Може би свещи?-проблема отстранен !
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Може би свещи?-проблема отстранен !
Колеги, днес се прибрах от морето -всичко беше оки по колата. После слизам долу и е паля да излезна тук по града и като взе да ''гърми'' на ГАЗ, обръщам на бензин няма ниски обороти и гасне ,а като искаш да е изфорсираш глъхне ... Мисля ,че са свещи или е нещо друго ? Не е счупен клапан нали? Някаква идея? Само да не е нещо по двигателя ,че тъкмо се хвалех ,че не е все още отварян двигателя ...Автомобила е на 424 000 км ако това има значение и свещи съм сменял преди повече от 50 000 км..
Последна промяна Vasko на 03 Сеп 2008, 19:36, променена общо 2 пъти
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
огледай добре въздушната система, кабелите, свещите и тн.
за друго ако ми се присъни ще споделя заранта

за друго ако ми се присъни ще споделя заранта




Re: Може би свещи?
sineok_pi4_ написа:Колеги, днес се прибрах от морето -всичко беше оки по колата. После слизам долу и е паля да излезна тук по града и като взе да ''гърми'' на ГАЗ, обръщам на бензин няма ниски обороти и гасне ,а като искаш да е изфорсираш глъхне ... Мисля ,че са свещи или е нещо друго ? Не е счупен клапан нали? Някаква идея? Само да не е нещо по двигателя ,че тъкмо се хвалех ,че не е все още отварян двигателя ...Автомобила е на 424 000 км ако това има значение и свещи съм сменял преди повече от 50 000 км..
---БАСИ НЕЩАСТИЕТО.






- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Проблема отстранен
КОлеги, благодаря на всички за отделеното внимание и съветите ВИ.Проблема го отстраних .Оказа се клапанчето ,което се слага на колеторните тръби през която излиза излишната ГАЗ или така наречената ''кихалка'' .Беше се размекнало гуменото уплътнение и оттам взимат въздух колекторните тръби и затова не може да работи колата ...Смених го срещу сумата от 12 лв,.и сега всичко си заспа... Спомням си преди време бях имал пак същият проблем само ,че с другата кихалка ама тогава е видях още преди да се размекне гумата и е смених на време,но сега дойде време и на тази .Явно качеството на гумата от което се изработват тези уплътнения не е много надеждно или пък поради непрекъснато омъсляване там заминава бързо .Както и да е - проблема е решен . Пиша го в случай ,че други колеги имат същият проблем с губена на обороти и липса на мощност да си проверят всички въздуховоди и дали системата не взима от някъде въздух .Много е важно за газовата да не взима въздух отникъде ,докато ако е на бензин автомобила, се иска повече приток на въздух ..
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Братле незнам каква е тази твоя кихалка, ама мойта е след дебитомера и отгоре има един гумен пръстен който струва само 3 лв. и не сменям цялата кихалка, а само гумения пръстен.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
NikiNikolov написа:Братле незнам каква е тази твоя кихалка, ама мойта е след дебитомера и отгоре има един гумен пръстен който струва само 3 лв. и не сменям цялата кихалка, а само гумения пръстен.
Колега, говорим за едно и също нещо. Аз сменям освен гуменият пръстен и цялата кихалка,защото тя се изкривява-самата пластина нали е на една пружина и с времето тази пружина загубва еластичността си и започва да не затваря-уплътнява добре. Не се церемоня за някакви си дребни левчета ,защото аз въртя по много км - на месец някъде минавам по 5-6 000 км и най-малко искам за някакви си левчета като съм на път за морето да ми гърми и да не мога да се прибера после .... От опит знам ,че е по-добре всичко да се сменя -цялата кихалка -поне си купуваш някой и друг месец спокойствие след това ....
Лека вечер от мен !
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Наистина много навърташ и щом и се е разказала играта на клапата си трябва нова, но не е проблем да се изправи и сложи друга пружинка. Но щом си решил с нова, и си решил проблема няма проблем.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани