525 tds e34 Проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.09.2008

525 tds e34 Проблем

Мнение от zinko » 07 Сеп 2008, 18:10

Колата ми над 3000 оборота започва да загрява, и прави голямо налягане в охладителната система, загрява и когато я карам до 2000 оборота поне веднъж на 2 дена, когато загрее отварям капачката, изчаквам да поизтине, и започвам да наливам вода, наливам по 2-3 литра и незнам каде отива тази вода. След като налея тези 2-3 литра колата е истинала и продължавам, но след 100-150 км следва същата процедура. Въпроса ми е, дали това са признаците за спукана или изкривена глава. Освен това маслото ми се струва редичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Сеп 2008, 18:11

а маслото прилича ли на боза по капачката?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 07 Сеп 2008, 18:31

2 неща:

1. Ако никъде другаде не ти губи вода демек не тече - значи 100% спукана глава.
2. Гледам, че си с първо мнение тук, явно си купил колата преди 1-2 седмици най вероятно за 3500лв. и искам да ти кажа нещо - почваш да наливаш пари да знаеш.

Ето така става като не ти се дават много пари за кола. Вземаш кенеф и почваш да го правиш. Ей не се научихте. Казаното от мен по точка 2 не е с лоши чувства да знаеш, просто ме е яд на всички дето си мислят "Направих най-изгодната сделка на света" и после ревът.

Това важи за всички марки автомобили, не само за БМВ.

Поздрави и Успех! bmwfena - има тдс за продажба на части виж колко ще ти иска за оборудвана глава.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Veliko Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: Е66
Мечтае да кара: M5

Re: 525 tds e34 Проблем

Мнение от apostolov_m » 07 Сеп 2008, 20:59

zinko написа:Колата ми над 3000 оборота започва да загрява, и прави голямо налягане в охладителната система, загрява и когато я карам до 2000 оборота поне веднъж на 2 дена, когато загрее отварям капачката, изчаквам да поизтине, и започвам да наливам вода, наливам по 2-3 литра и незнам каде отива тази вода. След като налея тези 2-3 литра колата е истинала и продължавам, но след 100-150 км следва същата процедура. Въпроса ми е, дали това са признаците за спукана или изкривена глава. Освен това маслото ми се струва редичко.


Както обичам да казвам най-доброто и разумно решение е да сложиш М50.Успех!
Бързите риби изяждат бавните...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 07 Сеп 2008, 22:00

Saso продава 1 ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: 525 tds e34 Проблем

Мнение от swh_bmw » 07 Сеп 2008, 23:12

Здравейте,
zinko написа:Колата ми над 3000 оборота започва да загрява, и прави голямо налягане в охладителната система, загрява и когато я карам до 2000 оборота поне веднъж на 2 дена, когато загрее отварям капачката, изчаквам да поизтине, и започвам да наливам вода, наливам по 2-3 литра и незнам каде отива тази вода. След като налея тези 2-3 литра колата е истинала и продължавам, но след 100-150 км следва същата процедура. Въпроса ми е, дали това са признаците за спукана или изкривена глава. Освен това маслото ми се струва редичко.

щом описваш това, значи меши водата и маслото :confused:, дано да не е най тежкото . Най добре е да отидеш на някой сервиз за да могат да ти кажат каква е причината, евентуално да решиш какво да предприемеш.

Както обичам да казвам най-доброто и разумно решение е да сложиш М50.Успех!

Колега най доброто е новото в магазина, понеже бях гледал едни твои снимки(май беше за М50) на двигателчето и не изглеждаха добре също :( .
Поздрави и успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 08 Сеп 2008, 15:41

Стига с тез компромиси - почти всички с М50 от Е34 подфорум са карали ТДС преди тва.
Момче, защо не пита първо след като знаеш за съществуването на форума ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Veliko Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: Е66
Мечтае да кара: M5

Re: 525 tds e34 Проблем

Мнение от apostolov_m » 08 Сеп 2008, 17:36

Както обичам да казвам най-доброто и разумно решение е да сложиш М50.Успех!

Колега най доброто е новото в магазина, понеже бях гледал едни твои снимки(май беше за М50) на двигателчето и не изглеждаха добре също :( .
Поздрави и успех[/quote]

Е случва се ама доста по-рядко, а ако на дизела му подавам както на бензина щеше да е хвърлил отдавна.И друго колеги - погледнете колко дизелови и колко бензинови Е34 се продават и сами си направете изводите.
Бързите риби изяждат бавните...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 08 Сеп 2008, 17:40

Дизела се скапва щото преди нас са ги карали поне 700 000 км и контрата си идва познай къде? В нас естествено. Вземи един такъв дизел на 100 000км и ще си промениш мнението. Въпроса е, че дизела е по-дълговечен от бензина заради по-ниските работни обороти. Точно и за това повече се и кара и в случея повече се чупи. Хората в чужбина са купували дизелите защото нафтата беше далеч по евтина (всички помним добрите стари времена ) и са си правили сметката да карат много, нищо че харчи 7-8 л/100. Все пак в чужбина се кара предимно по магистрали, а не както тук по малки улици и предимно градско.

Вече мисля ти се изяснява картинката нали? БМВ дизела пука глава и прави глупости щото е смахнат от каране, а не защото е скапан ДВГ. Ако беше кофти нямаше да го ползват до 1999г. и да го слагат на 7 серия.

Най хитрия варянт за в БГ. Ако искаш да караш 2.5 тдс естествено. Купуваш една дизелова кола за 2500лв. със всички екстри (1992 г.) Купуваш 1 чисто нова глава, 2 вериги, 12 гумички за клапани и нови сегменти + водна помпа. Това ти излиза към 4000лв. Утиваш да ти рециклират турбото за още 1000лв максимум, сменяш всичко по окачването за още към 1000лв максимум (даже и толкова няма да е) и си готов.

След цялата тази интервенция ти давам гаранция, че ще караш дизелчето 10г. и само ще сменяш консумативи без да пипаш нищо др. по него. Е хайде някоя биалетка ще се наложи да смениш или някое др. гумено съединение.

Само, че това няма кой да го направи в БГ освен ако не е някой болен по дизела или е34 като нас. :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook