От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 24 Ное 2007, 23:04

bmwfena написа:дай ги на моя bmw3073@dir.bg
пратих ги братле
НАСЛУКА

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 24 Ное 2007, 23:32

айде умницида ви видя сега--помогнете на колегата[img]http://img89.imageshack.us/img89[URL=http://imageshack.us][img]http://img409.imageshack.us/img409/463/24112007454fv6.jpg[/img]
/388/24112007453ym1.jpg[/IMG][/URL]Изображение
ИзображениеИзображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 25 Ное 2007, 1:37

Относно вдигането на оборотите и при мен беше така - сама се форсираше като подам рязко газ но не се спираше на 4000 оборота а качваше и нагоре- все едно си я настъпил докрай.Успокоявах като вкарам на 5-та и пусна съединителя(доста тъпичко но върши работа). Бях убеден че е от реостата на педала.След като ми смениха гарнитурите на помпата (понеже течеше) и ми направиха нова центовка - на 3.5 ( а беше на 1.8) и вече не се форсира сама. Та искам да кажа че може и да не е от реостата на педала ,а като си направиш профилактика на ГНП-то и я центровате този проблем може и да изчезне.Така че не бързай да купуваш реостат. Късмет желая с ремонта. Пипай внимателно само ,и не се страхувай да разглобяваш само помни кое как си разглобил и си подреждай частите по реда на разглобяване. Ако за нещо не си сигурен не пипай преди да попиташ колегите - тук в Е34 са доста запознати с ТДС-а.
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 25 Ное 2007, 5:24

На първата снимка според мен (почти съм убеден) тия букси са за нагревателя във филтъра само че така като гледам при теб е отстранен.Явно е изгорял или нещо е било разтопено преди колата да стогне до теб и явно е сменяно защото тези тръбички за пълнене на филтъра с нафта и изобщо цялата система е близнак с тая на Голф 2 1.6 чист дизел
За другите неща просто немога да се ориентирам по снимките и няма да коментирам че после мн ще ми се смеете :mhihi:
Дано съм бил полезен


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Ное 2007, 13:31

Wenzy написа:На първата снимка според мен (почти съм убеден) тия букси са за нагревателя във филтъра само че така като гледам при теб е отстранен.Явно е изгорял или нещо е било разтопено преди колата да стогне до теб и явно е сменяно защото тези тръбички за пълнене на филтъра с нафта и изобщо цялата система е близнак с тая на Голф 2 1.6 чист дизел
За другите неща просто немога да се ориентирам по снимките и няма да коментирам че после мн ще ми се смеете :mhihi:
Дано съм бил полезен
:yes: на първите две снимки буксите са за оригиналната стоика на филтера,тази под абс-а и при мене и на други съм виждал да си стои свободна-зна4и вси4ко си ти е наред.НА ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ СНИМКИ-ЗАВИИ СИ БОЛТОВЕТЕ,ТОВА Е КАБЕЛА НА ПЛО4КАТА ТАМ НЕ ПИПАИ,4Е НЯМА ДА ТРЪГНЕ ПОВЕ4Е.Пло4ката е целия капак на помпата http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2bd358e02f в тази тема,в първия пост на колегата зветико наи-отдолу има две снимки,на които съм снимал кои болтове е нужно да се развият за демонтаж на пло4ката,каде са гарнитурите,отдолу се вижда и пъпката,на сниманата пло4ка е наранена,погледни си хубаво и твоята,едното е капака,другото е цялата пло4ка.За сваляне на пло4ката,не е нужно да се сваля цялото гнп,за да ти е по-лесно свали всмукателния колектор,после вси4ко се вижда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 25 Ное 2007, 20:44

Здравейте, днес с моите приятели свалихме плочката и мой наистина ще се окаже че е от нея защото си личеше че четеца не прави непрекъснат и хубав контакт със пистата. Следвахме вашите съвети и направихме всичко възможно да подобрим взаимодействието на четеца със пистата, зглобихме си го като внимавахме пъпчицата да си влезе точно, после свалихме и датчика който е под стартера- беше замърсен и ние го изчистихме хубаво с коресилин и дотук добре, зглобихме всичко- без арматурното табло, 4е го дадох на един приятел да припои някои чудесии по него- да не би да се ебава от хлабави връзки. Та сглобихме я колата- ама тя не ще да запали, и я мъчих и я мъчих - не ще. Оказа се че помпата която е в резервоара не подкача нафтата за да напълни горивния филтър, разглобихмея но се оказа че си работи ама като и подадем ток с 2 кабела, като си и закачим буксата не ще. Значи или има дефект в кабелите или щото ми го няма таблото или някакъв путкин чип и дава команда да не бачка. Та мисълта ми е, някой знае ли- дали като дам на контакт или като мъча да запаля тя би трябвало да подкача, и всъшност тази помпа на какъв принцип бачка-кога и как се включва. А и тъй като всъшност сме разглабяли ГНПто трябва ли и как всъшност да обезвъздушим системата. Защото въздух гаранция има ама как се обезвъздушава тая кола. Нали с 2 кабела накарахме помпата да подкача и ушким напълнихме горивния филтър- ама тя пак не ще да запали, сигурно не ще заради въздуха- ама не знаем как да я обезвъздушим и как да накараме тая помпа да си подкача сама-не само като и подаваме кабели. МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ПОМОШТА МОМЧЕТА.
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Ное 2007, 20:44

Ако го мързи колегата може и без да сваля колектора. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 25 Ное 2007, 20:58

Ако въпрки нашите усилия се окаже че плочката не работи и проблемите не свършат, смятам изобщо да не се занимавам С ТИЯ ПРОКЛЕТИ ЕЛ.ПОМПИ а да приема предложението на stambo 81 който се навива да ми намери и монтира механично ГНП и така да приключа с ел.проблемите. Та не стане ли събирам парите и тръгвам за Димитровград. Вие как мислите ПРАВИЛНО ЛИ МИСЛЯ - МЕХАНЧНО ГНП Е ПО ДОБРЕ НАЛИ, че аз в нервите да не взема погрешното решение, щото в момента МРАЗЯ ВСИЧКО ЕЛЕКТРИЧЕСКО.
Последна промяна GALAB_DAIWA на 25 Ное 2007, 23:15, променена общо 1 път
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Ное 2007, 21:13

GALAB_DAIWA написа:Здравейте, днес с моите приятели свалихме плочката и мой наистина ще се окаже че е от нея защото си личеше че четеца не прави непрекъснат и хубав контакт със пистата. Следвахме вашите съвети и направихме всичко възможно да подобрим взаимодействието на четеца със пистата, зглобихме си го като внимавахме пъпчицата да си влезе точно, после свалихме и датчика който е под стартера- беше замърсен и ние го изчистихме хубаво с коресилин и дотук добре, зглобихме всичко- без арматурното табло, 4е го дадох на един приятел да припои някои чудесии по него- да не би да се ебава от хлабави връзки. Та сглобихме я колата- ама тя не ще да запали, и я мъчих и я мъчих - не ще. Оказа се че помпата която е в резервоара не подкача нафтата за да напълни горивния филтър, разглобихмея но се оказа че си работи ама като и подадем ток с 2 кабела, като си и закачим буксата не ще. Значи или има дефект в кабелите или щото ми го няма таблото или някакъв путкин чип и дава команда да не бачка. Та мисълта ми е, някой знае ли- дали като дам на контакт или като мъча да запаля тя би трябвало да подкача, и всъшност тази помпа на какъв принцип бачка-кога и как се включва. А и тъй като всъшност сме разглабяли ГНПто трябва ли и как всъшност да обезвъздушим системата. Защото въздух гаранция има ама как се обезвъздушава тая кола. Нали с 2 кабела накарахме помпата да подкача и ушким напълнихме горивния филтър- ама тя пак не ще да запали, сигурно не ще заради въздуха- ама не знаем как да я обезвъздушим и как да накараме тая помпа да си подкача сама-не само като и подаваме кабели. МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ПОМОШТА МОМЧЕТА.


А ,след като разбъзикахте плочката ,регулирахте ли я?Ако плочката е много напред ,няма да запали.Системата трябва сама да се обезвъздуши,но ако на стане,махаш мъркуча след филтъра да потече,после отвърташ на 1 оборот винта ,който се намира между металните горивопроводи на ГНП и чакаш да потече,после отвърташ холендровите гайки на дюзите и от там да потече.Доколкото виждам от снимс.ките ти имащш и винт за обевъздушаване върху горивният фитер.Според мен горивоподаващата помпа от резервоари трябва да работи непрекъснато ,и да върти горивото ,но не съм 100% сигурен.И проверете с мултицет дали има напрежение в буксата-4 маса ,5 (+)Може просто да е замъсена и затова да не работи подкачващата помпа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Ное 2007, 1:24

Подкачащата помпа трябва да работи непрекъснато.
Може и да не е от помпата или захранването й - предпазител 23 май беше - "крафт(нещо си)помпе" пишеше на капака на предпазителите от вътрешната страна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Ное 2007, 7:47

Е,предполагам ,че са проверили бушона-наистина е №23.

Колега GALAB_DAIWA ,ако отидеш на вариант механична ГНП ,не си забравяй фотоапарата-ще бъде интересно за всички какво е направил колегата stambo_81dg . ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Ное 2007, 17:31

Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата :confused: .
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 26 Ное 2007, 17:39

Wenzy написа:Защо си мисля че след подмяната на помпата ще има промяна във вървежа и няма да е в положителна насока - малко ще ти окуцеят конченцата :confused: .
Верно приложете малко снимчици.
Вие как мислите колеги ще се промени ли мощността
и аз така мисля,дори и разхода може да ка4и

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 26 Ное 2007, 20:03

Момчета вие сериозно ме стреснахте, че защо ще се загубят кончета а и разхода да качи- аз вярно че не разбирам много ама си мисля че няма разлика дали електрониката ще подава сигнал на помпата да пуска гориво или аз ще я командвам като натискам педала на газта. Моля ви обяснете ми защо мислите така, и дали сте сигурни че ще имам такива загуби, щото аз ушким за хубаво го мисля апак то да не излезе още по зле. Трябва май да попитам колегата от Димитровград той какво мисли, защото той ще я сменя, и той най добре ще знае всъшност какви ще са загубите
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Ное 2007, 20:32

Нямам сериозни доводи по въпроса,но ако беше така,както ти си мислиш,въобще нямаше да заменят жилото с електроника.
Не съм достатъчно компетентен,за да коментирам тоя въпрос + това ми е нервно щото нямам гараж,днес валя и въобще нямаше как да си човъркам в помпичката.Малко се възпирам от ремонти щото последния път пред блока минава един комшия и ми вика "ти на тва БМВ само ремонти му правиш май а?" и ми се смее и замалко не захапа тресчотката с камък 2.. и нещо не помня.
Извинете за офф топика просто съм нервен :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook