Задни ел. стъкла- понякога работят, понякога не

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Задни ел. стъкла- понякога работят, понякога не

Мнение от Djelebov » 23 Авг 2008, 9:59

Изображение

Когато стъклата не работят, релетата се чуват(цък-цък ;) ). Чудя се може ли тия двете големи букси отдолу на кутията с релетата да не правят добър контакт и има ли проблем да ги залея с контактен спрей :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Авг 2008, 10:29

не се полива а се почистват със много ситна шкурка, но просто рядко е от там проблема
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 23 Авг 2008, 10:35

_65536_kb_sec_ написа:не се полива а се почистват със много ситна шкурка, но просто рядко е от там проблема


Според мене, за да работят когато си искат, значи има лош контакт някъде. Ако не се губи контакт в релетата, може ли да се губи някъде във вратите ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Авг 2008, 10:37

обикновенно лошия контакт се крие под кората на вратата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 23 Авг 2008, 10:45

_65536_kb_sec_ написа:обикновенно лошия контакт се крие под кората на вратата


Не съм я махал и малко ме е страх да не чупя някой щипка яма ся ще се зачета малко как става и почвам. Мерси
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Авг 2008, 11:43

Здравейте,
колега колко често ти го прави. Преди време имах такъв проблем, накрая прозореца спря да работи. Отворих кората, свалих двигателчето, разглобих го до колкото мога изчистих го хубавичко и се оправи. Свалянето на кората е елементарно, но си купи щипки за всеки случай те са стотинки от официален сервиз на BMW. Преди да свалиш моторчето, като натисниш бутона провери напрежението дали идва до там(в случай когато ти спре да работи стъклото разбира се), ако идва тогава действай.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Авг 2008, 18:32

Тука решението на проблема е следното - натискаш копчето няколко пъти и през това време удряш с юмрук по кората където е машинката. Имам чувството, че водачите залепват и за това прави тези мизерии. И при мен задно дясно стъкло се ебава и след тази процедура се оправя. След 2-3 седмици пак така зацикля и пак по същия начин го оправям. Наистина варянта със сваляне на цялата машинка и почистването й може да е положителен, но едва ли е от нея. Аз като свалях лявата машинка и я разглобих имаше толкова грес вътре, че едва ли червяка ще спече. Просто си отваряй по-често задните джамове и няма да запичат.

За свалянето на кората ти препоръчвам 2 бр. шпакли по широчки и няма да счупиш щипки, но дори и да счупиш някоя - те се продават по 20-30 ст. бройката така, че няма страшно. Въпроса е да не счупиш кората. А това за шпаклите го четох в User Manual :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 23 Авг 2008, 20:22

При мене се счупиха и на двете машинки зъбните колелца
:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 24 Авг 2008, 7:12

Zubcho написа:Тука решението на проблема е следното - натискаш копчето няколко пъти и през това време удряш с юмрук по кората където е машинката. Имам чувството, че водачите залепват и за това прави тези мизерии. И при мен задно дясно стъкло се ебава и след тази процедура се оправя. След 2-3 седмици пак така зацикля и пак по същия начин го оправям. Наистина варянта със сваляне на цялата машинка и почистването й може да е положителен, но едва ли е от нея. Аз като свалях лявата машинка и я разглобих имаше толкова грес вътре, че едва ли червяка ще спече. Просто си отваряй по-често задните джамове и няма да запичат.

За свалянето на кората ти препоръчвам 2 бр. шпакли по широчки и няма да счупиш щипки, но дори и да счупиш някоя - те се продават по 20-30 ст. бройката така, че няма страшно. Въпроса е да не счупиш кората. А това за шпаклите го четох в User Manual :mhihi:


Вчера разглобих кората, ама просто, за да огледам буксите, машинката не съм я пипал и явно за тва нищо не стана. Следобед пак я почвам и докато не стане кори няма да слагам. Има и друга причина да искам да разбера кво става- щората има сищия проблем- работи веднъж в месеца, обикновено в четвъртък :mhihi: :mhihi:
При мен, когато купих колата задно ляво не работеше, а по късно задно дясно почна да прави проблеми като твойте и ся вя4е въобще.
За шпаклите днес ще пробвам- мерси
Щипки си накупих предварително от Бова (Бургас) за по 23ст. ама напразно- не успях да счупя нито една при свалянето на кората... по-късно може да успея ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 27 Авг 2008, 9:06

Проблема с непостоянната работа на ел. стъклата се реши като смазах с грес пластината, която се върти от моторчето (прилича на 1/4 зъбно колело). Имаше смазка само посредата, а по краищата- не, затова запецва само в крайно положение- понякога ел. стъклото работи, понякога-не. Проблема се решава за 5 мин. :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 27 Авг 2008, 17:36

Аре бе?!?!?!? Вадя греста и почвам да мажа Изображение Мерси ше го оплескам целия водач. Той за тва блокирал мама му.

Колеги свалете си всички кори и си смажете водачите да ви се свалят джамците. Само да ми се върне колата и я разчаствам за смазване.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook