524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 17 Яну 2009, 12:40

ми то на дисела момент на впръскване и компресия
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 17 Яну 2009, 13:34

Преди малко бях в сервиза колата работи като часовник,няма да споменавам как псуват момчетаата от сервиза покрай колата е стана вече седмица и нещо май само над нея стоят (това им е работата),поради останалот количество вода в радиатора на парното е спукан и изтекъл новия антифриз ХЕПУ който андрю купи ,,засега е премахнат като кръг директно са вързани маркучите,радиатора пък се оказва запушен доста ,алтернатора вътри но не както трябва много бавно и мудно и се се търси компромисен вариант за него (РЕдукторен такъв) който се надяват да върти по добре.Все още се центрова колата до перфектност (да се надяваме да стане че) .Това е че никъде по колата нямало белези както писах малко преди това е билА СБИРЩАЙН.И сега се опитват на проба-грешка да я докарат до събършенство в паленето.Та колегата който пита какво е било ....сегменти и биелни лагери ....ниска компресия 15 на първи цилиндър

Довечера ще пиша по подробно как се развива цялата ситуация
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 18 Яну 2009, 10:31

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!Имах в предвид след ремонта защо не е палила
Alfa 164TD Super'93

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 18 Яну 2009, 10:55

virusalfa написа:Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!Имах в предвид след ремонта защо не е палила


Майторите не си признаваха ,два дена я мъчиха след основен ремонт и се чесоха по главите ,че центровки на помпа на какво ли още не и се оказа първо че центровката на помпата не е била правилна (както е дадена по ауто датата.Другото е че мотора до колкото разбирам е с намалена компресия заради турбото.преди да се сложи коляното от търбото към колектора не палеше пушеше прикашляше и не палеше ,сложиха всичко както трябва да е само помириса ключа и запали:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Яну 2009, 12:31

За жалост са се учили върху твойта кола :( Нищо важното, е че са я направили.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 18 Яну 2009, 15:02

и сега как се държи
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 18 Яну 2009, 16:05

Нека колата да е ногова :mhihi: За сега всичко е Ок колата си пали даже с изтощен акумулатор, даже като се настъпи бързо до към 2300об не пуши двигателя се държи перфектно без да клати да скача, се едно не е хванът към купето.Причината да не запали преди това е както казва колегата Dancenation заради Турбото.Сега предстои само да се сложи новия радиатор тъйкато стария е доста запушен, да речем 10% от площа на радиатора е топла.
Последна промяна Andriu на 18 Яну 2009, 19:56, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 18 Яну 2009, 19:33

virusalfa написа:Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!Имах в предвид след ремонта защо не е палила
Eто тук се опитах от телефона да пиша,ама-ташаци.Добре,че колегата чете мисли и е познал какво съм искал да питам.Дано да няма проблеми с машината!
П.П. Радиатора няма ли как да се промие като се свали,та да не се набутвате повече?Все има начин....
Alfa 164TD Super'93

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 18 Яну 2009, 19:54

Взех нов радиатор 2-ра употреба за 80-кинта :lol: не е кой знае какво но за парите си заслужава.Направих ме малко еКсперименти с Митака, купихме "КИСЛОЛ, Сода Бикарбонат, Оцет" Направихме следното сложихме 700мл Оцет в радиатора едно пакетче Сода Бикарбонат, и накрая Кислол стана ОЛЕ мале кипи да си е** майката ;) Зеха да изкачат мизерийте отвътре и клатим радиатора Ланг Ланг след 5-10мин всичко на вънка.Утре ще се монтира радиатора и ще се види маистрорлъка на майсторите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 18 Яну 2009, 20:19

тая кола май не е виждала бял ден
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 18 Яну 2009, 20:28

Нито един ден не е видяла......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 18 Яну 2009, 22:42

тука можете да прочетете какво направихме днес специално говоря за моя радиатор (на адрю беше катонов) но това не попречи да му направим една профилактика

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 31#1382931
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 19 Яну 2009, 19:41

КОЛЕГИ :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Неска с Митака отиваме до сервиза да видим какво ще правим.Майсторите викат 6-точки е всичко, само да сложим новия радиатор и да се види дали ще надуе маркучите, и малко нафта да се долее на колицата че беше на 0.Отивам да взимам кинти да им плаштам на пичовете, обаче филма стана много голям :evil: Наляхме нафтата сменихме Виското тъйкато моето беше зацепено по някакъв начин и охлаждаше много Радиатора .Слагаме новото и чакаме, загря обаче пак надува маркучите чешат са по главите -викам ко стаа тука викат ми незнам немога да ти кажа :shock: ..Отварят пропката на термостата да изкара въздуха обаче неште и неште въздух вода ,въздух вода.Водата в казанчето не циркулира както трябва върти водата спира върти спира ПЕРИОДЧНО ми се стръва че е.Загряхме колата на около 12:6-7 капачката почна да хвърля вода, макарче ако има въздух в системата нетрябва ли да я изкара от другата тръбичка на казанчето от другото маркуче на казанчето ни вода ни въздух излиза :?: :?: Качвам се в колада да я покарам обаче какво става на 1-ва добре от там нататъка колата не върви на 3-та педала до доло и едвам 2500об/мна 4-та не ускорява викам ко стааа тука :roll: отивам и им викам на тея няма турбо, викат как ще няма ония ден имаше ала бала гледат въртят сучат няма и няма нагнетява турбото обаче Байпаса не отваря клапана гледаме там маркучи туи онуи няма никой пак.Махнахме изпускателния колектор и почна да фучи турбото както преди.Много съм разочарован неска "БЕСЕН СЪМ" утре от 10 съм там.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 19 Яну 2009, 19:51

Тия майстори какви са,сервиз ли имат?
Лично на мене ми стана много интересно от мнението по-нагоре в темата ,че колата без турбо не пали,а след поставянето на маркуча X е започнала да пали,което според мене няма връзка.Вземи си издърпай колата оттам и я закарай на някой да ти я събере като хората-просто съвет.Мисля,че е нормално те да ти платят ,а не ти на тях
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 19 Яну 2009, 19:57

ivan. написа:Мисля,че е нормално те да ти платят ,а не ти на тях


Напълно прав!!Аз според мен те не знаят какво да правят и от къде да я зпаочнат.Всеки ден от две седмици чуваме едно и също ..."Ай че ми писна да мъ е*а майката ,аз си тръгвам да е*а и бараката смотана" това пред нас :)Хората явно са компетентни до определена степен.Ние им казваме и показваме половината неща .Ако не могат поне да кажат така и така не можем вземаме ти половината за труд отиди тами там могат да ти я направят ..ако кажат това евалата ще им направя.Андрю вече цял ден ходи ей така :shock: .Едно пипнат две развалят .Другото е че изкормиха капачката едната (имаме две) за разширителния съд (без средното само капачка) е да си кажем без това не надува .И ние не можем да си обясним от какво се дължи.Някой колга който има дизел МОЛЯ да сподели как трябва да са точно маркучите полу твърди или меки трябва са .Балгодаря
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook