Показания на темп. датчик за перката на клима?
Модератор: Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Peter Angelov написа:Помпата е вече във Варна![]()
Днес при мен всичко нормално бая
си джатках във Варна, бая време по пиковете
часове и нищо... В неделя махам мендила и си
монтирам новата помпа. Другата седмица ще
проверя климатика и едни живи данни в движение...
Скоро и аз ще имам повече инфо, като пратя колата при майстора да я мери. Запази старата помпа моля те.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Не е от релето, за жалост. Остана водна помпа (малък дебит), запушена водна система някъде или стеснение, пукната глава или бренер или и аз не знам какво вече.



















Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Сменяй мотора, има и чудна тдска цяла в продава за 2к
-------------------
в две поредни теми съветваш да се сменят цели основни агрегати и предлагаш частите от автомобили, които ти си пуснал в "ПРОДАВА"
Такива комерсиални предложения САМО НА ЛС
tsb_bg
-------------------
в две поредни теми съветваш да се сменят цели основни агрегати и предлагаш частите от автомобили, които ти си пуснал в "ПРОДАВА"
Такива комерсиални предложения САМО НА ЛС

tsb_bg
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Zubcho написа:Не е от релето, за жалост. Остана водна помпа (малък дебит), запушена водна система някъде или стеснение, пукната глава или бренер или и аз не знам какво вече.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Продължавай да сменяш-в един момент може и да се оправи,но дали ще имаш пари за нафта тогава.

Иво почни от най-простото- датчиците ,които подават информация на DDE какво да прави.Каза ,че този на дехидрататора е добре.Тогава свали този на главата,виж го как работи/виж какви съпротивления трябва да има при различни температури,после в един съд нагряваш вода,мериш я с термометър/има мултицети за 15лв. мерещи температура /,датчика с омметъра на мултицет,виж му клемата и клемата към колата,виж да не е натрупал нещо върху работната си част и от там да подава грешна информация.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?

ZLATEN написа:в две поредни теми съветваш да се сменят цели основни агрегати и предлагаш частите от автомобили, които ти си пуснал в "ПРОДАВА"
Такива комерсиални предложения САМО НА ЛС![]()
tsb_bg

Цели автомобили нямам, имам една кутия само, предложението ми не е комерсиално а е с цел да помогна.
Понякога подмяна на основен агрегат е най-разумното нещо.
---------------------------------
Не осопорвам мнението, че "Понякога подмяна на основен агрегат е най-разумното нещо."
Говоря за тази тема, която си пуснал в Продава - Части, Аксесоари, Консумативи » Авточасти и аксесоари:
ZLATEN написа:Продавам части от две Е34 ки М50Б25 ванус, автомат
Продават се следните части, за неизброените части и липсващи цени питайте: .....
tsb_bg
Видно е от темата че от две е34ки сглобявам една читава. Също така е видно че почти нищо не е останало

ZLATEN
---------------------------------
Темата е в "Продава", изрично пише ПРОДАВАМ ...

Не знам какво сглобяваш и какво е останало, но нека да спрем до тук, защото думата продавам има конкретно значение и то е еднозначно ...
PS Най-добронамерено ти аправих забележка, а не отворих тема за чат
tsb_bg
Последна промяна ZLATEN на 15 Сеп 2011, 20:30, променена общо 1 път
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
zvetiko написа:Zubcho написа:Не е от релето, за жалост. Остана водна помпа (малък дебит), запушена водна система някъде или стеснение, пукната глава или бренер или и аз не знам какво вече.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Продължавай да сменяш-в един момент може и да се оправи,но дали ще имаш пари за нафта тогава.![]()
Иво почни от най-простото- датчиците ,които подават информация на DDE какво да прави.Каза ,че този на дехидрататора е добре.Тогава свали този на главата,виж го как работи/виж какви съпротивления трябва да има при различни температури,после в един съд нагряваш вода,мериш я с термометър/има мултицети за 15лв. мерещи температура /,датчика с омметъра на мултицет,виж му клемата и клемата към колата,виж да не е натрупал нещо върху работната си част и от там да подава грешна информация.
Към zvetiko:
Датчика е нов на има няма 50км. Явно си има температура в главата. Утре ще карам колата на майстора да я гледа (днес не можах) Нещата клонят към водна помпа (недостатъчен дебит), задръстен радиатор на климатика, въздух в главата или в системата.
Имам съмнения за пукната глава, бренер или и аз не знам какво. Мисля обаче, че при този сценарии щеше да надува маркучите. Е не ги надува.
Към ZLATEN:
По-скоро генерално ще се смени цялата кола. За жалост няма ресурс иначе бих минал на 728i
Поздрави и ще пиша как вървят нещата.
П.П.
Яд ме, е че съм дал толкова много пари за тази кола и толкова много съм я пазил само и само да не се строши, а тя само това прави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Интересното е че има един колега, с един ТДС ръчка, който му скъсва шушоните, а до сега нищичко не е сменял освен консумативи. 


Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
То абсолютно винаги е така! Тая кола дето се кара най-душманската и нищо не се бара, хич не се троши, ми тия дето не се карат и се пазят, те най-ядове дават... Некой ми разправяше, тая кола била за каране.
Качваме се веднъж с един приятел, и нали студена колата тръгвам на светофара, па се сетих, че е студена, викам чей да не я ръчкам, той ми вика, бате тая кола 20 години не е пазена, ти ли сега че я пазиш... и е прав. 
Газ там и тва е.



Газ там и тва е.




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
PornoMANo написа:То абсолютно винаги е така! Тая кола дето се кара най-душманската и нищо не се бара, хич не се троши, ми тия дето не се карат и се пазят, те най-ядове дават... Некой ми разправяше, тая кола била за каране.Качваме се веднъж с един приятел, и нали студена колата тръгвам на светофара, па се сетих, че е студена, викам чей да не я ръчкам, той ми вика, бате тая кола 20 години не е пазена, ти ли сега че я пазиш... и е прав.
Газ там и тва е.![]()
Като дадеш 1700лв за ремонт на мотора и ще я караш леко докато е студена (аз дадох вече 2100 за 2-та)

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Основен ремонт означава да се ожениш за нея. Което не е непременно лош вариант.
Аз лично, не бих влагал в тдс, но да не започвам излишни полемики.

Аз лично, не бих влагал в тдс, но да не започвам излишни полемики.



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Малко развитие по темата...
мериха днес (не много обстойно) с инфрачервен термометър и лазерно насочване (Wurth) тук там по мотора на колата. При пусната перка 85C на датчика, като замерването е от горе през колектора. 85-83C на маркуча излизащ от главата, 69-72С на радиатора където влиза маркуча от главата. Да кажем, че има разсейване 10-15% при датчика защото е мерено от далеч - 97C, ако разсейката е 20% е 102С. Тогава със сигурност има температура. Утре ще я закачат на живи данни да я гледат в движение и се надявам по-прецизно да мерят с термометъра.
Аз лично се съмнявам в дебита на водната помпа. Друго не остана. Разбрах вече и номера на по-малката шайба за водната помпа. 11511704635 - 45лв в Дару, но нямат налична. Слага се на 750iL е38 и пасвала на тдс-овата помпа 1:1 Оригиналната е 108мм в диаметър, а тази е 93мм. Някой ако знае как да сметне с колко се повишават оборотите да напише.
Някой ако има идеи да казва. ;(
мериха днес (не много обстойно) с инфрачервен термометър и лазерно насочване (Wurth) тук там по мотора на колата. При пусната перка 85C на датчика, като замерването е от горе през колектора. 85-83C на маркуча излизащ от главата, 69-72С на радиатора където влиза маркуча от главата. Да кажем, че има разсейване 10-15% при датчика защото е мерено от далеч - 97C, ако разсейката е 20% е 102С. Тогава със сигурност има температура. Утре ще я закачат на живи данни да я гледат в движение и се надявам по-прецизно да мерят с термометъра.
Аз лично се съмнявам в дебита на водната помпа. Друго не остана. Разбрах вече и номера на по-малката шайба за водната помпа. 11511704635 - 45лв в Дару, но нямат налична. Слага се на 750iL е38 и пасвала на тдс-овата помпа 1:1 Оригиналната е 108мм в диаметър, а тази е 93мм. Някой ако знае как да сметне с колко се повишават оборотите да напише.
Някой ако има идеи да казва. ;(
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
За оборотите с 16% повечко
. А за шайбата е с един канал повечко тъй че да се предвижда посещение при стругар. И между другото бях ти писал че съм със абсолютно същите симптоми ама на мен и стрелката ми мръдва обаче само за инфо съм със същата водна помпа макар че не смятам да е лоша обаче фактите са си факти
. Аз кат отворя капачката на разширителния съд виждам как яко цвърчи от мъркучлето ( ако е на оборот двг ) обаче лощото е че така също ще бъде ако има позапушване по радиатора .


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
vladobate написа:За оборотите с 16% повечко. А за шайбата е с един канал повечко тъй че да се предвижда посещение при стругар. И между другото бях ти писал че съм със абсолютно същите симптоми ама на мен и стрелката ми мръдва обаче само за инфо съм със същата водна помпа макар че не смятам да е лоша обаче фактите са си факти
. Аз кат отворя капачката на разширителния съд виждам как яко цвърчи от мъркучлето ( ако е на оборот двг ) обаче лощото е че така също ще бъде ако има позапушване по радиатора .
При мен стрелката обаче не мърда.

Относно шайбата - Какво трябва да й се прави при стругаря? Нека някой обясни за да знаят всички колеги.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
последната писта се премахва, слагат се по-дълги болтове и става плуг енд плей

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Показания на темп. датчик за перката на клима?
Да кажем, че има разсейване 10-15% при датчика защото е мерено от далеч - 97C, ако разсейката е 20% е 102С.
Честно казано не знам какво си измерил след като почива на предположение.

А помпата дали е изчислена да работи на по -високи обороти-да не останеш някъде без водна помпа ,което е по-страшно от 2-ра степен на вентилатора.После нали знаеш-1700лв.


След като датчика е нов и е наред,виж дали температурата на антифриза е наред по някакъв по контактен метод


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани