От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ
Модератор: Технически модератори
Наи-добре ще ти каже някои,които го е правилGALAB_DAIWA написа:Момчета вие сериозно ме стреснахте, че защо ще се загубят кончета а и разхода да качи- аз вярно че не разбирам много ама си мисля че няма разлика дали електрониката ще подава сигнал на помпата да пуска гориво или аз ще я командвам като натискам педала на газта. Моля ви обяснете ми защо мислите така, и дали сте сигурни че ще имам такива загуби, щото аз ушким за хубаво го мисля апак то да не излезе още по зле. Трябва май да попитам колегата от Димитровград той какво мисли, защото той ще я сменя, и той най добре ще знае всъшност какви ще са загубите
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Дали няма вариант да копираме инфото от ел. управлението на помпата
(както в темата за големия борд) и вече майсторите могат да затварят сервизите
(както в темата за големия борд) и вече майсторите могат да затварят сервизите

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Дали няма вариант да копираме инфото от ел. управлението на помпата
(както в темата за големия борд) и вече майсторите могат да затварят сервизите
инфото от ел. управлението на помпата се нарича DDE ,а доколкото знам копирането на кодиращият щекер на OBC го има само на теория в темата.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
За съжаление си прав...... скоро небях гледам как се развиват събитият атам,има време докато почна чак борда да зменям - сега съм по загрижен за помпичката 

- GALAB_DAIWA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Абе момчета, някой има ли престава каква е тая букса която ми стърчи до дюзата. и за какво ли е онова реле което явно са го побългарявали с някакво кабелче. Благодаря на колегата за помоща му, да ми качи снимките
НАСЛУКА
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
GALAB_DAIWA написа:Абе момчета, някой има ли престава каква е тая букса която ми стърчи до дюзата. и за какво ли е онова реле което явно са го побългарявали с някакво кабелче. Благодаря на колегата за помоща му, да ми качи снимките
Колега,буксата е за термометър ,който включва втора степен на вентилатора на климатика.Термометъра го няма-вижда се тапата на негово място.
Релето е за втората степен на вентилатора на климатика-не знам точно какво е правено ,сигурно някой е блокирал перката да върти постоянно на втора степен.
koлега пробваи да я запалиш без пло4ка(ще поте4е малко нафта)-пълниш гнп с нафта,хващаш диска и въртиш на стартер,като запали буташ диска към фаровете и гасиш,внимавиа да не ти избяга(диска),след като веднъж е запалила ,монтираш пло4ката и пак въртиш.Погледни буксите на кабела на пло4ката дали не са зацапани.Същото можеш да го пробваш с монтирана пло4ка без капака и---не зака4аш буксата на пло4ката,движиш 4етеца на ръка и въртиш-пак ще запали.така може да провериш дали си повредил напълно пло4ката.Наи-добре пробваи по втория на4ин,като си решиш проблема с гнп,прати ми старата пло4ка,ако може от 2 да направим 1 работеща-ще я оставим оборотна в форума.Само не движи 4етеца на сухо-излеи му малко масло в-у пистите,никога да не са на сухоGALAB_DAIWA написа:Здравейте, днес с моите приятели свалихме плочката и мой наистина ще се окаже че е от нея защото си личеше че четеца не прави непрекъснат и хубав контакт със пистата. Следвахме вашите съвети и направихме всичко възможно да подобрим взаимодействието на четеца със пистата, зглобихме си го като внимавахме пъпчицата да си влезе точно, после свалихме и датчика който е под стартера- беше замърсен и ние го изчистихме хубаво с коресилин и дотук добре, зглобихме всичко- без арматурното табло, 4е го дадох на един приятел да припои някои чудесии по него- да не би да се ебава от хлабави връзки. Та сглобихме я колата- ама тя не ще да запали, и я мъчих и я мъчих - не ще. Оказа се че помпата която е в резервоара не подкача нафтата за да напълни горивния филтър, разглобихмея но се оказа че си работи ама като и подадем ток с 2 кабела, като си и закачим буксата не ще. Значи или има дефект в кабелите или щото ми го няма таблото или някакъв путкин чип и дава команда да не бачка. Та мисълта ми е, някой знае ли- дали като дам на контакт или като мъча да запаля тя би трябвало да подкача, и всъшност тази помпа на какъв принцип бачка-кога и как се включва. А и тъй като всъшност сме разглабяли ГНПто трябва ли и как всъшност да обезвъздушим системата. Защото въздух гаранция има ама как се обезвъздушава тая кола. Нали с 2 кабела накарахме помпата да подкача и ушким напълнихме горивния филтър- ама тя пак не ще да запали, сигурно не ще заради въздуха- ама не знаем как да я обезвъздушим и как да накараме тая помпа да си подкача сама-не само като и подаваме кабели. МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ПОМОШТА МОМЧЕТА.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
GALAB_DAIWA написа:Тя вече тотално отказа да пали и явно ще трябва да я тегля 180км. до Димитровград
Колега,послушай какво ти говориме-ти посочи толкова неща ,че не работят,кажи едно по едно какво си направил.Оправи ли помпата в резервоара и изобщо достига ли гориво до ГНП и обезвъздушена ли е системата,как са електрическите вериги на подгряването на свещите-има ли захранване на свещите,работят ли всички.Направи и това ,което ти казва Иван с плочката и диска-така ще знаеш със сигурност ,че плочката е прецакана.И честно казано не знам ,защо сте отвъртяли отстрани капака на плочката-нали ти бях дал линк какво точно се разглобява.
С една дума преди да отидеш към механична ГНП разбери защо не ти работи колата-може да се окаже ,че нямаш нужда от нова помпа.Освен това не съм убеден дали колата ще работи добре с механична помпа-колегата от Димитровград знае най-добре,но все пак механичната помпа има по-различен начин на определяне на количеството гориво ,което се подава.Освен това при TDS има МАР сенсор ,чиито показания се обработват от DDЕ и в зависимост от тях се определя количеството гориво.Също при TDS има електронен авансатор на ГНП,който мени ъгъла на впръскване в зависимост от температурата,оборотите и натоварването на колата.
- GALAB_DAIWA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Помпата в резервоара работи ама като и подадем ток с 2 кабела, иначе като дам контакт иддва до нея ток но за части от секундата и изчезва- нещо отпред прави цък цък- и край с тока. Тогава с двата кабела я караме да работи принудително за да ми подкачи гориво, и нафтата стига до ГНПто ама нататък не ще. Иначе си подгрява и свещите си работят. Обезвъздошена е- ако не се лъжа пак и тя нали се обезвъздошава сама. Днеска като я мъчихме подкачи нафта до филтъра оттам до ГНПто и изхвърли и от дюзите, и като стегнахме холендровите гайки и запали ама от единпът на 5000 об. - яката се изрева. Аз се стреснах и веднага помъчих да я загася ама дори като врътах ключа и дори го изкарах тя не загасна, тогава се обърнах и откачих кабела с който даваме ток на помпата в резервоара от плюса на акомулатора и тя загасна. Всичко това стана в рамките на 5 секунди. Тогава помислихме че не сме я регулирали добре и се започна цял ден местене на пустото ГНП напред назад ама тя вече дори и принудително като и подкачаме нафта не запали защото нафта ходеше до ГНПто но от дюзите така и не изхвърли вече. Значи ГНПто тотално спря да подава гориво на дюзите. Цял ден я мъчихме- 2 акомулатора изтоштихме до дупка но така и не стигна нафта до дюзите и тя съответно не запали. Свалихме плочката и натиснахме леко ония четци за да правят добър натиск върху пистите, щото не беше добър и утре като се заредят акомулаторите ще я помъчим пак- ама не вярвам да запали. Вече се настроих за подмяна- ама направо не ми се вярва всички тези простотии които ми сервира за една седмица да са от една плочка. Писах едно ЛС на братлето от Димитровград в което го питам какви загуби ще претърпи колата от монтажа на механично гнп- загуба на коне, разход на гориво. И ако ми отговори че няма да са големи или пък дай боже да няма загуби- копувам си едно въже и ще я тегля до Димитровград само да се отърва от това путкино ел.гнп. Кажете да не би да грешим някаде, моля ви.zvetiko написа:GALAB_DAIWA написа:Тя вече тотално отказа да пали и явно ще трябва да я тегля 180км. до Димитровград
Колега,послушай какво ти говориме-ти посочи толкова неща ,че не работят,кажи едно по едно какво си направил.Оправи ли помпата в резервоара и изобщо достига ли гориво до ГНП и обезвъздушена ли е системата,как са електрическите вериги на подгряването на свещите-има ли захранване на свещите,работят ли всички.Направи и това ,което ти казва Иван с плочката и диска-така ще знаеш със сигурност ,че плочката е прецакана.И честно казано не знам ,защо сте отвъртяли отстрани капака на плочката-нали ти бях дал линк какво точно се разглобява.
С една дума преди да отидеш към механична ГНП разбери защо не ти работи колата-може да се окаже ,че нямаш нужда от нова помпа.Освен това не съм убеден дали колата ще работи добре с механична помпа-колегата от Димитровград знае най-добре,но все пак механичната помпа има по-различен начин на определяне на количеството гориво ,което се подава.Освен това при TDS има МАР сенсор ,чиито показания се обработват от DDЕ и в зависимост от тях се определя количеството гориво.Също при TDS има електронен авансатор на ГНП,който мени ъгъла на впръскване в зависимост от температурата,оборотите и натоварването на колата.
НАСЛУКА
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
GALAB_DAIWA написа:Помпата в резервоара работи ама като и подадем ток с 2 кабела, иначе като дам контакт иддва до нея ток но за части от секундата и изчезва- нещо отпред прави цък цък- и край с тока. Тогава с двата кабела я караме да работи принудително за да ми подкачи гориво, и нафтата стига до ГНПто ама нататък не ще. Иначе си подгрява и свещите си работят. Обезвъздошена е- ако не се лъжа пак и тя нали се обезвъздошава сама. Днеска като я мъчихме подкачи нафта до филтъра оттам до ГНПто и изхвърли и от дюзите, и като стегнахме холендровите гайки и запали ама от единпът на 5000 об. - яката се изрева. Аз се стреснах и веднага помъчих да я загася ама дори като врътах ключа и дори го изкарах тя не загасна, тогава се обърнах и откачих кабела с който даваме ток на помпата в резервоара от плюса на акомулатора и тя загасна. Всичко това стана в рамките на 5 секунди. Тогава помислихме че не сме я регулирали добре и се започна цял ден местене на пустото ГНП напред назад ама тя вече дори и принудително като и подкачаме нафта не запали защото нафта ходеше до ГНПто но от дюзите така и не изхвърли вече. Значи ГНПто тотално спря да подава гориво на дюзите. Цял ден я мъчихме- 2 акомулатора изтоштихме до дупка но така и не стигна нафта до дюзите и тя съответно не запали. Свалихме плочката и натиснахме леко ония четци за да правят добър натиск върху пистите, щото не беше добър и утре като се заредят акомулаторите ще я помъчим пак- ама не вярвам да запали. Вече се настроих за подмяна- ама направо не ми се вярва всички тези простотии които ми сервира за една седмица да са от една плочка. Писах едно ЛС на братлето от Димитровград в което го питам какви загуби ще претърпи колата от монтажа на механично гнп- загуба на коне, разход на гориво. И ако ми отговори че няма да са големи или пък дай боже да няма загуби- копувам си едно въже и ще я тегля до Димитровград само да се отърва от това путкино ел.гнп. Кажете да не би да грешим някаде, моля ви.zvetiko написа:GALAB_DAIWA написа:Тя вече тотално отказа да пали и явно ще трябва да я тегля 180км. до Димитровград
Колега,послушай какво ти говориме-ти посочи толкова неща ,че не работят,кажи едно по едно какво си направил.Оправи ли помпата в резервоара и изобщо достига ли гориво до ГНП и обезвъздушена ли е системата,как са електрическите вериги на подгряването на свещите-има ли захранване на свещите,работят ли всички.Направи и това ,което ти казва Иван с плочката и диска-така ще знаеш със сигурност ,че плочката е прецакана.И честно казано не знам ,защо сте отвъртяли отстрани капака на плочката-нали ти бях дал линк какво точно се разглобява.
С една дума преди да отидеш към механична ГНП разбери защо не ти работи колата-може да се окаже ,че нямаш нужда от нова помпа.Освен това не съм убеден дали колата ще работи добре с механична помпа-колегата от Димитровград знае най-добре,но все пак механичната помпа има по-различен начин на определяне на количеството гориво ,което се подава.Освен това при TDS има МАР сенсор ,чиито показания се обработват от DDЕ и в зависимост от тях се определя количеството гориво.Също при TDS има електронен авансатор на ГНП,който мени ъгъла на впръскване в зависимост от температурата,оборотите и натоварването на колата.
Е ,вече е ясно ,че няма проблем с подгряването
Колега ,вече ти бях писал да провериш буксата на подкачващата помпа-кажи дали до там има захранванане,ако няма виж бушон 23,ако има зачисти буксата.Виж също и клапана който пуска и спира горивото върху помпата дали работи(фактически той гаси колата).
За регулирането на помпата-просто е била много към купето и затова се е изсфорсирала така.След като сте оправили четеца,утре дай плочката максимално напред,после леко назад-по-малко от 0.5мм,после още малко към купето докато запали и накрая регулирайте така ,че колата да ви харесва как върви.И пак ти казвам да направиш това ,което те съветва Иван в последният си пост.
помпата в резервоара си ти е ок,тя то4но така работи,както го описваш,постоянно работи само когато горивото в резервоара е на резерва.ако напълно си прекъснал пло4ката-никога няма да запали,хвани я с 3болта за гнп,без капак и на ръка мести 4етеца(даваи газ).Това 4е се изфорсирала -не е центрована и няма нищо общо с ел.помпата.Електромагнитния клапан работи ли ти въобще,за да не изгаснеGALAB_DAIWA написа:Помпата в резервоара работи ама като и подадем ток с 2 кабела, иначе като дам контакт иддва до нея ток но за части от секундата и изчезва- нещо отпред прави цък цък- и край с тока. Тогава с двата кабела я караме да работи принудително за да ми подкачи гориво, и нафтата стига до ГНПто ама нататък не ще. Иначе си подгрява и свещите си работят. Обезвъздошена е- ако не се лъжа пак и тя нали се обезвъздошава сама. Днеска като я мъчихме подкачи нафта до филтъра оттам до ГНПто и изхвърли и от дюзите, и като стегнахме холендровите гайки и запали ама от единпът на 5000 об. - яката се изрева. Аз се стреснах и веднага помъчих да я загася ама дори като врътах ключа и дори го изкарах тя не загасна, тогава се обърнах и откачих кабела с който даваме ток на помпата в резервоара от плюса на акомулатора и тя загасна. Всичко това стана в рамките на 5 секунди. Тогава помислихме че не сме я регулирали добре и се започна цял ден местене на пустото ГНП напред назад ама тя вече дори и принудително като и подкачаме нафта не запали защото нафта ходеше до ГНПто но от дюзите така и не изхвърли вече. Значи ГНПто тотално спря да подава гориво на дюзите. Цял ден я мъчихме- 2 акомулатора изтоштихме до дупка но така и не стигна нафта до дюзите и тя съответно не запали. Свалихме плочката и натиснахме леко ония четци за да правят добър натиск върху пистите, щото не беше добър и утре като се заредят акомулаторите ще я помъчим пак- ама не вярвам да запали. Вече се настроих за подмяна- ама направо не ми се вярва всички тези простотии които ми сервира за една седмица да са от една плочка. Писах едно ЛС на братлето от Димитровград в което го питам какви загуби ще претърпи колата от монтажа на механично гнп- загуба на коне, разход на гориво. И ако ми отговори че няма да са големи или пък дай боже да няма загуби- копувам си едно въже и ще я тегля до Димитровград само да се отърва от това путкино ел.гнп. Кажете да не би да грешим някаде, моля ви.zvetiko написа:GALAB_DAIWA написа:Тя вече тотално отказа да пали и явно ще трябва да я тегля 180км. до Димитровград
Колега,послушай какво ти говориме-ти посочи толкова неща ,че не работят,кажи едно по едно какво си направил.Оправи ли помпата в резервоара и изобщо достига ли гориво до ГНП и обезвъздушена ли е системата,как са електрическите вериги на подгряването на свещите-има ли захранване на свещите,работят ли всички.Направи и това ,което ти казва Иван с плочката и диска-така ще знаеш със сигурност ,че плочката е прецакана.И честно казано не знам ,защо сте отвъртяли отстрани капака на плочката-нали ти бях дал линк какво точно се разглобява.
С една дума преди да отидеш към механична ГНП разбери защо не ти работи колата-може да се окаже ,че нямаш нужда от нова помпа.Освен това не съм убеден дали колата ще работи добре с механична помпа-колегата от Димитровград знае най-добре,но все пак механичната помпа има по-различен начин на определяне на количеството гориво ,което се подава.Освен това при TDS има МАР сенсор ,чиито показания се обработват от DDЕ и в зависимост от тях се определя количеството гориво.Също при TDS има електронен авансатор на ГНП,който мени ъгъла на впръскване в зависимост от температурата,оборотите и натоварването на колата.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани