524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Andriu написа:Колега за каква защита става дума ? Ремъка ако се скъса всичко е ДроБ.
Ти си дроб сърма:)

What happens if a timing chain or belt fails?
The engine stops running. If the cam drive fails, the camshaft stops turning, the valves stop opening, and the engine stops breathing. The engine will stop and will not run because it has no compression. A timing belt or chain failure can cause expensive damage in ?interference? engines that don?t have enough clearance to prevent the valves from hitting the pistons if the cam stops turning or jumps out of time
Ей го отговора (според мен) ама ме домързя да го преведа ,малко по късно ще му дам превод в ефир
Даже и няма смисъл да се превежда ,всичко що изчетох из гугал е че няма такова нещо като защита от скъсване на ангренажа.
Последна промяна dancenation на 14 Яну 2009, 13:58, променена общо 2 пъти
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
dancenation написа:Andriu написа:Колега за каква защита става дума ? Ремъка ако се скъса всичко е ДроБ.
Ти си дроб сърма:)![]()
What happens if a timing chain or belt fails?
The engine stops running. If the cam drive fails, the camshaft stops turning, the valves stop opening, and the engine stops breathing. The engine will stop and will not run because it has no compression. A timing belt or chain failure can cause expensive damage in ?interference? engines that don?t have enough clearance to prevent the valves from hitting the pistons if the cam stops turning or jumps out of time
Автоматичен превод...
"Какво се случва ако ангренажна верига или колан отказва?
Двигателят спира бягане. Ако устройството на палецът отказва, разпределителният вал спира завъртане, Клапаните спират откриване, и двигателят спира проявяване. Двигателят ще спира и няма да пуска То няма компресия. Ангренажен ремък или провал на верига могат да причинят скъпа повреда вътре? Интерференция? Двигатели, които обличат? Т има достатъчно изчистване за да предпазва клапаните от удряне на буталата ако палецът спира завой или скокове извън време"
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Така пресни пресни новини,след няколко дълги за нас и за масйторите дни,на зареждане и разреждане на акумулатори в опити на моторя да запали,ядове и псувни и така нататък (вече не им се занимава) ,решиха да замерят компресията и воалаа и за наше учудване компресия на първи цилиндър -15 .Интересно как е палела на магия преди това.И айде пак на ново ,,ново двайсе, разглабяй ,износени сегменти даже не се виждат,предния собственик доколкото ни казаха майсторите не е сменял маслото а е доливал само;)Не стига сегментите ми и биелните лагери и те са заминали.И сега наш Андрю че му удерат кожицата:)Бате нема се плашиш аз съм с теб:) малко снимков матрял до къде сме
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Така пресни пресни новини,след няколко дълги за нас и за масйторите дни,на зареждане и разреждане на акумулатори в опити на моторя да запали,ядове и псувни и така нататък (вече не им се занимава) ,решиха да замерят компресията и воалаа и за наше учудване компресия на първи цилиндър -15 .Интересно как е палела на магия преди това.И айде пак на ново ,,ново двайсе, разглабяй ,износени сегменти даже не се виждат,предния собственик доколкото ни казаха майсторите не е сменял маслото а е доливал само;)Не стига сегментите ми и биелните лагери и те са заминали.И сега наш Андрю че му удерат кожицата:)Бате нема се плашиш аз съм с теб:) малко снимков матрял до къде сме .Очаква се вече утре да дойдат новите сегменти и биелни лагери и поне да запали че голям филм си вкарахме:)Поне на траят майсторите да им висим по 1 час на главите и да задаваме тъпи въпроси .




- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
За сега толкова утре следкато се монтират сегментите и лагерите, ще пишем.Искам да благодаря на колегата Dancenation които адски много ми помага!Сори пич за грубите работи около мен малко съм на ТИ с нервите около тая кола.
Ако само просто смените сегментите без да направите хонинг на цилиндъра,няма да има голям ефект.Сегментите няма да приработят много добре.Ще прогаря масло.Сега ще ми се смеете,ама както са свалени буталата,минете с една шкурка и направете кръстосани дири по цилиндрите.Да не е мн.едра шкурката-някъде около 350.Правих една алфа 75,като сегментите бяха от Форд някакъв,напасвани по буталата,карани 20000км.Тия бангии са на ризи,едната риза сменихме с такава от друг също стар мотор от Алфета.Надрахме умишлено цилиндрите и след пробег 8000км с масло М10Д,защото оня беше убеден,че ще смеша вода и масло отново и о,чудо-маслото едва беше трепнало.
Alfa 164TD Super'93
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
virusalfa написа:Ако само просто смените сегментите без да направите хонинг на цилиндъра,няма да има голям ефект.Сегментите няма да приработят много добре.Ще прогаря масло.Сега ще ми се смеете,ама както са свалени буталата,минете с една шкурка и направете кръстосани дири по цилиндрите.Да не е мн.едра шкурката-някъде около 350.Правих една алфа 75,като сегментите бяха от Форд някакъв,напасвани по буталата,карани 20000км.Тия бангии са на ризи,едната риза сменихме с такава от друг също стар мотор от Алфета.Надрахме умишлено цилиндрите и след пробег 8000км с масло М10Д,защото оня беше убеден,че ще смеша вода и масло отново и о,чудо-маслото едва беше трепнало.
Благодаря за хубавите мненния ,и подкрепата ,сега ще кажа и по късно покажа до къде сме стигнали .Днес може би целия ден отиде да висим на главите на майсторите и да търсим разни дреболии като Дирко и т.н.
Всички от сервиза убедени и казват пффф ей ся кат ги смененим сегементите и лагерите глейй само как пали и аз викам да го вида как пали та стоях там и гледам как сглобяват новите сегменти (изщкуриха както каза колегата цилиндрите на буталата че имаше некъв ръб сложиха всичко и викат :Глей ся как пали ....тък тък тък тък тък тък и неще и неще пущината пуши иначе и не ще да запали цъкат блъскат ония позеленяха и нареждат .Какво ли не правиха валове ли нне въртяха точки на запалване ли не гледаха помпата ли не настройваха некъв тайминг и не ще .Та накрая не стига сичко ми вика ти май си със същия мотор дай да го разглобим и аз

П.С:Предварително се извинявам ако см се изразил не с точните термини но все още се учим и така..Филма продължава като запали вече можем да кажем че сме минали 50 % от начинанието..
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
На Иван телефона е 1-ви в списъка на телефоните... Обади му се... той наскоро си ремонтира колата и е доста наясно с тия работи...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Не знам за майсторите дали са позеленяли ама аз вече посивявам.Баси лицата, пафкат си цигарките отгоре и само викат джоба да ми е голям ала бала.Dancenation какво ще ги правим тея майстори
.Може ли да е от ГНП? Как да разберем дали е от него ?

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани