Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Модератор: Технически модератори
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
ivan. написа:Болна тема ми е ама спирам с това:
статичната и динамичната центровка на гнп са обратнопропорционални,за да се избегнат някои диалекти за мотора
и аз си мислех, че разбирам от дизели....ама ти направо ме обърка....от диалекта ли е, или от неще друго, нямам идея.
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
няма да се наложи никога при поддържана кола@2bar написа:ivan. написа:много си прав и много уважавам мненията ти![]()
но кой би дал 200лв за вериги:
500 лв за плочка:
100лв за умна дуза;
10 лв за вакуми :
100лв за водна помпа;
на кола служила му верно 200 000 км#
ако всеки би го направил нямаше да има нито една проблемна тема за тоя мотор
е така де, дойдохме си на приказката, че козата си сака....пръч. това е. това, че се продват кинефи за почти без пари, не значи, че не искат грижи, даже напротив - искат и то повече.
ся ако се започне да се гледа постояно маслото, водата, температурата и т.н., на всяка бензиностанция капака отворен, да се хвърли едно око.....заеби....то по - добре мохер, поне от него се очаква.

Айде здраве да е




by ''kompleksa''
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
presko79 написа:ivan. написа:Най-доброто впръскване на нафта е при 200 бара
прецизното поддаване в горяща среда и нс няколко такта на работен цикъл ----------се нарича коман рейл.
но не това дава силата на мотора-тдс не случайно е с предкамерно впръскване и абсолутно поддържан е по тих от доста бензини![]()
мощта идва от бустта ,икономията от прецизното поддаване на гориво-общо казано.
тдс-а удължавал струята..........е не е ли същото при комън рейл-а няколко впръсквания на такт на цилиндът,не се ли стремят и те да удължат струята
![]()
ти поне ме разбираш.............
Не си ме разбрал.Казвам че се удьлжава струята в смисьл че при повече гориво(при много по-повече) ГНП не работи адекватно а рьга нафта гьотери(Габровски диалект),вследствие се получва надналягане в прецизната част на разпрськвача което прокапване и закьсняване на затваряне .Така има черен дим,които е бьрникал по ел управлението знае за какво става реч.Не че пречи,но е вьпрос на индивидуална настроика.Имам клиенти които искат да пуши черно отзад.
Скоро един мои ходил на преглед и там се чудили как дизел задьржа оборотите на празен ход
много правилно те разбирам -повярвай ми

п.п тдс-ово гнп съм го докарвал до 600 бар-а на стенд...........

Последна промяна ivan. на 27 Май 2010, 20:44, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
а нормолано ли е след като е пуснато пове4е гориво колата по4ти да изкарва пу6ек само на пурва при гас на 100 процента защото не 4е се хвала ама моята пе4ка грам не изкарва дим само като я запала и при много агресивен кик даун а гледам 4е някои коман рейл бая попушват особено мерцовете това на лоша нафта ли се дължи
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Bogdan_Nikolov написа:а нормолано ли е след като е пуснато пове4е гориво колата по4ти да изкарва пу6ек само на пурва при гас на 100 процента защото не 4е се хвала ама моята пе4ка грам не изкарва дим само като я запала и при много агресивен кик даун а гледам 4е някои коман рейл бая попушват особено мерцовете това на лоша нафта ли се дължи
айде бре




by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Bogdan_Nikolov написа:ivan. написа:Bogdan_Nikolov написа:тдс за времето си е най добрия двигател не слу4айно е вграден на омега и на рандж ровер просто е по скъп за подръжка на една кола която струва от 3000-5000 лв но просто дизела не направен за ръчка за това и някои се оплакват,който иска да кара спортно да си вземе бензинка поне 525 ,4е не виждам много разликата с тоя прехвален м50 осбен 4е гори 16/100 а тдс 10. а да не говорим от към звук кои зву4и по добре и недразне6то.не се заяждам просто тома е моето мнение
2.5 бензин не е по бърз от тдс
колега незнам за твоя тдс но 525 е 192 коня и след 130 км/ч мисла 4е има голчма разлика направо май става един ластик поне при моя след 130 -150 ве4е му става по мъка не6то за 525 бие Q7 3.0 d
Ми явно твоя TDS има грижи

P.S. На майтап преди 2 месеца от към 40 км. в движение с 530- ка на втора полвин кола пред нея на трета равни и пуснахме а горката 520-ка с анус просто беше много назад момчето вика ебати как се стрелнахте...

- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
Peter Angelov написа:Ми явно твоя TDS има грижиЩото моя на трета като тръгне от 120 км. че до 170 км. и от там четвърта и т.н. Хем при мен сичко си е сток, даже плочката ми е на фабрични настройки а така също и помпата...
P.S. На майтап преди 2 месеца от към 40 км. в движение с 530- ка на втора полвин кола пред нея на трета равни и пуснахме а горката 520-ка с анус просто беше много назад момчето вика ебати как се стрелнахте...
Колега, ти с какви скорости си, може би автоматик


Мойта на 130км. е в червеното на оборотомера, и я бие "ограничителя" на помпата

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
naki4a написа:Peter Angelov написа:Ми явно твоя TDS има грижиЩото моя на трета като тръгне от 120 км. че до 170 км. и от там четвърта и т.н. Хем при мен сичко си е сток, даже плочката ми е на фабрични настройки а така също и помпата...
P.S. На майтап преди 2 месеца от към 40 км. в движение с 530- ка на втора полвин кола пред нея на трета равни и пуснахме а горката 520-ка с анус просто беше много назад момчето вика ебати как се стрелнахте...
Колега, ти с какви скорости си, може би автоматик170км. на 3-та
![]()
Мойта на 130км. е в червеното на оборотомера, и я бие "ограничителя" на помпата
Ами почти на 100 км. съм на втора


- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
На 3-та със 170 км/ч при тдс - трудна работа ...ама ако си сменял нещо(диф, гуми...и т.н. ) сигурно може....
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
sa_hellrot написа:На 3-та със 170 км/ч при тдс - трудна работа ...ама ако си сменял нещо(диф, гуми...и т.н. ) сигурно може....
160 КМ/ч =2500 ОБОРОТА;
220КМ/ч-3500-600 ОБОРОТА

by ''kompleksa''
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
ivan. написа:sa_hellrot написа:На 3-та със 170 км/ч при тдс - трудна работа ...ама ако си сменял нещо(диф, гуми...и т.н. ) сигурно може....
160 КМ/ч =2500 ОБОРОТА;
220КМ/ч-3500-600 ОБОРОТА
100% ИСТИНА !!!!
Моята е по същия начин!
BMW Service Team
- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
колега това с тая 3-та скорост ама никак не ми се вижда възможно не искам да се заяждам ама такъв тдс няма на 3-та скорост сток тдс-и правят максимум 135 км/ч.мойте уважения ама и да го видя няма да го повярвам погледни си километража нещо е повреден.виж вече 4-та си е силна поне при мен е така де на 4-та правя 190км/ч.
- icaka_88
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.08.2008
- Местоположение: sofiq
- Кара: BMW E34 525TDS TOURING
- Мечтае да кара: BMW E34 540 TOURING
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
искам да питам нещо вие да не сте с бензинови табла бре хора тва ТДС на 3500-600 оборота да дигне 220 км. требе да е неква совалка най-страшна поне карам ТДС тава ако дигне толкова ще се разпадне бе стегнете се не говорете глупости някой ще ви се смее много.И друго как не ти е преврел чайника. Сори за спама ама си е така вие маи много сънувате ми се струва на мене.
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС


- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС
icaka_88 написа:искам да питам нещо вие да не сте с бензинови табла бре хора тва ТДС на 3500-600 оборота да дигне 220 км. требе да е неква совалка най-страшна поне карам ТДС тава ако дигне толкова ще се разпадне бе стегнете се не говорете глупости някой ще ви се смее много.И друго как не ти е преврел чайника. Сори за спама ама си е така вие маи много сънувате ми се струва на мене.
Пич без лоши чувства обаче ако не си разбрал става въпрос за АВТОМАТИК TDS!!!
Има много сериозна разлика в поведението на автоматика и ръчката!
И това което пише иван и дригия колега грам не е измислица ,и аз имам автоматик даже 2 единия е бензинов другия tds и дизела няма нищо общо-200-3000оборота!
Само ще спомена че предвателното число на диференциала е 2.64!
Който не вярва да заповяда!
Поздрави!
BMW Service Team
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани