Може би свещи?-проблема отстранен !

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Може би свещи?-проблема отстранен !

Мнение от Vasko » 03 Сеп 2008, 0:05

Колеги, днес се прибрах от морето -всичко беше оки по колата. После слизам долу и е паля да излезна тук по града и като взе да ''гърми'' на ГАЗ, обръщам на бензин няма ниски обороти и гасне ,а като искаш да е изфорсираш глъхне ... Мисля ,че са свещи или е нещо друго ? Не е счупен клапан нали? Някаква идея? Само да не е нещо по двигателя ,че тъкмо се хвалех ,че не е все още отварян двигателя ...Автомобила е на 424 000 км ако това има значение и свещи съм сменял преди повече от 50 000 км..
Последна промяна Vasko на 03 Сеп 2008, 19:36, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Сеп 2008, 0:10

огледай добре въздушната система, кабелите, свещите и тн.
за друго ако ми се присъни ще споделя заранта :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Може би свещи?

Мнение от veso VTK » 03 Сеп 2008, 4:36

sineok_pi4_ написа:Колеги, днес се прибрах от морето -всичко беше оки по колата. После слизам долу и е паля да излезна тук по града и като взе да ''гърми'' на ГАЗ, обръщам на бензин няма ниски обороти и гасне ,а като искаш да е изфорсираш глъхне ... Мисля ,че са свещи или е нещо друго ? Не е счупен клапан нали? Някаква идея? Само да не е нещо по двигателя ,че тъкмо се хвалех ,че не е все още отварян двигателя ...Автомобила е на 424 000 км ако това има значение и свещи съм сменял преди повече от 50 000 км..

---БАСИ НЕЩАСТИЕТО. :shock: :shock: :shock: От 2-3 дена и аз съм с абсолютно същия проблем.Ама точно същия.И начина по който стана е същия.Само че се връщахме от планината.При теб колега иначе на газ върви ли си?Защото при мен на газ няма проблем.Аз имам съмнение че са ни умрели дебитомерите.Помагайте колеги.Давайте идей от какво може да е. :help: :help: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Проблема отстранен

Мнение от Vasko » 03 Сеп 2008, 19:43

КОлеги, благодаря на всички за отделеното внимание и съветите ВИ.Проблема го отстраних .Оказа се клапанчето ,което се слага на колеторните тръби през която излиза излишната ГАЗ или така наречената ''кихалка'' .Беше се размекнало гуменото уплътнение и оттам взимат въздух колекторните тръби и затова не може да работи колата ...Смених го срещу сумата от 12 лв,.и сега всичко си заспа... Спомням си преди време бях имал пак същият проблем само ,че с другата кихалка ама тогава е видях още преди да се размекне гумата и е смених на време,но сега дойде време и на тази .Явно качеството на гумата от което се изработват тези уплътнения не е много надеждно или пък поради непрекъснато омъсляване там заминава бързо .Както и да е - проблема е решен . Пиша го в случай ,че други колеги имат същият проблем с губена на обороти и липса на мощност да си проверят всички въздуховоди и дали системата не взима от някъде въздух .Много е важно за газовата да не взима въздух отникъде ,докато ако е на бензин автомобила, се иска повече приток на въздух ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Сеп 2008, 20:59

Братле незнам каква е тази твоя кихалка, ама мойта е след дебитомера и отгоре има един гумен пръстен който струва само 3 лв. и не сменям цялата кихалка, а само гумения пръстен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 04 Сеп 2008, 0:15

NikiNikolov написа:Братле незнам каква е тази твоя кихалка, ама мойта е след дебитомера и отгоре има един гумен пръстен който струва само 3 лв. и не сменям цялата кихалка, а само гумения пръстен.

Колега, говорим за едно и също нещо. Аз сменям освен гуменият пръстен и цялата кихалка,защото тя се изкривява-самата пластина нали е на една пружина и с времето тази пружина загубва еластичността си и започва да не затваря-уплътнява добре. Не се церемоня за някакви си дребни левчета ,защото аз въртя по много км - на месец някъде минавам по 5-6 000 км и най-малко искам за някакви си левчета като съм на път за морето да ми гърми и да не мога да се прибера после .... От опит знам ,че е по-добре всичко да се сменя -цялата кихалка -поне си купуваш някой и друг месец спокойствие след това ....
Лека вечер от мен !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 04 Сеп 2008, 11:11

Наистина много навърташ и щом и се е разказала играта на клапата си трябва нова, но не е проблем да се изправи и сложи друга пружинка. Но щом си решил с нова, и си решил проблема няма проблем.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook