теч на масло от масления филтър

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

теч на масло от масления филтър

Мнение от penio » 11 Авг 2008, 15:09

Протече масло от гнездото (чашата) на масления филтър.
Не от капачката, ами там кадето се съединява с блока на двигатела, при това си тече доволно много, колкото повече газ давам толкова повече тече.
Гледах, отстрани ама не се вижда много как е захванато туй чудо. Видях само 2 шестограма ама сигурно има и още някаде назад. Знае ли някои как се сваля и уплътнява това нещо - силикон, гарнитура? На седмица около литър масло си доливам и все седи под минимума, сипвам чак като почне да трака като дизел а така не е хубаво.

ПС: моторя е М50Б20

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 24.06.2004
Местоположение: В.Търново, София
Пол: Мъж
Кара: Е34, Е39

Мнение от multi76 » 11 Авг 2008, 15:49

Мисля че от позиция 8 поне така го разгадах. Ако случайно съм вгрешка приемам забележки.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=30
Обичам да си карам BMW-то Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Авг 2008, 16:17

Точно от там ще да е... колега, сменяй го това уплътнение/гарнитурка че ще пребиеш мотора така :confused: а и литър на седмица е адски много.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 11 Авг 2008, 16:20

Може и от там да е, нещо не мога да се ориентирам съвсем как точно седи.
Трябва ми мястото кадето филтърa се съединява с блока на мотора. Като гледаш масления филтър от към калника се пада от дясната му долна страна.
Ако правилно се ориентирам, би трябвало да е от номер 9, гарнитура някаква, но може и да не е. Мерси все пак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: кв гоце делчев

Мнение от Ple6ivia » 11 Авг 2008, 18:58

като са сменяли последния път филтъра не са сменили пръстените :confused: решението е нов филтър и масло задължително филтъра се продава с три уплътнителни пръстена добре е да се стегне хубаво :idea:

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 11 Авг 2008, 19:10

Колега добре дошъл в отбора :) минала седмица ги сменявах тези хубави гарнитурки май наборите се обаждат за гарнитурки :mhihi: 5 болта са като се сваля и алтернатора дифузьора и виско също и тези френските винтчета на корпуса на филтъра не ги пипаи не играят във филма :)
И тече най вероятно от 8 ми номер но се сменя и 11 за по сигурно 16 лв са и двете гарнитуки. и те така май ги има налични в дарукар ако се притесняваш при смяната обаждай се ще доида да ти пазя страх :)

Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 11 Авг 2008, 19:48

ако се притесняваш при смяната обаждай се ще доида да ти пазя страх

Брр, аз ще трябва да разкостя половината кола :) Малко подкрепа ще ми е добре дошла. Но 1во - разходка, ама не до германос ами Дарукар.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 14 Авг 2008, 11:58

:help:
Тоя алтернатор няма сваляне!!!
Опитах се да развия болта, на който е закрепена една ролка над генератора и минава през масления филтър. Няма развиване, не помръдва. Да не е с обратна резба или иска повече напъване???

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook