Колеги Помощ
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DjElien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 725tds & E65 4.5i
- Мечтае да кара: ALPINA B12
Колеги Помощ
Колеги,Здравейте имам сериозен проблем и незнам какво да правя: Карам Е34 520и 95' Комби Автоматик двигател м50б20 и така...
Автомобилът изведнъж започна да харчи неистово много градско 20/л на 100км. и забележете 14,5л. извън градско при не повече от 130км/ч. гледах катализатора в сервиз не е от него а на диагностика вдигат рамене.... ако някой има представа ще съм му благодарен... до живот...
ха ха БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

Автомобилът изведнъж започна да харчи неистово много градско 20/л на 100км. и забележете 14,5л. извън градско при не повече от 130км/ч. гледах катализатора в сервиз не е от него а на диагностика вдигат рамене.... ако някой има представа ще съм му благодарен... до живот...
ха ха БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!





BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- DjElien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 725tds & E65 4.5i
- Мечтае да кара: ALPINA B12
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Значи може да го губиш този бензин... качи колата на канал и огледай хубаво. Проследи целия път на бензин от резервоара до двигатела (както и самия резервоар). Също така виж дали маркучите за бензина не са напукани...
- DjElien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 725tds & E65 4.5i
- Мечтае да кара: ALPINA B12
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега,провери маркуча ,който отива от резервоара към бензиновия филтър ,това е отзад отдясната страна ,намери крик или канал и гледай отдолу наред докато колата работи
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега некой да не ти е източил бензина
Сериозно гледай за течове или ламда сонда ма щом не са я засекли на диагностиката значи не е от нея освен тия да са били ебати бастуните ма то нема кво да объркат там 




- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Виж добре навсъкъде, че миналата седмица на един колега колицата течеше като река до Люлинския тунел. Беше се спукала едната стоманена тръба на бензинчето и добре, че наблизо имаше магазин.
Пробва ли да смениш бензиностанцията?
Иначе възможно е неправилно работеща ламбда сонда (от опит казвам!), в сервиза на диагностиката я засича че работи но данните които подава на компа са невярни.
Мисля си че и от скапан масметър може да се увеличи разхода толкова. На гаражната диагностика с някви боксове, не се отразява нищо за масметър!
ПС: Надявай се да е ламбда или маркуче, че масметъра е 900 лв нов.
Поздрави.
Красимир Дянков


Иначе възможно е неправилно работеща ламбда сонда (от опит казвам!), в сервиза на диагностиката я засича че работи но данните които подава на компа са невярни.
Мисля си че и от скапан масметър може да се увеличи разхода толкова. На гаражната диагностика с някви боксове, не се отразява нищо за масметър!
ПС: Надявай се да е ламбда или маркуче, че масметъра е 900 лв нов.
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- DjElien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 725tds & E65 4.5i
- Мечтае да кара: ALPINA B12
re
Гледах за течове и няма нищо..днес отидох в Надежда 4 при някакъв АЛИ дето само БМВ правел и ми каза че не ми работел Ваноса и утре сутрин ще ме качи на стенд да се разбере 100 процента какво и ще ви кажа.... да го знаем... Благодаря ви...




BMW....ТОВА Е РЕЛИГИЯ.....
Много странна диагноза - неработеш ванос
До колкото съм запознат с ваноса, това е система от зъбни колела/ шлици, която променя ъгъла на вала на смукателните клапани, като по този начин осигорява по-голям въртящ момент при ниските обороти на ДВГ-то:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG51&mospid=47392&btnr=11_1541&hg=11&fg=25
Най-често срещания проблем при стария (на Е34) ванос е появата на едно чукане при загрял ДВГ причинено от появата на луфтове във венците, който се обира посредством два допълнителни детайла от новия модел ванос (не ме питай от къде знам:mhihi: ).
Но немога да си обесня как така няма да работи, нека някой по-просветен колега да каже дали това е възможно (без да се чуват зловещи звуци от ДВГ-то
)
А пък това неизправен ванос да вдигне разхода толкова много......
, но пък знае ли човек.
Ето една образователна темичка за Ванос-а, преди да отидеш да ти свалят няколко кожи:mhihi: и те съветвам да отидеш поне при още един майстор за потвърждение:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=48331&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E2%E0%ED%EE%F1&start=0

До колкото съм запознат с ваноса, това е система от зъбни колела/ шлици, която променя ъгъла на вала на смукателните клапани, като по този начин осигорява по-голям въртящ момент при ниските обороти на ДВГ-то:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG51&mospid=47392&btnr=11_1541&hg=11&fg=25
Най-често срещания проблем при стария (на Е34) ванос е появата на едно чукане при загрял ДВГ причинено от появата на луфтове във венците, който се обира посредством два допълнителни детайла от новия модел ванос (не ме питай от къде знам:mhihi: ).
Но немога да си обесня как така няма да работи, нека някой по-просветен колега да каже дали това е възможно (без да се чуват зловещи звуци от ДВГ-то

А пък това неизправен ванос да вдигне разхода толкова много......

Ето една образователна темичка за Ванос-а, преди да отидеш да ти свалят няколко кожи:mhihi: и те съветвам да отидеш поне при още един майстор за потвърждение:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=48331&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E2%E0%ED%EE%F1&start=0
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бе тоя Али всичко на ваноса слага
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
iv444o написа:Още един глас за ламда сондата!
Колега ozy, нямаше ли някакъв специален уред, с които се проверява сондата, как иначе ще я диагностицират, че не работи в параметрите щом компа не го засича
Не че не засича сондата, а просто ти дава една графика(кардиограма) и едни цифрички(мисля съпротивление). Работата е там че като подадеш газ и започнат да минават повече и по топли газове през ауспуха, ламдата трябва да реагира навреме и по някакъв определен начин, който майсторите немогат да определят какъв е точно той.
Все пак не забравяйте че гаражната диагностика чете данни само от компютъра на колата и не ти прави диагностика на определен модул или датчик!
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани