Лоша работа на двигател М50
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- multi76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.06.2004
- Местоположение: В.Търново, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, Е39
Лоша работа на двигател М50
Здравейте !
Имам следния проблем : Двегателя гасне, неможе да подържа оборотите, много трудно пали а когато се случи това се чуват леки детонации. Няма мощнист когато върви.
Надявам се да ми дадете насока откъде може да идва проблема.
И някой ако знае читав майстор във В.Търново да ме насочи.

Имам следния проблем : Двегателя гасне, неможе да подържа оборотите, много трудно пали а когато се случи това се чуват леки детонации. Няма мощнист когато върви.
Надявам се да ми дадете насока откъде може да идва проблема.
И някой ако знае читав майстор във В.Търново да ме насочи.

Обичам да си карам BMW-то 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
ЕЕЕ, днес много от В. Търново с проблеми. Да не са минали Марсианци, та си Ви пре...ли колите. Та първо провери свещите как са - да не са се напили с масло, че тоя мотор има навик да ги напива от време на време. Също така провери и бубините с мултицета. След това хващай гедорето и сваляй входящия колектор, спрей за карбуратор за стъпковия мотор, 10 лв за новите маркучи които ще смениш евентуално, шепа скоби за тях и си в джаза.
Виж и темите малко по назад, всичко е описано. За търсачката да не споменавам
Виж и темите малко по назад, всичко е описано. За търсачката да не споменавам

- multi76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.06.2004
- Местоположение: В.Търново, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, Е39
Здравейте !
Голямо ходене по мъките. Смених свещите, една бубина, горивен филтър маслото на двигателя. Ходех на диагностика и неоткриха нищо нередно.
Остана проблема с труднато палене сутрин, колата когато е загряла пали нормално и се върви нтормално.
Имам съмнение за филтъра на бензиновата помпа в резервоара но незнам как се сваля.
Моля за помощ защото съм се видял в чудо.
Голямо ходене по мъките. Смених свещите, една бубина, горивен филтър маслото на двигателя. Ходех на диагностика и неоткриха нищо нередно.
Остана проблема с труднато палене сутрин, колата когато е загряла пали нормално и се върви нтормално.
Имам съмнение за филтъра на бензиновата помпа в резервоара но незнам как се сваля.
Моля за помощ защото съм се видял в чудо.

Обичам да си карам BMW-то 

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
В резервоара има само една проста телена цетка.multi76 написа:Здравейте !
Голямо ходене по мъките. Смених свещите, една бубина, горивен филтър маслото на двигателя. Ходех на диагностика и неоткриха нищо нередно.
Остана проблема с труднато палене сутрин, колата когато е загряла пали нормално и се върви нтормално.
Имам съмнение за филтъра на бензиновата помпа в резервоара но незнам как се сваля.
Моля за помощ защото съм се видял в чудо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- multi76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.06.2004
- Местоположение: В.Търново, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, Е39
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- multi76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.06.2004
- Местоположение: В.Търново, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, Е39
Казаха че е изправен.
Просто пада въртене първата минута и след това започва да работи малко тромаво, след форсирване два три пъти всичко се оправя.
Просто пада въртене първата минута и след това започва да работи малко тромаво, след форсирване два три пъти всичко се оправя.
Последна промяна multi76 на 10 Сеп 2008, 22:09, променена общо 1 път
Обичам да си карам BMW-то 

- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
може да е датчика на коляновия вал ,но ми се струва по вероятно бобина/лула да имаш за подмяна ,може и да не е една .. те са слабо място на М50 .А какви свещи сложи ? Марка/модел .. и да спомена че свещите за М50 са едни - NGK
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани