Студен старт тдс
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Студен старт тдс
Обръщам се към вас, колеги, за теоретична помощ относно скоро придобитата дизелова Е34ка. Търсих тема за подобен проблем, но намирам такива само за топлия старт, който при мен е безотказен поне засега.
Та става дума, че трудно пали студена, т.е. като тръгвам сутрин за работа - върти напразно на 2-3 пъти, докато успее да захапе накрая. А пък сега все пак е топло, зимата като дойде, я запали въобще, я не. В подгряващите свещи ли да търся проблема, възможно ли е да е от разхлабена верига, понеже вече е за смяна, или може би е нещо друго?!
Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
Та става дума, че трудно пали студена, т.е. като тръгвам сутрин за работа - върти напразно на 2-3 пъти, докато успее да захапе накрая. А пък сега все пак е топло, зимата като дойде, я запали въобще, я не. В подгряващите свещи ли да търся проблема, възможно ли е да е от разхлабена верига, понеже вече е за смяна, или може би е нещо друго?!
Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
Re: Студен старт тдс
90%е от свещите.Преди да ги смениш виж дали отива ток до тяхAceMF написа:Обръщам се към вас, колеги, за теоретична помощ относно скоро придобитата дизелова Е34ка. Търсих тема за подобен проблем, но намирам такива само за топлия старт, който при мен е безотказен поне засега.
Та става дума, че трудно пали студена, т.е. като тръгвам сутрин за работа - върти напразно на 2-3 пъти, докато успее да захапе накрая. А пък сега все пак е топло, зимата като дойде, я запали въобще, я не. В подгряващите свещи ли да търся проблема, възможно ли е да е от разхлабена верига, понеже вече е за смяна, или може би е нещо друго?!
Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
другия вариант е да имаш теч от гнп и сутрин да върти докато я обезвъздуши-вуждал съм гнп да тече като е студено,загрее ли раздува 0-пръстена и спира(става въпрос за двете капачета долу отстрани на помпата)

by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Студен старт тдс
AceMF написа:Обръщам се към вас, колеги, за теоретична помощ относно скоро придобитата дизелова Е34ка. Търсих тема за подобен проблем, но намирам такива само за топлия старт, който при мен е безотказен поне засега.
Та става дума, че трудно пали студена, т.е. като тръгвам сутрин за работа - върти напразно на 2-3 пъти, докато успее да захапе накрая. А пък сега все пак е топло, зимата като дойде, я запали въобще, я не. В подгряващите свещи ли да търся проблема, възможно ли е да е от разхлабена верига, понеже вече е за смяна, или може би е нещо друго?!
Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
Колега,погледни дали нямаш въздух след горивният филтър-някой да върти стартера ,ти гледай за въздушни мехурчета(на студен двигател разбира се).Ако имаш ,слагаш един възвратен клапан за 10лв. преди горивният филтър и си готов.

- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Засега нищо не съм решил, понеже свещите (за разлика от при кадетя) се оказаха трудно достъпни за мен като пълен дилетант автомонтьор
, с което ентусиазмът ми бе секнат. Очевидно трябва да сваля смук.колектор и евентуално тръбите за горивото, за да ръчкам по свещите, а това не смятам, че ми е по силите за съжаление. Четох в некъв мануел, ама там свалянето на колектора го имат за несъществена работа явно и изобщо не му се обръща никакво внимание освен беглата инструкция "демонтирайте колектора"
Иначе другите 2 предположения с по-малка вероятност мисля, че може да се изключат засега, понеже видими признаци за тях не открих.


Иначе другите 2 предположения с по-малка вероятност мисля, че може да се изключат засега, понеже видими признаци за тях не открих.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Имаш да махнеш пластмасовата декорация, да развиеш 12 и 2 скобички - друготе е дърпане (с чалъм)
После с камъче, тресчотка (с удължител и карданче по желание), магнит - развърташ гайки и вадиш свещи ...... тръбите за горивото не ги барай

После с камъче, тресчотка (с удължител и карданче по желание), магнит - развърташ гайки и вадиш свещи ...... тръбите за горивото не ги барай
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Какво е задължително да махна за достъп до свещите - ако е само пластмасовия капак, това ще мога да го свърша, колкото и да съм зле, но ако трябва и колектора да махам, да точа течности и т.н., по-добре да не пипам, че ще прецакам нещо от незнание.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Нищо не ти трябва да точиш - само развиваш гайки .......
150лв. няма да дам само за смяна на едни свещи, че и гаранция дават
...... в цената включват ли 60л. нафта - ако дават запазете час и на мен 
150лв. няма да дам само за смяна на едни свещи, че и гаранция дават


- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Па представяш ли си за 6 свещи колко ше тряа да дам
Значи в крайна сметка трябва да се демонтират внимателно декоративния капак и колектора, за да стигна до свещите? Като се уредя с инструментите, ще се пробвам, все отнякъде трябва да се почне. Дали има опасност да скапя гарнитурата на колектора?!

Значи в крайна сметка трябва да се демонтират внимателно декоративния капак и колектора, за да стигна до свещите? Като се уредя с инструментите, ще се пробвам, все отнякъде трябва да се почне. Дали има опасност да скапя гарнитурата на колектора?!
Последна промяна AceMF на 18 Авг 2008, 22:02, променена общо 2 пъти
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
318 тдс
колега дадох сумати пари по сервизи с некудурни маистори и накрая ми искаха 300 лв за рециклиране на помпа и 600-700лв ,.за семеринги и гумички на клапани/ инакрая в супер дизел за 30мин. ми откриха повредата и я отстраниха за това съм доволен и 150лв ми се видяха супер цена тогава на фона на другите.
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Най-сетне се хванах да сменя свещите. Разкачих, каквото трябваше, изкарах свещите, на 2 от тях се скъсаха клемите на кабелите (щото и без това са мн дълги
), понеже се въртяха заедно с горния край на свещта, та ги донаждах после с нови клеми. А пък най-голямата простотия беше, че тоя преди това дето е пипал, като пълен идиот е забутал 4та свещ накриво и добре пак, че не се скъса в главата. После й пренавивах резба и успя да стане да се сложи новата свещ.
Мда, обаче пак не щя да запали без известно време въртене, а на всичко отгоре светна лампата за дюзите. И вървежът нещо не е в ред, и се чува някакъв приглушен шум, както и тракане, неща, които поне преди това ги нямаше. Въобще

Мда, обаче пак не щя да запали без известно време въртене, а на всичко отгоре светна лампата за дюзите. И вървежът нещо не е в ред, и се чува някакъв приглушен шум, както и тракане, неща, които поне преди това ги нямаше. Въобще

Здравейте,
колега няма да се плашиш, щом аз успявам да правя подобни ремонти всеки ще може
.
Щом ти е светнала ламптичката за впръскване има 3 вариянта(които аз знам)
- Не си наместил хубаво буксата на 4 дюза(като броиш от бронята към купето 4'тата) * голяма вероятност е това
- Не си наместил хубаво буксата на ГНП * много малка вероятност
- Релето се е повредило * много малка вероятност
понеже ти свети лампичката и колата ти влиза в авариен режим и за това са ти се появили другите симтоми(не върви както трябва)
Относно трудното палене:
щом свещите ти са наред явно от някъде дърпа въздух
-Разгледай маркучетата за обратната нафта при дюзите(на 6 дюза има тапичка от едната страна, отдругата излиза маркуче и влиза в 5, от 5 излиза и отива в 4 и т.н.) да ли са влажни, понеже са стари и може да пропуснат от там.
-Разгледай ГНП'то за евентуален теч, виж да ли някаде е намокрено
Също разгледай ако можеш целия път на нафтата за сълзички.
С комбинация на сълзенето може да погледнеш да ли ти работи и помпата в резервуара.
Понеже имах проблеми около ГНП'то след като го остраних ми се появи същия проблем както е при теб, но при мен се вижда че е от маркучетата за обратната нафта. Особонено ако спра някъде за около 2 часа става кофти. Колата като е топла(след синьото на горе температурен диапазон) помпата в резевуара не работи, и трябва извесно време да изчакам за да истине. След изстиването без да паля въртя ключа 2 пъти за да напомпа малко нафта към двигателя и тогава паленето се улеснява *пробвай го и ти*
Ако не откриеш някакви течове може да си сложиш клапанче при филтъра. Прочети тази тема : Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
п.п Също те посъветвам след като си свалил смукателния колектор да смениш гарнитурките им (6 бройки, май бяха по около 2 лв едната), понеже при свалянето им при мене се разчупиха лекичко
Поздрави и успех
колега няма да се плашиш, щом аз успявам да правя подобни ремонти всеки ще може

Щом ти е светнала ламптичката за впръскване има 3 вариянта(които аз знам)
- Не си наместил хубаво буксата на 4 дюза(като броиш от бронята към купето 4'тата) * голяма вероятност е това
- Не си наместил хубаво буксата на ГНП * много малка вероятност
- Релето се е повредило * много малка вероятност
понеже ти свети лампичката и колата ти влиза в авариен режим и за това са ти се появили другите симтоми(не върви както трябва)
Относно трудното палене:
щом свещите ти са наред явно от някъде дърпа въздух
-Разгледай маркучетата за обратната нафта при дюзите(на 6 дюза има тапичка от едната страна, отдругата излиза маркуче и влиза в 5, от 5 излиза и отива в 4 и т.н.) да ли са влажни, понеже са стари и може да пропуснат от там.
-Разгледай ГНП'то за евентуален теч, виж да ли някаде е намокрено
Също разгледай ако можеш целия път на нафтата за сълзички.
С комбинация на сълзенето може да погледнеш да ли ти работи и помпата в резервуара.
Понеже имах проблеми около ГНП'то след като го остраних ми се появи същия проблем както е при теб, но при мен се вижда че е от маркучетата за обратната нафта. Особонено ако спра някъде за около 2 часа става кофти. Колата като е топла(след синьото на горе температурен диапазон) помпата в резевуара не работи, и трябва извесно време да изчакам за да истине. След изстиването без да паля въртя ключа 2 пъти за да напомпа малко нафта към двигателя и тогава паленето се улеснява *пробвай го и ти*
Ако не откриеш някакви течове може да си сложиш клапанче при филтъра. Прочети тази тема : Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
п.п Също те посъветвам след като си свалил смукателния колектор да смениш гарнитурките им (6 бройки, май бяха по около 2 лв едната), понеже при свалянето им при мене се разчупиха лекичко
Поздрави и успех
Последна промяна swh_bmw на 13 Сеп 2008, 15:34, променена общо 1 път
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани