525 tds e34 Проблем
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
525 tds e34 Проблем
Колата ми над 3000 оборота започва да загрява, и прави голямо налягане в охладителната система, загрява и когато я карам до 2000 оборота поне веднъж на 2 дена, когато загрее отварям капачката, изчаквам да поизтине, и започвам да наливам вода, наливам по 2-3 литра и незнам каде отива тази вода. След като налея тези 2-3 литра колата е истинала и продължавам, но след 100-150 км следва същата процедура. Въпроса ми е, дали това са признаците за спукана или изкривена глава. Освен това маслото ми се струва редичко.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
2 неща:
1. Ако никъде другаде не ти губи вода демек не тече - значи 100% спукана глава.
2. Гледам, че си с първо мнение тук, явно си купил колата преди 1-2 седмици най вероятно за 3500лв. и искам да ти кажа нещо - почваш да наливаш пари да знаеш.
Ето така става като не ти се дават много пари за кола. Вземаш кенеф и почваш да го правиш. Ей не се научихте. Казаното от мен по точка 2 не е с лоши чувства да знаеш, просто ме е яд на всички дето си мислят "Направих най-изгодната сделка на света" и после ревът.
Това важи за всички марки автомобили, не само за БМВ.
Поздрави и Успех! bmwfena - има тдс за продажба на части виж колко ще ти иска за оборудвана глава.
1. Ако никъде другаде не ти губи вода демек не тече - значи 100% спукана глава.
2. Гледам, че си с първо мнение тук, явно си купил колата преди 1-2 седмици най вероятно за 3500лв. и искам да ти кажа нещо - почваш да наливаш пари да знаеш.
Ето така става като не ти се дават много пари за кола. Вземаш кенеф и почваш да го правиш. Ей не се научихте. Казаното от мен по точка 2 не е с лоши чувства да знаеш, просто ме е яд на всички дето си мислят "Направих най-изгодната сделка на света" и после ревът.
Това важи за всички марки автомобили, не само за БМВ.
Поздрави и Успех! bmwfena - има тдс за продажба на части виж колко ще ти иска за оборудвана глава.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- apostolov_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Veliko Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: Е66
- Мечтае да кара: M5
Re: 525 tds e34 Проблем
zinko написа:Колата ми над 3000 оборота започва да загрява, и прави голямо налягане в охладителната система, загрява и когато я карам до 2000 оборота поне веднъж на 2 дена, когато загрее отварям капачката, изчаквам да поизтине, и започвам да наливам вода, наливам по 2-3 литра и незнам каде отива тази вода. След като налея тези 2-3 литра колата е истинала и продължавам, но след 100-150 км следва същата процедура. Въпроса ми е, дали това са признаците за спукана или изкривена глава. Освен това маслото ми се струва редичко.
Както обичам да казвам най-доброто и разумно решение е да сложиш М50.Успех!
Бързите риби изяждат бавните...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Saso продава 1 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: 525 tds e34 Проблем
Здравейте,
щом описваш това, значи меши водата и маслото
, дано да не е най тежкото . Най добре е да отидеш на някой сервиз за да могат да ти кажат каква е причината, евентуално да решиш какво да предприемеш.
Колега най доброто е новото в магазина, понеже бях гледал едни твои снимки(май беше за М50) на двигателчето и не изглеждаха добре също
.
Поздрави и успех
zinko написа:Колата ми над 3000 оборота започва да загрява, и прави голямо налягане в охладителната система, загрява и когато я карам до 2000 оборота поне веднъж на 2 дена, когато загрее отварям капачката, изчаквам да поизтине, и започвам да наливам вода, наливам по 2-3 литра и незнам каде отива тази вода. След като налея тези 2-3 литра колата е истинала и продължавам, но след 100-150 км следва същата процедура. Въпроса ми е, дали това са признаците за спукана или изкривена глава. Освен това маслото ми се струва редичко.
щом описваш това, значи меши водата и маслото

Както обичам да казвам най-доброто и разумно решение е да сложиш М50.Успех!
Колега най доброто е новото в магазина, понеже бях гледал едни твои снимки(май беше за М50) на двигателчето и не изглеждаха добре също

Поздрави и успех
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Стига с тез компромиси - почти всички с М50 от Е34 подфорум са карали ТДС преди тва.
Момче, защо не пита първо след като знаеш за съществуването на форума ....
Момче, защо не пита първо след като знаеш за съществуването на форума ....
- apostolov_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Veliko Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: Е66
- Мечтае да кара: M5
Re: 525 tds e34 Проблем
Както обичам да казвам най-доброто и разумно решение е да сложиш М50.Успех!
Колега най доброто е новото в магазина, понеже бях гледал едни твои снимки(май беше за М50) на двигателчето и не изглеждаха добре също

Поздрави и успех[/quote]
Е случва се ама доста по-рядко, а ако на дизела му подавам както на бензина щеше да е хвърлил отдавна.И друго колеги - погледнете колко дизелови и колко бензинови Е34 се продават и сами си направете изводите.
Бързите риби изяждат бавните...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Дизела се скапва щото преди нас са ги карали поне 700 000 км и контрата си идва познай къде? В нас естествено. Вземи един такъв дизел на 100 000км и ще си промениш мнението. Въпроса е, че дизела е по-дълговечен от бензина заради по-ниските работни обороти. Точно и за това повече се и кара и в случея повече се чупи. Хората в чужбина са купували дизелите защото нафтата беше далеч по евтина (всички помним добрите стари времена ) и са си правили сметката да карат много, нищо че харчи 7-8 л/100. Все пак в чужбина се кара предимно по магистрали, а не както тук по малки улици и предимно градско.
Вече мисля ти се изяснява картинката нали? БМВ дизела пука глава и прави глупости щото е смахнат от каране, а не защото е скапан ДВГ. Ако беше кофти нямаше да го ползват до 1999г. и да го слагат на 7 серия.
Най хитрия варянт за в БГ. Ако искаш да караш 2.5 тдс естествено. Купуваш една дизелова кола за 2500лв. със всички екстри (1992 г.) Купуваш 1 чисто нова глава, 2 вериги, 12 гумички за клапани и нови сегменти + водна помпа. Това ти излиза към 4000лв. Утиваш да ти рециклират турбото за още 1000лв максимум, сменяш всичко по окачването за още към 1000лв максимум (даже и толкова няма да е) и си готов.
След цялата тази интервенция ти давам гаранция, че ще караш дизелчето 10г. и само ще сменяш консумативи без да пипаш нищо др. по него. Е хайде някоя биалетка ще се наложи да смениш или някое др. гумено съединение.
Само, че това няма кой да го направи в БГ освен ако не е някой болен по дизела или е34 като нас.
Вече мисля ти се изяснява картинката нали? БМВ дизела пука глава и прави глупости щото е смахнат от каране, а не защото е скапан ДВГ. Ако беше кофти нямаше да го ползват до 1999г. и да го слагат на 7 серия.
Най хитрия варянт за в БГ. Ако искаш да караш 2.5 тдс естествено. Купуваш една дизелова кола за 2500лв. със всички екстри (1992 г.) Купуваш 1 чисто нова глава, 2 вериги, 12 гумички за клапани и нови сегменти + водна помпа. Това ти излиза към 4000лв. Утиваш да ти рециклират турбото за още 1000лв максимум, сменяш всичко по окачването за още към 1000лв максимум (даже и толкова няма да е) и си готов.
След цялата тази интервенция ти давам гаранция, че ще караш дизелчето 10г. и само ще сменяш консумативи без да пипаш нищо др. по него. Е хайде някоя биалетка ще се наложи да смениш или някое др. гумено съединение.
Само, че това няма кой да го направи в БГ освен ако не е някой болен по дизела или е34 като нас.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани