Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Модератор: Технически модератори
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Аз съм поръчвал оттам и цялата ни кореспонденция беше на английски. Няма от какво да се притесняваш, и аз дотогава не бях поръчвал съвсем сам от интернет...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
има и стриит коилоувъри,возил съм се в такава е36,возията не се различаваше по нищо от обикновенно спортно окачване,дефакто целта им е просто да може да се променя височинатакогато пожелаеш,ако се намерят качествени коилоувъри с реглаж на амортисьора могат да се поръчат и пружини с желаните килограми и возията почти няма да се промени.
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
И ако не се промени возията откъде ще дойде стабилността?!? Трябва да бъде едно постоянно натягане когато ще се дава газ и разхлабване когато се возим слушайки Шаде примерно... непрактично е според мен.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
kirililiev написа:има и стриит коилоувъри,возил съм се в такава е36,возията не се различаваше по нищо от обикновенно спортно окачване,дефакто целта им е просто да може да се променя височинатакогато пожелаеш,ако се намерят качествени коилоувъри с реглаж на амортисьора могат да се поръчат и пружини с желаните килограми и возията почти няма да се промени.
Кире за Е36 май има доста вариянти но за Е34 май доста куца работата намерих и на KW но цената е 2500 лв. мисля че е прекалено

Малейй много земам се бъркам то наистина вариянти бол


Благодаря
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Postman написа:И ако не се промени возията откъде ще дойде стабилността?!? Трябва да бъде едно постоянно натягане когато ще се дава газ и разхлабване когато се возим слушайки Шаде примерно... непрактично е според мен.
ами избират се пружини които са оптимален вариант по твърдост,регулира се височината,и амортисьорите се настройват оптимално спрямо твърдостта на пружината.повечето коилоувери които са без реглаж на амортисьора са си в комплект с пружини.а стабилността и по малкото накланяне идват пряко от понижаването на центъра на тежеста,различния ъгъл на рамената на окачването,и скъсяването на хода му.само по себе си понижаването на колата води до драстични промени,обаче няма как са напълно ефективни,щото една от особенностите на е34 е че при понижаване страничния наклон и сходимоста няма как да се коригират,особенно на задния мост.като си сложих преди време 4 оригинални сини пружини бмв,колата слезе с 40мм,возията се запази почти непроменена(освен в големите ями естествено)няма как с по къс ход да компенсираш големи неравности,но основната разлика беше че колата започна да се накланя доста по малко,без почти това да се отрази на комфорта.
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Peter Angelov написа:....
Аз ако бях на твое място щях да пробвам Б12то.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
pesho написа:Peter Angelov написа:....
Аз ако бях на твое място щях да пробвам Б12то.
Добре но просто ще ми е малко искам да бъде малко по ниска...
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
kirililiev написа:....
Не знам, може и така да е... аз до момента на съм чул никой да казва, че е сложил койловър и е запазил комфорта... не че съм питал някой де, ама вероятно ако имаше такъв, щеше да се е похвалил, а досега ти си първият. Аз не го вярвам, но не ми се спори, защото темата е за друго.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Postman написа:kirililiev написа:....
Не знам, може и така да е... аз до момента на съм чул никой да казва, че е сложил койловър и е запазил комфорта... не че съм питал някой де, ама вероятно ако имаше такъв, щеше да се е похвалил, а досега ти си първият. Аз не го вярвам, но не ми се спори, защото темата е за друго.
еми при едното и другото окачване целта е една и съща,има пак два фактора,твърдост на пружина и скорост на гасене на резонанса,просто конструкцията е различна и създадена за да се олеснят някой манипулации в дадена ситуация. http://www.ground-control-store.com/pro ... =744/CA=68
има подобно описание отдолу.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Някой ако има желание може ли да пусне снимки на колата си и да сподели размер на пружини, марка, амортисьори и разбирасе с колко е паднала от преди. Може по тоя начин да се получи по добре че аз лично доста се
а и ще бъде интересно и на други колеги. Може би трябва да се спомене дали има разлика между седан и комби...
Благодаря

Благодаря
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Вземи си пружините на АР за предният мост и приключвай с мисленето. Така или иначе след още две страници постове, пак си до никъде.
Не виждам смисъл при положение,че търсиш само по - добра оптика да се впускаш на екзотични амортисьори, пружини и т.н. Както не виждам смисъл да сменяш и самите амортисьори при положение, че твоите са на 40 000 км.
Не виждам смисъл при положение,че търсиш само по - добра оптика да се впускаш на екзотични амортисьори, пружини и т.н. Както не виждам смисъл да сменяш и самите амортисьори при положение, че твоите са на 40 000 км.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Така за момента съм се спрял на пружини AP - 40/00 и амортисьори BILSTEIN B8 Sprint Gasdruck. Возихсе на едно Е34 535 и стопанина е много доволен от пружините а и височината при него е тази - 40/00
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
грешно разсъждаваш като си мислиш, че като сложиш пружини 30/00, то колата ще ти падне с 30 мм спрямо тези, с които си в момента 
ще стане като Е36 мечта - стойка КЛИН

ще стане като Е36 мечта - стойка КЛИН


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Stanchev написа:грешно разсъждаваш като си мислиш, че като сложиш пружини 30/00, то колата ще ти падне с 30 мм спрямо тези, с които си в момента
ще стане като Е36 мечта - стойка КЛИН
Е защо бре човек, на предните имам близо 8 см. между калника и гумата а задните ми са точно 4 см. би трябвало да се получи равенство е мъничко може да има разлика но и това ще бъде за проба...
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
kirililiev написа:Postman написа:И ако не се промени возията откъде ще дойде стабилността?!? Трябва да бъде едно постоянно натягане когато ще се дава газ и разхлабване когато се возим слушайки Шаде примерно... непрактично е според мен.
ами избират се пружини които са оптимален вариант по твърдост,регулира се височината,и амортисьорите ................
Кире, пак изпадна в словесна ерекция, ама обърка човека дето да му разясняваш




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани