ремонт на виско(перката на парното)
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: ремонт на виско(перката на парното)
alchohol написа:Не си заслужава да се правят експерименти с виското, че последиците са шокиращи. Най-вероятно не е спряло да се развърта и след 5000 оборота.
Аз засега съм доволен от новото Behr-че, днеска пак я пържих здраво и градусите не мръднаха от средата.
и на мен ми предлагаха Behr и много се чудих, в крайна сметка взех Beru дано да не съжалявам.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Diavollo написа:Моето виско е "постоянно" зацепено (не е заварявано или сменян силикона а е от друг автомобил - мисля, че е от форд Траннзит). Явно работи при други градуси или не знам как но зима лято винаги е зацепено. До момента обаче как ли не съм я пържил колата не е имало проблем. В началото на месеца по новата магистрала поддържах около 180 км/ч от Пловдив до Пазарджик (това е почти 6000 оборота). Стрелката не помръдна от 12 часа при вкл. климатик. През целия път от София до Бъргас съм карал над 4 000 оборота.
Имало е някакъв друг проблем за да "скъса" перката и да стане тая салата.
Ето резултата след като перката е останала включена на 100% след 5-6000 оборота.
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани