525 тдс загря. Хелп плиййз

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

525 тдс загря. Хелп плиййз

Мнение от D_U_D_E_ » 18 Юли 2008, 8:22

колеги много странна ситуация се получи снощи. Карам си на ниски обороти на висока скорост и по едно време взе да ми прекъсва, гледам стрелката почти влязла в червеното. Спирам и оставям да работи, но стрелката не пада и изгасих, обаче нищо нито ври антифриза нито кипи от някаде, а стрелката беше на ръба да влезе на червено, само перката си върти. оставям на контакт малко да върти перката и чакам да изстине. Стрелката застана на 12:00 и аз тръгвам че е 2:00 часа. Карам 100-200 метра и стрелката както си стой на 12:00 запична да тръгва нагоре изведнъж и стигна пак до червеното. Така на няколко пъти докато се прибера. Някой ако може да ми помогне да пише, че съм много стресиран още!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 18 Юли 2008, 8:24

тва прекъсване ми навежда мисълта че влиза антифриз в цилиндър :( :( дано не съм лош пророк :!:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Юли 2008, 10:06

Водна помпа ,термостат или въздух в водната с-ма.Виското трябва да не е причина щом е станало в движение.
Пуши ли бял дим от ауспуха?
Би трябвало преди червената зона колата да мине в защитен режим-или електрониката да загаси мотора сама(при Е34 тдс) или да ти блокира педала на газта(да стои на обороти 'при е38тдс)
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 18 Юли 2008, 13:31

дано да е само това. Днеска цял де сам на работа и не мога да си видя количката. Изчетох полвината форум и като гледам колко пукнати глави има напрао се отчаях. Иначе как мога да установя бързо и сигурно ако на главата и има нещо?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Юли 2008, 14:37

D_U_D_E_ написа:дано да е само това. Днеска цял де сам на работа и не мога да си видя количката. Изчетох полвината форум и като гледам колко пукнати глави има напрао се отчаях. Иначе как мога да установя бързо и сигурно ако на главата и има нещо?
Без паника само,провери нещата едно по едно;
провери за въздух и пипни радиатора дали е топъл по цялата си дължина,виж дали надува марку4ите
Преди имаше тема за черен пушек и ако не пуши бяло и не надува маркучите,маслото не е пресечено (след случилото се)-тогава нямаш повод за притеснение
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 18 Юли 2008, 16:50

гледах маслото и не ми е струва пресечено, маркучите ги пипах обаче не знам дали така трябва(изчаках да поработи малко изгасих го и тогава). а дима си е черен само като го запаля и форсирам(и преди си беше така). Да проверя нещо още да съм сиурен, и после да гледам вече за причината.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Юли 2008, 18:26

Маркучите ги провери на запалена кола-не трябва да са меки ,но не и надути.
Провери входящия и изходящ маркуч на радиатора дали са топли.
Мисля че е оцеляла кратуната,но виж ги хубаво маркучите как са
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1089
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
Кара: не кара пил-ама пий карал

Мнение от ///milko way » 18 Юли 2008, 18:31

като свалиш водната помпа ще видиш,че лопатките (пластмасови) са чупени---дано се разминеш само с това
Изображение
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 18 Юли 2008, 19:45

Или водната помпа е сдала багажа .... , но по - вероятно си мисля термостата си е загубил бързината
Ако маслото не е боза, не пуши бяло като я форсираш и маркуча не е кокал - всичко друго е бял кахър :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 19 Юли 2008, 14:52

мерси, но някой да има охладителната схема за да мога да погледна нещата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 19 Юли 2008, 18:33

Значи да знаеш при мене как се пукна главата(само че бензин), загря до червено веднъж и готово,причината мисля че беше комплексна, първо лоши съвети за подръжкаот сорта:"да го сменя ли това?" , "не не го сменяй няма смисъл" и така.
Термостата ми беше задържал, просто ей така изведнъж, и добре че беше гаджето до мене да каже че и студено и гледам парното на макс, пък вътре в колата студ :( .може и прослувутите ел клапани да са ме издънили но не се знае кое от двете е по голямата причина.Но по принцип ако не ти е влязла в червеното и не си променил рязко температурата няма причина главата да е спукана, но ако имаш глава си приготви доста парички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 23 Юли 2008, 17:45

сложих новата помпа(италянка за 100 кинта със смяната) и смятам че всичко е ОК, но някой ако може да ми каже как да проверя дали ми е изкривена главата. Гледах маслото, черно като мазут, гледах маркучите от радиатора- сравнително меки, за друго не знам дайте идеи. Или да отида да ми я измерят, какви пари ще ми струва.

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 23 Юли 2008, 21:29

Aaaaaaa пак тема за TDS :mhihi:
Моля модераторите да прекръстят подфорума на :

Код: Избери целия код
E34/E32
Живата история!
5-та серия ('88-'95) TDS
7-ма серия ('86 - '94)


Тук става като във подфорума продава, там само за Е30, Е36 и чат пат за Е39 :)

Без лоши чуства, само се шегувам !
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 23 Юли 2008, 21:33

Nasic написа:Aaaaaaa пак тема за TDS :mhihi:
Моля модераторите да прекръстят подфорума на :

Код: Избери целия код
E34/E32
Живата история!
5-та серия ('88-'95) TDS
7-ма серия ('86 - '94)


Без лоши чуства, само се шегувам !

А не е ли по-добре да го разделят на:
- Дизел форум
- Газ форум
:mhihi:
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 23 Юли 2008, 21:34

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook