги хваща компютъра, че са прекъснати или просто да прекъсна централният кабел, който отива към дюзите?

Същото е и с емулатора на ламбда сондата - това, което съм виждал преди и мерил – ми това си е най – обикновен генератор, който е настроен да подскача бедна/богата смес. Според мен общо взето по този начин да излъжеш компютъра, че всичко е наред, ми се вижда малко бош лаф работа. та, има ли смисъл и от него?

Следващият въпрос е с копчето. Това, което се продаваше едно време, общо взето ще ми свърши работа, остава единствено въпроса с автоматичното превключване на газ – там беше с индуктивен датчик (кабел), който се навиваше на един от кабелите за свещите и съответно мереше оборотите, и можеше да се настрои да превключва на определени обороти. Има ли изобщо място при М50 да навия този кабел около някой лула или да се впускам в друга посока? Примерно добавяне на още един температурен датчик и превключване на газ при достигане на определена температура?

И последно как оправяте проблема с принудителният празен ход? Да взема сигнал от TPS или се прави друг фокус?

Ми, това е общо взето. Ще се радвам, ако някой минал вече по този път се обади да споделим опит.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Сеп 2008, 23:33

пътя е един--
читав майстор
нова газова с 100 КВ изпарител
испарител монтиран на канал под смукателите
иначе си подвижен фойерверк :mhihi: :mhihi:
виждам че искаш сам да си я сложиш ама според мен не се захващай
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 15 Сеп 2008, 23:39

bmwfena написа:пътя е един-читав майстор


точно това е проблема - такъв не съм видял, не вярвам и да видя скоро време. а и от друга страна, предпочитам да правя нещо, а не после да оправям на някой лайната.


Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 26.02.2008

Мнение от кккк76 » 22 Сеп 2008, 12:26

колега и едно обикновенно ловато върши същата работа само плочката да е хубава и после да нямаш проблеми с тоците. и аз минах по тоя път и брах малко ядове заради една бобина ама като я смених и всичко си доиде на мястото, сега хайвана си варви и нямам проблеми.
Успех и недей слушай тия дет разправят че тия коли ставали само с газов инжекцион

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Сеп 2008, 13:01

Колега, да споделя с теб поне каквото знам.
Колата си я купих с монтирано ловато, но некадърно направено. Доработих си я сам (слагал съм газови уредби на 1-2 коли, но обикновени...). Като за начало - както ти каза и Бисер-изпарителя под всмукателните колектори, само си правиш една планка да го закрепиш отдоло на гредата и си готов. Задължително клапа преди дебитомера и кихалка на всмукателните колектори... и да не е на всеки цилиндър пак става (аз съм с една). Относно бензиновата помпа, на моята й сложих реле да се изключва докато карам на газ. За инжекторите - прекъснат е през реле централно захранващия кабел +12. На моята нямам никакви емулатори - нито за инжекциона, нито за ламбдата... нямам проблеми. Не разбрах какво е притеснението ти за принудителния празен ход?
Надявам се че съм помогнал поне малко.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Haskovo
Пол: Мъж
Кара: Е34,Е39, X3
Мечтае да кара: М5

Здравейте Колеги

Мнение от yakito » 28 Сеп 2008, 21:59

и аз да се вклуча колеги, аз сам с газов инджексион и имам доста проблеми оборотите ми играят гасни понякога като спра изклуча от скорост и като сам в движение при отворени прозорци мирише на газ сега и при ниски обороти няма ряз :( и за пореден пак трябва да я водя в Пловдив че само там я настроиват :( някакви савети?? благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 28 Сеп 2008, 22:16

Как така мирише бе колега... качи я на канал и прегледай всичко хубаво! С една гъба и малко веро направи пяна и провери всички съединения на медната тръба за високото налягане-от бутилката-калапана и до изпарителя, както и гумените маркучи от изпарителя до клапаните/инжекторите на всмукателните колектори. Губиш газ от някаде и е страшно-не е шега работа!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: Здравейте Колеги

Мнение от IAV » 28 Сеп 2008, 22:44

yakito написа:и аз да се вклуча колеги, аз сам с газов инджексион и имам доста проблеми оборотите ми играят гасни понякога като спра изклуча от скорост и като сам в движение при отворени прозорци мирише на газ сега и при ниски обороти няма ряз :( и за пореден пак трябва да я водя в Пловдив че само там я настроиват :( някакви савети?? благодаря

А каква марка е тая газ?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook