524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 13 Яну 2009, 20:17

Колега за каква защита става дума ? Ремъка ако се скъса всичко е ДроБ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 13 Яну 2009, 21:10

Andriu написа:Колега за каква защита става дума ? Ремъка ако се скъса всичко е ДроБ.


Ти си дроб сърма:) :mhihi:

What happens if a timing chain or belt fails?

The engine stops running. If the cam drive fails, the camshaft stops turning, the valves stop opening, and the engine stops breathing. The engine will stop and will not run because it has no compression. A timing belt or chain failure can cause expensive damage in ?interference? engines that don?t have enough clearance to prevent the valves from hitting the pistons if the cam stops turning or jumps out of time

Ей го отговора (според мен) ама ме домързя да го преведа ,малко по късно ще му дам превод в ефир

Даже и няма смисъл да се превежда ,всичко що изчетох из гугал е че няма такова нещо като защита от скъсване на ангренажа.
Последна промяна dancenation на 14 Яну 2009, 13:58, променена общо 2 пъти
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 14 Яну 2009, 13:46

сории ама не ме бива в английския
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 14 Яну 2009, 20:16

dancenation написа:
Andriu написа:Колега за каква защита става дума ? Ремъка ако се скъса всичко е ДроБ.


Ти си дроб сърма:) :mhihi:

What happens if a timing chain or belt fails?

The engine stops running. If the cam drive fails, the camshaft stops turning, the valves stop opening, and the engine stops breathing. The engine will stop and will not run because it has no compression. A timing belt or chain failure can cause expensive damage in ?interference? engines that don?t have enough clearance to prevent the valves from hitting the pistons if the cam stops turning or jumps out of time


Автоматичен превод...
"Какво се случва ако ангренажна верига или колан отказва?

Двигателят спира бягане. Ако устройството на палецът отказва, разпределителният вал спира завъртане, Клапаните спират откриване, и двигателят спира проявяване. Двигателят ще спира и няма да пуска То няма компресия. Ангренажен ремък или провал на верига могат да причинят скъпа повреда вътре? Интерференция? Двигатели, които обличат? Т има достатъчно изчистване за да предпазва клапаните от удряне на буталата ако палецът спира завой или скокове извън време"
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 14 Яну 2009, 20:29

в крайна сметка има!?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 16 Яну 2009, 0:12

Така пресни пресни новини,след няколко дълги за нас и за масйторите дни,на зареждане и разреждане на акумулатори в опити на моторя да запали,ядове и псувни и така нататък (вече не им се занимава) ,решиха да замерят компресията и воалаа и за наше учудване компресия на първи цилиндър -15 .Интересно как е палела на магия преди това.И айде пак на ново ,,ново двайсе, разглабяй ,износени сегменти даже не се виждат,предния собственик доколкото ни казаха майсторите не е сменял маслото а е доливал само;)Не стига сегментите ми и биелните лагери и те са заминали.И сега наш Андрю че му удерат кожицата:)Бате нема се плашиш аз съм с теб:) малко снимков матрял до къде сме
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 16 Яну 2009, 0:14

Така пресни пресни новини,след няколко дълги за нас и за масйторите дни,на зареждане и разреждане на акумулатори в опити на моторя да запали,ядове и псувни и така нататък (вече не им се занимава) ,решиха да замерят компресията и воалаа и за наше учудване компресия на първи цилиндър -15 .Интересно как е палела на магия преди това.И айде пак на ново ,,ново двайсе, разглабяй ,износени сегменти даже не се виждат,предния собственик доколкото ни казаха майсторите не е сменял маслото а е доливал само;)Не стига сегментите ми и биелните лагери и те са заминали.И сега наш Андрю че му удерат кожицата:)Бате нема се плашиш аз съм с теб:) малко снимков матрял до къде сме .Очаква се вече утре да дойдат новите сегменти и биелни лагери и поне да запали че голям филм си вкарахме:)Поне на траят майсторите да им висим по 1 час на главите и да задаваме тъпи въпроси .

Изображение

Изображение :mhihi:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 16 Яну 2009, 0:53

За сега толкова утре следкато се монтират сегментите и лагерите, ще пишем.Искам да благодаря на колегата Dancenation които адски много ми помага!Сори пич за грубите работи около мен малко съм на ТИ с нервите около тая кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 16 Яну 2009, 21:17

Ако само просто смените сегментите без да направите хонинг на цилиндъра,няма да има голям ефект.Сегментите няма да приработят много добре.Ще прогаря масло.Сега ще ми се смеете,ама както са свалени буталата,минете с една шкурка и направете кръстосани дири по цилиндрите.Да не е мн.едра шкурката-някъде около 350.Правих една алфа 75,като сегментите бяха от Форд някакъв,напасвани по буталата,карани 20000км.Тия бангии са на ризи,едната риза сменихме с такава от друг също стар мотор от Алфета.Надрахме умишлено цилиндрите и след пробег 8000км с масло М10Д,защото оня беше убеден,че ще смеша вода и масло отново и о,чудо-маслото едва беше трепнало.
Alfa 164TD Super'93

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 16 Яну 2009, 23:09

virusalfa написа:Ако само просто смените сегментите без да направите хонинг на цилиндъра,няма да има голям ефект.Сегментите няма да приработят много добре.Ще прогаря масло.Сега ще ми се смеете,ама както са свалени буталата,минете с една шкурка и направете кръстосани дири по цилиндрите.Да не е мн.едра шкурката-някъде около 350.Правих една алфа 75,като сегментите бяха от Форд някакъв,напасвани по буталата,карани 20000км.Тия бангии са на ризи,едната риза сменихме с такава от друг също стар мотор от Алфета.Надрахме умишлено цилиндрите и след пробег 8000км с масло М10Д,защото оня беше убеден,че ще смеша вода и масло отново и о,чудо-маслото едва беше трепнало.


Благодаря за хубавите мненния ,и подкрепата ,сега ще кажа и по късно покажа до къде сме стигнали .Днес може би целия ден отиде да висим на главите на майсторите и да търсим разни дреболии като Дирко и т.н.
Всички от сервиза убедени и казват пффф ей ся кат ги смененим сегементите и лагерите глейй само как пали и аз викам да го вида как пали та стоях там и гледам как сглобяват новите сегменти (изщкуриха както каза колегата цилиндрите на буталата че имаше некъв ръб сложиха всичко и викат :Глей ся как пали ....тък тък тък тък тък тък и неще и неще пущината пуши иначе и не ще да запали цъкат блъскат ония позеленяха и нареждат .Какво ли не правиха валове ли нне въртяха точки на запалване ли не гледаха помпата ли не настройваха некъв тайминг и не ще .Та накрая не стига сичко ми вика ти май си със същия мотор дай да го разглобим и аз :shock: ти луд ли си викам стой на далеч ,както и да е сваляха капака на ангренажа гледаха за маркери мойта имаше на андрю ше кажеш че е Сбирщайн глава друга блок друг абе сичко беше оле мале не стига че минаха през почти всички възможни проблеми да не запали и вкараха в разход андрю и то голям до тук да речем 1500 1600 някъде(ГОРКИЯ МИ ТОЙ) и пак не запали .Ако някой знае нещп по специфично при зацепването на помпата и на двигателя да казва
П.С:Предварително се извинявам ако см се изразил не с точните термини но все още се учим и така..Филма продължава като запали вече можем да кажем че сме минали 50 % от начинанието..
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 16 Яну 2009, 23:36

На Иван телефона е 1-ви в списъка на телефоните... Обади му се... той наскоро си ремонтира колата и е доста наясно с тия работи...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 17 Яну 2009, 0:22

Не знам за майсторите дали са позеленяли ама аз вече посивявам.Баси лицата, пафкат си цигарките отгоре и само викат джоба да ми е голям ала бала.Dancenation какво ще ги правим тея майстори :roll:.Може ли да е от ГНП? Как да разберем дали е от него ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 17 Яну 2009, 11:29

ЗАПАЛИХА Я!!!!
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 17 Яну 2009, 11:30

ЗАПАЛИХА Я!!!!Малко по къско ще пишем резултата:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 17 Яну 2009, 12:22

Искрено се радвам,че колата е запалила.Опишете причините,поради които не е палела.Това вече няма значение,но аз се съмнявах в неправилно газоразпределение или изпреварване на впръскване на Гнп.
Alfa 164TD Super'93

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook