e34 2.5 tds прекъсва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

e34 2.5 tds прекъсва

Мнение от BMWm5 » 28 Авг 2008, 3:16

зна4и като вклиу4а фаровете по4ва да прекъсва и се опразя за 2 3 сек... като вклиу4а климатика пак го прави тоя номер.. съ6то и като тръгна на ниски без гас..

дали не е от номер 5???

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0392/

отка4их кабел4ето оба4е аванса се промени и зе да 4ука много...

като и подам леко газ ( 1 2 мм) се оправя има ли на4ин да и овели4а оборотите или да запо4вам да търся проблема

във високи няма никакъв проблем само на ниски обороти го прави
Последна промяна BMWm5 на 03 Сеп 2008, 0:15, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 13.01.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 520i
Мечтае да кара: M-POWER

Мнение от kotev_bg » 30 Авг 2008, 17:10

колега преслушаай я по обстойно ,нека да загрее исфорсирай я ,включи и климатика и тогава прецени


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 03 Сеп 2008, 14:22

някои имал ли е такъв проблем


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Сеп 2008, 14:51

Май пистите на плочката са ти се протъркали в началото
Изображение
by ''kompleksa''

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 03 Сеп 2008, 14:51

Колега как така прекъсва .. :?: Ако на играенето на оборотите викаш прекъсване, значи е напълно нормално, ако се оправя след 1-2сек. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 03 Сеп 2008, 14:54

ivan. написа:Май пистите на плочката са ти се протъркали в началото

Тогава проблема ще е хроничен ... При пускане на фарове, климатик и т.н. ( с две думи увеличаване консумацията на ток) е напълно нормално да заиграят оборотите за 1-2сек. ( в малък диапазон естествено) .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Сеп 2008, 15:03

Methodius написа:
ivan. написа:Май пистите на плочката са ти се протъркали в началото

Тогава проблема ще е хроничен ... При пускане на фарове, климатик и т.н. ( с две думи увеличаване консумацията на ток) е напълно нормално да заиграят оборотите за 1-2сек. ( в малък диапазон естествено) .. ;)
А при потеглянето?
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 03 Сеп 2008, 15:15

Аз да питам, ако при загрял тдс се получава този ефект или се разтриса на място, възможно ли е това да се дължи на износени гарнитури на помпата. Всмисъл да изпуска нафта и да не и стига за празен ход? Гледам че помпата ми е поизцапана, но не се вижда да тече отнякъде.

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 03 Сеп 2008, 15:21

ivan. написа: ...

При така описан проблема от колегата, при потеглянето също .. Ако визираме потегляне само на съединител ( без абсолютно никаква газ ), двигателя се натоварва изведнъж, няма как да не паднат оборотите, докато се стабилизира, според мен .. :roll: Ако е плочката, без консумация ( допълнително натоварване на алтернатора), ще има играене на оборотите постоянно, или поне за по дълго време, по -голям диапазон на оборотите и т.н .. то на повечето тдс-и няма как да не се е изтъркала плочката в началото, за толкова години и километри ( освен ако не е сменяна) .. :roll: Поне според мен .. :roll:
Последна промяна Methodius на 03 Сеп 2008, 16:08, променена общо 2 пъти
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 03 Сеп 2008, 15:37

Аз последно неможах да разбера: Като е износена плочката тресе с промяна на оборотите или без промяна на оборотите. На мен ми тресе загряла без да променя оборотите. Като ги гледам на скритите менюта на борда оборотите варират между 750-760.

Нямам никакви проблеми при включване на консуматор. Тази седмица правих дизел шпулунг и ми се стори че тресенето се пооправи (беше едва доловимо0 , но днес пак се разтресе брутално :confused:

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 03 Сеп 2008, 15:43

Воденичаров написа:Аз последно неможах да разбера: Като е износена плочката тресе с промяна на оборотите или без промяна на оборотите ...

С промяна на оборотите .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 03 Сеп 2008, 15:46

И то тогава туй мойто кво ще е? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: e34 2.5 tds прекъсва

Мнение от zvetiko » 03 Сеп 2008, 16:08

BMWm5 написа:зна4и като вклиу4а фаровете по4ва да прекъсва и се опразя за 2 3 сек... като вклиу4а климатика пак го прави тоя номер.. съ6то и като тръгна на ниски без гас..

дали не е от номер 5???

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0392/

отка4их кабел4ето оба4е аванса се промени и зе да 4ука много...

като и подам леко газ ( 1 2 мм) се оправя има ли на4ин да и овели4а оборотите или да запо4вам да търся проблема

във високи няма никакъв проблем само на ниски обороти го прави


Колега ,според мен количеството гориво,което се подава от ГНП е на някаква гранична стойност и при натоварване на двигателя,просто не достига гориво.Затова трябва малко да промениш центровката на ГНП-да подадеш повече гориво от плочката.Да кажем ,ако дълго време не е правена центровката на ГНП ,естественото износване на двигателя,трябва да се компенсира с подаването на повече гориво,за да работи двигателя и елементите от колата ,които задвижва ,нормално-в твоя случай алтернатора и компресора на климатика.

На №5 няма какво да пипаш-това О пръстен на клапана за обратното гориво,сигурно си извадил кабела на авансатора №8 ,но и там не трябва да пипаш-той променя ъгъла на впръскване в зависимост от температурата на двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2008

Мнение от Polgargaist » 03 Сеп 2008, 16:08

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
:mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Сеп 2008, 16:32

Polgargaist написа:Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
:mhihi: :mhihi:
:shock:
Изображение
by ''kompleksa''

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook