бензинова помпа 520
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
бензинова помпа 520
izvinqvam se za lainicata no po stechenie na obstoqtelstvata nqmam vuzmojnost da pishana kirilica
ta kolegi ... po nqkakwa prichina benzinovata pompa ne wurti ... interesuva mekoe e releto i koi e bushona za neq?
syshto taka vuzmojno li e alarmata da e prichinata ( alarmata e zavodskata i ima kliuche - probvah da q izkliucha s nego no nishto ne stava ... dopulnitelni imobilaizeri i t.n. nqma )
ta daite suvet molq
releto otpred v kutiqta li e ili pod zadnata sedalka ? kolata e 520 m50 b20tu

ta kolegi ... po nqkakwa prichina benzinovata pompa ne wurti ... interesuva mekoe e releto i koi e bushona za neq?
syshto taka vuzmojno li e alarmata da e prichinata ( alarmata e zavodskata i ima kliuche - probvah da q izkliucha s nego no nishto ne stava ... dopulnitelni imobilaizeri i t.n. nqma )
ta daite suvet molq
releto otpred v kutiqta li e ili pod zadnata sedalka ? kolata e 520 m50 b20tu
- nikk4o78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 23.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
братле при мене релетата са две и се намират от дясно в кутията на екото , преди два месеца и мойта помпа спря да работи и почнохме едно по едно да търсим проблема . Свалям помпата давам и ток работи , бушон изряден , проследяваме с мултицет да открием релето и се оказва , че е отдясно и са две да му се не види , здрави та здрави . Разкачам клемите на акумолатора за половин час ги свързвам двете заедно и колата чук пали , ама пали само два пъти и после к..р, явно трупаше някаква грешка . Така и не открихме причината да го прави , но след като откачихме и съответно закачихме малкия борд колата си пали и работи безотказно , съмнявам се да сам ти помогнал с нещо , но при мен това беше Успех 

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Това ти е релето, свързваш 2 и 6 и трябва да работи помпата
П.с Това е за S2, ако си S1 пиши да ти дам схема и за него

П.с Това е за S2, ако си S1 пиши да ти дам схема и за него
мерси колеги
от помпата беше - изгоряла е
смених я и сега колата си пърпори
извядих зверски късмет защото пътувах не малко последната седмица и поне ме изчака да се прибера и точно си иставих приятелката в тях и хвърли котва ...
ако на нея и се беше допикало още 1 път нямаше да мога да се прибера най-вероятно

от помпата беше - изгоряла е

смених я и сега колата си пърпори
извядих зверски късмет защото пътувах не малко последната седмица и поне ме изчака да се прибера и точно си иставих приятелката в тях и хвърли котва ...
ако на нея и се беше допикало още 1 път нямаше да мога да се прибера най-вероятно

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Plague написа: ...ако на нея и се беше допикало още 1 път нямаше да мога да се прибера най-вероятно


А с каква я смени колега - нова ли купи и на каква цена съответно?
Проблем...
При мен се получи едновременно и на двете ми коли... Едната докато я местех на паркинга и изгасна и повече не запали, а другата след като я паркирах пред офиса - 3 часа по-късно също не запали.
И на двете се оказа бензиновата помпа
Кофти месец е този август 
И на двете се оказа бензиновата помпа


И аз имах същият проблем само,че при мен се чуваше как помпата върти.Като запали(ако въобще запали)веднага гаснеше.Бях откачил,то не бяха релета,бушони.кабели,маркучи и т.н.Оказа се,че помпата върти,но не прави налягане.Смених я с нова Bosch същия номер като старата-520 лева.Колата тръгна и след 2 месеца помпата пак спря да работи,този път изцяло.Оказа се,че е изгоряла и на всичкото отгоре не ми признаха гаранцията.Взех друга,само че не Bosch,а някаква друга мисля,че някаква полска за320 лева.2 години почти карам с нея и нямам проблеми засега ама да видим.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани