tds - Охладителна система - ремонти...
Модератор: Технически модератори
			63 мнения
			 • Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
то си е за чудене-и моя ТДС дето е на части и той така-маркуча му се свива сутрин-ама по добре свит сутрин отколкото корав следобедdinozab написа:Peter Angelov написа:Здрасти на всички! Сега и аз да споделя! Два дена правих разните му профилактики и т.н. та по отношение на охладителната система вземи си виж капачката! на съда! Моята беше прецакана или по скоро запушена, вземах нова, колата е добре по принцип смених всичко що се сетя за момента, не загрява всичко си бачка! но въпреки всичко си мисля че имам лек проблем! Значи спирам колата в гаража и на сутринта като отворя мотора горния маркуч към радиатора е леко свит/ сплескан! ако отворя капачката се оправя или пък ако запаля мотора! за сега никакви проблеми с загряване но това малко ме притиснява!!! Казаха ми че капачката пак била проблем! Другото е че чучурката в съда за излишния антифриз трябва винаги да си тече, както е при мен и със отваряне на термостата да намалява и като се подаде газ да църка, но тая капачка има огромна роля! И незнам сега пак ли вземам капачка кво да прявя...
Предварително благодаря
По принцип от тая пишчица трябва да църка винаги вода отгоре и колкото повече загрява колата толкова повече да църка.Тва за свиването на маркуча незнам що така не съм забелязъл при мен такова нещо.То твоя е ебати ТДС-а другите ги помпат твоя ги свива

ей ся бат Бисер са види в чудо



 
  

Радвайте се че се свиват бе не дърпайте дявола за опашката.Свива се щото е отваряна капачката като е топла и налягането е избегало  , като изстине и се свие течноста се свива и маркуча с нея, кефи се че не ти пуска от никъде.
  , като изстине и се свие течноста се свива и маркуча с нея, кефи се че не ти пуска от никъде.
Отвория като е студена и ще се опрай, ако не пуска и работи добре би трябвало като изстине да достигне същото налягане както като е била студена.Е ако я напънеш че да дигне над допустимото и капачката ще го пусне навън и после пак ще се свие .И с тея обезвъздушавания шега не бива, може би е най коварния начин да си прегрееш колата и майстори дето викат че охлаждала добре и за това радиатора в двете си части с разлика от 50 градуса да земат да праят само опели и фордове, да не се праят на умни.
 .И с тея обезвъздушавания шега не бива, може би е най коварния начин да си прегрееш колата и майстори дето викат че охлаждала добре и за това радиатора в двете си части с разлика от 50 градуса да земат да праят само опели и фордове, да не се праят на умни.
			
		 , като изстине и се свие течноста се свива и маркуча с нея, кефи се че не ти пуска от никъде.
  , като изстине и се свие течноста се свива и маркуча с нея, кефи се че не ти пуска от никъде.
Отвория като е студена и ще се опрай, ако не пуска и работи добре би трябвало като изстине да достигне същото налягане както като е била студена.Е ако я напънеш че да дигне над допустимото и капачката ще го пусне навън и после пак ще се свие
 .И с тея обезвъздушавания шега не бива, може би е най коварния начин да си прегрееш колата и майстори дето викат че охлаждала добре и за това радиатора в двете си части с разлика от 50 градуса да земат да праят само опели и фордове, да не се праят на умни.
 .И с тея обезвъздушавания шега не бива, може би е най коварния начин да си прегрееш колата и майстори дето викат че охлаждала добре и за това радиатора в двете си части с разлика от 50 градуса да земат да праят само опели и фордове, да не се праят на умни.- Vlados
- с две лица
- 
				  
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Темата започна с това:
и завърши с това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140612
Ако модераторите преценят, могат и да заключат.
			Vlados написа:Това беше първоначално темата, но сега имам друг проблем - смених водната помпа, термостата, измих радиатора и колера. Сега като загрее до работната температура се включва перката на климатика и работи постоянно, докато не изгася и поизстине колата. .................
и завърши с това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140612
Ако модераторите преценят, могат и да заключат.
			63 мнения
			 • Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
