Проблем при палене сутрин...
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
Проблем при палене сутрин...
Пичове, имам следния проблем !!!
Когато паля сутрин колата за пръв път за деня ми пали трудно !!! По точно пали лесно но после гасне или работи на 3,4,5 цилиндера и неможе да се изфорсира дори с педала на гаста. Но веднъж запали ли няма проблем после. Сякаш неработи смукача или това което извършва неговата функция. Колата е с М50В20 мотор ако това е от значение !!!
П.П. Помагайте че път ме чака с нея из ЕвропаТА
и не ми се ще да ме разочарова зад граница.
Когато паля сутрин колата за пръв път за деня ми пали трудно !!! По точно пали лесно но после гасне или работи на 3,4,5 цилиндера и неможе да се изфорсира дори с педала на гаста. Но веднъж запали ли няма проблем после. Сякаш неработи смукача или това което извършва неговата функция. Колата е с М50В20 мотор ако това е от значение !!!
П.П. Помагайте че път ме чака с нея из ЕвропаТА



Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега първо виж горивния филтър
След това заслушай се като дадеш контакт (без да въртиш на стартер) дали се чува шум от бензиновата помпа - дали завътра за да създаде налягане в системата.
Другото е да се опиташ преди първото палене сутринта когато ги прави тези номера да дадеш 2-3 пъти контакт за по 2-3 секунди БЕЗ ДА ВЪРТИШ НА СТАРТЕР (все едно подгряваш дизел) и едва след това да завъртиш и да видиш дали ще запали
Кажи после какво се е получило
След това заслушай се като дадеш контакт (без да въртиш на стартер) дали се чува шум от бензиновата помпа - дали завътра за да създаде налягане в системата.
Другото е да се опиташ преди първото палене сутринта когато ги прави тези номера да дадеш 2-3 пъти контакт за по 2-3 секунди БЕЗ ДА ВЪРТИШ НА СТАРТЕР (все едно подгряваш дизел) и едва след това да завъртиш и да видиш дали ще запали
Кажи после какво се е получило
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...значи помпата си се чува как върти, като дам на контакт (първия път) се чува и едно като стържене някаде отпред под капака за крадко и после спира!!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани