Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 19.06.2005
Местоположение: Sofia Sitniakovo
Кара: Е34 TDS
Мечтае да кара: E31 M60B40

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от naki4a » 07 Юни 2010, 12:41

ddddk написа:
naki4a написа:Ето една примерна; ръчни скорости на 5 предавка. Не знам с какъв диф съм като предавателно число, единственото което знам за него е, че е шпер :winky:
А автоматиците с колко скорости са 4 или 5. Ако са с 4ск. има голяма разлика в това колко ще прави на 3-та :roll:


Тя тая кола ври, бе колега!
Какво я даваш за пример?
Я, първо си виж температурата...

И преди да напишеш, че е от натоварването виж снимката на 20-ката къде и е оборотомера и температурата ;)


Поздрави,
Д

Колега за температура ли ставаше на въпрос? Явно не съм разбрал! Инак ако говорим за скорост имам и др. :mhihi:
Гледай сега ти оборотите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от Zubcho » 07 Юни 2010, 13:29

Хахаха вижте разходомера на горната снимка :mhihi: Не ТДС, а НЛО :lol:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от ddddk » 07 Юни 2010, 13:30

За новата снимка :yes: :twisted:

Обаче обърни внимание на охладителната система, че ще кипне чайника... стрелката на температурата не се намира, където и е мястото... да и разходомера ти блокира от време на време явно... като моя... :mhihi:

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от cod-cdbp » 07 Юни 2010, 13:31

Zubcho написа:Хахаха вижте разходомера на горната снимка :mhihi: Не ТДС, а НЛО :lol:


Ми като върнеш педала и тогава снимаш може и нула да ти покаже :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от ddddk » 07 Юни 2010, 13:52

:OT:

Ако педалът не е до упор тази скорост не може да се поддържа. Само въздушното съпротивление ще върне скоростта веднага след като охлабиш натиска върху педала...

ама къде е връзката със заглавието на темата... :dunno:

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 19.06.2005
Местоположение: Sofia Sitniakovo
Кара: Е34 TDS
Мечтае да кара: E31 M60B40

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от naki4a » 07 Юни 2010, 16:32

Колеги, ние вярно направихме егати темата! 1-та снимка я поснах просто и единствено само за сравнение: скорост/обороти!

А относно стрелката на температурата, аз го отдавам на кофти нафта, защото колата тогава не щеше да върви както трябва, и като откачих вече тотално и и подадох всичката газ (това и беше Мах speed-a) почна да загрява, а беше и наистина голяма жега, което може и това да е проблем с количеството въздух :dunno: Но от тогава не съм имал подобни грижи, а и всички добре знаем, че дизел не е спортен автомобил особено на +35-40 градуса !

Поздрави! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от Bogdan_Nikolov » 11 Юни 2010, 17:31

Vlados написа:
Bogdan_Nikolov написа:имах проблем с играенето на оборотите, гаснене и топъл старт всеки знае слабото място на тдс така наречената плочка,направих пълна профилактика на помпата смяна на гарнитури о пръстени и т.н.Настроихами пло4ката да дава повече гориво и се получи следното нещо колата върви по добре ве4е бие с една идея 320д разхода спадна с 1л надоло 10 градско 6.5 извън топлият старт е като на бензин(след пълно рециклиране на стартера),но докато загрее мотора тресе и като я цеда на 3 извънградсо от 80 до 120 стрелката мърда на 12:05 никога не загрявала преди така имам е от 2 години дори и на климатик си седи на 11:59,та питанет ми е дали това страно позагряване се дължи на мърдането на помпата или да търса проблема другаде

За тресенето, особено след пипането на помпата пробвай един евтин и лесен вариант - нищо не ти пречи. Сипи в (почти) пълен резервоар 1л. масло за автоматични скорости (АТФ май беше) и покарай малко. При мен след като чистихме помпата и след реглажа започна да тресе цялата кола дори и студена (преди това тресеше само топла). След описаната процедура карах около 500 м. и колата заспа. Не знам къде и какво смаза маслото, но е факт - до ден днешен нямам проблем (1 г. вече).

специални поздрави колега,направих процедурата с Атф маслото и мотора спря да тресе поздрави :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от Zubcho » 11 Юни 2010, 19:14

Хубаво е да се сипва чат пат 1л. двутактово масло на пълен резервоар или АТФ. Става въпрос 1 път годишно. Ей така профилактично. :lalala:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от kirililiev » 11 Юни 2010, 19:46

http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic ... 1&start=15
има обяснено подробно защо не се слага атф ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от ivan. » 11 Юни 2010, 20:39

kirililiev написа:http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=71&start=15
има обяснено подробно защо не се слага атф ;)

Koлега спри моля ти се да ''излизаш'' с някакви клипове и информация от инертни сайтове :!:
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от dinozab » 11 Юни 2010, 20:47

Май темата иска доста разчистване ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от ivan. » 11 Юни 2010, 20:49

По темата:
-за е34 тдс един ,ама най-големия специалист за чип,,,,,,,,
-от другата страна ми дайте един тдс (по мой предпочитания на -владос комбито)
После,ама ако се осъществи идеята искам да се спре питането за чип за на тдс на е34 :!:
аз си залагам и двете е34-ки :!: и съм напълно сериозен :!:
а Зъбчо само си пита -поне аз така си мисля ;)
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от arr0gance » 11 Юни 2010, 21:00

И аз да дам една интересна снимка.Колата ми е м51 мотор,нищо че не е 5ца,мисля че съм извинен поне от полувината :oops: .Та мойта количка за помпата ми е трудно да споделя,но 100% не е заводска центровка,в момента или е малко по-невървежна или обратното.С чипче е ,като цяло оборотите падат с около 150-200,това са лични наблюдения,преди и след чипосването.Разход в момента 5.5-7 (на 120км/ч) извън и 8-10 градско като не се набивам в задръствания и тн.Като ускорение съм доста доволен,от време на време правя експерименти с някой коли и оставам напълно задоволен от кола на 15год.
Изображение
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от kirililiev » 11 Юни 2010, 21:18

ivan. написа:
kirililiev написа:http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=71&start=15
има обяснено подробно защо не се слага атф ;)

Koлега спри моля ти се да ''излизаш'' с някакви клипове и информация от инертни сайтове :!:

кви клипове бе колега...има ли смисъл да ти пиша две страници разсъждения и да цапам темата,като просто мога да дам линк с подобна тема,без значение в кой форум е.и ако човек е поне малко наясно с маслата сам ще си одговори защо не е хубаво да се правят експерименти с масла които не са предназначени да изгарят,и като оправяш едно нещо,прецакваш друго,а последиците от нагара всеки ги знае.и няма нужда да четеш форумите,просто е нужно да следваш простата логика,и да прочетеш няколко книжки.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от ivan. » 14 Юни 2010, 13:43

kirililiev написа:
ivan. написа:
kirililiev написа:http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=71&start=15
има обяснено подробно защо не се слага атф ;)

Koлега спри моля ти се да ''излизаш'' с някакви клипове и информация от инертни сайтове :!:

кви клипове бе колега...има ли смисъл да ти пиша две страници разсъждения и да цапам темата,като просто мога да дам линк с подобна тема,без значение в кой форум е.и ако човек е поне малко наясно с маслата сам ще си одговори защо не е хубаво да се правят експерименти с масла които не са предназначени да изгарят,и като оправяш едно нещо,прецакваш друго,а последиците от нагара всеки ги знае.и няма нужда да четеш форумите,просто е нужно да следваш простата логика,и да прочетеш няколко книжки.

Нямам представа каква е логиката,но тдс-а го карах често с обикновено двутактово масло,често си свалях дузите за стенд и винаги имаше нагар на разпръсквача.
В гръцко видях,че слагат АТФ на комън- реил
веднага минах на такова-нагар на дузата не сам срещал.
Възможно е да не е подходящо ,но дузи и помпа нямат ядове с атф.
П.п наистина се отклонихме доста от темата
Изображение
by ''kompleksa''

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook