Газова уредба в Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 11 Юли 2014, 23:07

sixstraight написа:Всички изпарители за ги имат филтри и ако се е запушил може ли да се влоши работата на колата чувствително, понеже от известно време прекъсва на газ и не мога да го хвана от къде е.


от лулите и свещите . всички като ви се развалят колите и първо газта ви е виновна :mhihi: .

А най обичам някой като си е сложил оринални нжк или бош от 3.99 от лидл :) и вика ааа смених ги бря :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от Митко Стоянов » 12 Юли 2014, 9:13

sixstraight написа:Всички изпарители за ги имат филтри и ако се е запушил може ли да се влоши работата на колата чувствително, понеже от известно време прекъсва на газ и не мога да го хвана от къде е.
Далеч не всички редуктори имат вградени филтри...И в никакъв случай няма как да прекъсва от газов филтър...Може да има занижена мощност, може да спира на определени обороти, ако не преминава достатъчно газ...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от sixstraight » 12 Юли 2014, 16:53

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
sixstraight написа:Всички изпарители за ги имат филтри и ако се е запушил може ли да се влоши работата на колата чувствително, понеже от известно време прекъсва на газ и не мога да го хвана от къде е.


от лулите и свещите . всички като ви се развалят колите и първо газта ви е виновна :mhihi: .

А най обичам някой като си е сложил оринални нжк или бош от 3.99 от лидл :) и вика ааа смених ги бря :)


Най-лошото е че ме е яд че влагам всичко и пак нещо не работи. На бензин си работи идеално но бензина ми е скъп. Бобини с лули, свещи и маншон за дебитомер са чисто нови и са около 700лв клиент, за 6 години в авточастите би требвало да съм се научил кой какво внася и от къде и кои марки да взимам и кои да избягвам. Само това че работи хубаво на бензин я спасява иначе я правя на пикап :ranting:


Митко Стоянов написа:
sixstraight написа:Всички изпарители за ги имат филтри и ако се е запушил може ли да се влоши работата на колата чувствително, понеже от известно време прекъсва на газ и не мога да го хвана от къде е.
Далеч не всички редуктори имат вградени филтри...И в никакъв случай няма как да прекъсва от газов филтър...Може да има занижена мощност, може да спира на определени обороти, ако не преминава достатъчно газ...

Модел RMAT3800 е двустепенен електронен изпарител с вграден филтър. Компактен и надежден за двигатели до 250к.с.
Това е мойто томасето лошото е че не виждам никъде за разглабяне на филтър както на колегата от предната страница предполагам че е около входа или ел.клапана а е на кофти място изпаритела действително е малък и може да се скрие навсякъде.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 14 Юли 2014, 9:50

каква марка ти е газовата . какви са ти инжекторите?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от sixstraight » 15 Юли 2014, 17:28

Мегаджет с възможно най-скапаните изпарител дюзи, изпаритела е сменен вече с томасето което го водят усилено и му дават до 400кс. Събирам мнения за дюзи по-натам да ги сменям но намирам за момента Rail Apache 1,5 Ω като цена-качество.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Юли 2014, 19:32

Слагай валтек,илу ловато.с мегаджета почни първо към кофата.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от sixstraight » 16 Юли 2014, 19:58

Май нещата отиват към валтек 1 ом иначе ми е ясно що за стока е фобос мегаджет и мегаскуирт но нема кинти за сега си оставам с мегата :mhihi: имам и друго питане бмв фуллгруп ли работи или секуент
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Юли 2014, 9:44

2 по 2 . на 1 ом не ти трябват за 34ката.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от Jordana » 17 Юли 2014, 10:03

sixstraight написа:Май нещата отиват към валтек 1 ом иначе ми е ясно що за стока е фобос мегаджет и мегаскуирт но нема кинти за сега си оставам с мегата :mhihi: имам и друго питане бмв фуллгруп ли работи или секуент

Е че ти като си с мега какъв проблем срещаш с ГИ ? Там почти са елиминирани редовните проблеми със стоковия мотроник . Иначе твоя би трябвало да работи на 135 и 246 тоест на две пръскания .И на ГИ са вързани накуп входовете пак така 2х3 . Аз имам ГИ върху мегата .Не ти требе 1 ом , аз най съм доволен от първия RAIL 3 ома който сложих но беше преди доста време .Изкара 70 к км без да го пипна , после с една лека центровка пак си беше що годе в норми но просто вътре се износват водачите брутално така че няма много опции след определени км.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Юли 2014, 10:17

Jordana написа:
sixstraight написа:Май нещата отиват към валтек 1 ом иначе ми е ясно що за стока е фобос мегаджет и мегаскуирт но нема кинти за сега си оставам с мегата :mhihi: имам и друго питане бмв фуллгруп ли работи или секуент

Е че ти като си с мега какъв проблем срещаш с ГИ ? Там почти са елиминирани редовните проблеми със стоковия мотроник . Иначе твоя би трябвало да работи на 135 и 246 тоест на две пръскания .И на ГИ са вързани накуп входовете пак така 2х3 . Аз имам ГИ върху мегата .Не ти требе 1 ом , аз най съм доволен от първия RAIL 3 ома който сложих но беше преди доста време .Изкара 70 к км без да го пипна , после с една лека центровка пак си беше що годе в норми но просто вътре се износват водачите брутално така че няма много опции след определени км.


Новия RAIL е много зле , едвам 10хил км изкарва.. С Валтека нямам проблем досега , Ловато не е лоша алтернатива една идея по скъпа.
1 ом само на фулгрупите.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от sixstraight » 19 Юли 2014, 19:21

Под мега имам предвид ги мегаджет проблема е че съм попаднал на менте газаджии и още не мога да си оправя колата на бензин работи чудесно но на газ е зле. Относно дюзите понеже са турски 3омови възможно най-евтините за това искам да ги сменям чета че тия по 1 ом са по-бързи и евентуално при турбиниране по-трудно ще върнат буталцата от налягане. Иначе казано с прости думи кои дюзи да сложа които да не са супер скъпи и които биха ми свършили работа при евентуално турбиниране или разстъргване до 2.8. Питам така понеже не искам да купувам всичко по 2 пъти за това и си взех хубав изпарител, моля препоръчайте някакви марки и модели колата е бош без ванус. Варианти за хана,баракуда и кейхин няма понеже не знам дали ще ми стигнат парите ако продам колата да си купя 6 дюзи :lol:
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от Jordana » 19 Юли 2014, 19:31

Ммдааа...кейхина ще ти свърши чудесна работа. За турбото 2.8 разпробиване не ти трябва . 6 цилиндъра на 2.8 така свалят налягането в рейката че няма особен смисъл понеже ГИ веднага ги застопорява отворени заради ниското налягане .Всяка читава ,не ментелива рейка ще ти свърши работа.Не е за предпочитане ниски омове защото бързо се скапват и реално се слагат при коли с много ниски времена на бензин .За турбото ти трябва високо диференциално налягане в рейката ,съответно малки отвори и времена под 12 -15 мs .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от sixstraight » 19 Юли 2014, 19:46

Ми за 2.8 ако не сдаде мотора няма вариант за сега, по-вероятно е да се обдуха малко старата 2.0 понеже и без това имам един м50 колектор преправян за горен фланец т3 и ми седи така у шкафа и ако му намеря другарче т3 може да станат нещата. Та кои дюзи ще са най-подходящи за този вариант примерно 0.5-0.6. Въпросът е че попадам на различна информация в нета и не мога да реша едни пишат че си карат с обикновен рейл на 0.6-0.8 ако не ме лъже паметта, други разправят че с обикновени дюзи не става понеже на 0.5 може да върне налягане в дюзите и да се отворят и да пръскат кога не трябва.


П.С: за диференциалното като качих новия изпарител беще +2 бара на празен ход свалих го на 1400мб и при тестове на 2 и на 3та като я въртя до 6 и половина пада до 1100мб така ли да го оставя дюзите са пробити на 2.2
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от Jordana » 19 Юли 2014, 20:38

1.4 -1.5 е нормално диференциално налягане .Ако има проблем с настройките може да се пробват по високи стойности но с по малки дюзи .Дали е нормално си показва колата - ако имаш добро ускорение без придърпване и загуба на мощност при максимален товар значи е добре .От там нататък щом не мирише на чесън повече от допустимото само наливаш и караш.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Газова уредба в Е34

Мнение от sixstraight » 29 Авг 2015, 17:46

Да повдигна малко темата, след малък престой в бокса дойде ред на изпарител и дюзи. Изпарител взех томасето усилен дават го 250кс да храни, дюзи - баракуда пробих ги на 2мм и колата заработи прилично. Разход градско между 10 и 12лв на 100км, извънградско между 7 и 9лв при 130-150км/ч, вдигна 205км/ч на метан може би може и още но имаше трафик. Като цяло нещата се нормализираха, че от няколко дни мегаджета прекъсва по жегите и показва аномалии часовника примерно на пълна газ под товар във високи обороти много бедна или на празен ход много богата, но ще му правя някакво проветрение ако не ще последва съдбата на дюзите и изпарителя :lol:
снимки на дюзите:
IMG_0213.JPG

IMG_0215.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook