Благодарности и проблеми....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Май 2008, 7:06

Кофти е работата с тоя строшен мотор :(
Надявам се всичко да приключи своевременно и Зъбчо да не се отказва да дава газ :D


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Май 2008, 20:09

Такаа сега по въпроса за ремонта. Бутало и биела = 70 лв, глава която утре ще се "снима" 350 лв., клапани от 1 приятел = много черпене и някой лев :) Остана да се разбере болтовете, гарнитурата, маслото и веригите колко ще струват. А и за работа колко пари ще трябва да дам също още не знам. По мои сметки 900 лв ще ударя със сигурност пък колко повече не е ясно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Май 2008, 20:25

SaSo написа:Ми незнам ние с Бисер като се прибирахме от събора аз малко изостанах нарочно той да мине напред... И по едно време зад мене едно Е34 ТДС и тръгва да ме изпреварва между Пловдив и Хасково ... Просто му скъсах гъза...Като тръгна да изпреварва и се прибра кротко отзад...После го пуснах напред .... Бисер може и да го е видял... А мойта кола е зле сега...Работи на 5 цилиндъра... Всеки момент ще я кварвам за ремонт на мотора.... Няма компресия на 6ти цилиндър...И въпреки това ТДСа е по-бавен...


На газ,с пет цилиндъра,може би и с три гуми и без скоростна кутия,само по инерция-сега остава да кажеш и мормота къде седеше. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Май 2008, 21:10

zvetiko написа:
SaSo написа:Ми незнам ние с Бисер като се прибирахме от събора аз малко изостанах нарочно той да мине напред... И по едно време зад мене едно Е34 ТДС и тръгва да ме изпреварва между Пловдив и Хасково ... Просто му скъсах гъза...Като тръгна да изпреварва и се прибра кротко отзад...После го пуснах напред .... Бисер може и да го е видял... А мойта кола е зле сега...Работи на 5 цилиндъра... Всеки момент ще я кварвам за ремонт на мотора.... Няма компресия на 6ти цилиндър...И въпреки това ТДСа е по-бавен...


На газ,с пет цилиндъра,може би и с три гуми и без скоростна кутия,само по инерция-сега остава да кажеш и мормота къде седеше. :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ами цветинко :) скоро и мойта влиза за тотален ремонт обаче там няма да се жали нищо и всичко ново... И тогава мога да ти кажа дай да се видим примерно на бояна да направим ей така 2-3 кръгчета... Може да се вземе и някой друг човек за дръпката... Няма да превключвам на бензин обещавам... Ще си карам със супер ГАЗ ОМВ... Няма проблеми... Мисля че Зъбчо видя как върви колата като е зле все пак си пътувахме цели 250км заедно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Май 2008, 22:01

не я ли оправи вече ве

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Май 2008, 22:28

Зъбчо, така и така двигателя е отворен - новата глава я занеси да й ударят една профилактика,както и на клапаните ! Гледам всичко е в нагари, нормално е като за кола на години и километри - направи си мотора както трябва (ако имаш възможноста де) :)


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Май 2008, 22:59

Новата глава ще я шлайфат и почистят изоснови, клапаните също. Ама парите са кът, та ще видим какво др. може да се направи по двг.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Май 2008, 13:41

Разбрах защо е направила проблема колата. Счупил се е клапан и от там е тръгнал целия празник за търговците на части. Не го казвам с лоши чувства това де, да не се обиди някой.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 12 Май 2008, 18:39

Стана най-голямата тъпотия. Немога да намеря читава глава за мотора. Вече 2 ходят на проби и двете пукнати. Проблема е много сериозен и единствената светлина в тунела, е на приближаващия се отсреща влак.
:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :( :( :( :( :( :( :( :( :( :bcry: :bcry: :bcry: :bcry: :bcry: :bcry:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 12 Май 2008, 19:09

майстора нали ти намери бе

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Май 2008, 19:38

тия глави на ТДСсите са си консуматив-нова е луда пара.Старата е късмет да я намериш на супер цена.Дано Зъбчо го огрее слънцето отнякъде :( :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 12 Май 2008, 21:02

вие използвате темата да си доказвате колко ви вървят колите,а на момчето хич не му е до това..
а ми стана интересно,къв шум са усетили в софия,как са го хванали,на същия цилиндър ли е проблема...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 12 Май 2008, 21:03

Ееебаси ,стига бе :help: :help: :(
Малеее дано всички които четат темата да се ослушват и оглеждат за глава ,та да тръгне колата по-скоро ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: Благодарности и проблеми....

Мнение от Wenzy » 12 Май 2008, 21:45

Zubcho написа:Здравейте колеги.

Естествено за празниците решихме да се разходим с приятелката и се отправихме към Перперикон (Кърджали). Изкарахме си екстра, разгледахме всичко, което можеше да се види и си тръгнахме днес към София. Малко след Хасково при изпреварване на автобус нещо изтрещя в двигателя и се наложи да отбия щото явно нещо се счупи в него. Проблема е сериозен, защото автомобила не иска да запали повече, ама успях да спра на една отбивка до пътя и се зачудих какво ли е станало. Ясно беше, че нещо застърга в двг. ама какво само мога да гадая. Моля се да не е пробит блок (теч или външна дупка нямаше) и главата да е здрава.Всичко останало е приемливо.

Но целта на тази тема не е да се оплаквам ами да благодаря на bmwfena (Бисер) и на Saso (Сашо). На първия за бързата реакция и помощта, която ми оказа на мястото на повредата, а на втория, че се вдигна и дойде чак от София да ме вземе мен и моята приятелка и ни докара до София.

ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА

Искам да се извиня и на Wenzy, че го отсвирих за ГНП-то, за което ме помоля да му помогна. Шефе сори, но се струпаха сума ти служебни задължения в последните дни и все се сещах за теб в 22:00 ч. Моля приеми моите извинения тук публично и се надявам, че няма лоши чувства.

Поздрави на всички и ще пиша тук да кажа какво е станало с колата.


Иво, чак сега видях темата извинявай, че толкова късно .....
Няма никакъв проблем , братче, аз още същият ден си намерих управление за помпата :winky:
Не се притеснявай, Ивак ...... не, че нещо но недочетох темата и си мисля, че или ти се е скъсал болт и някоя пета се разхожда или си счупил сегмент ....... дано да нямаш ръб в цилиндъра...
И в тоя дух да благодаря на Ванката за многобройните телефонни разговори и притеснения, които съм му създал ......

........... глава има в Добрич, но от тук не е препоръчително да пазарите - цените са убийствени - ПЕРФЕКТНА глава, необорудвана - 1000лв. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Благодарности и проблеми....

Мнение от SaSo » 12 Май 2008, 22:45

Wenzy написа:
Zubcho написа:Здравейте колеги.

Естествено за празниците решихме да се разходим с приятелката и се отправихме към Перперикон (Кърджали). Изкарахме си екстра, разгледахме всичко, което можеше да се види и си тръгнахме днес към София. Малко след Хасково при изпреварване на автобус нещо изтрещя в двигателя и се наложи да отбия щото явно нещо се счупи в него. Проблема е сериозен, защото автомобила не иска да запали повече, ама успях да спра на една отбивка до пътя и се зачудих какво ли е станало. Ясно беше, че нещо застърга в двг. ама какво само мога да гадая. Моля се да не е пробит блок (теч или външна дупка нямаше) и главата да е здрава.Всичко останало е приемливо.

Но целта на тази тема не е да се оплаквам ами да благодаря на bmwfena (Бисер) и на Saso (Сашо). На първия за бързата реакция и помощта, която ми оказа на мястото на повредата, а на втория, че се вдигна и дойде чак от София да ме вземе мен и моята приятелка и ни докара до София.

ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА

Искам да се извиня и на Wenzy, че го отсвирих за ГНП-то, за което ме помоля да му помогна. Шефе сори, но се струпаха сума ти служебни задължения в последните дни и все се сещах за теб в 22:00 ч. Моля приеми моите извинения тук публично и се надявам, че няма лоши чувства.

Поздрави на всички и ще пиша тук да кажа какво е станало с колата.


Иво, чак сега видях темата извинявай, че толкова късно .....
Няма никакъв проблем , братче, аз още същият ден си намерих управление за помпата :winky:
Не се притеснявай, Ивак ...... не, че нещо но недочетох темата и си мисля, че или ти се е скъсал болт и някоя пета се разхожда или си счупил сегмент ....... дано да нямаш ръб в цилиндъра...
И в тоя дух да благодаря на Ванката за многобройните телефонни разговори и притеснения, които съм му създал ......

........... глава има в Добрич, но от тук не е препоръчително да пазарите - цените са убийствени - ПЕРФЕКТНА глава, необорудвана - 1000лв. :(



Аве кви са тия цени... Мнооо скъпо... :( Има и оферта на 900лв оборудвана...Неще да я разколачва тоя дето е негова... Иначе ако я разколачвал 50лв надолу...То не си струва...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook