GAZ t.e AGU
Модератор: Технически модератори
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
pepo_520i написа:Колега Жигулките и Ладите са едно и също нещо, защо само хабиш редове...
Ти заяждаш ли се с мене или просто си чешеш пръстите ???
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
SaSo написа:Аз също съм на газ с обикновенна газова... Дори няма ламбда контролер ли там квото го наричат ( НЯМАМ ЛАМБДА СОНДА )...До сега колата не е направила проблем от ей така щото и е скимнало...Само веднъж и то по моя вина...Не смених лулите навреме...Но след тяхната смяна всичко си дойде на мястото...Доволен съм колко гори, доволен съм и колко върви... Като си сложа М50В25 може да му сложа ГИ...Карам си колата доста говорим за 1.5г съм навъртял 40 000км... Всичките на газ...Щом не съм ревал от това по форумите значи съм доволен... Другото е че трябва интервенцията да се направи от читав майстор...Моя специално е много читав... При него съм пратил не един вече колега...И до колкото знам всичките са доволни...Има един леееккккк шмекер като се прави М50 на газ, който почти всички баш майстори не го знаят явно..Или не се досещат... Пътя от изпарителя до входящата плочка, която е до колектора, трябва да бъде възможно НАЙ-КЪС! Реакцията на колата е по-бърза отделно с това изпарителя трябва да е наврян отдолу..Това допринася до топленето му и от топлината на мотора и други неща, за които не ми се разказва сега щото ми се спи....
И нека ви кажа нещо... Който си мисли че мотора на газ се износва повече, нека продължи да си кара жигулки и лади.... Това е най-тъпата и антилогична теория която може да се измисли...
Айде лека и доходна и безаварийна на всички![]()
![]()
Точно така!
"нашия" майстор ми каза да си преместя и аз изпарителя по-близо ... само да видя кога ще имам време за това

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
SaSo написа:Аз също съм на газ с обикновенна газова... Дори няма ламбда контролер ли там квото го наричат ( НЯМАМ ЛАМБДА СОНДА )...До сега колата не е направила проблем от ей така щото и е скимнало...Само веднъж и то по моя вина...Не смених лулите навреме...Но след тяхната смяна всичко си дойде на мястото...Доволен съм колко гори, доволен съм и колко върви... Като си сложа М50В25 може да му сложа ГИ...Карам си колата доста говорим за 1.5г съм навъртял 40 000км... Всичките на газ...Щом не съм ревал от това по форумите значи съм доволен... Другото е че трябва интервенцията да се направи от читав майстор...Моя специално е много читав... При него съм пратил не един вече колега...И до колкото знам всичките са доволни...Има един леееккккк шмекер като се прави М50 на газ, който почти всички баш майстори не го знаят явно..Или не се досещат... Пътя от изпарителя до входящата плочка, която е до колектора, трябва да бъде възможно НАЙ-КЪС! Реакцията на колата е по-бърза отделно с това изпарителя трябва да е наврян отдолу..Това допринася до топленето му и от топлината на мотора и други неща, за които не ми се разказва сега щото ми се спи....
И нека ви кажа нещо... Който си мисли че мотора на газ се износва повече, нека продължи да си кара жигулки и лади.... Това е най-тъпата и антилогична теория която може да се измисли...
Айде лека и доходна и безаварийна на всички![]()
![]()
напълно съм съгласен за това което казваш също така водата на испарителя не трябва да е вързана с тройници а с принудително- от тези тройници сега не мога да си спра парното защото умника вързал така че обратната вода отива в радиаторчето на парното директно след вентила!! Аман от кретении!
п.п. колега драсни на лично къде е твоят майстор!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
добре де
не е ли наи добре изпарителя да е последователно на малкото радиаторче???
аз мисля че така ще има постоянно вода която да топли изпарителя
не е ли наи добре изпарителя да е последователно на малкото радиаторче???
аз мисля че така ще има постоянно вода която да топли изпарителя
Последна промяна cod-cdbp на 20 Мар 2008, 16:36, променена общо 1 път

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
pepo_520i написа:Колега Жигулките и Ладите са едно и също нещо, защо само хабиш редове...
Пепо... Не ми казвай на мене дали хабя редове или не, да се разберем на първо време... Другото което е брат повярвай ми не си патрон като караш на бензин 16-17 годишна кошница... Каквото и да я правиш все си е кола на прилична възраст... Другото което е... Нека ти обясня една чиста механика... Газта е гориво по-полезно за мотора от колкото самия бензин...Първа причина : Състоянието в което влиза в горивната камера. Газообразна фаза... Кажи ми според тебе за образуването на горивната смес? Кое се смесва по добре? Два газа или газ и течна фаза...Айде помисли си сега кое прави по равномерна горивна смес...
Втора причина : Газта гори при по-ниска температура. При горенето се отделя вода в газообразна фаза и СО (В далеч по малки количества)... Което помага при необразуването на нагар...
Трета причина : Очевадно кола карана на газ , като и източиш маслото е по-бистро от колкото на бензин... Очевидно защо...
Та доста колеги като мене примерно си карат БМВто като ежедневна кола... Изкам да си я карам като такава и ще си я карам... Мога да я издържам и на бензин ама НЕ искам да си давам парите за това де що излиза от ауспуха после... И повярвай ми приятел колата ти е М50В20 това е тромава кола...Ко ще на киросин да я караш все е бавна кола...
Единственото което правиш с тия изказвания е да дразниш... Повярвай ми има много хора тук които си карат колите на газ и имат доста доста големи възможности...Това си е чисто тяхно решение на какво ще си ги карат...Така че остани си със здраве карай си колата, отнасяй се с уважение към хората тук и не си навличай излишни негативни емоции...
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Добро изказване, подкрепено със факти, браво Сашкин.
Е какво сега да се правя на гъзар, че карам на нафта ли
Пийс братя, форума е да си помагаме
Е какво сега да се правя на гъзар, че карам на нафта ли

Пийс братя, форума е да си помагаме

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Wenzy написа:Добро изказване, подкрепено със факти, браво Сашкин.
Е какво сега да се правя на гъзар, че карам на нафта ли![]()
Пийс братя, форума е да си помагаме
Дай ше го газифицираме тоя нафтов звяр...






- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ебааааа, ко ме направи, човеко
Няма файда и на метан да е - гори и 20% нафта
Замислям се сериозно да си направя една инсталация - втори резервоар, горивната с-ма с реотан вътре, за да топли олиото, ще карам на 50 и повече проценти олио и здравей живот ...
Ама пък тогава няма да мога да насмагам на консумативи - много километри ще въртя


Няма файда и на метан да е - гори и 20% нафта

Замислям се сериозно да си направя една инсталация - втори резервоар, горивната с-ма с реотан вътре, за да топли олиото, ще карам на 50 и повече проценти олио и здравей живот ...
Ама пък тогава няма да мога да насмагам на консумативи - много километри ще въртя



- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Wenzy написа:Ебааааа, ко ме направи, човеко![]()
Няма файда и на метан да е - гори и 20% нафта![]()
Замислям се сериозно да си направя една инсталация - втори резервоар, горивната с-ма с реотан вътре, за да топли олиото, ще карам на 50 и повече проценти олио и здравей живот ...
Ама пък тогава няма да мога да насмагам на консумативи - много километри ще въртя![]()
![]()
Дааа беее ама олиото е 3 кинта литъра... мани тая работа... Карай си на нафтичка и да е жива и здрава бимата да си те вози... И махна ли ги ония чердженца от подлгавниците



- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
добре де колеги иска ли някой от вас който е с газова която е добре направена да ментне няколко снимки и да споделите мнения за испарители кой с какъв е и с какъв разход горе долу!
Че май ще се наложи смяна на испарителя!
Че май ще се наложи смяна на испарителя!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Оставете ме на бира!!! Черджетата са си мой
- не че ме кефят, ама не ми и пречат
Говорим за отработено и прецедено олио - 80ст. на литър гимиш с нафта и става яка комбинация за всяка ситуация
40л х 2.30 = 92лв.
40л х 80 =32лв.
Цялата работа е малко преправка + нагревател = 60лв ЛЕСС за резервоар, не споменавам , че ако има и нафта аванта ...
Два резервоара и жената е щастлива - има нови ботуши, баси кефа ...
Търсим варианти за алтернативно гориво - нещо не ми е присърце тая работа, но като вдигнат нафтата пак ще се позамисля, малко ми трябва

Говорим за отработено и прецедено олио - 80ст. на литър гимиш с нафта и става яка комбинация за всяка ситуация

40л х 2.30 = 92лв.
40л х 80 =32лв.
Цялата работа е малко преправка + нагревател = 60лв ЛЕСС за резервоар, не споменавам , че ако има и нафта аванта ...

Два резервоара и жената е щастлива - има нови ботуши, баси кефа ...
Търсим варианти за алтернативно гориво - нещо не ми е присърце тая работа, но като вдигнат нафтата пак ще се позамисля, малко ми трябва

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
IAV написа:добре де колеги иска ли някой от вас който е с газова която е добре направена да ментне няколко снимки и да споделите мнения за испарители кой с какъв е и с какъв разход горе долу!
Че май ще се наложи смяна на испарителя!
Моя е Ловато ... Модел немога ти кажа а и немога да го видя..Трябва да ходя да я вдигна на крик някъде... Иначе разход с добро натискане на десния педал (тоест нещадене изобщо) градско : 15-16л/100км , Извън градско средно 140км/ч дава около 10 най-много 11газ... Свалял съм я извън града и аз незнам как стана на 8.7л/100км... Не съм я щадил не съм си го поставял за цел... Просто тръгнах от ОМВ на изхода на Бургас-Ямбол-Тополовград-Харманли-Хасково това за 21л газ... Около 240км общо... Успех..
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани