налягане в горивопровода

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

налягане в горивопровода

Мнение от stambo_81dg » 09 Юли 2008, 8:50

тая моита баба :mhihi: от 10-на дни и се губи налягането в горивопровода след като е стояла повече от 10-15 мин изгасена и пали кат загрял тдс :mhihi: с доста въртене иначе си има повер кат тръгне значи си има хубаво налягане но като се изгаси и пада :confused:

имам си идеи от кво може да е :mhihi: но няма да е лошо и някои друг да сподели ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Юли 2008, 8:57

провери маркучите гаранция имаш някой леко сцепен или не стегната скоба ;)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Юли 2008, 15:54

Стамбо ,никак ли не мирише колата на бензин ?
Станчев както каза може вярно нещо такова да има :roll:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 09 Юли 2008, 15:56

И моята беше така преди - купих 3 метра маркуч и хубави нови скоби и смених навсякъде. При мотора, отзад между филтъра и помпата, както и на горивопровода, които връща в резервоара.
Изображение

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 09 Юли 2008, 17:14

Или клапана на самата бенз.помпа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 09 Юли 2008, 17:33

баш.... ако не миришеш на бензин де... ма няма да миришеш много топъл :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Юли 2008, 18:04

За Аудито ли става дума?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Юли 2008, 18:45

Aз съм за регулатора на налягъне на инжекциона или вакума към него нещо да се базика
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 09 Юли 2008, 19:14

Като я палиш студена си пали нормално, нали? Също както и ако след гасене я запалиш веднага, например на бензиностанция.
Ако е така, при мен проблемът беше клапанът, който е вграден в помпата (М40). За да не я сменяш цялата, сложи едно клапанче за дизел, 10 кинта беше и засега бачка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Юли 2008, 19:46

не мирише на бензин изобщо :idea:
аз си мисля че ако има няква клапа на бензиновата помпа да не връща обратно или регулатора на налягането :roll:
по ме съмнява първото :idea:

иначе пали веднага само ако съм я изгасил преди 5 минути иначе пали с много въртене :help:
това от 10 на дни преди това си палеше на точка :dunno:

става въпрос за бмв-то е34 530 м30 което явно неще да ме напусне :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Юли 2008, 19:55

Ми то няма логика да е така, освен ако проблема не ти е другаде... имам в предвид, че дори да ти е празен тръбопровода напред към мотора, още като дадеш на контакт и помпата започва да нагнетява, така че няма причина да въртиш "като луд", пак казвам-освен ако проблема не е другаде... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Юли 2008, 19:57

dj_ennsy_1 написа:Ми то няма логика да е така, освен ако проблема не ти е другаде... имам в предвид, че дори да ти е празен тръбопровода напред към мотора, още като дадеш на контакт и помпата започва да нагнетява, така че няма причина да въртиш "като луд", пак казвам-освен ако проблема не е другаде... :confused:


аз не съм съгласен с твоята теза ;)

когато всичко е наред в системата си има доста голямо налягане даже и да е изгасена колата и като врътнеш дюзите пускат гориво и пали
а ако е преебана няква клапа която го поддържа това налягане постоянно и бензина се е оттекъл в резервоара а на моята съм забелязал че само когато върти стартера бензиноваата помпа работи :!: то докато пак нагнети трябва време ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: Сливен, Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е-34 525i, E-39 520i, E-36 320i

Мнение от miro_mcm » 09 Юли 2008, 21:45

Georgi написа:Или клапана на самата бенз.помпа.


Стамбо за мен това е проблема, както казваш ти и моята е така, помпата заработва едва тогава когато завърти стартера. Слагай някакво друго клапанче (както каза колегата по горе от дизел) и пак ръчкай д.... и БАВАРЕЦА му д.....
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Юли 2008, 22:07

stambo_81dg написа:аз не съм съгласен с твоята теза ;)

когато всичко е наред в системата си има доста голямо налягане даже и да е изгасена колата и като врътнеш дюзите пускат гориво и пали
а ако е преебана няква клапа която го поддържа това налягане постоянно и бензина се е оттекъл в резервоара а на моята съм забелязал че само когато върти стартера бензиноваата помпа работи :!: то докато пак нагнети трябва време ;)

Така съм съгласен. На моята още като цъкна контакт и помпата заработва (замерено е, понеже не се чува никога да работи...). Надявам се лесно да откриеш проблема и да го забравяш :)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Юли 2008, 23:08

Georgi написа:Или клапана на самата бенз.помпа.
това е ..100%
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook