e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Направи се една сверка дали има някъде изкривяване в светлосенките, колата е пастирана на места!! защото лятото беше 40 градуса в камерата и лака дърпаше веднага след нанасянето..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Бих ти я докарал да я видиш, ама още не съм готов за дълъг път. Предолагам, че аз не мога да се изразя или обясня правилно. Няма изкривяване на светлосенки. Лака е гладък, не е релефен. Притесняваше ме как да кажа, като погледнеш отражението на обект в боята седи като на пиксели (примерно на лоша резолюция на монитор или тв). Това го забелязвам обаче на всяка една нова кола - амг, м пауар, рейндж, шевролет (на анериканското нсо камиона), просто не откривам кола без такъв ефект на боята.
И както каза колегата по-горе - на по тъмните цветове личи повече, на светлите по-малко.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
И както каза колегата по-горе - на по тъмните цветове личи повече, на светлите по-малко.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
не ги шкурят достатъчно преди боя затова така остават. карай и се не бой , ще свикТнеш!

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Още не ми е ясно, как в заводите чисто нови премиум автомобили не ги правят огледало, а Петко в сервиза в орландовци ги шкури по-добре, ама явно има необясними неща на тоя свет
ще ти послушам съвета Живко и ще си карам и ще си свиркам 
Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Тва не може да се направи на машина и бързо ... нали си виждал поточна линия за производство на автомобили , всеки си има времеви прозорец в който трябва да си извърши манипулацията за която отговаря, така и в камерата за пръскане робота гони макс коли на ден и подготовката на купето и те ... т.н. ... голямата маса от хора не ги интересуват тия детайли, не са им дерт ... плащат, вземат ключа и пътуват
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
host написа:Тва не може да се направи на машина и бързо ... нали си виждал поточна линия за производство на автомобили , всеки си има времеви прозорец в който трябва да си извърши манипулацията за която отговаря, така и в камерата за пръскане робота гони макс коли на ден и подготовката на купето и те ... т.н. ... голямата маса от хора не ги интересуват тия детайли, не са им дерт ... плащат, вземат ключа и пътуват
само дето там потока от дюзата на робота се симулира със софтуер как ще покрие детайла за боядисване, правят се тестове множество пъти и чак тогава се пуска серийно
щом съвременните автомобили са така значи тва е стандарта
дайте снимки на боята на съвременно Ферари да речем, да сравним часовника на гаражния майстор и ...
Този собственик на ЛаФеррари сигурно го е върнал след като е видял тази снимка:
Това пък Ферари и то горкото толкова години, толкова майсторлък, полиране, лъскане и пак отражението не е перфектно
А този направо си е върнал на вторични колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Малко скачаме в страни от темата, но ми се струва интересен въпроса.
Понеже не мога да остава така нещата, докато не получа отговор за себе си, разцъках нета и намерих 2 интересни линка:
процеса на боядисване на тойота:
http://cabinaslagos.com/analyzing-the-a ... e-factory/
и процеса на БМВ - 6 серия
https://www.youtube.com/watch?v=sUqKUbmdOr0
И на двете видеа накрая, съвсем ясно личи ефекта, за който говоря и се бях притеснил.
Интересно ми е в кой момент точно, от тези процеси, Петко от орландовци, трябва да опъне шкурката за да изглади боята, така че да не се получава това размазване?
Според мен ламаринте са заводски идеално прави. При нанасяне на боята от робот ли се получава нещо неравномерно, наистина нямам обяснение
PS. мерси за снимките Хаос, и аз се опитвах по-рано през деня да намеря точно детайлни снимки на ферари, не можах
Понеже не мога да остава така нещата, докато не получа отговор за себе си, разцъках нета и намерих 2 интересни линка:
процеса на боядисване на тойота:
http://cabinaslagos.com/analyzing-the-a ... e-factory/
и процеса на БМВ - 6 серия
https://www.youtube.com/watch?v=sUqKUbmdOr0
И на двете видеа накрая, съвсем ясно личи ефекта, за който говоря и се бях притеснил.
Интересно ми е в кой момент точно, от тези процеси, Петко от орландовци, трябва да опъне шкурката за да изглади боята, така че да не се получава това размазване?
Според мен ламаринте са заводски идеално прави. При нанасяне на боята от робот ли се получава нещо неравномерно, наистина нямам обяснение

PS. мерси за снимките Хаос, и аз се опитвах по-рано през деня да намеря точно детайлни снимки на ферари, не можах

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
портокала идва от вискозитета на лака
ако вискозитета е висок, лака ще стане много равномерен, ако е нисък, ще има портокал, все пак лака се нанася по въздушно-капков път и попада върху повърхността на капки
ако вискозитета е висок, лака ще стане много равномерен, ако е нисък, ще има портокал, все пак лака се нанася по въздушно-капков път и попада върху повърхността на капки
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Портокала идва от вискозитет на боята , от температура , от разстояние на пръскане , от пистолета или от всичките комплексно или от оше куп неща . Това че стандарта за качествено покритие бил фабричния .....не го мислите сериозно това нали .
Има хора които пръскат по 3 ръце лак сушат , шкурят и пак лак . Само така се получава дълбочина на цвета и екстра здравина на покритието , само така държи пастиране и отстраняване на неизбежните дефекти при нанасяне на боята . На фабричното покритие всичко е изпилено до минимум по финансови причини , лака е тънък и всичко което е свързано с човешка намеса е премахнато защото е скъпо . Това не значи че човек не може да направи по качестено от машната . Може да отиде повече боя , покритието да е с отклонение в дебелината но кройния резултат е винаги по-добър от машинния .
Има хора които пръскат по 3 ръце лак сушат , шкурят и пак лак . Само така се получава дълбочина на цвета и екстра здравина на покритието , само така държи пастиране и отстраняване на неизбежните дефекти при нанасяне на боята . На фабричното покритие всичко е изпилено до минимум по финансови причини , лака е тънък и всичко което е свързано с човешка намеса е премахнато защото е скъпо . Това не значи че човек не може да направи по качестено от машната . Може да отиде повече боя , покритието да е с отклонение в дебелината но кройния резултат е винаги по-добър от машинния .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Колко струва едно такова пръскане с дълбочина - водно, лак, водно, лак т.н.? С повече лак от стандарта за да има запас за полиране и пастиране във времето. Приблизително, в общия случай, оставяш колата с ключовете без нищо да бараш и разбираш, и само да отидеш да си я вземеш и платиш после?
Не питам за да се заяждам, никога не съм имал кола цялостно за боя... Знам там разни цени за обикновено боядисване 80-120лв... И до там.
Съсипаха ми липа под капака на багажника така едни бояджии като го намазаха с кит без да има нужда (бях го видял преди това) и имам и задни вежди за правене, но искам като я дам тоя път да стане читаво. Да си знам какви са истинските пари за да е ок резултата?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Не питам за да се заяждам, никога не съм имал кола цялостно за боя... Знам там разни цени за обикновено боядисване 80-120лв... И до там.
Съсипаха ми липа под капака на багажника така едни бояджии като го намазаха с кит без да има нужда (бях го видял преди това) и имам и задни вежди за правене, но искам като я дам тоя път да стане читаво. Да си знам какви са истинските пари за да е ок резултата?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Последна промяна host на 09 Фев 2017, 20:09, променена общо 1 път
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
host написа:Колко да струва едно такова пръскане с дълбочина - водно, лак, водно, лак т.н.? С повече лак от стандарта за да има запас за полиране и пастиране във времето. Приблизително, в общия случай, оставяш колата с ключовете без нищо да бараш и разбираш, и само да отидеш да си я вземеш и платиш после?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
7-8k eur
ся тука ще наизскачат разни правозащитници, че видиш ли Пейчо от Турно-мъглиж го прави за 3хил лв.
ама качеството му на работа е много далеч от истината...
а това да гониш финиш, по-добър от заводски според мен е наивно
колцина са тези, които ще извадят по 10К за супер-пупер качествено боядисване, като за 2К ефекта е почти същия?
Последна промяна Хаос на 09 Фев 2017, 20:11, променена общо 1 път
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Даммм явно за тва ми беше казал човека който ми оправя детайла като тенекия... Ще ти кажа един, не е много добър ама не е и скъп.. Та си мислех явно, че не са народни цените на истиското боядисване... То така си било. Мерси.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Аз самият си боядисвам зверчето при абсолютно шано-квартален бояджия без техника, без камера
Ча па толко да се втелясвате за един лак не е сериозно!
Ча па толко да се втелясвате за един лак не е сериозно!
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Понеже и аз си мисля, че няма какво толкова да се фантазирам и аз така я оставих, утре ще покажа резултата... Еми дразни ме всеки път...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Ей тука да оплакнете окото малко с къстъм боядисване .
Заводското в масата от случаите е ширпотреба , най грубо казано .
https://www.youtube.com/watch?v=6n9uVM-ajYI

https://www.youtube.com/watch?v=6n9uVM-ajYI
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани