Буравестниците срещу Кратунковците
Модератор: Технически модератори
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Иво Босев - TheBoss се отказа от модераторстване   
 
Останах аз,сам самичък в Е34 
   
 
Такаааа, докато бай Дино се хвали с респектиращата за дизеларка скорост от 220 км/ч
  се хвали с респектиращата за дизеларка скорост от 220 км/ч   аз лекичко ще ви дам един линк от 2005 година,когато след темата със снимките бях поканен от "великия" рацер maxo от tuning forum-a за гонка срещу Фастра 16 волта
  аз лекичко ще ви дам един линк от 2005 година,когато след темата със снимките бях поканен от "великия" рацер maxo от tuning forum-a за гонка срещу Фастра 16 волта   
 
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 644#199644
В интерес на истината обичам лудите скорости безумно много 
 
Когато с брат ми с двете комбита се прибирахме лятото от варна ,на магистралата подгонихме кой колкото може - аз слизам малко след 240 км/ч а той заминава с Е30-ската напред с поне 250 
 
Тези скорости ,които купих навремето от Явор се оказаха супер благинка,защото за разход само мога да се хваля и да не си помислям за газ изобщо 
 
На Плешивия ТДС туринг-а карах една седмица докато ме претапицираше и останах приятно изненадан,но после като си се качих на мойта кола ,видях ,че аз съм по бясовете 
   
 
п.с. Извинявайте ако съм написал нещо сериозно 
 
Георги Пенчев
			
		 
 
Останах аз,сам самичък в Е34
 
   
 
Такаааа, докато бай Дино
 се хвали с респектиращата за дизеларка скорост от 220 км/ч
  се хвали с респектиращата за дизеларка скорост от 220 км/ч   аз лекичко ще ви дам един линк от 2005 година,когато след темата със снимките бях поканен от "великия" рацер maxo от tuning forum-a за гонка срещу Фастра 16 волта
  аз лекичко ще ви дам един линк от 2005 година,когато след темата със снимките бях поканен от "великия" рацер maxo от tuning forum-a за гонка срещу Фастра 16 волта   
 
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 644#199644
В интерес на истината обичам лудите скорости безумно много
 
 
Когато с брат ми с двете комбита се прибирахме лятото от варна ,на магистралата подгонихме кой колкото може - аз слизам малко след 240 км/ч а той заминава с Е30-ската напред с поне 250
 
 
Тези скорости ,които купих навремето от Явор се оказаха супер благинка,защото за разход само мога да се хваля и да не си помислям за газ изобщо
 
 
На Плешивия ТДС туринг-а карах една седмица докато ме претапицираше и останах приятно изненадан,но после като си се качих на мойта кола ,видях ,че аз съм по бясовете
 
   
 
п.с. Извинявайте ако съм написал нещо сериозно
 
 
Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе, всички ли си лягате с кокошките ?  
   
   
 
Тоя женен ,оня женен май бая ви строяват съпругите , не сте като мене развей прах 
 
И не мога да включа как Зак се включи само с едно послание до сега 
 
Георги Пенчев
			
		 
   
   
 
Тоя женен ,оня женен май бая ви строяват съпругите , не сте като мене развей прах
 
 
И не мога да включа как Зак се включи само с едно послание до сега
 
 
Георги Пенчев
- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
   К`во станало тука тая нощ ве, ний докат си пием, вий тука цял роман сте сътворили.
 К`во станало тука тая нощ ве, ний докат си пием, вий тука цял роман сте сътворили.
Глави, помпи, плочки, котлони мотлони, колектори, бе лудница.
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Ми ти де одиш цела вечер та почваш в темата тъй късно ААААPenchev написа:Абе, всички ли си лягате с кокошките ?


Тоя женен ,оня женен май бая ви строяват съпругите , не сте като мене развей прах
И не мога да включа как Зак се включи само с едно послание до сега
Георги Пенчев
 
   
   Закито не е в София май и затуй е тишина
 Закито не е в София май и затуй е тишина  
   Преди две години докарха една Е34 ТДС от немачко като купе беше бараба но имаше доста силно сърце...покарах я и да ви кажа наистина много здраво вървеше..даже и на страни с вратите вървеше ..направо взех да се замислям за такъв тип автомобил..НООО радоста на момчето беше кратка..след 10на дена приятелчето ми звънна че колата отказала да пали след като угаснала на едно крастовище...резултата-скъсана верига и знате резултата
 Преди две години докарха една Е34 ТДС от немачко като купе беше бараба но имаше доста силно сърце...покарах я и да ви кажа наистина много здраво вървеше..даже и на страни с вратите вървеше ..направо взех да се замислям за такъв тип автомобил..НООО радоста на момчето беше кратка..след 10на дена приятелчето ми звънна че колата отказала да пали след като угаснала на едно крастовище...резултата-скъсана верига и знате резултата   много кинта за ремонт..както и да е
 много кинта за ремонт..както и да е   
   
   но дойде след месец два втора изненада-след солиден пиянски запой -отново яки ръчки и накрая я познайте--
 но дойде след месец два втора изненада-след солиден пиянски запой -отново яки ръчки и накрая я познайте--  
   
   
   
   момчето му побеле косата честно ви казам..който не вярва лично го запознавам с колегата.та познайте де ква е втората сериозна повреда свързана с стотици лв ремонт
 момчето му побеле косата честно ви казам..който не вярва лично го запознавам с колегата.та познайте де ква е втората сериозна повреда свързана с стотици лв ремонт  позналия печели 2 бърнаутки всекъв размер по желание
 позналия печели 2 бърнаутки всекъв размер по желание 

- His Shadow
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
бе квото и да си говорим дизела си е дизел   ПЕЧКА РУЛЗ
 ПЕЧКА РУЛЗ   малко нафтя гори много въри
 малко нафтя гори много въри   палиш и нема спиране туй бензина кабели свещи на гас ако е филтри изпарители сипам нафтя и насякъде без отказване ! жопки има никога под 3000rpm не пада ( за дизел си е бая )
 палиш и нема спиране туй бензина кабели свещи на гас ако е филтри изпарители сипам нафтя и насякъде без отказване ! жопки има никога под 3000rpm не пада ( за дизел си е бая )  
			
		 ПЕЧКА РУЛЗ
 ПЕЧКА РУЛЗ   малко нафтя гори много въри
 малко нафтя гори много въри   палиш и нема спиране туй бензина кабели свещи на гас ако е филтри изпарители сипам нафтя и насякъде без отказване ! жопки има никога под 3000rpm не пада ( за дизел си е бая )
 палиш и нема спиране туй бензина кабели свещи на гас ако е филтри изпарители сипам нафтя и насякъде без отказване ! жопки има никога под 3000rpm не пада ( за дизел си е бая )  
Така,нека и аз споделя скромното си мнение.Освен любимата си Е34 на газ карам успоредно с това и турбодизел  макар и друга марка.
Само за последните два месеца съм дал за ремонт на дизела над 5200 лв.Първо се насра ГНП-1250 лв.ремонт.После турбото -1300 лв.с отстъпката.И накрая роди и до тук 1750 лв за осн. ремонт и още не е готова.Имайте предвид ,че става въпрос за ивеко дейли на което частите са далеч по -евтини от тия та БМВ.
На газ съм карал първата ми Е12 М20-50 000 км.После Е28 М20 поне 40 000 км.И сега Е34 .Вярно М50 по трудно стана на газ ма и той се предаде с правилната центровка.
Та извода ми е:НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙ СТАР ТУРБО ДИЗЕЛ !!! щото влизаш във филм на ужасите.
Не познавам човек който да има такова нещо и да не му е побеляла главата от сериозни и скъпи ремонти.
			
		Само за последните два месеца съм дал за ремонт на дизела над 5200 лв.Първо се насра ГНП-1250 лв.ремонт.После турбото -1300 лв.с отстъпката.И накрая роди и до тук 1750 лв за осн. ремонт и още не е готова.Имайте предвид ,че става въпрос за ивеко дейли на което частите са далеч по -евтини от тия та БМВ.
На газ съм карал първата ми Е12 М20-50 000 км.После Е28 М20 поне 40 000 км.И сега Е34 .Вярно М50 по трудно стана на газ ма и той се предаде с правилната центровка.
Та извода ми е:НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙ СТАР ТУРБО ДИЗЕЛ !!! щото влизаш във филм на ужасите.
Не познавам човек който да има такова нещо и да не му е побеляла главата от сериозни и скъпи ремонти.
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
много филми гледаш момчеmla86 написа:бе квото и да си говорим дизела си е дизелПЕЧКА РУЛЗ
малко нафтя гори много въри
палиш и нема спиране туй бензина кабели свещи на гас ако е филтри изпарители сипам нафтя и насякъде без отказване ! жопки има никога под 3000rpm не пада ( за дизел си е бая )
 
   
   явно не си играл главна роля в някой още
 явно не си играл главна роля в някой още  и къв е тоа ТДС дето гори малко..я ми кажи в Хасково колко гори ТДСса
 и къв е тоа ТДС дето гори малко..я ми кажи в Хасково колко гори ТДСса   
   
   
   и не го сравнявай с 318 ТДС...говорим за 525 ТДС:!:
 и не го сравнявай с 318 ТДС...говорим за 525 ТДС:!:
- SaSo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Ми колегата с който пита как ги правя мога да го кача и с него да ги направим... Никакъв проблем...Мисля че съм като Пенчев с Гетраг 280 и с Шперов диф ама не го знам точно какъв е...   
  
			
		 
  
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
			 
