524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Да всичко това се прави в техен сервиз исглежда спретнат но маи файда никва.Митак не съм съгласен с теб за пакачката пак не ме слушаш като ти прикаам.Махнаха клапана на капачката, и не надува но това е нормално следкато се махне клапана все едно не е затворена дупката на съда.Как да надуе маркучите следкато на капачката отстрани излиза въздуха и то няма грам налягане.
Последна промяна Andriu на 19 Яну 2009, 20:18, променена общо 1 път
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Ivan разбрах че ги разбираш дизелите и си компитентен, с теб вече сме се чували по тела ако се сешташ.За циркулацията на водата може ли да е виновна водната помпа или термостат тъйката казах на майсторите да погледнат Водната помпа ама не са.Някой вообще може ли да хелпне че вече искам да се фърля от някаде.Тая кола има повече дни в сервиза отколкото да съм я карал.
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Някой да има представа номер "3" каде отива и защо го дават да се маха ?
Някой да има представа номер "3" каде отива и защо го дават да се маха ?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Andriu написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=17_0112&hg=17&fg=05
Някой да има представа номер "3" каде отива и защо го дават да се маха ?
Това не е ли някаква щипка, която държи казанчето?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Zubcho написа:Andriu написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=17_0112&hg=17&fg=05
Някой да има представа номер "3" каде отива и защо го дават да се маха ?
Това не е ли някаква щипка, която държи казанчето?
Незнам може и да е


Колега с това се захваща ''казанчето''за охлаждащата течност-при някои е с пластмасова гайка,а при тебе явно е със щипкаAndriu написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=17_0112&hg=17&fg=05
Някой да има представа номер "3" каде отива и защо го дават да се маха ?

by ''kompleksa''
Колега главата на фреза ли е шлайфана?Andriu написа:Да всичко това се прави в техен сервиз исглежда спретнат но маи файда никва.Митак не съм съгласен с теб за пакачката пак не ме слушаш като ти прикаам.Махнаха клапана на капачката, и не надува но това е нормално следкато се махне клапана все едно не е затворена дупката на съда.Как да надуе маркучите следкато на капачката отстрани излиза въздуха и то няма грам налягане.

by ''kompleksa''
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Не знам на какво е шлаифана и какво точно са правили, казаха ми хлайфана е с около Една Десета или нещо такова и е надувана.Относно Турбото неска откачих ме гарнетата за да видим как върви колата свука беше невероятен се едно карам м5 направо останах потресен, нямаше ефект във вървенето турбото се чува добре но колата е като баба на трета 3200об/м на 4-та вообще не мърда.Ходих във ДизелХаус имам час за доктор в понеделник казаха че ще стендват електрониката на помпата и ще се гледа какво и има.Зелената лампа за свещите не ми свети за изгоряла свещ ли да гледам или пак някой кабел праи беля?
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Неска ходих в ДизелХаус хората ми казаха така:Виж ся лек, няма смисал вообще да я тестваме помпата"Електрониката" щом топла пали трудно управление на помпата и механичната част е заминала.Търси си нова помпа и ако искаш може да ти я тестваме да видим дали сичко бачка за да не те прекарт.Другото което ми каза е да отида при митко на 5-тия КМ и да ми сложи датчик който винаги да подгрява а не само като е студена около 50лв струвало.Преди малко се върнах от Автоморга Франц казаха да си видя номерчето и да видим дали имат около 800лв струва.Питах го дали дава гаранция че работи помпата да не се окаже че нестава, вика всичко е проверено.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
800лв за какво бе пич? За цялата помпа или само за управлението на ГНП?? Ти си луд обади се на bmwfena и виж какви части има той за твойта кола. Принципно управлението на помпата струва толкова ново в БОШ. Провери първо вериги, подгревни свещи, стартер и акумолатор и тогава утивай на управление на ГНП или цяло ГНП.
Изобщо, защо купи кола за 2000-3000 лв и то неработеща????
Престани да ходиш по разни измислени сервизи дето не са виждали кола като твойта и се работи на проба и грешка. Ако бях на твое място до сега да съм купил др. мотор цял и работещ и да съм спрял да се занимавам с глупости. Ако толкова ти се кара дизел вземай някой ТДС и слагай всичко в коша. Др. варянт да вземеш един бензинов мотор и да спреш да се занимаваш с глупости. Аз лично нямаше да платя на първите майстори и стотинка, защото се учат на твойта кола, но това си е мое мнение.
Сега седя и се чудя в кой сервиз да идеш.
Колеги насочете колегата към някой нормален сервиз където ще му обърнат внимание и няма да му свалят 4 кожи за труд и части.
Поздрави и опиши хубаво сега какво й е на колата, пали ли не пали и тн.
Изобщо, защо купи кола за 2000-3000 лв и то неработеща????
Престани да ходиш по разни измислени сервизи дето не са виждали кола като твойта и се работи на проба и грешка. Ако бях на твое място до сега да съм купил др. мотор цял и работещ и да съм спрял да се занимавам с глупости. Ако толкова ти се кара дизел вземай някой ТДС и слагай всичко в коша. Др. варянт да вземеш един бензинов мотор и да спреш да се занимаваш с глупости. Аз лично нямаше да платя на първите майстори и стотинка, защото се учат на твойта кола, но това си е мое мнение.
Сега седя и се чудя в кой сервиз да идеш.
Колеги насочете колегата към някой нормален сервиз където ще му обърнат внимание и няма да му свалят 4 кожи за труд и части.
Поздрави и опиши хубаво сега какво й е на колата, пали ли не пали и тн.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
зъбчо нали го знайш кой е сервиза
що си трайш
не искам да му правя реклама но просто знам че стига да има време ще вложи голяма доза старание и труд
що си трайш
не искам да му правя реклама но просто знам че стига да има време ще вложи голяма доза старание и труд

- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
800лв за цяла помпа ми искат...И според мен нетрябваше да им плащам на тея майстори, добре че аз и колегата Dancenation бяхме всеки ден там че да им помагаме на тея пишман майстори но не ми се занимаваше пак с простотии да се караме и така нататака.Аз ги питах тея майстори за мотора.Викам им кажете ставали тоя мотор вижте помпата и така нататака викат а помпата е 6 никаква помпа няма да търсиш с нови сегменти ти е мотора ще пали догато помирише ключа, и така стана че смених сегменти гарнитури раооти помпа в резервоара, масло, антифриз, воден радиатор термостат, умна дюза какво ли не.Исках да сложа един 2.0и и да не се занимавам ама на
Проблема с помпата е следния пали трудно, колата не върви както трябва мотора скача от време на време гасне в движение и такива работи.Колата съм я взел за 3700 до сега ми е легнала 6000 бонки
Като я напъна колата на 3-та 3000об/м има някакво предърпване като дам на 4-та и пета се едно спира нафтата....



Проблема с помпата е следния пали трудно, колата не върви както трябва мотора скача от време на време гасне в движение и такива работи.Колата съм я взел за 3700 до сега ми е легнала 6000 бонки
Като я напъна колата на 3-та 3000об/м има някакво предърпване като дам на 4-та и пета се едно спира нафтата....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани