Замятане при хлъзгаво

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от Zubcho » 29 Апр 2014, 17:22

Разкрачва се отзад, когато сложиш по-ниски пружини с амортисьори, когато тампоните са последно сбогом, когато пружините са си изпяли песента. Когато нямаш нивомат и я натовариш с 500кг цимент.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от sixstraight » 29 Апр 2014, 18:44

Благодаря пружините са от комби и в комбинация с жълто кони е бетон задницата дори с 2 метанови бутилки остава да са тампони.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от Zubcho » 07 Май 2014, 19:37

При 200+ кг. в багажника, не очаквай нищо повече от разкрачен автомобил. Ако ще и пембяно кони да си сложил. Амортисьора гаси вибрацията на пружината и я държи разпъната, пружината определя височината на автомобила и твърдостта. Ако е с дебела намотка и по-къса автомобилът, ще е по-нисък и ще вози по-твърдо и обратно.

Сега разбираш ли защо ти е по-ниска задницата и съответно разкрачена колата? Ако искаш да не ти се разкрачва, варианта е нивомат или въздушно окачване.

Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 08 Май 2014, 10:02

Zubcho написа:При 200+ кг. в багажника, не очаквай нищо повече от разкрачен автомобил. Ако ще и пембяно кони да си сложил. Амортисьора гаси вибрацията на пружината и я държи разпъната, пружината определя височината на автомобила и твърдостта. Ако е с дебела намотка и по-къса автомобилът, ще е по-нисък и ще вози по-твърдо и обратно.

Сега разбираш ли защо ти е по-ниска задницата и съответно разкрачена колата? Ако искаш да не ти се разкрачва, варианта е нивомат или въздушно окачване.

Успех!


Аз да ти кажа не разбрах :) , може ли пак да обясниш и по конкретно за въздушното окачване в е34 ?
С пембян вайтек съм , и с шароки гуменки отзад , нямам 200 кила в багажника и седи разкрачена малко, след ремонт на моста почти не личи :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от MaxMeyer » 08 Май 2014, 13:31

Абе за какво спорите? :mhihi: За един "разкрачена" е едно за друг е друго...При Е34 и други модели бмв е нормално задните колела да имат по-голям ъгъл на камбъра.Което за мен е много красиво стига да е в нормалните граници. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 08 Май 2014, 13:58

Някой да видя да спори ? Питам зъбчатката за въздушното окачване да ме отвори на далаверата да монтирам компресорите :winky:
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от sixstraight » 09 Май 2014, 22:59

Задницата не е ниска колата има чудесна стойка и отзад се получи добра комбинация с конито и пружините от комби запазва се височината и вози приятно твърдо и стегнато отзад. Разкрачването не е много но са износени задните гуми отвътре което е станало при предишния собственик, аз я карам от скоро. Въпроса ми е дали има нещо като детска болест за модела на което да обърна внимание преди да сложа свежи гуми или да не се занимавам с глупости. По улиците гледам че доста бмвта са разкрачени особено хиксовете.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от Jordana » 10 Май 2014, 1:08

Те "детските" болести при е34 са отдавна в историята .Вече държим пациента на системи , колкото изкара ..въпреки че някои са в клинична смърт.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Замятане при хлъзгаво

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Май 2014, 5:21

sixstraight написа:Задницата не е ниска колата има чудесна стойка и отзад се получи добра комбинация с конито и пружините от комби запазва се височината и вози приятно твърдо и стегнато отзад. Разкрачването не е много но са износени задните гуми отвътре което е станало при предишния собственик, аз я карам от скоро. Въпроса ми е дали има нещо като детска болест за модела на което да обърна внимание преди да сложа свежи гуми или да не се занимавам с глупости. По улиците гледам че доста бмвта са разкрачени особено хиксовете.


Не ми се чете цялата тема наново, но съм почти сигурен, че го обясних по-рано:
-отива се на диагностика. Ако има нещо за смяна - сменя се. Ако всичко е здраво...
-... се отива на реглаж, за да се види геометрията на задния мост. "Разкрачът", както му казвате т.е. напречният наклон е заводска норма. Вече дали е прекомерно голям този ъгъл и на двете колелета ще ви кажат. Но и да е малко извън нормата (да кажем -2.00, -2.50 градуса) не е толкова фатално. Ако изяде гумите от такъв наклон то ще е след много километри. Главната причина гумите да се износват неправилно е лоша сходимост, и точно на това трябва да обърнете най-много внимание. При -3, -4мм сходимост ще си заминават сравнително бързо. Аз с е34 нямам толкова голям опит, но според мен прекалено отворена сходимост не се дължи на отпусналия с времето наклон. Разбира се при комбинация с този отпуснал наклон и няколко десети отворена сходимост дори ефекта може да е горепосочения. При мен примерно едното колело е -1.80гр., другото -1.00. Сходимостта и на двете е 0.0мм, и проблеми нямам никакви. Така че захванете се и свършете тия две-три прости последователни неща, защото от толкова драскане в тази тема полза няма.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook