e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 10 Мар 2017, 22:21

Много интересно ......

Изображение

Това е без да наливам масло без нищо .... просто да проверя уреда.

Съседния 2ри цилинър го дава на 130psi , при предишнито мерене всички от 6 до 2 бяха в диапазона 10-11 бара.

Уреда в момента е китайски и не знам колко мога да имам доверие, но изкарва по високо налягане от 2ри!!!


Така на 3то мерене 1ви цилидър си е 140-150 psi което си е 10-11 бара.


Замерих и 3ти цилиндър, същото като втори дава около 130 psi.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от Jordana » 10 Мар 2017, 23:14

Оправил се е , като видя дебелия край :mhihi:
В рамките до 1 бар е допустимо да има разлика между отделните цилиндри .
Причините може да са много за първия компроментиран резултат . Неплътност на накрайника , отслабнал акумулатор , дефект в уреда ...
Мери се на развити всички свещи , само уреда на измервания цилиндър .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 11 Мар 2017, 10:20

Не развих всички свещи признавам. Не че философствам, но не е ли логично, когато мотора работи свещите са завити, т.е уреда в първи и осаналите със свещи за да покаже какво налягане дава? Това са си само мои размишления иначе ще замеря пак с махнати свещи на всички. А и не вярвам като махна останалите 3 да падне до 3 бара, но съм длъжен да пробвам за да съпоставя 1:1 с предишнто замерване. Ако пак покаже нормално налягане, май няма какво друго освен да търся трети уред за проверка

Ps. Това е гнязта в 1ви, с по хубаво качество.
Изображение

При другите някак не е така мазно. Сухо си е.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от Jordana » 11 Мар 2017, 11:23

Тука на 1ви не знам дали си ръчкал вътре с нещо , но ми прилича на нещо което е "минало " през тоя цилиндър . На подбито ми изглежда или на следи от детонации . Така само през дупката е трудно да се определи какво е точно :dunno:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от dbanchev » 11 Мар 2017, 11:34

Компресия имаш, не е това причината 10- 11 си е супер за тоз стар матор... Определено не е работил тоз цилиндър... Бобини, свещи си сменял.. Да не ти тече гарнитурата на капака там? Масло имаше ли около свеща?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 11 Мар 2017, 11:59

Нищо не съм ръчкал вътре. Следи от детонации - възможно, но знам ли?

Към колегата банчев: 10-11 показва втория уред. Първия, който уж беше по хубав даде 3-4. Случайно вчера се заговорих с един колега в сградата, където работя и той каза че има някав мн хубав уред дето мери и налягане и незапомних какво още и се вижда дали проблема е гарнитури или друго. Ще го взема да го пробвам неговия и да видим какво ще стане. Омасляване сериозно нямаше по свеща.

А възможно ли е в някакви моменти да има компресия, а в други не? Знам ли и аз какво става.
Факт е обаче, че отнякъде се омаслява двигателя, така че гарнитури предполагам са си за смяна.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от michev » 11 Мар 2017, 19:33

Може да има на моменти загуби на компресия. Ако по стеблото на клапана, се е понатрупал повечко нагар, а водачите са поизносени /все неща, които ги има в поизносен мотор/, може да се получи и моментно, и постоянно зависване на клапана - оттам и загубата на налягане. Това, което се вижда в цилиндъра, действително прилича сякаш през него е минало нещо, но може и да се е случило преди колата да стигне до теб, и вече да е отремонтирана. А може и да е по-сериозен нагар, което не е чудно като гледам състоянието на свещтта.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от KPETEH » 11 Мар 2017, 22:41

Тфа е нагар по буталото, нищо му няма. Явно бензин има, компресия има, трябва да разбереш дали и искра има. Свещ сменил, бубина също. Остана да разбереш дали компа фърля ток и дали дюзата не пикае толкова че да дави свеща. Провери кабелите до бубината. Некой да каже дали може да се замери на буксата на бубината сигнал. Или последното - комп. Извади го твоя от жабката и му снимай номера. Аре още малко ти остана....
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от Jordana » 11 Мар 2017, 22:55

Добре ще да е само нагар , щото мен много ми прилича на това . Което и се връзва със загуба на компресия поради още поражения . Дано да не съм прав .
deton2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от KPETEH » 12 Мар 2017, 10:10

Ми то плувнало в бензин и с таа светкавица... иди го разбери. Аз кат свалях главата на мойто, буталата бяха яко черни. Колко цц са дюзите от м50б20?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от Jordana » 12 Мар 2017, 10:17

Би трябвало да са около 150 сс . Кон на кубик горе долу :lol:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 12 Мар 2017, 11:50

пак излъгах - при другите цилиндри не се вижда чист метал, отново е черно, но сухо, а не мокро като в първи.

Jordana - ситуацията от снимката, не ми прилича на тази при мен. Поне доколкото мога да сравня от това, което виждам на живо.

Кретен- така като казваш има логика и да е дюза - асега се сещам, че бях сипвал по едно време добавка за чистене на дюзи и дали след това не почна да прави проблемите или пък след като почна да ги прави съм сипал - не помня.

Днес няма да пипам, нищо. Във вторник, ако колегата ми в сградата ми даде хубавия уред, ще замеря за последно налягането на цилидрите и ще продължавам натам. В случай, че има налягане и да пробвам ли чистенето с газ-та или това отпада като процедура?
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от KPETEH » 12 Мар 2017, 12:29

Не барай нищо. Увери се, че нямаш проблем със сигнал и дюза. Имам дюзи от м40, незнам дали ще станат. Виж номера на компа
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 14 Мар 2017, 20:24

Момчета, преди малко пак замервах финално вече. Както и с китайския уред, който се оказа верен, така и американския уред замериха едно и също. От 2ри до 6ти цилиндър налягането е часовник 12 бара на 3 от тях.а на 2 от цилиндрите 12 без малко. Само при първи отново налягането е по-високо и стига над 13 бара! Не знам дали е нормално това. Замервал съм на загрят мотор, запoчнал да изстива. Свалени всички свещи. С натиснат педал на газта.

Изображение


Пича, който ми услужи с компресомера има и камерка, утре ще я вземе да я вкараме да видим нещо ще се види ли.

PS. сега прочетох че това е горе долу нормално налягане, а досега мислех че степента на сгъстяване е едно и също с компресията и че трябва да дава 10.5 налягане :)



Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 14 Мар 2017, 21:34

KPETEH написа:Ми то плувнало в бензин и с таа светкавица... иди го разбери. Аз кат свалях главата на мойто, буталата бяха яко черни. Колко цц са дюзите от м50б20?



The size of M50B20 injectors is 154 cc.
Карай бързо
Стигни 'пръв

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook