Проблем с кормилна уредба и студен старт
Модератор: Технически модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
Нещо странно ми се види как хем има нужното налягане на бензина пък хем няма дебит на помпата ? Двете неща не могат да бъдат верни едновременно .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с кормилна уредба
cod-cdbp написа:Предполагам бензинов филтър си сменил с читав, преди да се заканваш на помпата?
Стояне, забавлението ще продължи. Може да не е бензиновият филтър, а мрежестият филтър на помпата, може да е горивопровод, но понеже Иво настоява ще го сменим. За да се стигне до смяна на помпата трябва да се направят още няколко теста, за да сме сигурни, че е тя.
Нещо странно ми се види как хем има нужното налягане на бензина пък хем няма дебит на помпата ? Двете неща не могат да бъдат верни едновременно
Колега, не забравяй, че има клапан регулатор, който теста показа, че е изправен и с негова помощ може да се стигне до съответното налягане и при по-малък дебит.
Има вероятност и още едно нещо да излезе - неправилно газоразпределение, защото вакума не отговаря на нужните стойности, но може да е и просто разхерметизиране по маркучите и се разбрахме с Иво да го оправи.
Иначе всичко е чудесно- с GT1 DIS излезнаха само грешки на инжекторите, но това е от газовата уредба, бобина, кабели, дистрибутор, палец, свещи, горене в цилиндрите- всичко е в пълна изправност, компресията е наред, остават още няколко неща да се проверят и колата трябва да тръгне както трябва.
Re: Проблем с кормилна уредба
Клапан-регулатора на горивото само регулира и поддържа в определени граници налягане създадено само и единствено от източника в случая бензиновата помпа. Ако тя не може да направи налягане регулатора пък съвсем няма да може той не произвежда , а регулира . На празен ход ли само е мерено налягането на бенза и в случай на малък дебит не трябва ли да умирга при натоварване тоз мотор и да пали лесно , а то май обратното явление е описано .
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
Земете му проверете хлабините на клапаните и зацепването на тоя мотор .За 20 мин е работа ще сте сигурни поне че няма проблеми и там.На мен ми е правило такива номера при малки хлабини и спуканни изпускателни клапани.Ако няма дебит помпата ще умира геройски без значение топла студена.
И какви са правилните сттойности на вакуума ?
-0.5 бар трабва да е ама зависи и от обороти стъпково моторче и някои други неща та е само косвен белег за нередност.
И освен това да неще да пали от ниско налягане на бензин трябва изобщо да няма бензин в рейката.Дори и с по ниско налягане ще запали при положение че другото е в ред.
И какви са правилните сттойности на вакуума ?
-0.5 бар трабва да е ама зависи и от обороти стъпково моторче и някои други неща та е само косвен белег за нередност.
И освен това да неще да пали от ниско налягане на бензин трябва изобщо да няма бензин в рейката.Дори и с по ниско налягане ще запали при положение че другото е в ред.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с кормилна уредба
vladobate написа:Клапан-регулатора на горивото само регулира и поддържа в определени граници налягане създадено само и единствено от източника в случая бензиновата помпа. Ако тя не може да направи налягане регулатора пък съвсем няма да може той не произвежда , а регулира . На празен ход ли само е мерено налягането на бенза и в случай на малък дебит не трябва ли да умирга при натоварване тоз мотор и да пали лесно , а то май обратното явление е описано .
Колега,пределено си прав. Но дори и при по-малък дебит, поради запушени филтри или горивопроводи, на празни обороти както в случая, налягането ще го има- да кажем ако една помпа е направена ако се върже през тръбопровод с определен диаметър към напълно затворен съд да може да нагнети 5 бара за 1 минута, ако сечението на тръбопровода се намали, ще ги направи пак, но по-бавно, ако помпата е повредена няма да може да ги направи. Като изфорсирах колата на ръка с лоста на дросела, налягането веднага падна към 2.3. За това като варианти е бензинов филтър, мрежест филтър на помпата и по-екзотичното- запушен нагнетателен горивопровод. Със съответните измервания ще може да се види точно каква е причината. По отношение на помпата ще и направя директно измерване на дебита- има и много гадни повреди при, които ту работи нормално, ту не. На едно Рено Меган беше нещо подобно- работи нормално, след малко не ще, оказа се, че перката на помпата, поради износване на втулката, в която лагерува оста на ротора, понякога задира в стените на камерата, в която се върти, няма да казвам, как го хванах, защото трябва да употребя дума, която е мръсна за някои хора.
Земете му проверете хлабините на клапаните и зацепването на тоя мотор .За 20 мин е работа ще сте сигурни поне че няма проблеми и там.На мен ми е правило такива номера при малки хлабини и спуканни изпускателни клапани.Ако няма дебит помпата ще умира геройски без значение топла студена.
И какви са правилните сттойности на вакуума ?
-0.5 бар трабва да е ама зависи и от обороти стъпково моторче и някои други неща та е само косвен белег за нередност.
И освен това да неще да пали от ниско налягане на бензин трябва изобщо да няма бензин в рейката.Дори и с по ниско налягане ще запали при положение че другото е в ред.
Колега, напълно прав си и затова вече споменах, че имам съмнения за зацепването- прав си, че вакума трябва да е -0.5 бар, но при този двигател е -0.28-0.3 бара, освен това искрата се пали при 1-2КV по-малко от нормалното, при правилно разстояние между електродите на свещите. На празни обороти, ако не се включват големи консуматори на мощност, вакума трябва да е константа и да има стойноста, която ти казваш. В края на краищата случаят е интересен и нестандартен и трябва да се проверят още няколко неща преди да се реши- още малко играчка с горивоподаването, както ти казваш да се види зацепването и евентуално реглажа на клапаните, сигналите от датчика на коляновият вал, дебитомера и датчика за температура на антифриза, вече спомех, че трябва да се оправят и всички маркучи, които имат нещо общо с вакума.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
Абе сега като чета пак тая сага за е34 ...една идея. Що не вземете като е студена и престояла 12 часа
да развиете свещите да се види как са ? Имам съмнение за влага в цилиндрите а откъде може да дойде сами ще се досетите.Това напълна обяснява непаленето на студено и всичките други екстри с престоя.

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с кормилна уредба
http://www.youtube.com/watch?v=MWuxVGzNR4Q
Ето за какво иде реч !
Моята това го не можеше ... В смисъл почва да пълни така и след 2 секунди мре ...
Дебита и намаляваше наполовина ! С Пепи се чухме днес и остават още някой трески за дялкане ... Насмених още някой чаркове, плюс два/три датчика - колата пали много по-добре
... Остава само да и проверя ангренажа, да и се регулират клапаните, и мисля да приключвам "сагата" !
Обаче има и другооо
Карах на един познат Б25-цата (пак М20), и направо се Флюбих в тоз мотор !
Знам че ще ме плюете, обаче ме кефи колко е прост ! И докато М50 е малко по-фин в своята работа, това си е мотор от онова време с неговите си особености, и аз направо се чудя как съм карал мотори с по-малко от 6 цилиндъра ! Извинявам се че "повдигам" темата !
Обещавам когато направя мотора да работи като шевна машина да споделя всичко което е направено по него (заедно с цената на вложените части)
Ето за какво иде реч !
Моята това го не можеше ... В смисъл почва да пълни така и след 2 секунди мре ...


Обаче има и другооо

Знам че ще ме плюете, обаче ме кефи колко е прост ! И докато М50 е малко по-фин в своята работа, това си е мотор от онова време с неговите си особености, и аз направо се чудя как съм карал мотори с по-малко от 6 цилиндъра ! Извинявам се че "повдигам" темата !
Обещавам когато направя мотора да работи като шевна машина да споделя всичко което е направено по него (заедно с цената на вложените части)

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
ивчо написа:http://www.youtube.com/watch?v=MWuxVGzNR4Q
Ето за какво иде реч !
Моята това го не можеше ... В смисъл почва да пълни така и след 2 секунди мре ...Дебита и намаляваше наполовина ! С Пепи се чухме днес и остават още някой трески за дялкане ... Насмених още някой чаркове, плюс два/три датчика - колата пали много по-добре
... Остава само да и проверя ангренажа, да и се регулират клапаните, и мисля да приключвам "сагата" !
Обаче има и другоооКарах на един познат Б25-цата (пак М20), и направо се Флюбих в тоз мотор !
Знам че ще ме плюете, обаче ме кефи колко е прост ! И докато М50 е малко по-фин в своята работа, това си е мотор от онова време с неговите си особености, и аз направо се чудя как съм карал мотори с по-малко от 6 цилиндъра ! Извинявам се че "повдигам" темата !
Обещавам когато направя мотора да работи като шевна машина да споделя всичко което е направено по него (заедно с цената на вложените части)
Ако проблема е в дебита на помпата не бързай със смяната.Замери напрежението на клемите на самата помпа докато работи при старта.Маже да има 12в както си трябва и като дадеш на контакт напрежението пада и не стига да завърти достатъчно да вдигне налягане .Проблема може да е в лоша връзка по захранващия кабел на помпата .Лошото е че е почти неоткриваем - минава през купето после отлявата страна под блока с предпазителите и от там отива отдясно при блока с релетата при мотроника.Пусни и с един външен кабел плюс директно на помпата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с кормилна уредба
Ами аз мисля (или поне доколкото се ориентирам) че проблема е бил изцяло в горивният филтър ! Филтъра си беше нов, но една куча марка е сложил предишният ползвател, и съответно е създавал проблеми ! Съответно точно сега не искам да сменям помпата (освен ако Пепи не каже че е за смяна де
)
Колкото до това с меренето - с Пепи дажи измерихме колко ампера "черпи" помпата докато работи (беше малко завишена консумацията, предполагам заради филтъра), и мисля че ако сега я замеря ще покаже стойности като хората !
Може и да има проблем с нея де, но пак казвам че смених още някой нещица покрай филтъра и "проблема" не е бил само един
Като основно мога да ги обобщя така : недостатъчен дебит на помпата, загуба на на вакуум, кой знае какви показания на синият датчик (не ми се занимаваше да го меря, направо го смених) ... И кой знае какво още ще излезне
Добрата новина в случая е че като цяло мотора е "читав"
(което мен ме радва много, защото нарочно си търсех М20), и няма проблеми с компресия, дюзи и компания ! Само да дойде по-топло време, и се захващам основно с него да си поговорим на три очи
Лошото е че вече искам след B да има 25 

Колкото до това с меренето - с Пепи дажи измерихме колко ампера "черпи" помпата докато работи (беше малко завишена консумацията, предполагам заради филтъра), и мисля че ако сега я замеря ще покаже стойности като хората !
Може и да има проблем с нея де, но пак казвам че смених още някой нещица покрай филтъра и "проблема" не е бил само един

Като основно мога да ги обобщя така : недостатъчен дебит на помпата, загуба на на вакуум, кой знае какви показания на синият датчик (не ми се занимаваше да го меря, направо го смених) ... И кой знае какво още ще излезне




Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с кормилна уредба
ко проблема е в дебита на помпата не бързай със смяната.Замери напрежението на клемите на самата помпа докато работи при старта.Маже да има 12в както си трябва и като дадеш на контакт напрежението пада и не стига да завърти достатъчно да вдигне налягане .Проблема може да е в лоша връзка по захранващия кабел на помпата .Лошото е че е почти неоткриваем - минава през купето после отлявата страна под блока с предпазителите и от там отива отдясно при блока с релетата при мотроника.Пусни и с един външен кабел плюс директно на помпата .
Колега, няма да се стигне лесно до смяна на помпата


Тези дни при една друга М20В20 с трудно палене- на пръв поглед горивоподаването се оказа наред- създава се нужното налягане, когато трябва се регулира, дебита е по учебник, обаче при изключване на двигателя налягането веднага спада и то толкова бързо, че доста трудно се хвана причината- дефектирал клапан-регулатор.
Обаче има и другооо Карах на един познат Б25-цата (пак М20), и направо се Флюбих в тоз мотор !
Знам че ще ме плюете, обаче ме кефи колко е прост ! И докато М50 е малко по-фин в своята работа, това си е мотор от онова време с неговите си особености, и аз направо се чудя как съм карал мотори с по-малко от 6 цилиндъра !
Наистина разкошен двигател.


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с кормилна уредба
ивчо написа:Карах на един познат Б25-цата (пак М20), и направо се Флюбих в тоз мотор !
ако покараш е34 с 15 години по нов мотор много бързо ше го разлюбиш

много са хубави старите но разхода им не отговаря на вървенето им.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с кормилна уредба
zvetiko написа:Тези дни при една друга М20В20 с трудно палене- на пръв поглед горивоподаването се оказа наред- създава се нужното налягане, когато трябва се регулира, дебита е по учебник, обаче при изключване на двигателя налягането веднага спада и то толкова бързо, че доста трудно се хвана причината- дефектирал клапан-регулатор.
Познат мой също сподели това, обаче ще го нищиме че малко ме съмнява да е това де

Змейчо, така е маме ... И М50/52 съм карал, и М60 съм напрягал ... Не мога да кажа че М20 е нещо кой знае какво - двигател като двигател от това време ! Един разпределителен вал, шест бутала

Обаче точно М20 си звучи като БМВ от едно време ! М50 сякаш е "програмиран" да издава малко по-орязан звук ! Докато М20 си е един такъв "готин"


Ся, ако карах М50 нямаше да се чудя дали сутрин ще запаля ... А знаеш ли каква е тръпката още със ставането да почваш да се чудиш какво ще стане, докато въртиш аха да захапе, и малко на 2/3/4 цилиндъра, после и другите 5/6


И пуста му гад бе, дразни ме до края на душата ми, обаче докато я карам е ебаси кефа ... Знам че ви приказвам глупости (все пак карам М20 с диф 4.44) , обаче за мен точно Е34 си е кола която иска мъжка ръка (да ме извинят колежките каращи Е34)


А бяха хубави времена

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с кормилна уредба
Една кола дето всеки път ще съм на тръни дали ще запали и ще работи като хората просто няма да е кола при мен!!!
Мойта е с м54-чица и да ти кажа добре и е гласа ...не е като на м20 ама го докарва като на бмв..и с м50 е била и с м52 , тука е по различна работата
.
Важна е темата и по конкретно кормилната уредба.
Мойта е с м54-чица и да ти кажа добре и е гласа ...не е като на м20 ама го докарва като на бмв..и с м50 е била и с м52 , тука е по различна работата

Важна е темата и по конкретно кормилната уредба.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с кормилна уредба
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Една кола дето всеки път ще съм на тръни дали ще запали и ще работи като хората просто няма да е кола при мен!!!
Мойта е с м54-чица и да ти кажа добре и е гласа ...не е като на м20 ама го докарва като на бмв..и с м50 е била и с м52 , тука е по различна работата.
Важна е темата и по конкретно кормилната уредба.
И аз чакам тая уредба да видя какво й е

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани