Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Пеше, работата е там, че когато хидравличната глава даде фира и почва да пуска колкото нафта си пожелае - пускаш педала на газта - електрониката не подава нормално за празните обороти гориво и те падат рязко - колата почва да хълца
Пеше, съвета ми към теб т.е. как си реших тоя проблем -
1.увеличих порцията гориво на помпата;
2.намалих предварението - завъртих помпата към матаретката, с което:
- компенсирам амортизацията на веригите;
- давам повече мощност в ниските обороти, защото горивото се впръсква по - близо до Горна Мъртва Точка (ГМТ)
3. преди това съм си махнал катализатора;
4. въздухопроводите + интеркуулера са измити;
5. горивен и маслен филтър сменени, съответно и маслото сменено с 10в40
6. АГР запушен/изолиран
7. трансмисионното масло сменено преди 2000км.
8. маслото на диффа - сменено;
9. предницата изцяло нова - преди 3000км. сменена;
И да ви кажа честно доволен съм , мамка му

Пеше, съвета ми към теб т.е. как си реших тоя проблем -
1.увеличих порцията гориво на помпата;
2.намалих предварението - завъртих помпата към матаретката, с което:
- компенсирам амортизацията на веригите;
- давам повече мощност в ниските обороти, защото горивото се впръсква по - близо до Горна Мъртва Точка (ГМТ)
3. преди това съм си махнал катализатора;
4. въздухопроводите + интеркуулера са измити;
5. горивен и маслен филтър сменени, съответно и маслото сменено с 10в40
6. АГР запушен/изолиран
7. трансмисионното масло сменено преди 2000км.
8. маслото на диффа - сменено;
9. предницата изцяло нова - преди 3000км. сменена;
И да ви кажа честно доволен съм , мамка му

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Wenzy написа:Пеше, работата е там, че когато хидравличната глава даде фира и почва да пуска колкото нафта си пожелае - пускаш педала на газта - електрониката не подава нормално за празните обороти гориво и те падат рязко - колата почва да хълца
Пеше, съвета ми към теб т.е. как си реших тоя проблем -
1.увеличих порцията гориво на помпата;
2.намалих предварението - завъртих помпата към матаретката, с което:
- компенсирам амортизацията на веригите;
- давам повече мощност в ниските обороти, защото горивото се впръсква по - близо до Горна Мъртва Точка (ГМТ)
3. преди това съм си махнал катализатора;
4. въздухопроводите + интеркуулера са измити;
5. горивен и маслен филтър сменени, съответно и маслото сменено с 10в40
6. АГР запушен/изолиран
7. трансмисионното масло сменено преди 2000км.
8. маслото на диффа - сменено;
9. предницата изцяло нова - преди 3000км. сменена;
И да ви кажа честно доволен съм , мамка му
Здрасти Венци, при мен няма проблем

Помпата, не съм до сега компенсирал веригата макар 4е ако се наложи мисля направо да сменя верига и вси4ко необходимо...
Пло4ката ми е настроена на 7...
Що се отнася до масло и филтри вси4ко сменям на 5 500 км.
Питането ми беше за един приятел, също за инфо за мен за което много ти благодаря за то4ния и пален отговор от твоя страна

P.S. При мен понякога и само зимата ми се е слу4вало леко притрисане на оборотите само докато е студена, смисъл падат пак плавно но за миг падат пове4е и веднага ги възстановява и като си влезе горе долу в работен режим се нормализира. Ходих до Варна Кар и ми казаха 4е няма проблем...
Колега съмнява ме плочката да ти е на 7 и да ти падат бавно оборотите
Относно ,така да го кажа -компенсирането на разтягъне на веригите,чрез въртене на гнп т.е. промяна ъгъла на впръскване-това си го препоръчва производителя,дори и след смяна на вериги.
Едно съм сигурен,че не трябва вместо да си смениш веригите да караш колата с предварение на макс.-не е хубаво за мотора
Относно ,така да го кажа -компенсирането на разтягъне на веригите,чрез въртене на гнп т.е. промяна ъгъла на впръскване-това си го препоръчва производителя,дори и след смяна на вериги.
Едно съм сигурен,че не трябва вместо да си смениш веригите да караш колата с предварение на макс.-не е хубаво за мотора

by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
ivan. написа:Колега съмнява ме плочката да ти е на 7 и да ти падат бавно оборотите
Относно ,така да го кажа -компенсирането на разтягъне на веригите,чрез въртене на гнп т.е. промяна ъгъла на впръскване-това си го препоръчва производителя,дори и след смяна на вериги.
Едно съм сигурен,че не трябва вместо да си смениш веригите да караш колата с предварение на макс.-не е хубаво за мотора
Здрасти, до колкото си спомням последно преди година и нещо пипах помпата, свалих я заради смяна на семеринги имах лек теч и тогава на диагностиката така я настроиха

Гори ми във Варна 9-10 л. на 100, а на вън до към 130 км около 7-7,5 л. на сто..
Оборотите ми падат нормално смисъл не се влачач или да забива стрелката...аз не разбирам много обясними ако искаш по добре за това което съм написъл..
Смятам след нова година да скоча до един майстор да видя отново за какаво става въпрослАз съм и на принципа че кано нещо е добре не пипам...
Предварително благодаря и честита коледа пичаги
имам проблем сас колата като загрее гасне и не пали ремонтираха помпата и пло4ката но проблема си остана може ли някои да ми каже какав може да е проблема 4е обиколих много маистори и никои не може да ми е направи само пари давам ама ништо проблема си остава ако някои знае добар маистор в пловдив да ме посаветва
bega4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zlatograd написа:имам проблем сас колата като загрее гасне и не пали ремонтираха помпата и пло4ката но проблема си остана може ли някои да ми каже какав може да е проблема 4е обиколих много маистори и никои не може да ми е направи само пари давам ама ништо проблема си остава ако някои знае добар маистор в пловдив да ме посаветва
Веригите как са ти? Може и от тях да е. Ако са сменени....
В една друга тема се разбра, че ремонт на плочката е невъзможен единствено и само замяната на елемента може да го смяташ като ремонт.
Не ходи по майстори ами събери пари за нова плочка и тогава питай за сервизи и майстори.
Др. варянт е да търсиш на втора ръка, ама ако можеш да си позволиш 400лв. да дадеш за котка в чувал, по-добре да дадеш 800лв и да си купиш нова (от Киров - Bosh). Мой съвет е това и не ангажирам никой с това си мнение.
Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
zlatograd написа:имам проблем сас колата като загрее гасне и не пали ремонтираха помпата и пло4ката но проблема си остана може ли някои да ми каже какав може да е проблема 4е обиколих много маистори и никои не може да ми е направи само пари давам ама ништо проблема си остава ако някои знае добар маистор в пловдив да ме посаветва
здр според мен има шанс и дае от температурнят предпазител моя тдс е настроен кат прегрее на 110 градуса да гасне данеби некои дагое пипал ?
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
zvetiko ,ivan
вчера прегледах темата за трудното палене топла и реших да си направя центровката на ГНП-то. Защото по всичко си личеше ,че веригата ми е хлабава. Казах си симптомите на Иван и той ми каза да си бутна малко помпата към блока. Добре ,че е този форум да чета ,че аз щях да развия двете гайки на помпата към блока и да натискам с щангата ,а то има и един трети болт под нея ,който ако не си ,чел форума и да се убиеш не можеш да го видиш къде е....та направих и центровката и проблема с топлия студения старт изчезна, пали на полувин уборот само да изгасне лампата и въртя.
Благодарности на форума. И специално на ivan
вчера прегледах темата за трудното палене топла и реших да си направя центровката на ГНП-то. Защото по всичко си личеше ,че веригата ми е хлабава. Казах си симптомите на Иван и той ми каза да си бутна малко помпата към блока. Добре ,че е този форум да чета ,че аз щях да развия двете гайки на помпата към блока и да натискам с щангата ,а то има и един трети болт под нея ,който ако не си ,чел форума и да се убиеш не можеш да го видиш къде е....та направих и центровката и проблема с топлия студения старт изчезна, пали на полувин уборот само да изгасне лампата и въртя.
Благодарности на форума. И специално на ivan
- moni
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d
- Мечтае да кара: M3
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
здравеите колеги благодарение на тази тема си смених сам гарнитурките на гнп-то дори след смяната запали въпросът ми е какъв е точнят ъгал на впръскване (предварението)на гнп-то на колко градоса трябва да се нагласи помпата заводско както е 

- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Re:
bmwfena написа:ако някой ден си купя ТДС-дет не ми се вярваdinozab написа:И ти си станал спец по тия дизели![]()
![]()
![]()
моя майстор и диагностик ще е батко Дино--истински спец по ТДСите
![]()
![]()
днес пак бях в пловдив ама не го притесних
![]()
![]()
ще взема да си купя и аз един ТДС иначе не мога го накара да почерпии
Хахаха ама си купи нали



Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
здр пичове наскоро смених нафтовата си помпа на бмв е30 324тд колата е с чип дадох си малко закусненине на ъгала на заплване защото мн ми чукаше бутнах си малко плочката за подаването на горивото и така следния проблем е че колата си пали лесно но като запали леко си мини оборотите и като тругна до 1200 оборрота има едно тресене даже няяккои път сама си ги дига но колата си вари ония ден е пробвах 215 за кола 91 мисля че мн добре и мн ми пуше колата като е изцепя може ли да нещо от този чип моля някои ако знаеее нещо за проблема да пише това тресенее ми е мн дерт 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Само едно знам със сигурност - ако ти е М51 мотора си направил глуспот
Тоя чип ти е точно за това - по електронен път да ти увеличи порцията, толкова че да е оптимална количество , което може да изгаря качествено
Тоя чип ти е точно за това - по електронен път да ти увеличи порцията, толкова че да е оптимална количество , което може да изгаря качествено
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани