теч на масло от масления филтър
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
теч на масло от масления филтър
Протече масло от гнездото (чашата) на масления филтър.
Не от капачката, ами там кадето се съединява с блока на двигатела, при това си тече доволно много, колкото повече газ давам толкова повече тече.
Гледах, отстрани ама не се вижда много как е захванато туй чудо. Видях само 2 шестограма ама сигурно има и още някаде назад. Знае ли някои как се сваля и уплътнява това нещо - силикон, гарнитура? На седмица около литър масло си доливам и все седи под минимума, сипвам чак като почне да трака като дизел а така не е хубаво.
ПС: моторя е М50Б20
Не от капачката, ами там кадето се съединява с блока на двигатела, при това си тече доволно много, колкото повече газ давам толкова повече тече.
Гледах, отстрани ама не се вижда много как е захванато туй чудо. Видях само 2 шестограма ама сигурно има и още някаде назад. Знае ли някои как се сваля и уплътнява това нещо - силикон, гарнитура? На седмица около литър масло си доливам и все седи под минимума, сипвам чак като почне да трака като дизел а така не е хубаво.
ПС: моторя е М50Б20
- multi76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.06.2004
- Местоположение: В.Търново, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, Е39
Мисля че от позиция 8 поне така го разгадах. Ако случайно съм вгрешка приемам забележки.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=30
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=30
Обичам да си карам BMW-то 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Точно от там ще да е... колега, сменяй го това уплътнение/гарнитурка че ще пребиеш мотора така
а и литър на седмица е адски много.

Може и от там да е, нещо не мога да се ориентирам съвсем как точно седи.
Трябва ми мястото кадето филтърa се съединява с блока на мотора. Като гледаш масления филтър от към калника се пада от дясната му долна страна.
Ако правилно се ориентирам, би трябвало да е от номер 9, гарнитура някаква, но може и да не е. Мерси все пак.
Трябва ми мястото кадето филтърa се съединява с блока на мотора. Като гледаш масления филтър от към калника се пада от дясната му долна страна.
Ако правилно се ориентирам, би трябвало да е от номер 9, гарнитура някаква, но може и да не е. Мерси все пак.
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Колега добре дошъл в отбора
минала седмица ги сменявах тези хубави гарнитурки май наборите се обаждат за гарнитурки
5 болта са като се сваля и алтернатора дифузьора и виско също и тези френските винтчета на корпуса на филтъра не ги пипаи не играят във филма
И тече най вероятно от 8 ми номер но се сменя и 11 за по сигурно 16 лв са и двете гарнитуки. и те така май ги има налични в дарукар ако се притесняваш при смяната обаждай се ще доида да ти пазя страх
Успех



И тече най вероятно от 8 ми номер но се сменя и 11 за по сигурно 16 лв са и двете гарнитуки. и те така май ги има налични в дарукар ако се притесняваш при смяната обаждай се ще доида да ти пазя страх

Успех
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани