Конкретно за газта
Модератор: Технически модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
MAKAPOB написа:Ако не се лъжа bat Jeko беше написал някъде точно за изгорелите газове и как те при някои японски автомобили нарочно се връщат в цилиндъра за да доизгорят.И какво ли ще има в тях щом ще могат да доизгорят?Не казвам, че остава чист бензин а по-скоро някакви въглеводородни съединения, които все още имат някакъв потенциал
Мне точно... връщат се за да се намали температурата в горивната камера(при това много малка част от тях) с цел да се намали отделянето на азотни окиси, които са много вредни. Има го на не само на японските коли, а на много други... Т.е. не е с цел икономия а екология.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
MAKAPOB написа:Не не съм го изпробвал и няма намерение да го изпробвамДори и да има такива изпарители кой знае на какви цени са.За метан никой не е отварял дума.И кое по точно ти е смешно за изгорелите газове?Не ми казвай че остава някаква част от бензина да се блъндика в цилиндъра
Ако не се лъжа bat Jeko беше написал някъде точно за изгорелите газове и как те при някои японски автомобили нарочно се връщат в цилиндъра за да доизгорят.И какво ли ще има в тях щом ще могат да доизгорят?Не казвам, че остава чист бензин а по-скоро някакви въглеводородни съединения, които все още имат някакъв потенциал
Колега Макаров,
При студен двигател една част от бензина не може да се изпари и попада в цилиндрите под формата на капки. Друга част от бензина кондензира по време на сгъстяването на горивната смес. Този бензин не изгаря по време на работния такт и отмива масления филм от стените на цилиндрите. Част от него може дори да слезе към картера и да попадне в маслото. По тази причина на студения двигател му трябва доста повече бензин за да работи. Затова при карбураторите има смукач, а при инжекционите компютъра обогатява сместа.
Недоизгорелите въглеводороди в газова фаза нямат отношение към износването. Те изгарят в катализатора ( ако има такъв ). А това с рециркулирането на част от изгорелите газове, както каза колегата, се прави само заради екологията и е пълна глупост. Много коли имат проблеми с тази система и я елиминират.
Хората като нас се чудят как да вкарат повече кислород, а те ни вкарват ауспуха във въздушния филтър !
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
Все пак това е при студен двигател.А при изправен термостат той би трябвало да стопля за по малко от 5 мин.Поне при мен горе долу за толкова стопля.И все пак аз мисля, че газта колкото дава като ползи толкова и взема като недостатъци.Наскоро приказвах с един мой приятел , който работи в сервиз и той ми обясняваше за някаква пластинка (ако добре си спомням ставаше въпрос за клапаните)която се износвала повече при каране на газ.За съжаление не можех да го поразпитам по обстойно да ми обясни за какво точно става въпрос, защото честно казано не ми стана много ясно за какво точно ми говори
P.S. Някой има ли представа какъв точно газ се продава за колите.Четох, че октановото число варирало от 90 до 105 в зависимост от това както преобладава пропан или бутан и колко добавeн пропилен и бутилен има.
P.S. Някой има ли представа какъв точно газ се продава за колите.Четох, че октановото число варирало от 90 до 105 в зависимост от това както преобладава пропан или бутан и колко добавeн пропилен и бутилен има.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Сигурно е искал да ти каже че се износват леглата на клапаните. Това обаче може да стане при много стари модели ДВГ, произведени преди 1980г. Те са предвидени да работят само с оловен бензин.
По въпроса какъв газ се продава:
1. Природен газ - съдържа около 96% МЕТАН ( СН4 ) с октаново число по RON=120
2. ПРОПАН-БУТАН - съдържа смес от 50% ПРОПАН ( С3Н8 ) с октаново число по RON=112 и 50% БУТАН ( С4Н10 ) с октаново число по RON около 106
По въпроса какъв газ се продава:
1. Природен газ - съдържа около 96% МЕТАН ( СН4 ) с октаново число по RON=120
2. ПРОПАН-БУТАН - съдържа смес от 50% ПРОПАН ( С3Н8 ) с октаново число по RON=112 и 50% БУТАН ( С4Н10 ) с октаново число по RON около 106
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
Извинявам се, че се включвам чак сега, но бих искал да изразя своето мнение, относно написаното на 1-ва страница.
Интересно ми е защо пишете "харчи ми много" или "на "газ е по-евтино"
еми ще ви харчи, купи си 3-4 цилиндрова японка, корейка, или дори германка и няма да ти харчи
ама не може да храниш 6, 8, 12 цилиндъра и да се оплакваш, съжалявам, но не го приемам!
Вие малко на принципа на Христос го карате, нахранил е сума ти хора с един хляб и една риба та и вие така, ще си нахраните колата с газ, че да ви излезе по-малко
Жалко е, найстина в България никой не си прави сметката на това какво ще купи, а на това какво ще е най-евтиното после, еми не става всички да са баровци и да карат БМВ, като искате газ и малко да харчи има ДЕУ, КИА, ОПЕЛ и т.н.
Няма да споменавам разни технически параметри, данни и така-нататък, защото винаги има някой, който ще излезе и ще каже ти какво разбираш!
Аз си купих БМВ, след като си направих сметката, че минавам Х километри всеки ден и ще ми дава приблизителен разход У, не си направих сметката "леле, егати резачката си взех, ама бая харчи, ама като и сложа газовица и ще си фъркам без пари"
То на същия принцип по който сме тръгнали, дай да си купуваме и части боклуци, че са по-евтини
Поздрави на всички
Интересно ми е защо пишете "харчи ми много" или "на "газ е по-евтино"
еми ще ви харчи, купи си 3-4 цилиндрова японка, корейка, или дори германка и няма да ти харчи

Вие малко на принципа на Христос го карате, нахранил е сума ти хора с един хляб и една риба та и вие така, ще си нахраните колата с газ, че да ви излезе по-малко

Жалко е, найстина в България никой не си прави сметката на това какво ще купи, а на това какво ще е най-евтиното после, еми не става всички да са баровци и да карат БМВ, като искате газ и малко да харчи има ДЕУ, КИА, ОПЕЛ и т.н.
Няма да споменавам разни технически параметри, данни и така-нататък, защото винаги има някой, който ще излезе и ще каже ти какво разбираш!
Аз си купих БМВ, след като си направих сметката, че минавам Х километри всеки ден и ще ми дава приблизителен разход У, не си направих сметката "леле, егати резачката си взех, ама бая харчи, ама като и сложа газовица и ще си фъркам без пари"
То на същия принцип по който сме тръгнали, дай да си купуваме и части боклуци, че са по-евтини
Поздрави на всички
Карайте каквото искате по ваша преценка, но не си мислете, че като сте карали 3 коли, сте голям разбирач, качете се на БМВ и после на ГОЛФ и сами преценете!
НЕ на газовите уредби и скапания бензин
НЕ на газовите уредби и скапания бензин
Хубаво нещо е пропан-бутана,че е евтин.Ама не е за БМВ-та.Айде газовия инжекцион иди-дойди,ама тия 1500-600 лева кога ще ги избиете.Такси ли ще ги правите БМВ-тата.А за обикновената газова уредба не ща и да чувам-харчеше ми 20 на 100 градско и като гръмнеше хората по тротоарите залягаха.Зиловете едно време ,ако си ги спомняте как трескаха, са като пиратки пред бомба в сравнение с мене.Беше сложена в Италия,та се надявах че е читава.Постоянно треперех на колекторите че са ми от пластмаса,пък накрая като гръмна последния път на едно ОМВ ,отиде дебитомера и маншона за въздуха;а и 50 кинта за пътна помощ,че как се тегли тва чудо,па и как се спира без серво.Добавете към сметката въздушния филтър и 1 брой пожарогасител и ми кажете кое е по добре.А пък усещането к'во е в такъв момент не ми се разправя.Още си боядисвам косата да не се вижда че побеля тогава.То добре че не запалих ОМВ-то тогава,че и до ден днешен там си зареждам и им е хубаво бензинчето.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Ами най лесно е да се направи една проста сметка. При цени на горивата в момента един газов инжекцион се избива за 30 000км. Всеки може да седне и да си го сметне. За мен примерно това е за около осем месеца. И според мен напълно си заслужаваше. Да не говорим примерно че след същият период мога да си продам съшата уредба за 700-800лв. Е аз пък не искам да си карам щест цилиндровото BMW на бензин след като има и по евтина алтернатива по простата причина че не си намирам парите на пътя дори и да ги имам. Така че колега ican4eto сравнения от сорта
"То на същия принцип по който сме тръгнали, дай да си купуваме и части боклуци, че са по-евтини"
изобщо не вървят тук. Освен ако имаш в предвид покупка на проста газова уредба за което и аз съм против.
Вече осем месеца си карам колата на газ и по мои изчисления съм и избил парите които броих за нея. От тук на сетне карам само на далавера. Колата ми си е в перфектно състояние без това да и е попречило по какъвто и да било начин.
А и освен това както казах по горе когато един ден продам колата мога да си продам и газовата или да си я сложа на следвашият автомобил и пак ще съм напред. Е вярно че при някой избивката може да е след по дълъг период но все пак я има.
"То на същия принцип по който сме тръгнали, дай да си купуваме и части боклуци, че са по-евтини"
изобщо не вървят тук. Освен ако имаш в предвид покупка на проста газова уредба за което и аз съм против.
Вече осем месеца си карам колата на газ и по мои изчисления съм и избил парите които броих за нея. От тук на сетне карам само на далавера. Колата ми си е в перфектно състояние без това да и е попречило по какъвто и да било начин.
А и освен това както казах по горе когато един ден продам колата мога да си продам и газовата или да си я сложа на следвашият автомобил и пак ще съм напред. Е вярно че при някой избивката може да е след по дълъг период но все пак я има.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
slavianko написа:При цени на горивата в момента един газов инжекцион се избива за 30 000км.
Ако питаш мен и те са малко, но инвестиция като твоята определено си струва. Те нека говорят, че газ и бмв не са един за друг. Ти си карай в далаверката, пък другите да се потят на бензиностанцията.

Благодаря на всички и Честита Нова ГОдина, ако има някой засегнат, съжалявам, просто изразявам лично мнение
Карайте каквото искате по ваша преценка, но не си мислете, че като сте карали 3 коли, сте голям разбирач, качете се на БМВ и после на ГОЛФ и сами преценете!
НЕ на газовите уредби и скапания бензин
НЕ на газовите уредби и скапания бензин
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Що си мислиш че само за теб е важно като драснеш ключенцето и да запали ??? И сметкаджия съм да. Но точно защото сам си искарвам парите. Никога не съм се оплакал от липса на пари но вместо да ги оставя в бензиностанцията предпочитам да ги дам за жената и детето.ican4eto написа::D ЧОвек да не изрази мнение и вие край, изяжте го, под части боклуци имах предвид части по ходовата част например, защото разликата между оригинални носачи и с нейзяснен пройзход е космична, а относно това, дето го смятате с далаверката и избиването, е само за хора, дето са сметкаджии, не искам да ви обидя, но аз съм един обикновен българин, който работи здраво за да си изкара парите и честно да ви кажа, не се потя ни най-малко като отида да си сипвам бензинец на бензиностанцията и според мен се изчислява не колко пестиш от горивото, ами колко пестиш от безавариините километри, досега за 2 месеца съм минал 2 смени на маслото (16000км) и сега съм на 2000 след 3-тата, пък не знам колко съм спестил, но като минава по 30000км на година чудо, аз минавам по 200000, и за мен е по-важно, като драсна ключето и да тръгна!
Благодаря на всички и Честита Нова ГОдина, ако има някой засегнат, съжалявам, просто изразявам лично мнение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
колеги не се карайте
истината е че М50 си иска газов инжекцион щото наистина газта не му понася но М20 с един хубав изпарител си пее като върви повярвайте ми аз карам на газ и съм си доволен какво е това гръм не знам чувах го на колегата Т Андонов в неговия М50 и е наистина неприятно така че всеки мотор си иска неговото ВСИЧКО ХУБАВО ви желая



Респект за жената и детето, да са ти живи и здрави и много да те радва детенцето и аз искам едно мое, ама засега няма, само жена имам
П.С. Дайте да ги продаваме тия БМВ-та и да си купим по един American Muscle, с 5 и не знам колко литров двигател, може и 6 и нагоре и да си ги ръчкаме с газовици, че бензина там никой нема да му смогва

П.С. Дайте да ги продаваме тия БМВ-та и да си купим по един American Muscle, с 5 и не знам колко литров двигател, може и 6 и нагоре и да си ги ръчкаме с газовици, че бензина там никой нема да му смогва

Карайте каквото искате по ваша преценка, но не си мислете, че като сте карали 3 коли, сте голям разбирач, качете се на БМВ и после на ГОЛФ и сами преценете!
НЕ на газовите уредби и скапания бензин
НЕ на газовите уредби и скапания бензин
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Мерси колега.ican4eto написа:Респект за жената и детето, да са ти живи и здрави и много да те радва детенцето и аз искам едно мое, ама засега няма, само жена имам![]()
П.С. Дайте да ги продаваме тия БМВ-та и да си купим по един American Muscle, с 5 и не знам колко литров двигател, може и 6 и нагоре и да си ги ръчкаме с газовици, че бензина там никой нема да му смогва

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ican4eto написа:Респект за жената и детето, да са ти живи и здрави и много да те радва детенцето и аз искам едно мое, ама засега няма, само жена имам![]()
П.С. Дайте да ги продаваме тия БМВ-та и да си купим по един American Muscle, с 5 и не знам колко литров двигател, може и 6 и нагоре и да си ги ръчкаме с газовици, че бензина там никой нема да му смогва
колега тоя филм го забрави имал съм Камаро с 5.7мотор и знам каво става с бензина ще ти кажа с 2 думи 10лв на цена 1.30 и минаваш едвам едвам25-28км......та те питам колко човека в тоя форум могат да я карат тая кола.Идеята ти е прекрасна но за нас/някои-естствено/ това е утопия





Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани