M50 B20 Не върви..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 01 Юни 2008, 10:17

Трябва да кажеш какво ще излезе че май имаме сходни проблеми.

Кат сменя гарнитурата на главата тез дни ще кажа има ли разлика.

Аз на същата магистрала преди по нагорнището 200 ги правех сега и по надолнището не мога даже, де да знам проблема ми дали е психологически ама си го има.

И при мене няма мощ във високите.... :confused: :confused: :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 01 Юни 2008, 11:11

drmirchev написа:Трябва да кажеш какво ще излезе че май имаме сходни проблеми.

Кат сменя гарнитурата на главата тез дни ще кажа има ли разлика.

Аз на същата магистрала преди по нагорнището 200 ги правех сега и по надолнището не мога даже, де да знам проблема ми дали е психологически ама си го има.

И при мене няма мощ във високите.... :confused: :confused: :confused:


Проблема далеч не е психологически. ;) Губи ли ти вода?
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Юни 2008, 15:42

Губи да
:( :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 320A

Мнение от mirko0 » 03 Юни 2008, 16:04

и при мен маи има някакъв проблем аз много не съм по високите скористи ама нормално ли е при 140 да държи 4000 оборота


520 24v kombi 150ps '96 e kolata
Последна промяна mirko0 на 06 Юни 2008, 15:22, променена общо 1 път

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Юни 2008, 16:24

mirko0 написа:и при мен маи има някакъв проблем аз много не съм по високите скористи ама нормално ли е при 140 да държи 4000 оборота


520 16v kombi 150ps '96 e kolata


Колега, нормално е ако си с много къс диференциял :idea:

///Mpower6967 , изпуснал съм темата ...

Провери си дебита на бензиновата помпа , ако не ти вдига достатъчно налягане няма да върви тая кола ,сменял ли си бензинов филтър ,как се форсира на място ?


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 03 Юни 2008, 16:32

mirko0 написа:и при мен маи има някакъв проблем аз много не съм по високите скористи ама нормално ли е при 140 да държи 4000 оборота


520 16v kombi 150ps '96 e kolata


Аз моята не съм я забелязал при 4000, но при 3000 движи с 110км...

ПС: колега не е ли 24, а не 16 клапана?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 03 Юни 2008, 16:52

Penchev написа:
mirko0 написа:и при мен маи има някакъв проблем аз много не съм по високите скористи ама нормално ли е при 140 да държи 4000 оборота


520 16v kombi 150ps '96 e kolata


Колега, нормално е ако си с много къс диференциял :idea:

///Mpower6967 , изпуснал съм темата ...

Провери си дебита на бензиновата помпа , ако не ти вдига достатъчно налягане няма да върви тая кола ,сменял ли си бензинов филтър ,как се форсира на място ?


Георги Пенчев



Нормално си е това. Само твоята държи по-малко :).
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 03 Юни 2008, 21:58

как да разбера какъв е дебита на помпата има ли лесен начин примерно маркуча да извадя и да видя колко силно тече??? :confused:

Как трябва да е форсирането на място струва ми се че не е много бързо вдигането на обороти на празен ход.
Казвайте нали за това са по опитните за да помагат на новобранците като мене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 03 Юни 2008, 23:14

Колега дебита ще го проверя тия дни също така съм взел една бензинова помпа от 2.5 да я пробваме (макар че са същите доколкото знам) колата на място си се форсира добре малко мудно но защото е шестак сигурно.Бензиновия филтър този месец го сменях 2-пъти със надеждата да се е запушил той но уви. Penchev какво ще кажеш за бензинов регулатор от 2.5 ще правя тестове със такъв на 3.5 бара да видим какво ще стане.Във високите само се форсира и никава тяга.. :confused: До 4-хиляди горе доло добре и после само пълни оборотомера и не върви..

drmirchev за налягането за помпата има един уред обаче сега му забравих името,може би във някой сервиз за диагностика имат такива но знам ли? Тоя начин да видиш как тече мисля че няма смисъл да го пробваш изобщо. :) А двигането на обороти на празен ход според мен е нормално да се форсира по-бавно а не като 4-цилиндров опел кадет 1.4 моно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 03 Юни 2008, 23:23

///Mpower6967 написа:... До 4-хиляди горе доло добре и после само пълни оборотомера и не върви..:


Как така бе колеги... да не й буксува съединителя на тази кола?
Щом оборотомера показва 6000, значи мотора върти с 6000, къде се губят тогава? Освен в съединителя, няма къде другаде според мен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 04 Юни 2008, 19:53

Колега дай да се уговорим да направим една гонка с моята "бегачка" :mhihi: !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 04 Юни 2008, 23:36

Pavlinius написа:Колега дай да се уговорим да направим една гонка с моята "бегачка" :mhihi: !


Със мойта ли?
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 320A

Мнение от mirko0 » 05 Юни 2008, 7:15

благодаря за разясненията, а относно бензиновия филтър не съм го менял както я докарах от Германия преди година така си е значи ще взема да го сменя, но има ли значение каква марка е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 05 Юни 2008, 16:16

за мене няма значение щото сме в България все пак ;) марките тук са относително понятие

П.С. Но ако държиш да е хубава марка Ман филтър или Билщайн но са си скъпи в сравнение с другите особенно Билстайн-а<<50лв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 05 Юни 2008, 17:21

///Mpower6967 написа:
Pavlinius написа:Колега дай да се уговорим да направим една гонка с моята "бегачка" :mhihi: !


Със мойта ли?


Ами да . Да видим колко по-малко върви. И аз имам чувството, че някак си се вдигат оборотите по-бързо отколкото върви. Незнам дали е възможно да превърта съединителя във високите - примерно там където въртящия момент е най-висок, след като примерно съм тръгнал с въртене на гуми (тоест съединителя зацепва) .
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook