e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Всички нови коли са така. Тия дни гледах четох. Мнения по въпроса много (от пестене на пари от производителите, до нарочно да не си личат много драсконите след това, до видовете боя и т.н), но никъде не видях еднозначно мнение или някаква официална информация.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Centurione
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:Всички нови коли са така. Тия дни гледах четох. Мнения по въпроса много (от пестене на пари от производителите, до нарочно да не си личат много драсконите след това, до видовете боя и т.н), но никъде не видях еднозначно мнение или някаква официална информация.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Работил съм като подготовчик в автосервиз. Имахме договор с Еуратек и правехме предимно нови автомобили, в това число чисто нови (на по 10 км). "Шегренестият" ефект на лака се получава от начина на пръскане. Бояджията изобщо не беше привърженик на това, но ако направеше колата като огледало му я връщаха. Целта на този ефект е здравина и незабележимост на малки дефекти по боята.
Live forever or die trying
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Колеги искам да питам, прага (кухината отвътре) видях я с фенерче през отворите от горната страна е целя в кал и гняз отвътре. Ако пусна една вода, през отворите отгоре за промивка малко, преди да съм започнал да пръскам с парафин окей ли ще е? Има ли откъде да се изтече гнязта?
Със закъснение се сетих да си изчиста вътрешните страни на вратите, преди и там да изпъскам със парафина и ебати калта ебати блатото вътре.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Със закъснение се сетих да си изчиста вътрешните страни на вратите, преди и там да изпъскам със парафина и ебати калта ебати блатото вътре.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Пръскането с парафин не се прави февруари, а август! Съвсем сериозно говоря! Колата трябва да не е мокрена поне няколко дни, за да си сигурен, че е суха навсякъде! Хубаво е да измиеш прага, има си дренажи и ще изсъхне, ама не и зимата, освен ако нямаш добре отопляем гараж да я подържиш там поне седмица.
only rear wheel drive
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
От няколко дни съм я прибрал в гараж с печка да съхне
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Така става! Хубаво е когато се пръска парафина да го подгрееш, става по-течлив и прониква по добре.
only rear wheel drive
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Мерси колега. Това си го проверих вече и затова я прибрах и на топло и да съхне де
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
michev написа:Пръскането с парафин не се прави февруари, а август! Съвсем сериозно говоря! Колата трябва да не е мокрена поне няколко дни, за да си сигурен, че е суха навсякъде! Хубаво е да измиеш прага, има си дренажи и ще изсъхне, ама не и зимата, освен ако нямаш добре отопляем гараж да я подържиш там поне седмица.
Шегрето за подкалниците го оставям като се стопли малко, защото има бая работа там. Малки ръждички, хубаво почистване, сваляне на калниците за да се пръснат хубаво отзаде, такаче отива към напролет тая задача. Парафина в праговете също го оставям,както спомена за по топли дни, щото не знам как ще изсъхне там освен ако не го пече лятно слънце

Вратите отвътре ги измих много хубаво - камъчета, тиня , боклуци всичко излезе. Оставих да съхнат, днес за всеки случай ги суших със сешоар и изпразних 1 кенче парафин във и по ръбовете на вратите (2 ръце). Добре се получи

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
мда и аз парафина ще изчакам лятото ,Че не е жега в гаража..
Баварец вадя от гараж...
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Много лъскава станала. Не се филмирай, екстра е колата
Видя ми се, че линията зад веждата на задния десен калник малко бяга, ама не е болка за умиране.
Само да я паркираш на по-сигурни места, че как беше спряна сутринта някой ще се изсе*е на метеното.

Видя ми се, че линията зад веждата на задния десен калник малко бяга, ама не е болка за умиране.
Само да я паркираш на по-сигурни места, че как беше спряна сутринта някой ще се изсе*е на метеното.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
dan-dam написа:Много лъскава станала. Не се филмирай, екстра е колата![]()
Видя ми се, че линията зад веждата на задния десен калник малко бяга, ама не е болка за умиране.
Само да я паркираш на по-сигурни места, че как беше спряна сутринта някой ще се изсе*е на метеното.





Вчера говорих с майстора, обясни ми подробно, кое как е направено, след като за няколко дни четох бояджистване, та се успокоих, че всичко е наред.
Изскочиха нови въпроси. Ще съм благодарен, ако някой може да помогне.
1. КРЕТЕН-а ми услужи с едно манометърче, след като предположихме, че бензиновата помпа не пуска налягане, което може да е проблема с неравномерно работещия двигател, и вчера го закачих към помпата. Обратно на очакванията вместо ниско налягане, даде 5 бара. Разчовърках в нета и видях,че има едно чудо регулатор на налягането на горивото, което държи, ако не се лъжа налягането на 3.5 бара. Мислите ли, че е възможно това нещо да се е прецакало и къде се намира, че не мога да се ориентирам. Взех и няклко бобини за тест, но още не съм ги пробвал.
2. Имам си капки масълце под двигателя, на гаража, където бях паркирал, но няма как да преценя откъде тече.
3. Едно отвратително скърцане и свирене започна да се чува, когато пусна парното на 3та степен. На 4та ту прискърца ту спре, но на 3та е почти постоянно. А 1ва и 2ра май ги няма въобще - това от прословутия нож ли е? А за скърцането сигурно трябва да се смаже нещо?
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Регулатора е на рейката с дюзите. Номер 6 на схемата е.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... on_system/
И е възможно той да прави мизерията с налягането. Работата му е да отвори на 3.0 бара и да върне излишното количество гориво в резервоара. Друг вариант е да има прегънат маркуч някъде.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... on_system/
И е възможно той да прави мизерията с налягането. Работата му е да отвори на 3.0 бара и да върне излишното количество гориво в резервоара. Друг вариант е да има прегънат маркуч някъде.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Закачи манометъра на изхода на рейката, от към предното стъкло е. Там мери налягане. Ако е пак толко високо, си за регулатор на налягането. Той треа да има вакуум към колектора. Чекни и тфа.
Маслото, най вероятно от маслената конзола или от датчика за нивото на маслото дето е в картера. Отдолу в дясно се вижда. Три болта са. Ма 20-ките не знам дали имат. Там е о-пръстен, горе на конзолата е гарнитура.
Не е от ножа скърцането, треа се извади мотра на парното заедно с турбините и да се подменятупорите на осите. С годините се износват и така... смазването е ненужно, ако ще го вадиш ги подмени направо тия лагери или втулки ли са, кво са
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0122
Само за достъпа некой да каже, че май беше от към коша, а с двигателя вътре е малко неудобно
Маслото, най вероятно от маслената конзола или от датчика за нивото на маслото дето е в картера. Отдолу в дясно се вижда. Три болта са. Ма 20-ките не знам дали имат. Там е о-пръстен, горе на конзолата е гарнитура.
Не е от ножа скърцането, треа се извади мотра на парното заедно с турбините и да се подменятупорите на осите. С годините се износват и така... смазването е ненужно, ако ще го вадиш ги подмени направо тия лагери или втулки ли са, кво са

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0122
Само за достъпа некой да каже, че май беше от към коша, а с двигателя вътре е малко неудобно

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
dan-dam написа:Регулатора е на рейката с дюзите. Номер 6 на схемата е.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... on_system/
И е възможно той да прави мизерията с налягането. Работата му е да отвори на 3.0 бара и да върне излишното количество гориво в резервоара. Друг вариант е да има прегънат маркуч някъде.


прегънат маркуч не видях да има някъде, защото последните 2 дни лежах отдоле да се мъча да сменя горивния филтър, че болта беше изгнил и нямаше сваляне.
KPETEH написа:Не е от ножа скърцането,
От ножа не скърцането, а неработещите 1 и 2ра степен на духалката?
Ако може да ми обясните и един феномен? Преди да замеря помпата, се образовах с някви клипчета , та един пич вадеше релето на помпата, и палеше за да изпразни горивото от тръбите. Пробвах съшия номер, релето - кафявото със съответните крачета, няма как да е друго реле, вадя го и колата пали и си работи, помпата не изключва. В крайна сметка извадих тока на помпата за да изпразня маркучите, но се чудя, защот при ваденето на релето, помпата не умираше???
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
ножа ако не работи би трябвало само на 4-та да работи. Тя твойта въобще с нож ли е?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани