Лоша работа на двигател М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 24.06.2004
Местоположение: В.Търново, София
Пол: Мъж
Кара: Е34, Е39

Лоша работа на двигател М50

Мнение от multi76 » 09 Авг 2008, 7:21

Здравейте !
Имам следния проблем : Двегателя гасне, неможе да подържа оборотите, много трудно пали а когато се случи това се чуват леки детонации. Няма мощнист когато върви.
Надявам се да ми дадете насока откъде може да идва проблема.
И някой ако знае читав майстор във В.Търново да ме насочи.
:banghead:
Обичам да си карам BMW-то Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 09 Авг 2008, 8:08

ЕЕЕ, днес много от В. Търново с проблеми. Да не са минали Марсианци, та си Ви пре...ли колите. Та първо провери свещите как са - да не са се напили с масло, че тоя мотор има навик да ги напива от време на време. Също така провери и бубините с мултицета. След това хващай гедорето и сваляй входящия колектор, спрей за карбуратор за стъпковия мотор, 10 лв за новите маркучи които ще смениш евентуално, шепа скоби за тях и си в джаза.


Виж и темите малко по назад, всичко е описано. За търсачката да не споменавам :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 24.06.2004
Местоположение: В.Търново, София
Пол: Мъж
Кара: Е34, Е39

Мнение от multi76 » 10 Сеп 2008, 19:28

Здравейте !
Голямо ходене по мъките. Смених свещите, една бубина, горивен филтър маслото на двигателя. Ходех на диагностика и неоткриха нищо нередно.
Остана проблема с труднато палене сутрин, колата когато е загряла пали нормално и се върви нтормално.
Имам съмнение за филтъра на бензиновата помпа в резервоара но незнам как се сваля.
Моля за помощ защото съм се видял в чудо. :help:
Обичам да си карам BMW-то Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 10 Сеп 2008, 20:10

може помпата да не ти държи налягане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 10 Сеп 2008, 20:51

multi76 написа:Здравейте !
Голямо ходене по мъките. Смених свещите, една бубина, горивен филтър маслото на двигателя. Ходех на диагностика и неоткриха нищо нередно.
Остана проблема с труднато палене сутрин, колата когато е загряла пали нормално и се върви нтормално.
Имам съмнение за филтъра на бензиновата помпа в резервоара но незнам как се сваля.
Моля за помощ защото съм се видял в чудо. :help:
В резервоара има само една проста телена цетка.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 10 Сеп 2008, 20:52

смени си горивния филтър ,не е в резервоара а отдолу

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 24.06.2004
Местоположение: В.Търново, София
Пол: Мъж
Кара: Е34, Е39

Мнение от multi76 » 10 Сеп 2008, 21:04

Горивния филтър е сменен преди 150 км.
Обичам да си карам BMW-то Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 10 Сеп 2008, 21:20

Температурен датчик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 24.06.2004
Местоположение: В.Търново, София
Пол: Мъж
Кара: Е34, Е39

Мнение от multi76 » 10 Сеп 2008, 22:04

Казаха че е изправен.
Просто пада въртене първата минута и след това започва да работи малко тромаво, след форсирване два три пъти всичко се оправя.
Последна промяна multi76 на 10 Сеп 2008, 22:09, променена общо 1 път
Обичам да си карам BMW-то Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

:)

Мнение от BaHka » 10 Сеп 2008, 22:04

Температурен датчик.

Ако е температурен датчик не би ли трябвало диагностиката да го хване?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 10 Сеп 2008, 22:52

навява ми на вьздух в гориво провода стари нацепен маркуч скоба нацепила бенз. маркуч

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 10 Сеп 2008, 22:54

тва поне диагностика го нелови

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 10 Сеп 2008, 22:56

тва поне диагностика го нелови

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Сеп 2008, 8:39

може да е датчика на коляновия вал ,но ми се струва по вероятно бобина/лула да имаш за подмяна ,може и да не е една .. те са слабо място на М50 .А какви свещи сложи ? Марка/модел .. и да спомена че свещите за М50 са едни - NGK

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Сеп 2008, 8:57

А дебитомер някой помисли ли ??? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook