налягане в горивопровода
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
налягане в горивопровода
тая моита баба
от 10-на дни и се губи налягането в горивопровода след като е стояла повече от 10-15 мин изгасена и пали кат загрял тдс
с доста въртене иначе си има повер кат тръгне значи си има хубаво налягане но като се изгаси и пада
имам си идеи от кво може да е
но няма да е лошо и някои друг да сподели 



имам си идеи от кво може да е


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Стамбо ,никак ли не мирише колата на бензин ?
Станчев както каза може вярно нещо такова да има
Георги Пенчев
Станчев както каза може вярно нещо такова да има

Георги Пенчев
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
И моята беше така преди - купих 3 метра маркуч и хубави нови скоби и смених навсякъде. При мотора, отзад между филтъра и помпата, както и на горивопровода, които връща в резервоара.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
не мирише на бензин изобщо
аз си мисля че ако има няква клапа на бензиновата помпа да не връща обратно или регулатора на налягането
по ме съмнява първото
иначе пали веднага само ако съм я изгасил преди 5 минути иначе пали с много въртене
това от 10 на дни преди това си палеше на точка
става въпрос за бмв-то е34 530 м30 което явно неще да ме напусне


аз си мисля че ако има няква клапа на бензиновата помпа да не връща обратно или регулатора на налягането

по ме съмнява първото

иначе пали веднага само ако съм я изгасил преди 5 минути иначе пали с много въртене

това от 10 на дни преди това си палеше на точка

става въпрос за бмв-то е34 530 м30 което явно неще да ме напусне


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Ми то няма логика да е така, освен ако проблема не ти е другаде... имам в предвид, че дори да ти е празен тръбопровода напред към мотора, още като дадеш на контакт и помпата започва да нагнетява, така че няма причина да въртиш "като луд", пак казвам-освен ако проблема не е другаде... 

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dj_ennsy_1 написа:Ми то няма логика да е така, освен ако проблема не ти е другаде... имам в предвид, че дори да ти е празен тръбопровода напред към мотора, още като дадеш на контакт и помпата започва да нагнетява, така че няма причина да въртиш "като луд", пак казвам-освен ако проблема не е другаде...
аз не съм съгласен с твоята теза

когато всичко е наред в системата си има доста голямо налягане даже и да е изгасена колата и като врътнеш дюзите пускат гориво и пали
а ако е преебана няква клапа която го поддържа това налягане постоянно и бензина се е оттекъл в резервоара а на моята съм забелязал че само когато върти стартера бензиноваата помпа работи


- miro_mcm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: Сливен, Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е-34 525i, E-39 520i, E-36 320i
Georgi написа:Или клапана на самата бенз.помпа.
Стамбо за мен това е проблема, както казваш ти и моята е така, помпата заработва едва тогава когато завърти стартера. Слагай някакво друго клапанче (както каза колегата по горе от дизел) и пак ръчкай д.... и БАВАРЕЦА му д.....
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
stambo_81dg написа:аз не съм съгласен с твоята теза
когато всичко е наред в системата си има доста голямо налягане даже и да е изгасена колата и като врътнеш дюзите пускат гориво и пали
а ако е преебана няква клапа която го поддържа това налягане постоянно и бензина се е оттекъл в резервоара а на моята съм забелязал че само когато върти стартера бензиноваата помпа работито докато пак нагнети трябва време
Така съм съгласен. На моята още като цъкна контакт и помпата заработва (замерено е, понеже не се чува никога да работи...). Надявам се лесно да откриеш проблема и да го забравяш

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани