Една мисъл ми се върти тук в главата-не ми дава мира !
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Една мисъл ми се върти тук в главата-не ми дава мира !
Здравейте колеги,
Тук всички пишат за проблеми с колите си с надежда някой да им помогне да си решат проблемите . Моета тема е малко в страни като цяло и може би не е за този раздел .Ако Пенчев прецени нека е премести . Аз е пиша тук и прочитайки е сигурно доста колеги ще имат повод за размисъл и в крайна сметка може и да се съгласят с мен ... И така тъй като аз по принцип имам навика да си записвам кога и какво съм правил и всяка година да си правя рекапитулация на разходите за колата , като в една колонка си смятам разходи за масла и гориво -стандартни ,а в другата застраховки и трета е за части и сменени неща по колата ... В крайна сметка като гледах последните две колонки-изключвам тази за горивото по разбираеми причини и смятах цените на частите който съм сменил , труда и разходите по подръжката на ходовата част, автокаско и данъци и разни други неща се оказа, че съм си купил почти на половина още веднъж колата само за една година ... После бърз поглед в ценовата оферта на М кар за новият модел 520 примерно от 2006 година и предвид гаранцията която дават за изминати км като е включено всичко застраховки , пътна помощ и какво ли още не стигнах до извода ,че е по-добре да скочиш примерно с 30% първоначална вноска за такъв автомобил и след това да си плащаш всеки месец нормалните 500-600 лв лизинг и с това главоболията се изчерпват относно подръжката на колата като винаги когато отиваш до колата за да е извадиш от гаража , ще събираш погледите на комшиите ти особено ако е някой готин черен цвят с готини джанти .... Просто ще гледаш как другите всяка сутрин се завират под капаците на колите или като стане студено и преди да врътнат стартера на ум си повтарят дали ще запали или няма да запали ..А ти само слизаш от Вас, отваряш гаража като по пътя поздравяваш комшията си ,който се опитва да запали старата си кошница питаш дали няма нужда от помощ и понеже той е горделив знаеш ,че ще ти откаже такава .След това с лека усмивка се качваш в лъскавото си БМВ и с едно натискане на бутона за палене караш кончетата под капака да се събудят и да замъркат в готовност да покажат всичко на което са способни с едно твое натискане на педала на газ-та...
Няма го досадното гледане на бензиномера и непрекъснатото поглеждане дали караш на газ или при поредното по-рязко тръгване дали колата няма да гръмне като е изфорсираш на ГАЗ и на климатик ...
И за да не бъда голословен ще Ви дам само едно примерче от последният месец. Значи аз този месец съм сменял опори на задни амортисьори ,че имаше неприятно тропане като минаваше по дупки - 142лв с труда. Сменях и две ''кихалки'' за ГАЗ-та на колекторните тръби и там отидоха още 50-60 лв. с настройката на газанализатора .После още 225 лв. за смяна на свещи и лули ... И като прибавим към това всичко и разните данъци и застраховки , който разхвърляни на цялата година идват по още 100 лв. допълнително всеки месец... И предвид ,че пак ми предстои смяна на масла и филтри -още около 220 лв. и колко идва сметката в крайна сметка ?
Наистина се замисляам дали веднъж завинаги да не преключа с тези стари бангии и да скоча на нещо ново -да броя парата и после всеки месец само си плащаш лизинга и си караш колата .
Ще Ви кажа какво ме наведе на тази мисъл -онзи ден на един пич му оправяха някаква лизингова 7-ца модел 2006 година ... Като гледам колко ремъци сменяха направо свят ми се зави и си викам тоя ще му стане лошо накрая като дойде да си плаща .Да ама какво беше учудването ми когато накрая наи-отдолу на фактурата му пишеше някаква символична сума от ...19.89лв. ! Аз първо мислех ,че не съм видял добре , но наистина сумата беше толкова. Пича дойде, плати като им остави 20 лв, усмихна им се на всички качи се на колата каза им едно ''чао'' и отпраши ,а аз останах да си чакам чинно и на ум си пресмятах какво ми правят и дали ще ми стигнат парите като плащам и започнах да си пресмятам от какво трябва да се лиша още за да мое да си купя и зимни гуми , за да може след още 1 000 км да дойда пак да ми сменят маслото ,а след това и да подновя автокаското за другата година и въобще все едни такива...
Та колеги , кажете ми да скачам ли направо на ново -давам примерно 30 % и после всеки месец си плащаш лизинга с тази разлика, че караш нова кола и вътре всичко е ново .Просто знаеш ,че няма какво да и стане на колата и няма да те вкара в непредвидени разходи и да се чудиш от къде да ги избиваш после ..На новата само сипваш гориво и караш , докато с нашите стари кошници ...не знаеш в определен момент какво ще изкочи пък и каквото и да сменяш-даваш пари за нови части пък караш стара кола .Е колеги, няма такива мазохисти по света - да плащат за нови части на стари коли и да си търкалят старите бангии-само българите сме такива .... пак и в очите на другите - всеки казва ''БМВ ама стар модел ''' ..........
Тук всички пишат за проблеми с колите си с надежда някой да им помогне да си решат проблемите . Моета тема е малко в страни като цяло и може би не е за този раздел .Ако Пенчев прецени нека е премести . Аз е пиша тук и прочитайки е сигурно доста колеги ще имат повод за размисъл и в крайна сметка може и да се съгласят с мен ... И така тъй като аз по принцип имам навика да си записвам кога и какво съм правил и всяка година да си правя рекапитулация на разходите за колата , като в една колонка си смятам разходи за масла и гориво -стандартни ,а в другата застраховки и трета е за части и сменени неща по колата ... В крайна сметка като гледах последните две колонки-изключвам тази за горивото по разбираеми причини и смятах цените на частите който съм сменил , труда и разходите по подръжката на ходовата част, автокаско и данъци и разни други неща се оказа, че съм си купил почти на половина още веднъж колата само за една година ... После бърз поглед в ценовата оферта на М кар за новият модел 520 примерно от 2006 година и предвид гаранцията която дават за изминати км като е включено всичко застраховки , пътна помощ и какво ли още не стигнах до извода ,че е по-добре да скочиш примерно с 30% първоначална вноска за такъв автомобил и след това да си плащаш всеки месец нормалните 500-600 лв лизинг и с това главоболията се изчерпват относно подръжката на колата като винаги когато отиваш до колата за да е извадиш от гаража , ще събираш погледите на комшиите ти особено ако е някой готин черен цвят с готини джанти .... Просто ще гледаш как другите всяка сутрин се завират под капаците на колите или като стане студено и преди да врътнат стартера на ум си повтарят дали ще запали или няма да запали ..А ти само слизаш от Вас, отваряш гаража като по пътя поздравяваш комшията си ,който се опитва да запали старата си кошница питаш дали няма нужда от помощ и понеже той е горделив знаеш ,че ще ти откаже такава .След това с лека усмивка се качваш в лъскавото си БМВ и с едно натискане на бутона за палене караш кончетата под капака да се събудят и да замъркат в готовност да покажат всичко на което са способни с едно твое натискане на педала на газ-та...
Няма го досадното гледане на бензиномера и непрекъснатото поглеждане дали караш на газ или при поредното по-рязко тръгване дали колата няма да гръмне като е изфорсираш на ГАЗ и на климатик ...
И за да не бъда голословен ще Ви дам само едно примерче от последният месец. Значи аз този месец съм сменял опори на задни амортисьори ,че имаше неприятно тропане като минаваше по дупки - 142лв с труда. Сменях и две ''кихалки'' за ГАЗ-та на колекторните тръби и там отидоха още 50-60 лв. с настройката на газанализатора .После още 225 лв. за смяна на свещи и лули ... И като прибавим към това всичко и разните данъци и застраховки , който разхвърляни на цялата година идват по още 100 лв. допълнително всеки месец... И предвид ,че пак ми предстои смяна на масла и филтри -още около 220 лв. и колко идва сметката в крайна сметка ?
Наистина се замисляам дали веднъж завинаги да не преключа с тези стари бангии и да скоча на нещо ново -да броя парата и после всеки месец само си плащаш лизинга и си караш колата .
Ще Ви кажа какво ме наведе на тази мисъл -онзи ден на един пич му оправяха някаква лизингова 7-ца модел 2006 година ... Като гледам колко ремъци сменяха направо свят ми се зави и си викам тоя ще му стане лошо накрая като дойде да си плаща .Да ама какво беше учудването ми когато накрая наи-отдолу на фактурата му пишеше някаква символична сума от ...19.89лв. ! Аз първо мислех ,че не съм видял добре , но наистина сумата беше толкова. Пича дойде, плати като им остави 20 лв, усмихна им се на всички качи се на колата каза им едно ''чао'' и отпраши ,а аз останах да си чакам чинно и на ум си пресмятах какво ми правят и дали ще ми стигнат парите като плащам и започнах да си пресмятам от какво трябва да се лиша още за да мое да си купя и зимни гуми , за да може след още 1 000 км да дойда пак да ми сменят маслото ,а след това и да подновя автокаското за другата година и въобще все едни такива...
Та колеги , кажете ми да скачам ли направо на ново -давам примерно 30 % и после всеки месец си плащаш лизинга с тази разлика, че караш нова кола и вътре всичко е ново .Просто знаеш ,че няма какво да и стане на колата и няма да те вкара в непредвидени разходи и да се чудиш от къде да ги избиваш после ..На новата само сипваш гориво и караш , докато с нашите стари кошници ...не знаеш в определен момент какво ще изкочи пък и каквото и да сменяш-даваш пари за нови части пък караш стара кола .Е колеги, няма такива мазохисти по света - да плащат за нови части на стари коли и да си търкалят старите бангии-само българите сме такива .... пак и в очите на другите - всеки казва ''БМВ ама стар модел ''' ..........
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ами ако сметката ти така излиза си вземи нова кола и не го мисли. Само дето на мен разходите по колата не са ми 500лв месечно за части, масла и др. ами предимно наливам нафта от туби, до към 150-60 лв месечно.
А и за мен е34 е последното яко бмв правено да е здраво. Следващите не ме кефят толкова. Всеки си има мнение. Аз не мисля,че колата ми няма да запали сутрин и тн. Нито се притеснявам дали ще ми се счупи при изпреварване. (щото вече ми се случиха и двете)
да ти кажа само гледам чат пат горивомера и стрелката за температурата.
Но всеки си има гледна точка и ако можеш да вземеш някоя нова кола ще ти е супер. Първи ще пръцнеш на седалката и ако я подържаш добре и водиш история на автомобила ще я продадеш за добри пари.
Поздрави
А и за мен е34 е последното яко бмв правено да е здраво. Следващите не ме кефят толкова. Всеки си има мнение. Аз не мисля,че колата ми няма да запали сутрин и тн. Нито се притеснявам дали ще ми се счупи при изпреварване. (щото вече ми се случиха и двете)

Но всеки си има гледна точка и ако можеш да вземеш някоя нова кола ще ти е супер. Първи ще пръцнеш на седалката и ако я подържаш добре и водиш история на автомобила ще я продадеш за добри пари.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Може би просто трябва да поддържаш по-добре сегашната си кола. Една нова 5-ца със сигурност хваща окото и върви повече и т.н. и т.н. има доста + ове, обаче и излиза доста по-скъпо ! А точно с тези неща, които изтъкна аз нямам проблеми въпреки, че карам кола 91-ви набор. Никога не съм се питал дали ще запали зимата. Имам газов инжекцион и никога не съм се притеснявал дали ще гръмне пък и с газовия инжекцион не се прецаква работата на бензин и тъй като винаги карам докато загрее и паля на бензин съм нямал никакви притеснения дали ще запали. Климатика си работи добре и така. Нямам възможност за нова 5-ца, но и тази в момента ми върши много добра работа, пък и се радвам от време на време на шпера - нещо, което неможе да стане с новата 5-ца.
И при мен не е всичко идеално обаче. Преди 3 седмици се прецака нещо по управлението на газовия инжекцион и сега не минава газ. Просто изгасна там където показва газ бензин и усещам, че не минава на газ. Та от 3 седмици си карам на бензин с изключение на някои много рядки случи, в които от самосебеси газта ще реши да тръгне. Надявам се да е прост проблема, щото още не ми е останало време да отида да я прегледам, но пък покрай това каране на бензин установих, че до 4500-5000 оборота на газ набира по-бързо. На бензин всякаш качва малко по-бързо оборотите от 5000 до 6500, но за всекидневно каране моята количка си върви по-добре на газ (може би щото е отвъртяна газта повечко
).
И при мен не е всичко идеално обаче. Преди 3 седмици се прецака нещо по управлението на газовия инжекцион и сега не минава газ. Просто изгасна там където показва газ бензин и усещам, че не минава на газ. Та от 3 седмици си карам на бензин с изключение на някои много рядки случи, в които от самосебеси газта ще реши да тръгне. Надявам се да е прост проблема, щото още не ми е останало време да отида да я прегледам, но пък покрай това каране на бензин установих, че до 4500-5000 оборота на газ набира по-бързо. На бензин всякаш качва малко по-бързо оборотите от 5000 до 6500, но за всекидневно каране моята количка си върви по-добре на газ (може би щото е отвъртяна газта повечко

Последна промяна Pavlinius на 10 Сеп 2008, 22:53, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:казах ти да си купиш М30 и да го слагаш у коша![]()
![]()
![]()
![]()
Сички с м30 ни нареди Стоянчооо

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Колега, това е интерересна гледна точка, но малко се заблуждаваш според мен. Откъде да започна:
Ами като за начало ще кажа, че вече 7 години продавам нови автомобили, имам над 2000 продадени коли и от опита ми събран досега, а може би и съм малко професионално изкривен, НО никога не бих си взел нов автомобил при сегашното ми ниво на доходи(около 2000 лв).
Не знам какъв е този лизинг 500-600 лв/месец за ново БМВ, може би е 10-12 годишен:). Тези суми са като за нов Опел, Форд или Рено при 60 месечен лизинг, но както и да е...
Сега да ти разясня суровата истина:
-ако си мислиш, че няма да имаш проблеми и само ще караш, жестоко си се излъгал-качестото на автомобилите масово производство в световен мащаб падна много за последните години. Никой вече не ще да прави автомобили, които ти после да караш 20 г или 300 хил.км без проблеми. Нали идеята е постоянно да се купуват нови коли и да се убеждават купувачите да го правят...
Знаеш ли колко пъти съм имал клиенти, верни фенове на марката, които ми казват например " аз преди 20 г имах кола от тази марка и я карах без проблеми сума ти години и километри и затова сега отново ще си купя". И след това се връщат и реват от новата кола, щото още на втория месец стават абонати на сервиза, а той е бая солен уверявам те- в момента цените на фирмените сервизи вече минават 50 лв. на сервизен час(да не се бърка с астрономичвески час).
Така, че избий си го от главата това за нова кола, освен ако не изкарваш наистина добри пари на месец. Ще се наложи да се лишаваш от мого неща заради едни нови тенекии, пардон пластмаси
При нас, а и навсякъде е пълно с неизрядни клиенти, които не могат да си покриват лизинга- в началото е готино-даваш едни 5-6-8 хил.лв и взимаш нова кола и си мислиш "ко толкова-изкаврам 2000, що да не давам 600 за лизинг", ама в едим момент адски натежава, щото това е всеки месец и нема прошка и отсрочка. А имаш да даваш и за гориво и поддръжка и за дебело каско, а все пак трябва и да живееш не е само колата...И след едни 5 години щастливо ще си платиш 60-тата лизингова вноска и ще стаещ горд собственик на една количка, която по ценова листа струвала примерно 40 хил.лв, но на теб току що ти е излязла 50 хил. лв с лихвите, а на пазара тя вече струва 15 хил.лв. Честито!
Това са част от причините поради които си карам една лъскавичка и перфектна 17 годишна 520 и през ум не ми минава да си купя някой новичък "софтуерен боклук", както някой сполучливо се беше изразил в този форум.
По разбираеми причини няма да спомена за коя автомобилна компания работя, защото е достатъчно престижна
Предварително се извинявам за някоя и друга правописна грешка, но вече е късничко и съм малко изморен...
Ами като за начало ще кажа, че вече 7 години продавам нови автомобили, имам над 2000 продадени коли и от опита ми събран досега, а може би и съм малко професионално изкривен, НО никога не бих си взел нов автомобил при сегашното ми ниво на доходи(около 2000 лв).
Не знам какъв е този лизинг 500-600 лв/месец за ново БМВ, може би е 10-12 годишен:). Тези суми са като за нов Опел, Форд или Рено при 60 месечен лизинг, но както и да е...
Сега да ти разясня суровата истина:
-ако си мислиш, че няма да имаш проблеми и само ще караш, жестоко си се излъгал-качестото на автомобилите масово производство в световен мащаб падна много за последните години. Никой вече не ще да прави автомобили, които ти после да караш 20 г или 300 хил.км без проблеми. Нали идеята е постоянно да се купуват нови коли и да се убеждават купувачите да го правят...
Знаеш ли колко пъти съм имал клиенти, верни фенове на марката, които ми казват например " аз преди 20 г имах кола от тази марка и я карах без проблеми сума ти години и километри и затова сега отново ще си купя". И след това се връщат и реват от новата кола, щото още на втория месец стават абонати на сервиза, а той е бая солен уверявам те- в момента цените на фирмените сервизи вече минават 50 лв. на сервизен час(да не се бърка с астрономичвески час).
Така, че избий си го от главата това за нова кола, освен ако не изкарваш наистина добри пари на месец. Ще се наложи да се лишаваш от мого неща заради едни нови тенекии, пардон пластмаси

Това са част от причините поради които си карам една лъскавичка и перфектна 17 годишна 520 и през ум не ми минава да си купя някой новичък "софтуерен боклук", както някой сполучливо се беше изразил в този форум.
По разбираеми причини няма да спомена за коя автомобилна компания работя, защото е достатъчно престижна

Предварително се извинявам за някоя и друга правописна грешка, но вече е късничко и съм малко изморен...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Колеги, чувството наистина е ужасно. Колата ми е капарирана вече... а тя като че ли взе да работи по-добре от всякога. Има такава харизма тази кола, сякаш е34 ми се отпечата на гъза с извинение
Всичко е толкова масивно и здраво, и някак се чувстваш сигурен на "борда й ", а и удоволствието от шофирането и е трудно сравнимо с други марки
. А аз понеже съм се насочил точно към един такъв "софтуерен боклук" , взех да се замислям дали да не върна капарото
Става въпрос за фейслифтова 39ка 540
Толкова ли е пластмасова и тя? Заслужава ли си инвестицията? (знам, че доста хора недолюбват 39ката в този подфорум
)







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
blacksapphire написа:Колеги, чувството наистина е ужасно. Колата ми е капарирана вече... а тя като че ли взе да работи по-добре от всякога. Има такава харизма тази кола, сякаш е34 ми се отпечата на гъза с извинениеВсичко е толкова масивно и здраво, и някак се чувстваш сигурен на "борда й ", а и удоволствието от шофирането и е трудно сравнимо с други марки
. А аз понеже съм се насочил точно към един такъв "софтуерен боклук" , взех да се замислям дали да не върна капарото
Става въпрос за фейслифтова 39ка 540
Толкова ли е пластмасова и тя? Заслужава ли си инвестицията? (знам, че доста хора недолюбват 39ката в този подфорум
![]()
![]()
)
много кахър кола казват хората а така като гледам май и си е истина

лично аз например не бих си купил нищо след Е32, единствено изключение е Е38 - 740 с 4.0 мотора НО и то има прекалено много пластмаси които откровенно са проблемни. Просто не искам да давам луди пари за пластмаси.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега ,не бих си взел ново BMW защото:
1.Само стойността на застраховката,няколко хиляди лева,многократно ще надвишава разходите ми по подръжка на Е34
2.Подръжката на колата след изтичането на гаранцията-невероятно скъпа ,само с нови оргинални части
3.Ставаш роб на колата
-не можеш да я паркираш пред блока,трябва да търсиш гараж или платен паркинг и в студ,сняг и дъжд да ходиш пеша до мястото
-колата ти става обект за автомафията- не може просто да спреш където искаш и да я оставиш.Знаеш ,че застраховката не покрива стойността на цялата кола,разправиите са голями.
-почваш да трепериш някой да не би да я одраска или недай си боже удари.
Според мен нова кола може да си позволи човек ,който във всеки един момент може да извади 50-60К да я купи,но я купува на лизинг ,за да не го подгонят данъчните за укрити доходи.Всичко по-различно от това е пълна мизерия-вземаш нещо ,което не можеш да си позволиш и се правиш на нещо ,което не си.
1.Само стойността на застраховката,няколко хиляди лева,многократно ще надвишава разходите ми по подръжка на Е34
2.Подръжката на колата след изтичането на гаранцията-невероятно скъпа ,само с нови оргинални части
3.Ставаш роб на колата
-не можеш да я паркираш пред блока,трябва да търсиш гараж или платен паркинг и в студ,сняг и дъжд да ходиш пеша до мястото
-колата ти става обект за автомафията- не може просто да спреш където искаш и да я оставиш.Знаеш ,че застраховката не покрива стойността на цялата кола,разправиите са голями.
-почваш да трепериш някой да не би да я одраска или недай си боже удари.
Според мен нова кола може да си позволи човек ,който във всеки един момент може да извади 50-60К да я купи,но я купува на лизинг ,за да не го подгонят данъчните за укрити доходи.Всичко по-различно от това е пълна мизерия-вземаш нещо ,което не можеш да си позволиш и се правиш на нещо ,което не си.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
е38 730 д , 20- 25000 лв и си свиркаш .Новите модели не ме радват грам. Иначе новото си е ново . Мой познат си взе Санг Йонг - Кирон , ще му легне 65 000 + . Но като се качи в колата и е така
Аз съм дал , за джанти , кожен салон, сд ,борд, автопилот , гуми ,масла ,окачване, карбонови емблеми , амортисьри и т.н от Нова година до сега над 3600 лв по списък. А сега за 6000 лв я давам и никой никакъв интерес. Но това не ме притеснява - колата ми е безупрена и си ме кефи.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Всичко е според чергата - мойте разходи на месец за гориво са - 150лв нафта от туби + 50лв. V - Power нафта от Шел.
Не се трявожа предницата дали ще ме носи, защото във вторник я смеих, задницата е добре, гумените карета са добре, маслото е на 3000к., управление на помпата смених, свещите ми са добре имам две резервни, късите са добре имам две резервни крушки + една лупа, дългите по същия начин, нафтата не я оставям да падне под 30л., гумените карета на кардана са добре, дифа има масло догоре,кутията и трябват 100-тина грама, акумулатор има, гуми има - въртя паля и гледам температурата и горивото. Нямам намерение да си сменям пуканката - та после да ходя в гаранционния сервиз да ми сменят маслото и за труд да ми вземат 50-100лв.
Пуцай куме, вечерта почва от обяд
Приятен ден, колеги, братя и приятели
Не се трявожа предницата дали ще ме носи, защото във вторник я смеих, задницата е добре, гумените карета са добре, маслото е на 3000к., управление на помпата смених, свещите ми са добре имам две резервни, късите са добре имам две резервни крушки + една лупа, дългите по същия начин, нафтата не я оставям да падне под 30л., гумените карета на кардана са добре, дифа има масло догоре,кутията и трябват 100-тина грама, акумулатор има, гуми има - въртя паля и гледам температурата и горивото. Нямам намерение да си сменям пуканката - та после да ходя в гаранционния сервиз да ми сменят маслото и за труд да ми вземат 50-100лв.

Пуцай куме, вечерта почва от обяд
Приятен ден, колеги, братя и приятели

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз също не бих си купил нова кола та ако ще и БМВ да е поради доста причини и най-вече от това ,че в нашата държава няма кадърни и опитни техници в гаранционните та и в извънгаранционните сервизи.Казвам това ,защото заради следните автомобили : Opel Corsa 1,2 16 V twinport, Ford Focus 1,4 16 V , Ford Transit 2,4 TD 16 V , Mitsubishi L200 2,5 TD съм видял само безхаберие в оторизираните сервизи
Мойта кола също мога да я включа в листата и дару кар съответно ,защото и там видяха зор докато ми сменят задното стъкло ,както и един реглаж на предница за който дадох 100 лв някога и нищо не се случи
МНОГО МРАЗЯ ДА МЕ ПРАВЯТ НА МАЙМУНА :evil:
За да имаш гаранция 2 или 3 години всичко купуваш от тях като консумативи а цените са майката си джаса
Преди няма и месец майка ми вкара Митсубишито в Балкан стар за смяна на масло и после дърпам пръчката и виждам ,че то си е пак черно а от там до офиса ни са 700 метра дето е речено
Автомобилната електроника от последните години като враг на човека
Коли се побъркват ,спират насред шосета - палене няма а ужасът е факт ... нямам думи
Еди кой си дава едно ремарке финикийски знаци за Майбах а в сводката на приемчика в Балкан стар освен всички 15 проблема свързани с електрониката (!) един просто ме смая и замалко да падна по гръб във фоайето
автомобила пали сам без водач
да не говорим ,че стъклата му се спускат и вдигат понякога без команда
а въпросния господин беше луд полудял и въртеше някакъв пистолет из ръцете си
Факторът - "произведено за България"
Убедил съм се че два Опела единия който е вкаран от Швейцария на 1 година и друг купен от тук и се карат яко в една фирма , "Българския" просто се разпилява с всеки изминал ден
Имам още наблюдения над такива автомобили успоредно ... Крайно убеден съм и няма кой и как да ме разубеди , че автомобил който е закупен като нов в Швейцария е със същото качество с което е произведен и се продава на родния пазар
Но и това не може да ме убеди да седна в автомобил набутан с електроника ,тотално изолиран от всичко - Сашо WeistSTD дето вика новата Тойота изглажда мозъчни гънки в процеса на експлоатацията и след няколко години собственика и кръгъл тъпунгер хахахаха
Моята позиция
БМВ-та до е38 , без Е39
Славни автомобили ,произвеждани в онова време в което китайците просто бяха никои и ако имаше нещо тяхно на пазара то това бяха легени и прочие съвсем неотговорни продукти.Тогава по всички части на електрическата система пишеше "made in west germany" и всичко си работи,работи,работи ...
при една добра поддръжка без компромиси автомобил , представител на петата серия Е34 ще служи много по-сигурно от всеки нов
Аз особенно в последните седмици рядко имам ден под 300 км ,да не кажа че в общия случай километрите са поне 500 и последната грижа ми е колата. Е вярно , гледам как челното ми стъкло което съм сложил ново и трето подред (!) в средата на януари заприличва на френско сирене ,как боята по предната броня,преден капак и огледала започва да уредява и че това отново ще бъде свързано с разходи за съжаление ,но поне това не са разходи от нещастие с гаранционен сервиз и от "немай къде" а следи от каране без грам жал ...
Финал
Е34 530i/535i/540i/M5 3,6
3,8 с абсолютно всички възможни екстри ,малко километри ,всички ключове и пълна сервизна история
Или Е32 разбира се
Всичко друго е ненужно
Георги Пенчев


МНОГО МРАЗЯ ДА МЕ ПРАВЯТ НА МАЙМУНА :evil:

За да имаш гаранция 2 или 3 години всичко купуваш от тях като консумативи а цените са майката си джаса


Автомобилната електроника от последните години като враг на човека

Коли се побъркват ,спират насред шосета - палене няма а ужасът е факт ... нямам думи







Факторът - "произведено за България"
Убедил съм се че два Опела единия който е вкаран от Швейцария на 1 година и друг купен от тук и се карат яко в една фирма , "Българския" просто се разпилява с всеки изминал ден


Но и това не може да ме убеди да седна в автомобил набутан с електроника ,тотално изолиран от всичко - Сашо WeistSTD дето вика новата Тойота изглажда мозъчни гънки в процеса на експлоатацията и след няколко години собственика и кръгъл тъпунгер хахахаха

Моята позиция
БМВ-та до е38 , без Е39

при една добра поддръжка без компромиси автомобил , представител на петата серия Е34 ще служи много по-сигурно от всеки нов

Аз особенно в последните седмици рядко имам ден под 300 км ,да не кажа че в общия случай километрите са поне 500 и последната грижа ми е колата. Е вярно , гледам как челното ми стъкло което съм сложил ново и трето подред (!) в средата на януари заприличва на френско сирене ,как боята по предната броня,преден капак и огледала започва да уредява и че това отново ще бъде свързано с разходи за съжаление ,но поне това не са разходи от нещастие с гаранционен сервиз и от "немай къде" а следи от каране без грам жал ...
Финал
Е34 530i/535i/540i/M5 3,6



Всичко друго е ненужно
Георги Пенчев
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
klintan66 написа:Пенчев , братко ,ми ти хич не караш, 300-500км на ден .
КОлега, то и аз бях така лятото като Пенчев- хвърчах между морето и Асеновград по няколко пъти в седмицата .Той Стоянчо знае като ми идва на гости на морето...Добре ,че сега нещата се успокоиха и зимата съм си тук в Пловдивско .Все пак не искам целият ми живот да мине като някой чергар - все на път...Преди това две години и половина по странство из Германия и Холандия, от миналата година пък по цяло лято морето- Пловдив и обратно ...Ама такъв е живота -не може да стош на едно място още повече човек като си постави цели в живота и се старае да ги догонва. А колко е хубаво когато нещо ,което си го поставил по-рано като цел го постигнеш в даден момент - изпитваш удовлетворение от това ,че си се справил сам и продължаваш към следващата цел -напред още по увеерен в собствените си сили и с повече хъс! Желая на всички колеги много успехи и благодаря за вниманието ! Лека вечер от мен Ви желая!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани